Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
George

Waar zit je nou op te wachten

Recommended Posts

Oke, ik ga binnekort echt een fan fictie maken, die word lang en super XD

Maar wat willen jullie eigenlijk?? Wel in het thema HP

Last van goede voornemens? :stuart:

Ik lees graag verhalen die synchroon lopen aan de boeken (dus ik schrijf zelf ook zoiets).

Het maakt daarbij niet uit tijdens welk boek het verhaal zich afspeelt en wie er aan wie gekoppeld wordt, zolang het maar geloofwaardig is. Zo zou ik het bijvoorbeeld leuk vinden om te lezen hoe het met Belinda Broom afloopt nadat ze haar liefdesverdriet van Ron verwerkt heeft. Of misschien iets waarin de zusjes Patil ruzie krijgen met elkaar, of iets uit de dagelijkse belevenissen van Viktor Kruml. Maarja; jij bent de schrijver, dus je mag het lekker zelf verzinnen!

* gooit topic omhoog *

Ik wil even pijlen of er interesse is in een 15+ verhaal met een SX**** aanduiding. Ik weet dat Petra op de vorige versie van dit forum zoiets schreef, maar het publiek van destijds was misschien heel anders dan het huidige? Graag jullie mening!

Hmm, het ligt eraan welke personages het zijn en hoe het is geschreven :P. Maar, te oordelen naar de andere verhalen die je hebt geschreven, zal dat geen probleem zijn :).

^ Daar sluit ik me helemaal bij aan. Kom maar op met je hersenspinsels, ik lees wel. (als ik tijd heb...)

Sowieso moet ik eerst De Weg naar de Vrede nog afposten - en daarna zal dus het SX****verhaal exclusief voor dit forum geschreven worden. Maar het is al wel nagenoeg volledig uitgedacht: ik heb 11 hoofdstukken omschreven, dus ik kan aan de slag! :P Hopelijk vinden jullie het leuk.