Spring naar inhoud

Foto

thank you to the best fans in the world

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
1 reactie in dit topic

#1 LordMistery

LordMistery

Dreuzel

• Members
  • 6 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 07 September 2012 - 15:17

OMR!! Ik vond deze video op youtube, hij is recent!! 7 september 2012 om precies te zijn! EEn aantal castleden wouden alle Hp fans over de wereld bedanken, de officiele Hp pagina kreeg vandaag namelijkz ijn 5 miljoenste lid :-) mooi om te zien dat het fandom nog steeds groeit!

Ik kreeg er kippenvel fan!! fantastisch :-)

wat vinden jullie ervan?
  • 0

#2 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 07 September 2012 - 18:07

Ik ga dit topic op slot doen om twee redenen: ten eerste is De Bibliotheek het subforum waarin de Harry Potter-boeken besproken worden, en gaat dit duidelijk over de films. Het topic zou beter thuishoren in het subforum Bewegende Foto's, waar de Harry Potter-films besproken worden. Ten tweede kan zulk Harry Potter-nieuws, net als al het andere nieuws dat te maken heeft met Harry Potter, J.K. Rowling of de acteurs uit de Harry Potter-fims, beter gemeld worden aan een van onze nieuwsposters, zodat zij het in De Ochtendprofeet Nieuwsberichten kunnen plaatsen. De nieuwsposters van WZ zijn Lonneke, Josh en Yoni.
  • 0

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers