Spring naar inhoud

- - - - -

Interview Matthew Lewis, HarryLatino 20-06-07

Interview met Matthew Lewis door HarryLatino op 20 juni 2007

Nieuw interview met Matthew Lewis

Lewis interviews
Gepost door: Edward
20 juni 2007, 5:39 PM

Mede-Pottersite HarryLatino.com kreeg zopas de kans om Matthew Lewis (Marcel Lubbermans) te interviewen. Hij sprak over vele onderwerpen waaronder: Hoe hij begon met acteren, zijn rol in Harry Potter and the Order of the Phoenix en de mogelijkheid om in andere gebieden van het film maken te werken. Je kan het volledige vertaalde interview hieronder lezen

Vraag: Denk je dat het een moeilijke overgang wordt van Harry Potter naar wat volgt?
Matthew Lewis: Ja, ik denk het wel. Ik ga nu voor Eds, wat binnen een maand of zo kan veranderen. Ik ga voor Eds en daar zijn de wetten over hoeveel uren ik kan werken niet zo strikt en kan ik harder werken dan ik gewoon ben. Ik speel deze rol natuurlijk al vijf jaar, dus het zal moeilijk zijn om me aan te passen aan het nieuwe scenario, om het zo te zeggen. Hopelijk kan ik het. Ik zal mijn best doen om dit verder te kunnen blijven doen.

Q: Waarom eigenlijk acteren?