Spring naar inhoud

- - - - -

Fan-Interview Jamie Waylett, TLC mei 2004

Fan-Interview met Jamie Waylett (Vincent Korzel), door The Leaky Cauldron in mei 2004

Jamie Waylett beantwoordt vragen van fans: Deel 1 en 2

The Leaky Cauldron, mei 2004

Reno zei: Wie is het populairste kind op de set? En, hey.
Diegene die op dat moment de meeste snoepjes heeft!

Elissa zei: Hey Jamie! Wat is het meest bizarre “fanmoment” dat je hebt meegemaakt sinds de opnames voor de Harry Potter-reeks begonnen? Bedankt!
Hey Elissa. Na de première van Chamber of Secrets gingen we naar een feestje in het Savoy-hotel. Er stond een massa fotografen, journalisten en fans buiten op ons te wachten toen we aankwamen. Ik hield even halt om enkele handtekeningen uit te delen en te poseren voor wat foto’s. Twee journalisten wilden de eersten zijn om me te interviewen. Ze begonnen ruzie te maken en toen ook te vechten. De massa kwam dichterbij en omringde mij. Big John (mijn manager) wurmde zich door de massa heen, greep me vast en trok me weg. Toen dacht een politieagent dat John me aanviel, dus greep hij John vast. We hebben er op het feestje zelf goed mee gelachen, maar op het moment zelf was het heel eng!

Meg zei: Wat vind je echt van iedereen op de set? Zijn jullie allemaal goede vrienden, in tegenstelling tot hoe het is wanneer de camera’s draaien? Heel erg bedankt.
Erika (MuggleMommy) zei: Hey Jamie!!! :) Er wordt vaak gezegd dat de cast als één grote familie is. Komen jullie buiten de set ook samen? Gaan jullie wel eens samen naar de film, iets eten, enz.? En hebben jullie ooit tijd om meisjes te daten en voor een leven buiten de films? Bedankt!
Jackie zei: Jamie, ten eerste wil ik je de klassieke meisjesvraag stellen: Heb je een vriendin? En nu dat eruit is, heb je ooit een crush gehad op iemand op de set?
Jillian zei: Waren er op de set romances waar jij van af wist?
Lord Voldemort (.nl) zei: Zijn er tekenen dat er echte relaties groeien tussen sommige acteurs? (Jullie zijn tieners, dus ik denk dat dat wel mogelijk is…)
Duffy zei: Heeeeey Jamie, ik ben Duffy van Down Under! Ik ben 14 en ik vroeg me af of je een vriendin hebt? :)
Mandy zei: Weet jij of er romances zijn op de set? Bedankt! Ik kan niet wachten om PoA te zien!

Het standaardantwoord op die vraag is “wij zijn als een familie”, maar dat is waar! Iedereen kan zo goed met elkaar opschieten. Natuurlijk geniet ik meer van het gezelschap van sommigen dan van anderen, maar geen van de kinderen hebben een dikke nek. Wat uitgaan betreft, dat is moeilijk, want we wonen allemaal ver weg van elkaar. Ik woon in Londen, Devon woont in Ierland, Matthew woont in Yorkshire en Tom, Josh, James & Oliver wonen allemaal op meer dan een uur rijden van mij. (Misschien is dat waarom iedereen vrienden blijft?). Iedereen op de set, van de regisseurs tot de kantinemedewerkers zijn vriendelijk en lijken blij te zijn om aan Harry Potter te werken. En wat de meisjesvraag betreft, ik ben een gentleman. Ik zou nooit iemand verraden!

Daniel zei: Hey Jamie. Dit is mijn vraag. Vind je Emma Watson knap? Ik wel. Bedankt.
Ben zei: Jamie, vind je Emma Watson aantrekkelijk, zoals alle mannen ter wereld? Wees eerlijk!

Natuurlijk, ze is een mooi meisje, maar ze is een vriend en “één van de kerels”, eerder als een zus voor ons. Geen romantiek hier, sorry.

Media Nox zei: Ik vraag me af: Komen er soms mensen naar je toe en praten ze dan alsof je Korzel BENT? In tegenstelling tot benaderd worden door mensen die je gewoon als Jamie behandelen?
Het is grappig, mensen staren me aan als ze me passeren en dan hoor je hen zeggen: “Het is hem, niet?” Of ze houden me tegen en zeggen: “Jij bent het, niet?” De meeste mensen zijn beleefd en ik geef hen met plezier een handtekening. Maar andere mensen duwen een busticket of een sigarendoosje onder mijn neus en zeggen: “HANDTEKEN DIT!” Die geef ik geen handtekening! Toen we in Schotland opnames hadden, gingen we vissen in onze vrije tijd. (Tom [Felton] en zijn broer Chris hebben heel erg hun best gedaan om het ons te leren.) Eén van de lokale jongens (8 jaar oud en een hele handvol) riep: “Here’s a crab for Crabbe” (“Hier is een krab voor Korzel”) en gooide een levende krab naar mij.

Donna zei: Ga je in alle zeven films spelen? En ook, toen je de rol kreeg, hoe voelde je je toen?
Annabelle zei: Ben je van plan om hem tot de laatste film te spelen? Bedankt kerel! Van een Zwadderich-fan.
north zei: Is het leuk om te acteren? Denk je dat je na HP zal blijven acteren?
aushpluva zei: Zou je Korzel in alle zeven Potter-films spelen?
aleoninc zei: Hallo, Jamie. Ik wil even zeggen dat ik echt genoten heb van je vorige interview voor Leaky Cauldron. Het klinkt alsof je het echt naar je zin hebt en je amuseert. Oké, en nu mijn vraag! Wil je blijven acteren of is er een ander beroep waarvan je altijd al hebt gedroomd om te doen? Indien ja, welk beroep
Parintachin zei: Als je bij de films betrokken blijft tot Order of the Phoenix uitkomt, kijk je dan uit naar de opnames van de zwerkbalscènes als drijver voor Zwadderich?

Zoals de meeste niet-volwassen acteurs heb ik getekend voor de vierde film. Als het mij aangeboden werd, zou ik ook voor de volgende drie films tekenen. Het zou leuk zijn om te vliegen in de zwerkbalscènes, als ze ten minste een bezem kunnen vinden die mij kan dragen! Ik was heel erg blij toen ik gekozen werd voor de film, maar ik besefte niet hoeveel geluk ik had. Ik had enkel nog maar in schooltoneelstukken gespeeld en ik was ook nog maar 10 jaar oud toen. Het leek toen allemaal erg normaal. Ik zou dolgraag willen blijven acteren na Harry Potter en zoals John altijd tegen mij zegt: “Het is beter dan te moeten werken voor je brood!” Als acteren toch geen optie zou zijn, dan zou ik een dag per week gaan studeren om te leren schilderen en decoreren, metselen, enzovoort.

Hey Jamie, waar heb je voor het eerst van de rol gehoord? Deed je auditie voor de rol van Korzel? Wat moest je doen tijdens de auditie? Bedankt!
Annabelle zei: Hoe heb je de rol van Korzel gekregen?
Freelancer zei: Hey Jamie: Wanneer besefte je dat je acteur wilde worden? Hoe heb je de rol van Vincent Korzel gekregen?

Ik zat in de klas in mijn lagere school toen een casting agent langskwam om foto’s te nemen voor de Harry Potter-films. Weken later kreeg ik een telefoontje om naar die casting agent te gaan om auditie te doen voor de rol van Dirk Duffeling, maar toen vroegen ze of ik auditie wilde doen voor Korzel. Ik ben drie keer naar Leavesden gegaan voor audities. De laatste was een gesprek met Chris Columbus. Chris zei: “Wees triest, wees blij, doe dit, doe dat, juich een keer en je hebt de rol.”

Laura zei: Oké, ik vroeg me af… in alle interviews die je geeft, heb je soms het gevoel dat je antwoorden moeten overeenstemmen met wat de maatschappij verwacht over hoe je je voelt? Misschien moet je je meningen verbaal wat aanpassen om niemand te beledigen of slecht/grof over te komen? Ik vroeg het me gewoon af. Gefeliciteerd dat je meespeelt in Harry Potter! Wat een geluk heb jij! Een GEWELDIGE dag nog!
The Dude zei: Ik wilde zeggen dat je een geweldige acteur bent.

Ik probeer het altijd te zeggen zoals het is, maar je hebt gelijk, er zijn vragen waarbij ik wat moet nadenken voor ik een antwoord geef. Ik heb veel interviews gegeven, maar soms wanneer ze neergeschreven worden, dan staan er dingen in die ik niet heb gezegd of “fouten” die de journalist heeft gemaakt (TLC is geweldig). Het is zo vervelend. Je kan de gevoelens van mensen erg makkelijk kwetsen. Ik probeer om mensen te behandelen zoals ik ook behandeld wil worden.

Lord Voldemort (.nl) zei: In één van de foto’s van Azkaban op The Leaky Cauldron zien we een nieuw iemand bij Malfidus staan, die een gelijkaardige rol lijkt te hebben als jij. Wie is hij en wat is zijn rol (aangezien hij niet voorkomt in de boeken)?
Hij heet Bronson Webb, een erg toffe en grappige kerel. Hij speelt een bijrol in PoA. Bronson is al erg vaak op de Britse televisie gekomen in films, toneelstukken en reclame.

Martje zei: Ik wil even cheeky doen en stel nog een vraag omdat die net in me opkwam. Heb je de Zwadderichring mogen houden?

I WISH!!!

Bella zei: Is er één bepaald iets waar fans naar moeten uitkijken in Prisoner of Azkaban?
Ermie zei: Hey! Ik vroeg me dit af: Wat denk je dat de Harry Potter-fans het leukst zullen vinden in de nieuwe POA-film? Zijn er interessante scènes waarvan je denkt dat iedereen ze geweldig zal vinden?

De sneeuw-scène. Maar ik ben bevooroordeeld, want ik kom erin voor!

Anonymous zei: Hey Jamie. Kan je mij vertellen in welke afdeling je denkt dat jij zou zitten als je op Zweinstein zat en waarom?
Mijn moeder of mijn leerkrachten zouden je zeggen dat ik in Zwadderich zou zitten. Maar ik zou een toffe Zwadderaar zijn.

Sakura zei: HEY Jaime! Ben je een pure Brit of heb je vreemd bloed in je stamboom? Bedankt!
Mijn grootmoeder is een Schotse, mijn grootvader werd in Trinidad geboren, maar is erg Brits en mijn moeder en ik zijn Brits. Het is geweldig wanneer we bij mijn grootmoeder zijn wanneer Engeland Schotland verslaat in het voetbal.

Denise zei: Welke verkies je, katten of honden?
Honden
Pb&j or bolongie?
Pb&j.
Wiskunde of gymnastiek?
Gymnastiek (want ik zit aan de kant en luister naar mijn discman!)
Pepsi of cola?
Cola.

Linda zei: Hey, Jamie, hoe groot ben je ondertussen? En je twee co-sterren? Bedankt!
Ik heb Tom en Josh enkele weken geleden nog gezien. Tom keek me aan en zei: “Oh Jamie, je bent gegroeid” (of iets in die aard) en voor de eerste keer keek ik neer op Josh. Ik ben nu ongeveer 1 meter 80 groot, maar als ik het me goed herinner uit het eerste boek was Korzel groter dan Kwast. Ik heb op het internet gelezen dat Tom meer dan 1 meter 80 groot is, maar dat is niet waar.

Jennifer zei: Jamie, hoe lang duurt één scène? Moeten jullie ook aanwezig zijn als er een scène opgenomen wordt waarin jij niet voorkomt?
Anonymous zei: Zal jouw personage veel te zien zijn in PoA?

Hey Jennifer, herinner je je de bootjes nog waarin we richting Zweinstein vaarden in de eerste film? Dat duurt zo’n tien seconden in de film, maar de opnames duurden ongeveer tien dagen. Ik was echt zeeziek. Niemand kan zeggen hoelang ze in de film zullen zijn. Ze hebben enkele schitterende opnames gemaakt voor de Wisseldrankscène, maar het meeste is niet in de film terechtgekomen. Een aantal opnames verschenen wel als extra op de dvd. Je ziet Ron in mij veranderen in de weerspiegeling van het toiletwater. Mijn haar verandert stilaan naar een rosse kleur wanneer het effect afneemt. De meeste opnames worden geknipt, want anders zouden de films zes of zeven uur lang zijn. We zijn heel vaak stand-by “voor het geval ze ons nodig hebben”, maar normaal als onze scène niet als eerste of tweede op de opnamelijst van vijf of zes scènes staat, komen we die dag niet.

Sarah zei: Hey, Jamie! Ik wil eerst zeggen dat je het geweldig doet. Ik hoop je in de toekomst ook in andere films terug te zien :) En dit is mijn vraag: Ik heb pas een foto gezien van Daniel Radcliffe met zijn stunt doubles. Ik vroeg me of jij een stunt double hebt? Of vind je het raar als je bijvoorbeeld met Rupert Grints stunt double praat of die van Dan of Emma? Het lijkt zo... raar. Oké, ik zal maar ophouden. Als je het niet begrijpt, is dat oké :D
Hey Sarah, ja, ik heb een stunt double. Hoe zal ik dit zeggen? Ik ben bevriend met Tom en met zijn stunt double. Wanneer ik met Tom praat, dan is hij Tom. Wanneer ik met Toms stunt double praat, dan is hij Chris. Het zijn trouwens allebei geweldige kerels!

Adrianne zei: Hey, Jamie! Ik vroeg me af of je van The Simpsons houdt? En van Spongebob Squarepants?
Ik ben dol op The Simpsons, altijd al geweest. Mijn familie noemt me altijd Bart om me te plagen.

AMG zei: Dit zijn enkele mogelijke vragen: Heb je al met J. K. Rowling gesproken? Heeft ze je goede raad gegeven? Hoe is ze in de omgang? Heeft ze je iets gezegd over de toekomst van je personage?
Ik heb J. K. Rowling nog maar één keer ontmoet, op een feestje na een première. Ze is erg lief en maakte voor iedereen tijd vrij. Ze gaf me een kus en een knuffel en zei: “Je bent net zoals ik me Korzel inbeeldde in mijn boeken.”

GiantSquid zei: Dus, welke van de drie films die al gemaakt zijn, is je favoriete Harry Potter-film?
Anonymous zei: Beste Jamie, kan je goed opschieten met de andere acteurs op de set die in de film je vijanden zijn? Welke regisseur verkies je? Alfonso/Chris? En hoe erg kijk je uit naar de vierde film? Wat is je favoriete boek/film? Hartelijk bedankt :)

Alle drie de films waren leuk om te maken, maar als ik er één moest kiezen dan zou dat CoS zijn omdat ik me zo geweldig heb geamuseerd met Ron spelen. Chris en Alfonso zijn beiden erg goede regisseurs en erg lieve mensen. Ik begrijp niet waarom mensen “vitten” op Chris of Alfonso. Chris heeft de eerste twee films geregisseerd en die waren geweldig (allebei erg succesvol in de bioscopen, dus mensen moeten ze wel goed gevonden hebben), hij is het verhaal begonnen, heeft de personages geïntroduceerd en Alfonso vertelde het verhaal verder. Wat is het probleem daarmee???

Anonymous zei: Hallo! Eerst en vooral wil ik je feliciteren! Je hebt met zo’n geweldige acteurs samengewerkt en een groot deel van je leven gegeven! Oké, en dit is de vraag: Hoeveel weet je tot dusver over de casting voor GoF?
Als lezer van Leaky Cauldron weet je waarschijnlijk evenveel of zelfs meer als ik!!!

Sarah zei: Wil je met me trouwen? Ik beloof je dat ik een lief, proper, Amerikaans meisje ben. Ik bijt niet… hard…
Hey Sarah, mijn moeder zei dat ik moet oppassen met meisjes zoals jij… Wanneer spreken we af?

Leslie zei: Ik heb je interview met The Leaky Cauldron gelezen en vind je een erg nuchter en tof iemand! =) Ik wou dat ik je kon ontmoeten, maar ik woon ver weg, in de Filippijnen./ Oh, mag ik nog een vraag stellen? Hou je van anime en zo ja, wat is je favoriete anime?
Hey Leslie, ik hou van veel verschillende soorten anime. Ik hou van tekenen en ben ook geïnteresseerd in graffiti (op papier, niet op muren).

Bianca zei: Hey Jamie, ik wil graag weten of je naar een buitenlandse première van een Harry Potter-film bent geweest. Indien ja, welke landen vond je het leukst? En indien nee, welke landen zou je graag bezoek en waarom? Daag, p.s. sorry voor het slechte Engels. Ik spreek normaal Frans (ben van Canada)!
Hey Bianca, tot dusver heb ik twee premières in Londen bijgewoond (en deze week nog één), één in Ierland en ik kijk erg uit naar de première in New York over enkele dagen.

Candi zei: Jamie, als je vastzat op een onbewoond eiland en je één luxe-item mee mocht nemen, wat zou dat dan zijn?
Hey Candi, dat zou mijn discman zijn. Ik kan niet leven zonder mijn muziek.

Karisa zei: Als je op date kon gaan met eender welke beroemdheid. Wie zou je dan kiezen? Waarom?
Hey Karisa, dat zou Jodie Marsh zijn. Waarom? Heb je Jodie Marsh al eens bekeken?

Kiara zei: Hey Jamie! Ik vroeg me af wat je favoriete televisieserie is?
Hey Kiara, dat is een makkelijke. The Simpsons.

Katie zei: Hey Jamie, heel erg bedankt dat je dit doet! Ik heb je interview met TLC van november gelezen waarin het gaat over je ongeluk toen je 9 was en je herstel, dat helemaal tegen de verwachtingen in was. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit vraag, maar ik vroeg me af of je blijvende ‘schade’ hebt opgelopen in het ongeluk of ben je helemaal hersteld? Het was me nogal een verhaal, zo’n tegenstand overwinnen op zo’n jonge leeftijd en dan in HP meespelen!

Hey Katie, ik ben volledig hersteld. Bedankt om het te vragen.

Sombrero squid zei: Als je gedwongen werd om je hele leven lang dezelfde soort hoed te dragen, welk soort hoed zou je dan kiezen en waarom?
Ik zou mijn petje van New erra kiezen, want ik vind dat ‘cool’. Ik zou geen sombrero dragen want die worden veel te vaak gestolen!

Narcissa zei: Hey Jamie, ik vroeg me af of je al fan was van HP voor je gecast werd in de eerste film? Groetjes uit Brazilië.
Hey Narcissa, het eerlijke antwoord is nee.

Sarah zei: Hey Jamie! Ik wilde weten als je kon dineren met drie mensen (levend of dood), wie zou je dan kiezen en waarom? Bedankt!
Hey Sarah, 2 Pac, 50 cent en Biggie Smalls, omdat ik dol ben op hun muziek.

Celletiger (die je schattig vindt) zei: Hey, bedankt om zo goed te zijn voor je fans! Waar zie je jezelf wanneer je veertig bent?
Hallo Celletiger. Als ik veel geluk heb, speel ik één van de leraars op Zweinstein!

Ben zei: Ik vind dat je Korzel erg goed neerzet. Mag ik je een vraag stellen? Nee, maak daar maar twee vragen van. #1: Welke landen heb je bezocht? En welk van die landen beviel je het best? #2: Welke landen wil je graag bezoeken?
Hey Ben, ik ben in Spanje geweest en ook enkele keren op de eilanden, Ierland, Schotland, Wales, maar ik ga het liefst naar de VS. Ik ben in Washington geweest, enkele keren in Florida en drie keer in New York. Ik wil graag naar China gaan, ik ben dol op Chinees eten!

emily_b zei: Hey Jamie! Hoe zou je acteren als je Draco was?

Hey Emily, ik zou gemener zijn, maar nog steeds proberen om ook grappig te zijn.

everbloom zei: Ken je de naam van je ‘vader’, zijnde Korzel de Oude?
Dat staat niet op het geboortecertificaat van Korzel. Misschien was het kunstmatige inseminatie?

Jessi Levine zei: Hey Jamie! Als je in Zacharinus stond, welk snoepje zou je dan kopen?
Hey Jessi. Een eeuwigdurende toverbal... oeps, verkeerde film.

Celletiger zei: Hey, bedankt om zo goed te zijn voor de fans! Wat is je favoriete boek (van HP of iets anders)?
GiantSquid zei: Wat is je favoriete Harry Potter-boek en waarom? Bedankt! Hopelijk zien we je ook in de volgende vier films!

Dat moet De Geheime Kamer zijn, want dat is het enige boek dat ik helemaal heb gelezen!! In plaats daarvan lees ik de scenario’s.

Derry zei: Hey Jamie :) Zwadderich of Griffoendor, wie heeft de knapste meisjes?
Hey Derry, als ik antwoord zou geven op die vraag zou ik problemen krijgen met de helft van de meisjes op de set! Het zijn allemaal erg lieve meisjes, behalve… nee, ik kan het niet. Sorry.

Tara zei: Ik heb geen vraag. Ik wil je gewoon bedanken om vorige november mijn beterschapskaartje te handtekenen! Het was zo geweldig dat jullie dat voor me hebben gedaan op de wrap party van Prisoner en ik ben je eeuwig dankbaar voor je vriendelijkheid. Doei!
Hey Tara, ik ben blij dat we konden helpen. Ik hoop dat je volledig hersteld bent. Veel geluk, Jamie.

Nyago zei: Hoe gaat het, welk soort acteren vind je het leukst/voel je je het best bij? Actie (zoals de sneeuwscène) of dialoog (zoals praten met Malfidus in de leerlingenkamer)? Ik hoop dat je dit een leuke vraag vindt om te beantwoorden =^^=
Hey Nyago, ik vind beiden leuk, maar actiescènes kunnen erg leuk zijn om te doen.

Olivia zei: Hey Jamie, wat is je favoriete scène die je hebt opgenomen in de drie films tot dusver?
Hey Jamie!! Heel erg bedankt om onze vragen te beantwoorden!!! Hier is de mijne: Zijn er grappige verhalen of favoriete momenten bij de opnames van PoA? Nog eens bedankt… je rockt!!
Luna zei: Hey, Jamie! Wat was één van de grappigste momenten op de set?
C zei: Welke scène was het leukst om op te nemen? Waren er momenten waarop de cast zich niet kon inhouden… veel lachen en zo? Nog andere memorabele momenten die je kan delen? Bedankt!
Hillary zei: Was het moeilijk/leuk om in de schoenen van Harry/Ron te lopen in The Chamber of Secrets?
Remus Lonno zei: Werden de stemmen van Dan en Rupert over die van jouw en Josh gedubd voor de Wisseldrankscènes in Chamber of Secrets? Hoe klonk die van jou in vergelijking?
Sandra zei: Hey, Jamie. Ik heb een vraag over Chamber of Secrets. Ik vond dat zowel jij als Joshua Herdman het geweldig deden in die film, vooral de scènes met de wisseldrank, maar ik was ontgoocheld dat jullie je eigen stemmen niet mochten gebruiken (zoals in het boek wordt geïmpliceerd). Hebben jullie het ooit opgenomen met de intentie om jullie eigen stemmen te gebruiken en hebben ze het veranderd om het makkelijker te maken voor het publiek om te weten wie Ron was en wie Harry of was het altijd al de bedoeling? Bedankt voor je tijd om met ons te ‘praten’! :)
wemoonwitch zei: Jamie, bedankt om dit te doen. En mijn vraag, wat was het grappigste dat er tijdens de opnames is gebeurd (van alle films)?

Toen ik de wisseldrankscène opnam, was dat met mijn eigen stem. Josh en ik hadden weken op voorhand al een dramacoach en we waren echt goed. We hebben ook op Harry en Rons bewegingen en gelaatsuitdrukkingen geoefend. Nadat ik zo hard had geoefend om Rons stem te imiteren, was ik een klein beetje ontgoocheld dat mijn stem vervangen werd door die van Ron.
Eén van de grappigste momenten voor mij was de ‘zwevende cakejes-scène’. Vlak voor ik in Ron veranderde, moesten Josh en ik de cakejes opeten die met een haakje aan visdraad in de lucht hingen. Na vijf of zes takes beet Josh een beetje te hard in het cakeje en hij had een kleine snee in zijn lip door de haak.
Ik probeerde Josh al fluisterend te vertellen dat zijn lip bloedde, maar Chris bleef maar ‘ACTIE’ roepen. Josh keek verward, dus ik wees naar zijn gezicht en probeerde het opnieuw te zeggen. Chris riep weer ‘ACTIE’. Zo ging het twee of drie keer tot Chris ‘CUT’ riep en dan ‘Jamie, wat scheelt er?’. Josh keek nog steeds verward en keek naar Chris en haalde zijn schouders op.
De hele set begon te lachen toen ik aan Josh uitlegde dat er bloed op zijn lip hing.
Een ander grappig moment was toen Josh en ik verdoofd in de bezemkast lagen. We moesten naar buiten komen en niet stabiel op onze benen staan.
Chris riep ‘ACTIE’ (geen reactie)… ‘ACTIE’ (geen reactie)… ‘ACTIE’ (geen reactie)… ‘ACTIE’ (geen reactie)… Uiteindelijk zei hij: ‘GA KIJKEN WAT ER SCHEELT.’ Iemand deed de deur open en zag mij en Josh lachen. Ik zei dat de deur klem zat, maar ze hadden het allemaal al door, ik had aan de deur zitten trekken in plaats van duwen! Weer barstte de crew in lachen uit!
Chris Columbus zei dat het (de film) ‘meer een Korzel en Kwast Show’ aan het worden was!’

Tails zei: Zijn de Zwadderaars anders in deze film? Zijn ze slechter of minder slecht?
Hey Tails, ik zou zeggen dat het ongeveer hetzelfde is, maar ik weet pas op 23 mei in hoeverre de film ge-edit werd.

Chelsea zei: Het is interessant om je Korzel te zien spelen in de Harry Potter-films. Je personage is niet bepaald een spraakwaterval, maar je wordt gedefinieerd door je acteerwerk. Als je wenst te blijven acteren, en ik hoor dat dat is wat je wil doen, denk je dan dat je dan getypecast zal worden als slechterik?
Hey Chelsea, ik speel wel graag een slechterik. Dat is leuk. Dus, als ik andere gelijkaardige rollen krijg, zal ik niet klagen.
  • 0

0 Commentaren