Spring naar inhoud

Foto

Hoe vier jij Halloween?

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
23 reacties in dit topic

#1 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 01 October 2012 - 07:48

Het is weer oktober, de maand van de spoken, heksen, demonen en ander gespuis met als klap op de vuurpijl natuurlijk Halloween op de laatste dag van de maand! Doe jij nog iets aan Halloween of laat je het allemaal aan je voorbij gaan? Laat het hier weten!
  • 0

#2 Denise

Denise

Diesel

• Member +
  • 1998 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Van alles!

Gepost 01 October 2012 - 08:00

Ik denk dat ik nog wel richting Walibi zal gaan, maar verder doe ik er vrij weinig aan :D
  • 0
Live curious...

#3 Den Benny

Den Benny

Tovergrootmeester

• 15+ Member
  • 2710 Posts:

Gepost 01 October 2012 - 09:21

Ik doe nog minder voor Halloween. Aangezien ik geen vakantie heb kan ik niet weg naar een of ander pretpark gaan om het daar te vieren.
  • 0

#4 Dewi

Dewi

Dragonologist

• Member +
  • 1694 Posts:

Gepost 01 October 2012 - 09:44

Ik geef een klein feestje :D , gewoon gezellig met vrienden, hapjes, film of serie.
  • 0
“People call them Pterodactyles: but that is only because they are ashamed to call them flying dragons, after denying so long that flying dragons could exist.” - Charles Kingsley, The Water Babies

#5 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 01 October 2012 - 10:25

Oktober is helaas nog even een drukke maand voor mij, dus ik zal Halloween niet uitgebreid gaan vieren dit jaar. Vorig jaar zat ik overigens ook nog een dagje in Walibi, iets dat ik dit jaar vanwege de prijs ga overslaan. Toch zal ik rond 31 oktober wel even de horror-filmcollectie bekijken, waarschijnlijk wordt dat zoals ieder jaar sowieso een deel uit de Halloween-serie. :D
  • 0

#6 Sly Snake Slytherin

Sly Snake Slytherin

WZ Lammetje

• +Administrators
  • 6209 Posts:

Gepost 01 October 2012 - 10:28

Eigenlijk vier ik Halloween nooit echt. Het is voor mij niet echt een feest wat echt leeft. Natuurlijk ben ik de afgelopen jaren meestal wel naar Walibi geweest, maar dat was eigenlijk ook het enige dat ik deed. Ik heb voor dit jaar ook nog geen plannen om daar verandering in te brengen eigenlijk.
  • 0

Snö är vit....

...eller gul.

Omdat Marioni's gewoon zo ontzettend lief en leuk en gezellig zijn.
xx OEDIE

#7 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 01 October 2012 - 11:55

Ik ga dit jaar wel nog eens een echte herfstvakantie hebben, en zou dus in principe halloween wel eens goed kunnen vieren. Alleen ga ik dat waarschijnlijk niet doen :D. Hier wordt daar nooit echt iets rond gedaan, en eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet erg.
Waarschijnlijk zullen er wel wat 'engere' films op tv komen die ik dan misschien ga kijken, maar dat zal dan ook wel het enige zijn.
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

#8 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 01 October 2012 - 12:04

Eigenlijk heb ik net als Marion niks met Halloween. Voor mij is het wel leuk op zich, maar het is niet iets dat je dient te vieren, ofzo, in mijn optiek. Ik bedoel, Kerst laat je niet aan je voorbij gaan, want dat is gewoon traditie, maar Halloween is dat in mijn opzicht gewoon niet. :D Maar goed, ik ga het dit jaar wél vieren voor de verandering. Misschien ga ik naar een feestje en sowieso is er de Pirates of the Baltic Sea Cruise: Halloween Edition. Simpel gezegd: het is een evenement waar alle secties van ESN (de organisatie voor uitwisselingsstudenten) in Finland aan meedoen. We vertrekken dan vanuit Helsinki met de boot en er is dan van alles te doen, zoals disco enzo. 's Ochtends komen we in Stockholm en krijg je daar vrije tijd om te doen wat je wilt. En dan diezelfde avond weer terug dus.
  • 0

#9 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 01 October 2012 - 17:09

^ Da's zeer tof!

Ik heb een Halloween High Tea met mijn studievereniging :D
  • 0

#10 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 01 October 2012 - 18:00

Ik sla Walibi dit jaar ook over :P
Maar ik heb een Halloween feestje met vrienden :D in een grote blokut, met halloween-diner en een spokentocht.

Ik wil trouwens ook heel graag de Halloween films nog zien, dus dat moet ik net als Erik ook maar doen :(
  • 0
You say love, I say killing time.

#11 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 01 October 2012 - 18:22

Normaal doe ik altijd wel iets met Halloween, maar ik weet nog niet of en wat dat dit jaar zal zijn aangezien we de volgende dag naar Londen vertrekken en we om vijf uur opgehaald worden. Sowieso wordt het huis hier versierd, vooral mijn slaapkamer, en misschien ga ik wel even naar een of ander Halloweenfeestje hier in de buurt. Die zijn er genoeg, dus keuze zat. En anders kijk ik gewoon wat enge films :D
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#12 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 01 October 2012 - 18:42

Ook ik heb helemaal niks met Halloween. Dr komt wel weer een event van het spel/forum wat ik veel doe, dus daar ga ik me lekker op storten :P
Ik ken ook eigenlijk niemand die iets aan Halloween doet in mijn omgeving :D
  • 0

#13 Mello

Mello

Meldin <3

• Member +
  • 3556 Posts:

Gepost 02 October 2012 - 11:19

Ik wil zo graag naar Walibi, maar heb niemand om mee te gaan.

Dus ik ga in mijn eentje naar horrorfilms kijken tot 3 uur 's nachts.
  • 0

John Watson is so far back in the closet, not only did he find Narnia, he found Dean Winchester.

#14 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 09 October 2012 - 20:32

Ik heb ook helemaal niks met Halwoween, dus voor mij zal het wel een dag als alle anderen worden.
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#15 Lonneke

Lonneke

Kabouter

• -Forum Crew
  • 4982 Posts:

Gepost 15 October 2012 - 11:59

Ik doe er ook niets mee. Hoewel ik groot fan ben van de pompoenen!
  • 0

#16 pinkfan

pinkfan

Volleerd Tovenaar

• 15+ Member
  • 287 Posts:
  • Interesses:Ik lees natuurlijk graag Harry Potter!
    Ik luister graag naar Pink en Adele
    Ik vind het leuk om te tekenen.

Gepost 18 October 2012 - 18:23

Wij thuis doen wel mee met Halloween, heel het huis staat dan vol heksen, trollen, een grote (nep) spin in een spinnenweb. Mijn papa heeft ook de gewoonte om elk jaar een pompoen uit te snijden en het wordt ieder jaar beter.

2010
Geposte afbeelding

2011
Geposte afbeelding

Hier vooral niet op de kleine pompoenen letten, maar zo ziet onze voortuin er meestal uit met Halloween

Geposte afbeelding
  • 2
Look inside yourself. You are more than what you have become - Mufasa

#17 Nienke

Nienke

Ordelid

• Member +
  • 1024 Posts:

Gepost 18 October 2012 - 18:38

Wat leuk dat jullie thuis dat met Halloween doen. Je vader is ook echt goed in het uitsnijden van die pompoenen.

Hier doen we verder helemaal niks met Halloween, komt denk ik ook omdat hier St.Maarten gevierd wordt op 11 november en kinderen dan met lampionnen langs de deuren gaan en snoep krijgen.
  • 0

#18 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 18 October 2012 - 18:38

^Wow, je vader kan er wel wat van! Die zijn echt supermooi. Hoeveel tijd kruipt daar niet in? O_O Ik snij ook elk jaar een pompoen uit, maar bij mij blijft het toch bij de standaard gezichtjes XD Tot meer ben ik echt niet in staat :')
  • 0
My Virtual World Tour

#19 Josh

Josh

• -Site Crew
  • 10322 Posts:

Gepost 21 October 2012 - 17:03

Wow, wat goed! Die draak is prachtig! :$
  • 0

#20 Josh

Josh

• -Site Crew
  • 10322 Posts:

Gepost 26 October 2012 - 14:33

Legale dubbelpost?

Ik ben gisteren naar een Halloweenfeestje geweest. Het was echt hartstikke gezellig. De bedoeling was dat je verkleed kwam en zie hier mijn outfit (let niet op het onopgemaakte bed :P):

Geposte afbeelding

Deze handschoenen vond iedereen hartstikke leuk (alleen gaven ze vreselijk af):

Geposte afbeelding

En deze panty droeg ik er bij. Ik had gezegd dat het spinnenwebmotief was, maar ik had niet goed gekeken. Het zijn dus eigenlijk vleermuizen die geacht zijn in het donker op te lichten. Dit was niet echt het geval, maar ik vond 'm alsnog wel leuk:

Geposte afbeelding

Hihi, misschien heb ik toch een minder grote hekel aan Halloween dan ik dacht. :mellow:
  • 0

#21 Charlotte

Charlotte

independant woman

• Member +
  • 2422 Posts:
  • Interesses:Lezen. Films/Series.

Gepost 27 October 2012 - 09:44

Ik eet Halloween Jelly Beans van de Jumbo! :P

Eigenlijk zou ik op 31 oktober heel graag naar Frankenweenie gaan, nu maar hopen dat er iemand mee wil! Daarnaast heb ik twee aardewerk pompoenen op mijn kamer staan (er was een set van drie, maar die laatste hadden ze niet meer in de buurt (:P) Maar hopelijk volgend jaar wel, want ik kan er niet tegen als ik een set niet compleet heb (een tik van me of zo)
Verder gebeurd er weinig hier met Halloween, in de winkels wel wat verkleedspullen etc, maar dat is het dan ook.
  • 0

#22 Ceridwen

Ceridwen

Just Sjonnie

• Member +
  • 2950 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, Japan, muziek luisteren, wz, Supernatural, Torchwood, Disney, fanfiction

Gepost 30 October 2012 - 22:37

Niet.

Ik had afgesproken om samen met mijn huisgenootjes The Nightmare before Christmas te gaan kijken met gepaste snacks, maar die huisgenootjes hebben opeens andere plannen dus ik ben een beetje gedumpt <_<

Maar ik keek hier al weken naar uit ook al is het maar een film :D
  • 0

#23 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 10:16

Die pompoenen zijn echt mooi :D
Ik heb dus een feestje gehad, in een blokhut, met een spokentocht in het bos. Buiten het doodvriezen was het best wel leuk :P

Maar ik heb vanavond nog een iets te late halloween-filmavond met vrienden ^^
  • 0
You say love, I say killing time.

#24 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 04 November 2012 - 22:42

Ik heb op Halloween zelf niet echt iets gedaan, maar gisteren zijn we in Londen naar de London Bridge Experience geweest, eigenlijk een soort opgewaardeerd spookhuis, maar het was echt wel tof. En, ze hadden hun verhaal ietwat aangepast voor Halloween, dus op die manier toch nog een beetje Halloween gehad :(
  • 0
My Virtual World Tour

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers