Spring naar inhoud

Foto

Wat heb jij gedaan met oud en nieuw?

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
16 reacties in dit topic

#1 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 01 January 2012 - 13:10

Laat hier weten hoe jij de jaarwisseling hebt gevierd!

Wij waren vannacht bij vrienden van ons in Zwolle. Zij hebben een heel hoog huis met een dakterras, dus we hebben van bovenop het dak al het vuurwerk bekeken dat overal werd afgestoken in Zwolle. Wat een machtig gezicht was dat! :kiss:

In de avond zelf hebben we wat spelletjes gedaan op de Playstation, gevolgd door de oudejaarsconferences van Beau van Erven Dorens en Youp van 't Hek onder het genot van lekkere hapjes, toastjes enzovoorts :D
  • 0

#2 Ingrid

Ingrid

Ik ben een panda - A.k.a 'Kleintje'

• -Forum Crew
  • 1926 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Treehugging.

Gepost 01 January 2012 - 13:27

Ik heb gezellig met wat vrienden van me gelachen, gepraat, spelletjes gedaan, een stuk van de oudejaarsconference van Youp gekeken en de top 10 van de top 2000 geluisterd. En verder niet zoveel gedronken als vorig jaar, want dat pakte niet zo heel erg geweldig uit, voor de mensen die het zich nog herinneren. :kiss: Maar goed, het was erg gezellig. Oh, toen we klaar waren met het vuurwerk - wat wil zeggen: toen we door onze lucifers heen waren prutsers - zijn we de film Friends with benefits gaan kijken. M'n ouders kwamen halverwege thuis, rond tien voor drie was hij afgelopen en rond een uur of vier ploften we met z'n allen op onze luchtbedden in de schuur, om vervolgens niet te kunnen slapen door een hele irritante waterpomp die om de tien minuten vijf minuten lang heel hard geluid stond te maken. :D Nouja, ik heb tussen zes en acht geslapen. ^^'
  • 0
My alarm clock is clearly jealous of the amazing relationship I have with my bed.

#3 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 01 January 2012 - 13:59

Ik had bij mijn ouders afgesproken om het te vieren in hun nieuwe woning, dus dat was ook lekkere hapjes en naar Youp van 't Hek kijken op de televisie en voordat je het wist was het 12 uur, ging echt snel (of het lag aan mij natuurlijk :D).

Met m'n pa ben ik daarna nog even naar de vierde etage gelopen en vanaf daar kon je rondom heel veel van de omgeving zien, dus ook van het vuurwerk, erg mooi gezicht! :P

En ja, ik welgeteld 2 biertjes op. Dat is er toch weer één meer dan afgelopen jaar. :kiss:
  • 0

#4 Nienke

Nienke

Ordelid

• Member +
  • 1024 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 14:10

Wij hebben oud en nieuw hoofdzakelijk thuis gevierd. We zijn eerst naar mijn schoonouders gegaan om oliebollen te eten, mijn schoonmoeder bakt ze zelf. Daarna zijn we naar huis gegaan en kwam mijn schoonzusje op visite, hebben we monopoly city gespeeld. Lekkere hapjes erbij. Daarna naar Youp gekeken. Na 12 uur nog even de buren gedag gezegd en lekker film gekeken.
  • 0

#5 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 01 January 2012 - 14:32

Samen met wat vrienden waren we hier thuis komen vieren. Eerst gekookt (veel te veel natuurlijk), leuke spelletjes gespeeld, naar dwaze sms'en op de chat bij tmf gekeken (wat daar allemaal opkwam!), afgeteld, vuurwerk gekeken, top 30 van muziek gekeken, en om 4 uur gaan slapen (eigenlijk pas 5 uur ofzo, we waren nog aan het "nababbelen" :kiss:).
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

#6 Den Benny

Den Benny

Tovergrootmeester

• 15+ Member
  • 2710 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 15:41

Op café met vrienden en dan nog 2 andere fuiven afgeschuimd.
  • 0

#7 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 17:10

Ik was gisteren eerst even thuis met mn ouders en schoonouders. :P
Om half 11 werden we opgepikt door een vriend, en zijn we naar Nijmegen gegaan. We bleven slapen bij vrienden die daar op kamers wonen, dus we waren tot 12u daaro, afgeteld, champagne ontkurkt, veel glaasjes Baileys op en buiten bij een vuurkorf voor de deur gezellig gekletst en verder geborreld. Toen de korf uit moest van de politie (:kiss:) zijn we naar een kroeg gegaan waar we tot 5 uur hebben rondgehangen. Daarna zijn we teruggegaan naar hun woning, waar we nog even gekletst hebben en de luchtbedden zijn opgepompt. :P De jongens vielen al vrij snel in slaap, waardoor ik dus vanwege hun gesnurk niet meer kon slapen (Ik ben continue opgestaan om ze te laten omdraaien of zo, maar op een gegeven moment was ik dat beu en bleef ik stug liggen, waarop het gesnurk nog harder ging), ik over mijn slaap heen raakte en dus sliep van 8 tot 10, en ik weer wakker werd omdat de straatvegers langskwamen. :D Daarna heb ik nog heel even geslapen van 11 tot half 1, toen ik wakker werd omdat er iemand over mn luchtbed pleurde.
Rond 2 uur gingen we naar huis, en nu zit ik weer gedoucht en met een ontbijt achter de kiezen enigszins fris in de keuken, maar het wordt vanavond in ieder geval niet laat want ik - ben - brak! :P
  • 0

#8 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 17:11

We waren met 8 mensen. We hebben boodschapjes gedaan, en toen de hele avond gekookt, gegeten, gefrituurd, gegeten, gedronken, met muziek op de bank. :D
12 uur naar buiten, en toen nog naar de stad tot 5 uur. :kiss:
  • 0
You say love, I say killing time.

#9 Nemaya

Nemaya

Carpe Noctem

• Member +
  • 304 Posts:
  • Interesses:Anime en manga, fanfictie (lezen en schrijven), tafeltennis, puzzels, detectives

Gepost 01 January 2012 - 18:30

Gisteravond/nacht heb ik spelletjes gespeeld met mijn pa (ma zat tv te kijken, die houdt niet van spelletjes). Om middernacht natuurlijk gelukkig nieuwjaar gewenst en feliciteerden mijn ouders me met mijn verjaardag. :D Mijn cadeaus had ik eergisteren al gekregen (hele HP reeks op dvd en nieuwe schoenen).
Daarna iedereen online gelukkig nieuwjaar gewenst en nog wat gelezen. Zo rond half 3, 3 uur ging ik slapen.
En vandaag kwamen mijn peetoom en peettante op verjaardagsvisite, waar ik lekkere hapjes voor had gemaakt. (we hadden nóg een oom en tante verwacht, maar blijkbaar had mijn ma iets verkeerd geïnterpreteerd... ach ja) De hapjes waren heerlijk, al had ik ze nog nooit eerder gemaakt. Echt smullen! :kiss:
  • 0
Never judge a book by it's movie.

#10 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 01 January 2012 - 19:13

Ik heb het gevierd samen met een vriendin en haar vriend op hun kot. Het was heel gezellig. We hebben eerst gewoon wat spelletjes gespeeld en de rest van de avond hebben we Harry Potterfilms gekeken en gewoon lekker gezellig samen gezeten.
Ik was heel blij dat ik niet zoals m'n ouders en zus gewoon thuis zat, gezien ik al heel de maand enorm nostalgisch ben over mijn uitwisseling in Moskou vorig jaar en ik zou het na Oud op Nieuw vieren op het Rode Plein vorig jaar echt niet verdragen kunnen hebben om stil thuis te zitten met Oud op Nieuw, te veel tijd om terug te denken en dat werd nu wel veel minder :kiss: het was echt heel gezellig nu en gezien hun kot op de hoogste verdieping was, hebben we heel goed van daaruit het vuurwerk kunnen zien.
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#11 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 01 January 2012 - 20:56

Eigenlijk hebben we rustig zitten praten/ tv-kijken/ lezen/ computer met mijn familie en wachten tot het twaalf uur is heel rustig. We hebben nog goede voornemens opgeschreven en oliebollen gegeten. Om 12 uur naar buiten, aangezien ik in de Middle of Nowhere woon kun je het vuurwerk van de hele omgeving zien, geweldig is dat altijd. Daarna nog even wat drinken en naar bed. Heel rustig dus.
  • 0

#12 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 01 January 2012 - 21:09

Wij waren ook bij vrienden. Gegourmet, oliebollen gegeten en spelletjes gedaan en toen was het ineens al bijna 12 uur. We hadden prima zicht op het vuurwerk van anderen, dus daar ook nog een tijd naar staan te kijken. En om half 3 lag ik lekker in m'n eigen bed. :kiss:
Al met al erg gezellig, dus voor herhaling vatbaar.
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#13 Pingwing

Pingwing

Places to be, fishes to see

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 21:15

Vooral genoten, dat is wat telt nietwaar? :kiss:
  • 0

#14 _Lily Evers_

_Lily Evers_

Welkom!

• Member +
  • 4956 Posts:

Gepost 01 January 2012 - 21:32

Bij vrienden! We hadden vanaf 6 uur afgesproken en ik dacht ik kom fashionably late, maar toen bleek ik dus de eerste pas te zijn. :kiss: Anyway, hele avond gegeten, spelletjes gedaan op de PS3, vooral veel in de schuur gezeten met dekens om me heen bij de houtkachel. En rond half 2 zijn we richting de stad gegaan waarvan ik om kwart voor 6 thuis was. :D
  • 0

Waar schaduwen vallen, schijnt ook de zon

#15 Daemonwizard

Daemonwizard

Ordelid

• 15+ Member
  • 1143 Posts:
  • Interesses:Ik ben een Filmfanaat en boekenwurm.
    Verder: Gamen, dichten, zwemmen, forums en fantasie fairs.

Gepost 05 January 2012 - 07:44

Gezellig bij me ma, oliebollen andere lekkere dingen eten. Daarna voor de buis op de bank bepaalde programma's kijken. Dit jaar naar muziek gekeken die erop was, en de nieuwjaars conferentie zoals altijd.
12 uur vuurwerk kijken en naar de buren, lekker laat opblijven.
  • 0

#16 Ceridwen

Ceridwen

Just Sjonnie

• Member +
  • 2950 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, Japan, muziek luisteren, wz, Supernatural, Torchwood, Disney, fanfiction

Gepost 05 January 2012 - 19:16

Beide dagen gewerkt helaas..
  • 0

#17 Mello

Mello

Meldin <3

• Member +
  • 3556 Posts:

Gepost 05 January 2012 - 21:37

Beide dagen gewerkt helaas..

Geposte afbeelding

Weet je nog dat we maandag uit eten gingen (met heel veel sushi) en daarna naar Sherlock Holmes? Onze oud en nieuw :D
  • 1

John Watson is so far back in the closet, not only did he find Narnia, he found Dean Winchester.

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers