Spring naar inhoud

Foto

Sinterklaas of Kerstman

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
8 reacties in dit topic

#1 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 04 December 2012 - 21:32

Wie brengt er bij jullie de cadeau'tjes, Sinterklaas of de Kerstman?
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#2 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 04 December 2012 - 21:35

Sinterklaas! Ik mag dan wel in het buitenland wonen, maar ik heb werkelijk nog nooit een kerstcadeautje gehad. Zelfs nu ik pas de 20ste thuiskom houden we nog een verlate Pakjesavond. :zweet:
  • 0

#3 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 04 December 2012 - 21:45

De kerstman. Sinterklaas vieren wij niet en dat vind ik wel oké. Ik vind Kerst veel gezelliger, maar dat komt waarschijnlijk ook wel omdat ik opgegroeid ben met Kerst vieren en niet Sinterklaas :zweet: En nadat ik in Moskou Kerst een jaar heb overgeslagen vind ik Kerst nog veel leuker omdat ik het toen echt gemist heb.
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#4 Thurifer

Thurifer

Ordelid

• Member +
  • 1382 Posts:

Gepost 04 December 2012 - 22:26

De kerstman, maar eigenlijk ben ik een grotere fan van Sinterklaas. Ik vind kerst meer een feest voor gezelligheid en samen zijn (ik ben een groot cliché) en daar hoeven niet per se cadeautjes bij, maar dat is er sinds een paar jaar toch ingeslopen. Gelukkig vinden zowel mijn moeder als ik dat het niet veel hoeft te zijn. Vaak gaan we samen gewoon een dagje weg onder het idee van 'voor kerst.'
Bij Sinterklaas heb ik meer het gevoel van cadeautjes geven, maar lootjes trekken/een wasmand vol cadeaus gaat lastig met een familie waarin niemand het meer viert.
  • 0
Being a pessimist is great; I’m always either right or pleasantly surprised.

#5 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 05 December 2012 - 09:00

Hier de Kerstman ook! Sinterklaas hebben we wel bij mijn schoonfamilie gevierd, maar niet zo heel groots... Gewoon gedichtjes en kleine kadootjes. Kerst wordt hier meer gevierd!
  • 0

#6 Den Benny

Den Benny

Tovergrootmeester

• 15+ Member
  • 2710 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 05 December 2012 - 09:54

En wie onder jullie viert er Sint Maarten i.p.v. Sinterklaas. Nu komt bij mij de Sint niet echt meer, noch Santa Claus.
  • 0

#7 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 05 December 2012 - 09:57

Geen van beide :lol: Ik ga vanmiddag dus wel met mijn oma uit eten, maar cadeautjes doen we niet. Bij mijn ouders niet omdat we overal ergens anders zitten: één broer in Den Haag, ééntje in Schotland en ik in Groningen, en daarbij is er geen geld voor en is mijn vader echt vreselijk als het om sinterklaas gaat (de vorige keer dat we het vierden had hij de stoof gepakt, er drie flesjes cola in gedaan, ingepakt en aan mij gegeven :zweet: ). Bij mijn oma vieren we het gewoon niet. Kerstmis, nou ja, daar is mijn moeder tegen ("We wonen toch in Nederland"). Dus nee, geen van beiden.
  • 0

#8 pinkfan

pinkfan

Volleerd Tovenaar

• 15+ Member
  • 287 Posts:
  • Interesses:Ik lees natuurlijk graag Harry Potter!
    Ik luister graag naar Pink en Adele
    Ik vind het leuk om te tekenen.

Gepost 05 December 2012 - 16:35

Ik krijg meestal bij beiden nog wel iets, met Sinterklaas is dat meestal maar iets kleins het kerstpakje is meestal iets groter. Ik heb liever de Sint dan de Kerstman, ik weet niet hoe dat komt want ze lijken relatief wel wat op elkaar maar de Sint heeft toch iets speciaal.
  • 0
Look inside yourself. You are more than what you have become - Mufasa

#9 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 05 December 2012 - 18:00

Kerstmis. Veel gezelliger (met de kerstboom, mooie lichtjes, ...). Met Sinterklaas doen we eigenlijk nooit iets. Alleen is er dan wat snoep in huis, maar dat is het ook voor de rest.
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers