Spring naar inhoud

Foto

Vuurwerk

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
30 reacties in dit topic

#26 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 02 January 2013 - 10:22

Bij ons thuis hebben ze gisterenavond nog vuurwerk afgeschoten. Ik denk vanwege de reden dat het op oudejaar zoveel regende.
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

#27 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 02 January 2013 - 13:55

Ja jongens sorry hoor, maar je kan toch niet verwachten dat mensen geen vuurwerk meer mogen afsteken omdat jij wil slapen?
Dat ze om 3u 's nachts of overdag aan het stoken zijn is inderdaad niet prettig en onnodig, maar tussen 12 en 2 is het nou eenmaal knallen. :rolleyes:

Wij waren bij vrienden die heel achteraf wonen, en overal in de verte zag je prachtig vuurwerk in de lucht. A view to kill!
Ik ben blij dat het heeft geregend, want dan gaan de kids niet meer op zoek naar vuurwerk dat niet is afgegaan om nog even extra af te knallen. Volgens mij is dat nog gevaarlijker dan gewoon vuurwerk afsteken. :D
  • 0

#28 Ineke

Ineke

Ordelid

• Member +
  • 2218 Posts:

Gepost 02 January 2013 - 14:46

^Tuurlijk niet, maar daarom mag je het toch nog wel vervelend vinden? Misschien komt het ook omdat ik zelf echt doodsbang ben voor vuurwerk, maar... ja. Ik zie dan liever siervuurwerk 's nachts als het al moet gebeuren, dan dat spul wat alleen maar is om te knallen.
  • 0

#29 Daemonwizard

Daemonwizard

Ordelid

• 15+ Member
  • 1143 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Ik ben een Filmfanaat en boekenwurm.
    Verder: Gamen, dichten, zwemmen, forums en fantasie fairs.

Gepost 02 January 2013 - 18:15

Ze zijn lekker bezig geweest dit jaar zeg.
-Het einde bus hokje is totaal verwoest hier.
-Er is een school afgebrand in de buurt
-Ze hebben een bloemenwinkel opgeblazen.
  • 0

#30 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 02 January 2013 - 20:27

^Zo, dat is wel heftig... hier heb ik helemaal niets gehoord/gezien van extreme verwoestingen.

Alleen op mijn werk net trouwens. Buiten de winkel hangen van die reclameplaten. 3 daarvan zijn helemaal kapot.
  • 0
You say love, I say killing time.

#31 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 08 January 2013 - 10:30

Bij ons is ook niks extreem 'opgeblazen', behalve prullenbakken. :D

Ik weet nog dat 'we' vroeger met een clubje van de supermarkt een verkeersbord hebben 'opgeblazen' na sluitingstijd :lol: Ik zat met mn vingers in mn oren verstopt achter een hele grote auto in het straatje verderop samen met een jongen die heel erg bang was (ik moest m geruststellen en hij was een paar jaar ouder als ik :P zo sneu!) en toen ging het BAM en had dat bord zichzelf om de paal gevouwen. Maar toen was ik 16 of zo en vond ik dat nog best stoer.. :P
  • 0

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers