Spring naar inhoud

Foto

Expeditie Robinson

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
4 reacties in dit topic

#1 Leen

Leen

Elu on Ilus!

• Member +
  • 2151 Posts:
  • Geslacht:Heks

Gepost 20 September 2012 - 21:27

Geposte afbeelding

Welkom in het Expeditie Robinson topic!

Inmiddels is deze gave serie alweer een aantal weken bezig op de Nederlandse en Vlaamse tv! Wie van jullie volgen deze serie?
Wat vind je ervan? Zou je zelf op zo'n eiland willen zitten met een groep (vreemde) mensen? Hier kun je het allemaal kwijt!

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Zelf zou ik niet zo snel op zo'n eiland gaan zitten. De mentale strijd lijkt me enorm tof om aan te gaan, maar de fysieke strijd zou ik denk ik niet trekken! Ik ben compleet onsportief en bovendien zou ik binnen 3 minuten in de zon levend verbranden... *redhead*

Maar het is een tof programma om te kijken! ^^
Ik vind wel die hele Nederland vs. België strijd in kamp Mangrove super stom! xD
  • 0
All the art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on...

#2 Denise

Denise

Diesel

• Member +
  • 1998 Posts:
  • Interesses:Van alles!

Gepost 20 September 2012 - 21:37

Ik ben echt een trouw fan en heb mezelf ook al een keer opgegeven! ;) dat was nog voor de bekende mensen seizoenen, maar ben het dus niet geworden, duh :D ik zou heel graag een keer mee willen doen, al lijkt mij het geen eten hebben heel lastig....maar ook wel weer de uitdaging.

Op het moment ben ik fan van kamp zuid, ik vind de mensen daar leuk en de sfeer ook (vanaf moment 1 al) en inderdaad dat NL-B gedoe in kamp noord, vind ik echt heel onsportief....zeker omdat die nep "rambo" duidelijk niet lekker functioneerd....en ik erger me dood aan hem...

Maargoed, topprogramma! :(
  • 0
Live curious...

#3 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 25 September 2012 - 01:08

Ik vind het concept van Expeditie Robinson wel erg leuk en gezien het aantal seizoenen dat deze serie heeft zijn dat er een hele hoop. :o Toch ben ik nooit een vaste kijker geworden van dit programma en wellicht komt dat omdat ik een vaste kijker ben van Wie is de Mol?. Toch vind ik het wel grappig om het te kijken als ik het op de TV tegenkom. Wel vind ik het net zoals bij Wie is de Mol? jammer dat ze overgestapt zijn op bekende mensen in plaats van normale mensen, juist dat tweede had wel iets tofs. :)

Hmm...geen idee trouwens of ik het leuk zou vinden om op zo'n eiland te zitten. Ik denk wel dat ik het even zou overleven, aangezien ik wel discipline en doorzettingsvermogen heb, maar door mijn wantrouwen maak ik het mezelf wel lastig in het begin. :) Nee, geef mij m'n huidige zekerheid maar.
  • 0

#4 Denise

Denise

Diesel

• Member +
  • 1998 Posts:
  • Interesses:Van alles!

Gepost 25 September 2012 - 07:15

Ik ben ookeen vaste kijken van 'wie is de mol' maar ik vind dit toch ook wel een mooi programma. Het vult zo lekker dat gat op tot WIDM weer begint :)

Overigens ben ik heel blij dat de NL-ers op de laatste eilandraad een stokje hebben kunnen steken voor dat achter elkaar wegstemmen. Dat gezicht van die Olivier was geweldig! xD
  • 1
Live curious...

#5 Alassea

Alassea

Ordelid

• Member +
  • 2354 Posts:

Gepost 08 December 2012 - 16:17

Ondertussen naderen we de finale .... 't Is superspannend, maar ik vind het heel jammer dat Joke er uit ligt. Ik moet dat complotje tussen Fatima en Chris niet :-p
  • 0

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers