Spring naar inhoud

Foto

Wat doe jij met Kerst?

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
10 reacties in dit topic

#1 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 24 December 2011 - 15:37

Vanavond is het natuurlijk Kerstavond en begint de Kerst een beetje. Laat hier weten wat jouw plannen zijn voor de Kerstdagen!

Hier is het eigenlijk redelijk saai. Vandaag t/m maandag avonddienst, dus echt Kerst vieren zit er niet in. Tamara heeft vandaag en morgen ochtenddienst en maandag avonddienst, dus maandag zien we elkaar 's ochtends nog een beetje maar vandaag en morgen lopen onze diensten een beetje langs elkaar heen. Wel jammer, want ik houd wel van kerst maar aan de andere kant houd ik ook wel van de extra vergoedingen die het werken tijdens de kerstdagen met zich meebrengt, dus dan wordt het toch nog een beetje goed gemaakt :wub:
  • 0

#2 Morgana

Morgana

op de versirius toer (A) / Tubbie! =D

• -Site Crew
  • 4108 Posts:
  • RPG naam:Isobel Clarkson
  • Geslacht:Heks

Gepost 24 December 2011 - 18:13

Wij doen eigenlijk niet veel bijzonders. Vanavond krijg ik nog gewoon visite voor mijn verjaardag. Morgen gaan we uitgebreid lunchen en ook avondeten, want dat is de enige dag dat mijn broertje thuis is. En maandag gaan we 's ochtends waarschijnlijk langs oma en verder niets doen. Zullen ook wel veel spelletjes doen of films kijken worden. :wub:

Edit: Ooooh, ik vergeet helemaal onze mooie cadeautjes die onder de kerstboom liggen. Die worden morgenvroeg uitgepakt. :wub:
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

When you have to make a hard decision: flip a coin. ~

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

#3 _Lily Evers_

_Lily Evers_

Welkom!

• Member +
  • 4956 Posts:

Gepost 24 December 2011 - 18:18

Straks lekker eten en na het eten cadeautjes uitpakken! Vanavond gaan we denk ik een film met z'n allen kijken. Morgen een kerstontbijt met het gezin en 's avonds gaan we gourmetten. Maandag gaat mijn zus met haar vriend richting zijn ouders en dan komt mijn opa die bij ons blijft eten.

Ondertussen lekker films kijken, genieten van mijn cadeaus en lekker genieten van mijn vrije dagen! :wub:
  • 0

Waar schaduwen vallen, schijnt ook de zon

#4 Denise

Denise

Diesel

• Member +
  • 1998 Posts:
  • Interesses:Van alles!

Gepost 25 December 2011 - 01:06

Wij hebben vanavond lekker gegeten en zijn toen spontaan naar de bioscoop gegaan :wub: we hebben the Help gezien, zeker een aanrader, heel mooi!

En morgen wordt het uitslapen, een lekkere kerstbrunch, cadeautjes uitpakken en dan Harry Potter kijken :wub: ik heb er nu al zin in!
  • 0
Live curious...

#5 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 25 December 2011 - 06:55

Pfff...weinig kerst hier eigenlijk. :wub: Aangezien ik sinds afgelopen vrijdag in de nachtdienst zit heb ik vrij weinig aan mijn dagen. 's Nachts werken en overdag het grootste gedeelte slapen. Maarja, ik eet in ieder geval niet alleen aangezien ik bij mijn ouders ben uitgenodigd voor de Kerstdagen, dus dat maakt het wel gezellig. :wub:
  • 0

#6 Kerstelfje

Kerstelfje

Whoepie!

• Member +
  • 16 Posts:
  • Interesses:Zorgen dat de Kerstman uit de problemen blijft!

Gepost 25 December 2011 - 15:33

Poehee, wat een drukte! Afgelopen nacht was het helemaal druk, want al die cadeautjes moesten onder de boom terecht komen. Ik ging pas slapen toen het weer licht werd, maar het is gelukt. :wub: Nu even rustig bijkomen en gezellig samenzijn met m'n broertjes en zusjes.
  • 0

Vrolijk Kerstfeest, whoepie!

#7 Melody

Melody

Volleerd Tovenaar

• Member +
  • 669 Posts:
  • Interesses:Boeken, UK, musicals, gezelligheid

Gepost 25 December 2011 - 16:20

Hier een redelijk standaard, maar gezellige Kerst. Vanochtend met het gezin lekker ontbeten. Verder vandaag komen de spelletjes uit de kast en zijn beide oma's op bezoek, die ook blijven voor het kerstdiner. Morgen zijn we ook gewoon thuis, denk ik, en doen we verder niet zo veel bijzonders.
Zo, ik ga de gezelligheid ook maar weer eens opzoeken hier.
  • 0

#8 Den Benny

Den Benny

Tovergrootmeester

• 15+ Member
  • 2710 Posts:

Gepost 25 December 2011 - 18:10

Op restaurant geweest met de familie.
  • 0

#9 Pingwing

Pingwing

Places to be, fishes to see

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 26 December 2011 - 23:24

Gisteren waren we met bijna het hele gezin + aanhang samen, zaten dus met 13/14 mensen hier en lekker eten :D heerlijk genoten van mijn kleine nichtjes en neefje. Echt heel gezellig geweest.

Vandaag was ik in mijn uppie maar vond ik ook wel ff lekker :P
  • 0

#10 Lonneke

Lonneke

Kabouter

• -Forum Crew
  • 4982 Posts:

Gepost 29 December 2011 - 16:00

Hier was de kerst echt heel erg druk. We zijn 5 (!) adressen afgeweest zodat we alle familie hadden gehad. Volgend jaar doe ik dat dus echt niet meer. Wil ten minste één kerstdag voor onszelf, maar de familie van m'n vriend is nogal groot én ouders zijn gescheiden. Dus dan zit je toch wel met dubbele afspraken.
  • 0

#11 Daemonwizard

Daemonwizard

Ordelid

• 15+ Member
  • 1143 Posts:
  • Interesses:Ik ben een Filmfanaat en boekenwurm.
    Verder: Gamen, dichten, zwemmen, forums en fantasie fairs.

Gepost 05 January 2012 - 07:41

Lekker rusten het zijn vrije dagen, veel kerstfilms kijken en lekkere dingen eten.
Same met de familie of bij pa of bij ma, en dan gourmetten of uit eten, erna samen een film kijken en kado's.
En zoals elk jaar al was het nu toch wat minder ruzie met familie, wel raar eigenlijk.
Kerst vrede op aarde, maar toch ieder jaar zijn de meeste families in hevige strijd met elkaar. :P
  • 0

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers