Spring naar inhoud

Foto

Het grote spamtopic

• Log in om te reageren
830 reacties in dit topic

#826 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 22 March 2016 - 16:14

Ik was zaterdag nog in Brussel, maar vandaag zit ik gelukkig gewoon thuis...

• 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#827 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 22 March 2016 - 23:31

De zesdejaars van de school waar Zus lesgeeft vertrokken vanochtend naar Rome. Zus zelf is met een deel van het jaar via Schiphol gereisd. Ze had blijkbaar een paar weken geleden nog gezegd dat ze pech had dat ze langs Schiphol reisden, maar nu heeft ze echt veel geluk gehad, want de andere helft van het jaar reisde via Zaventem en waren daar net op dat moment. Gelukkig alleen lichtgewonden, maar het moet nogal een schok zijn geweest en ze zijn allemaal met de bus weer naar de school gebracht. Nu zit de helft dus in Rome en de andere helft is nog in België ...

• 0

#828 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 23 March 2016 - 00:00

^: Oh, da's wel sneu voor de helft die thuis zit, maar wel fijn dat er alleen lichtgewonden zijn. En je zus zal achteraf toch wel blij zijn dat ze via Schiphol moest. :o Zoiets had ik op 13 november ook. We waren die avond in Parijs, en zouden naar die buurt gegaan zijn, maar door omstandigheden hebben we uiteindelijk wat anders gedaan (maar wel dus echt maar een paar kilometer daar vandaan).

Je zus geeft wiskunde, toch? :unsure:

• 0

#829 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 24 March 2016 - 10:04

Niet alleen voor degene die thuis zitten, ook degene die wel in Rome geraakt zijn. Ze zijn wel aan een traumatische ervaring ontsnapt (blijkbaar stonden ze er echt heel dicht bij, een van de leerkrachten had veel vleeswonden, waarschijnlijk van de nagels die in het rond vlogen, en is best lang geopereerd geweest), maar ik denk niet dat het gemakkelijk is nu daar te zijn. Ze hebben in ieder geval besloten, op aanraden van een crisisteam dat in de school was om de achterblijvers bij te staan, om daar te blijven en de hele reis te doen en niet vroeger terug te komen.

Maar ik weet wel dat ik niet kan wachten tot ik thuis ben en Zus weer kan zien.

Ze geeft inderdaad wiskunde, ja.

• 0

#830 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 24 March 2016 - 21:25

Ja, natuurlijk ook voor degenen die wel gegaan zijn natuurlijk. Ik hoop dat die leerkracht in ieder geval buiten levensgevaar is?

• 0

#831 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:

Gepost 07 May 2017 - 21:23

Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten, maar ik denk dat ik het toch op WZ moet melden. Ik ben hier een beetje aan het opruimen (minimalisme-woede) en ik heb besloten dat ik mijn Hollandtas eigenlijk niet meer gebruik, dus dat het tijd is om hem weg te doen ... Toch wel een tijdperk dat ten einde loopt!

Voor zij die het niet weten, het gaat om zo'n tas:

tas-canvas-holland-zwart-large-robin-rut

Maar dan wit en oranje omgekeerd, en ik heb er in totaal een stuk of vijf gehad denk ik ...

• 0

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers