Spring naar inhoud

Foto

... Dagen tot de kerst!

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
14 reacties in dit topic

#1 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 02 November 2012 - 01:03

Traditiegetrouw kan het afteltopic voor kerst natuurlijk niet ontbreken! Vergeet hier Sint Maarten en Sinterklaas, dit topic is bedoeld voor kerst! Tel lekker mee en naast het aftellen, ben ik natuurlijk ook benieuwd wat jullie elke dag al doen aan kerst!

Op dit moment is het nog 53 dagen tot aan kerst!

Hier zijn we sinds een week ongeveer langzaamaan bezig met het schrijven van de kerstkaartjes! Deze week weer een paar nieuwe pakken kaartjes gehaald, dus we kunnen er weer tegenaan :P Verder tot nu toe nog niet veel aan kerst gedaan, al wordt het misschien binnenkort wel weer een keer tijd voor een kerstmarktje :D
  • 0

#2 Sly Snake Slytherin

Sly Snake Slytherin

WZ Lammetje

• +Administrators
  • 6209 Posts:
  • Geslacht:Heks

Gepost 02 November 2012 - 09:29

Je weet dat het pas net november is he? :D Ik ben echt nog helemaal niet bezig met kerst. Ik zag wel de kerstspullen en kerstkaarten alweer in de winkels liggen, maar daar ga ik echt nog wel even mee wachten. Hoeveel kaarten stuur jij dat je nu al begint met schrijven? En hoe lang van te voren stuur je ze?
  • 0

Snö är vit....

...eller gul.

Omdat Marioni's gewoon zo ontzettend lief en leuk en gezellig zijn.
xx OEDIE

#3 Leen

Leen

Elu on Ilus!

• Member +
  • 2151 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 10:49

Ik wil me uberhaubt niet bezig houden met Kerst, want dat betekent dat ik terug ga naar Nederland. Ik vlieg op 24 december terug en zal dus precies met Kerst weer thuis zijn en ik ben er een beetje bang voor, omdat ik denk dat ik in een zwart gat ga vallen... :D

Dus nee, momenteel kijk ik nog helemaal niet uit naar Kerst, al vind ik het wel leuk om te zien dat overal in de winkels alle Kerstproducten weer te koop zijn, zeker omdat er buiten nog steeds sneeuw ligt. Het sfeertje is wel leuk! :P
  • 0
All the art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on...

#4 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 11:13

Ik hou van de kerstsfeer, maar het is nog maar net november dus ik ga me er nog echt niet druk over maken.
Eerst maar eens Sinterklaas! December is en blijft een dure maand - mn moeder en broertje is jarig, surprise met vriendinnen en familie, en met kerst ook met mn ouders en schoonfamilie.. Hopelijk kan ik wat bijverdienen aankomende weken :D
  • 0

#5 ThaMartin

ThaMartin

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 02 November 2012 - 15:47

Hoeveel kaarten stuur jij dat je nu al begint met schrijven? En hoe lang van te voren stuur je ze?

Meestal rond de 100 en ik vind het altijd leuk om er ook een beetje iets persoonlijks in te zetten en niet alleen maar "groetjes" dus daarom begin ik altijd een beetje op tijd. Ik wacht dan wel weer met versturen tot na Sinterklaas :D
  • 0

#6 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 02 November 2012 - 16:42

Ik heb nog helemaal geen kerstgevoel, maar dat komt misschien ook omdat de feestdagen nog niet echt actueel zijn. Als straks de winkelcentra om worden getoverd dan ga ik wel meer het gevoel krijgen. Natuurlijk moet eerst Sinterklaas weer de deur uit zijn, maar het schiet inderdaad wel op. Nog maar 2 maanden en het jaar is alweer voorbij. :D
  • 0

#7 Sean

Sean

Haiku master! (aka Mr. Nfiz)

• Member +
  • 3178 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 18:45

Instant kerstgevoel:

Ik heb er zin in :D
  • 2
"Dream on, your nipples are mine!"
-Nfiz-

#8 _Lily Evers_

_Lily Evers_

Welkom!

• Member +
  • 4956 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 19:04

Ik ooooooooooooook!! :D Ik heb alweer kerstspullen gekocht en ook de kerstkaarten voor dit jaar heb ik in huis :P
  • 0

Waar schaduwen vallen, schijnt ook de zon

#9 ThaMartin

ThaMartin

• *Webmasters
  • 12168 Posts:

Gepost 02 November 2012 - 19:27

Oooh heerlijk Sean! :D
  • 0

#10 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 02 November 2012 - 21:37

Ik heb zelfs nog geen Sinterklaas gevoel, laat staan dat ik al aan Kerst denk.
Al zag ik inderdaad al de kerstkaarten en versieringen in de winkels liggen, en bedacht ik van de week dat we straks de hele wat-gaan-we-doen-met-de-kerst-discussie weer gaan krijgen.
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#11 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 03 November 2012 - 15:54

Ik wil me uberhaubt niet bezig houden met Kerst, want dat betekent dat ik terug ga naar Nederland. Ik vlieg op 24 december terug en zal dus precies met Kerst weer thuis zijn en ik ben er een beetje bang voor, omdat ik denk dat ik in een zwart gat ga vallen... :(

Je haalt me de woorden uit de mond. B)
  • 1

#12 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 04 November 2012 - 22:41

Mijn moeder is al meer dan een maand bezig aan de kerstkaarten :( Maar dat komt omdat ze ze allemaal stuk voor stuk met de hand maakt en daar ben je een hele tijd mee bezig als je er zo'n 120 nodig hebt XD Behalve dat kijk ik ook echt wel al uit naar Kerst. Sinds ik in Moskou geen Kerst heb gehad, kijk ik er echt altijd maanden op voorhand naar uit :')
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#13 Nfiz

Nfiz

Toverdranksloerie

• -Forum Crew
  • 5806 Posts:
  • Interesses:Fanfictie, reizen, Sims 2, wetenschap, talen, musicals

Gepost 10 December 2012 - 19:14

^ Respect. Echt, diep respect... Moet er niet aan denken dat allemaal te moeten maken. Ik moet trouwens bekennen dat ik eigenlijk nooit kerstkaarten stuur, heb dat van thuis uit nooit meegekregen (mijn moeder haat kaarten/brieven schrijven en mijn vader vindt het allemaal onzin :rolleyes:). Maar ik wens jullie wel oprecht allemaal hele warme en mooie feestdagen toe, geniet!

Ik begin nu echt zin te krijgen in kerst! De kerstboom staat (half, lang verhaal :D), ik heb al een heleboel cadeaus gekocht (en deels al ingepakt), de plannen voor wie/wat/waar viert en met welke maaltijd erbij beginnen vorm te krijgen en Skyradio drijft me weer tot waanzin met dezelfde foute kerstmuziek die steeds herhaald wordt. Kortom, het is nu echt december! Dit jaar ga ik voor het eerst ook Eerste en Tweede Kerstdag vieren (bij de "schoonfamilie" - thuis doen we altijd alleen aan kerstavond), dus ik hoop echt dat het allemaal ontzettend gezellig wordt. Ik kijk ernaar uit, in elk geval! :fluit:
  • 0

#14 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 11 December 2012 - 21:39

En om dan maar weer bij de titel van dit topic te blijven, nog 14 dagen te gaan?
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#15 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 16 December 2012 - 14:23

Nog maar 9 dagen, inclusief vandaag. :fluit:
  • 0

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers