Spring naar inhoud

Foto

Workshop sushi maken 24Kitchen

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
1 reactie in dit topic

#1 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 20 September 2012 - 21:01

24Kitchen viert feest
Gratis workshop sushi maken door Rudolph van Veen

Voor iedereen die het afgelopen jaar enthousiast is geworden over koken, organiseert 24Kitchen iets heel bijzonders: een gratis workshop sushi maken. De workshop wordt live vanuit de studio uitgezonden via Internet. Iedereen met een computer, laptop of tablet kan samen met Rudolph van Veen aan de slag en presenteert diezelfde middag nog overheerlijke, verse sushi aan vrienden of familie. De workshop vindt plaats op zondag 30 september om 14.00 uur en is te volgen via www.24kitchen.nl/workshop. Het is de eerste keer in Nederland dat er op zo’n grote schaal een live online kookshop wordt georganiseerd en jij kunt meedoen!

Interactief

Meedoen is gratis en er is geen maximum aantal deelnemers, maar het is handig als je je vooraf inschrijft, zodat er technisch gezorgd kan worden dat alles vlekkeloos verloopt. Bovendien ontvang je dan vast het boodschappenlijstje om alle benodigheden in huis te halen. Omdat de workshop live wordt uitgezonden via deze website, is het mogelijk om interactief mee te doen via de hashtag #24sushi op Twitter. Rudolph zal tijdens de workshop ingrijpen als blijkt dat het te snel gaat, als er vragen op Twitter zijn en hij zal foto’s die gedeeld worden laten zien.

Meld je alvast aan via http://www.24kitchen.nl/workshop

Bron: www.24kitchen.nl
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#2 Denise

Denise

Diesel

• Member +
  • 1998 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Van alles!

Gepost 20 September 2012 - 21:40

Lijkt me heel leuk, al voorzie ik toch wel een hoop problemen....volgens mij ontstaan er straks heel veel storingen ed en werkt de verbinding te traag door drukte enzo....maar dat neemt niet wel dat ik het een leuk idee vind ;) als denk ik niet dat ik mee doe. Ik heb al een keer zelf sushi gemaakt, dus een workshop heb ik niet meer nodig :(
  • 0
Live curious...

2 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 2 gasten, 0 anonieme gebruikers