Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
ThaMartin

Het grote spamtopic

Recommended Posts

Even niks zinnigs te zeggen, maar moet je het toch even kwijt? Dit is dé plek, leef jullie uit! :D

Yes :D

Niks :D Echt niet! Het duurde ook maar heel kort, vijf seconden of zo.
Maar het voelde wel als drugs ja. Wat raar is, want ik heb nog nooit drugs gebruikt. :D En er gebeurde verder niks met mn zintuigen of zo.

Ik hoop dat Otto-Jan Ham nog heel lang in 'De Slimste Mens' blijft!

([s]Die man is zo sexy![/s])

Ik zit te wachten op een opmerking van Marion dat ze de slimste man van Nederland ook heel sexy vindt. :sweatingbullets:

En ja Erik, dat is fijn! :D

Om dan maar even te beginnen met spammen, na mijn post in het Aargh-topic heb ik toch nog een slaapplaats kunnen vinden bij een vriendin die in de buurt van Groningen woont! :sweatingbullets: Dus ik ga zaterdag naar het concert van Only Seven Left en Valerius!

^: Mooi voor je!

Oh, en ik zit even te stressen! Ik wil heel graag Erasmus in Schools doen en ze hadden eindelijk een school voor me gevonden, maar ik hoorde maar niks van die lerares en nu ineens bedenk ik me dat ik sinds mijn registratie een ander nummer heb, en dat was ik vergeten door te geven. Ik hoop niet dat ze me hebben proberen te bellen en ik meer dan een week lang onbereikbaar was. :sweatingbullets:

^Heb je ze ondertussen al een berichtje gestuurd? Of al iets gehoord?

Dit is zo erg SOG :D Ik ga proberen mij te concentreren op mijn essay, maar het is zooooo niet leuk :sweatingbullets:

Hier nog een SOG'er! Ik zit nu undercover/geïnfiltreerd op een computer in de Medische Bibliotheek in Groningen te werken aan mijn vertalingen en studiewerk. De vertaling is af maar ik zit nu echt de moed te verzamelen om te beginnen aan een artikel van 40 pagina's te lezen en om een begin te maken de korte verhalen van D.H. Lawrence.... Ik denk dat ik WZ maar eens ga volspammen :sweatingbullets:

[img]http://media.tumblr.com/tumblr_lgddhvNvhC1qa6ot3.gif[/img]

SOG?
Super-Ongelooflijke-Gezelligheiddatjeeigenlijkniksanderswiltdoen?

Foei, Sean, zomaar de RUG bezetten. Als je boeken nodig hebt kun je Shannons studentenpas trouwens lenen en op het Harmoniegebouw (waar wij toen heen gelopen zijn) naar de Library of Arts lopen. Just for your information XD

Ik ben al een eind verder.... :sweatingbullets: Ik heb nu zegmaar 5/8 deel van mijn analyse klaar en als ik zou doorwerken zou ik die hele analyse met max. een halfuurtje wel afhebben. Als ik doorwerk.... :D

Dubbelpost: SOG = Studie Ontwijkend Gedrag

Driedubbelpost!

[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcc0mwqaDe1qdq2u0o2_250.gif[/img]

Tsss..... jij verveelt je echt he?

Foei ga aan het werk

[s]Dubbelpost :sweatingbullets: [/s]

Ik? Tja, ik ben nog steeds bezig met de moed verzamelen :sweatingbullets:

Hup, aan het werk jij, anders ga ik ook steeds hier kijken en ik moet even wat gezeik gaan schrijven over Figurative Language in the "The Thought Fox" door Ted Hughes dat aansluit bij het thema [i]darkness[/i], klinkt boeiend hè :sweatingbullets:

Pfwoahr, that gets me so hot and bothered :sweatingbullets:

Maar nee, veel plezier. Ik ga wel even lunchen ofzo :D