Spring naar inhoud

Foto

Oud en Nieuw

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
23 reacties in dit topic

#1 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 12 December 2012 - 20:38

Nog een paar weken en dan is het alweer Oud en Nieuw.
Wat ga jij doen? Met familie thuis tv kijken, spelletjes doen met vrienden, of naar een groot feest?
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#2 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 12 December 2012 - 20:42

Oudjaarsdag ben ik gelukkig vrij en 's avonds ben ik uitgenodigd om Oud en Nieuw te vieren bij vrienden. Jammer genoeg moet ik op Nieuwjaarsdag weer om 6 uur 's ochtends beginnen met werken, maar dat weerhoud me er niet van om 's avonds op te blijven. Dan maar even een nachtje doorhalen hoor. ;)
  • 0

#3 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 12 December 2012 - 23:12

Ik vier Oudjaar met een aantal vriendinnen op het kot van een van hen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en was heel gezellig, dus ik twijfel er niet aan dat dat dit jaar weer zo zal zijn. Sowieso zie ik hen maar een aantal keer per jaar omdat we allemaal in andere steden studeren, dus gewoon even de tijd hebben om bij te kletsen is al geweldig ;)
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#4 Daemonwizard

Daemonwizard

Ordelid

• 15+ Member
  • 1143 Posts:
  • Interesses:Ik ben een Filmfanaat en boekenwurm.
    Verder: Gamen, dichten, zwemmen, forums en fantasie fairs.

Gepost 13 December 2012 - 12:24

Ben bij me moeder dit jaar, maken het meestal wel gezellig met hapjes en tv kijken o.a cabaret.
Ik blijf ook elk jaar op hele nacht en de volgende dag, ga slapen om 9 uur ofzo en ben onderzeil voor de volgende 13/14 uur. Maar denk dat ik het dit jaar niet doe.
  • 0

#5 Thurifer

Thurifer

Ordelid

• Member +
  • 1382 Posts:

Gepost 13 December 2012 - 12:48

Ik ga eerst wat eten met vrienden en daarna gaan we door naar The Irish Pub aan het Leidse Plein in Amsterdam. Vorig jaar ben ik niet mee geweest, maar oud en nieuw vieren schijnt daar best leuk te zijn. Als het goed is komen daar nog wat studiegenoten naartoe dus dat wordt wel gezellig :].
  • 0
Being a pessimist is great; I’m always either right or pleasantly surprised.

#6 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 16 December 2012 - 14:22

wij gaan eerst eten bij mijn ouders, en daarna op de fiets naar vrienden van ons in een dorp verderop. Daar gaan we met een groepje naar vrienden van hun (die wij wel meerdere malen hebben gezien) om daar oliebollen te eten, af te tellen naar 12u en vuurwerk af te steken. Daarna gaan we naar een soort kroeg/uitgaanstent om daar een feestje te bouwen. Of we daarna thuis slapen of bij vrienden weten we nog niet. ^^
  • 0

#7 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 16 December 2012 - 22:39

Zoals het er nu uit ziet ben ik dit jaar in Zwitserland met de jaarwisseling. Er is een jongerenconferentie van het kerkgenootschap van mijn ouders en ik ga daar heen. Niet dat ik nog zo gelovig ben (of althans niet op de manier van dat genootschap) :fluit: Het is gewoon awesome om daar heen te gaan :D
  • 0

#8 Nemaya

Nemaya

Carpe Noctem

• Member +
  • 304 Posts:
  • Interesses:Anime en manga, fanfictie (lezen en schrijven), tafeltennis, puzzels, detectives

Gepost 17 December 2012 - 11:39

Ik ben zoals altijd thuis bij mijn familie, om ook meteen mijn verjaardag te vieren. Helaas dit jaar voor het eerst zonder mijn vader.
  • 0
Never judge a book by it's movie.

#9 Ineke

Ineke

Ordelid

• Member +
  • 2218 Posts:

Gepost 22 December 2012 - 16:20

Werken XD Klinkt misschien heel saai, maar zowel oudjaarsdag en nieuwjaarsdag is voor mij gewoon aan de bak XD Oudjaarsdag wordt echter pas vanaf 4 uur als feestdag gerekend en ik ben een van de (ongelukkige) collega's die doormoet tot half zes, dus dat gaat stevig aanpoten worden want maandagen zijn drukdrukdruk, en met zoveel blijven we niet over. Dan naar huis, eten, chagrijnig wachten tot het 12 uur is zodat ik eindelijk naar bed kan, en dan weer om 6 uur eruit om van 8 tot half 1 te werken (feestdagen staan we altijd maar met 2 en dan - gelukkig - maar halve dagen).

Ik heb een hekel aan oud & nieuw.
  • 0

#10 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 22 December 2012 - 17:00

^ Klinkt inderdaad niet heel feestelijk.

Ik ga toch niet naar Zwitserland, dus dan breng ik oud & nieuw waarschijnlijk door met Jouk :)
  • 1

#11 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:

Gepost 23 December 2012 - 00:21

Werken XD Klinkt misschien heel saai, maar zowel oudjaarsdag en nieuwjaarsdag is voor mij gewoon aan de bak XD Oudjaarsdag wordt echter pas vanaf 4 uur als feestdag gerekend en ik ben een van de (ongelukkige) collega's die doormoet tot half zes, dus dat gaat stevig aanpoten worden want maandagen zijn drukdrukdruk, en met zoveel blijven we niet over. Dan naar huis, eten, chagrijnig wachten tot het 12 uur is zodat ik eindelijk naar bed kan, en dan weer om 6 uur eruit om van 8 tot half 1 te werken (feestdagen staan we altijd maar met 2 en dan - gelukkig - maar halve dagen).

Ik heb een hekel aan oud & nieuw.

Dan heb jij nog geluk dat Oudjaar überhaubt als feestdag wordt gezien, want bij mij is het gewoon een normale werkdag. Het feestdagtarief gaat pas vanaf 12 uur 's nachts lopen, maar dan is het feitelijk al Nieuwjaarsdag. :lol:

Met een beetje geluk moet er een collega van me werken 's ochtends op Nieuwjaarsdag, dus waarschijnlijk kan ik dan meerijden. Maakt het tenminste niet zo heel veel uit als er iets teveel alcohol in mijn lichaam zit. Uiteraard ben ik niet van plan me te bezatten, maar meer dan twee drankjes kan nu wel. :)
  • 0

#12 Ineke

Ineke

Ordelid

• Member +
  • 2218 Posts:

Gepost 23 December 2012 - 10:12

^Misschien wel, maar ik sta blijkbaar in de min met mijn uren (en ik heb echt uren zitten rekenen en ik dacht dat dat niet uit zou komen) dus ik mis dus wel mooi mijn toeslag :)
  • 0

#13 _Lily Evers_

_Lily Evers_

Welkom!

• Member +
  • 4956 Posts:

Gepost 23 December 2012 - 12:33

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, ik ga in ieder geval na 12 uur de stad in en partyen. :)
  • 0

Waar schaduwen vallen, schijnt ook de zon

#14 Melody

Melody

Volleerd Tovenaar

• Member +
  • 669 Posts:
  • Interesses:Boeken, UK, musicals, gezelligheid

Gepost 23 December 2012 - 13:33

Waarschijnlijk vier ik oud en nieuw met een groep studenten in Nijmegen. Dat kan haast niet anders dan gezellig worden. Ik heb ook nog het geluk dat mijn stagebedrijf die week dicht zit, dus vroeg opstaan op nieuwjaarsdag is geen vereiste. Alvast sterkte voor degenen die het minder treffen!
  • 0

#15 Lonneke

Lonneke

Kabouter

• -Forum Crew
  • 4982 Posts:

Gepost 24 December 2012 - 13:02

Ik vier het in Den Bosch met m'n vriend. Hij moet werken, dus ik ga hem gezelschap houden.
  • 0

#16 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 31 December 2012 - 09:07

Het is vandaag! :D

Normaal zou ik werken overdag, maar ik was niet ingepland. Nu belde mijn baas me net op of ik alsnog kan komen, maar dat gaat niet meer lukken, want ik heb mijn dag al anders ingedeeld.
Mijn vader word zo geopereerd, dus ik ga denk ik even mee, en dan ga ik vanmiddag wat dingetjes thuis doen, en voor hem doen, en ik ga lekker koken voor iedereen.

En vanavond ga ik naar een vriend toe waar we met zo'n 20 mensen een feest hebben :D
  • 0
You say love, I say killing time.

#17 Morgana

Morgana

op de versirius toer (A) / Tubbie! =D

• -Site Crew
  • 4108 Posts:
  • RPG naam:Isobel Clarkson

Gepost 31 December 2012 - 10:17

Ik ga om half 4 naar mijn oma om met haar op mijn neefje te passen tot uur of 21.00. Dus daar ook lekker blijven eten. Daarna naar huis met mijn ouders spelletje doen met ondertussen de top 2000 aan. En na 0.00 eerst vuurwerk kijken in de buurt en dan met vrienden beetje 't dorp in. :D
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

When you have to make a hard decision: flip a coin. ~

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

#18 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:

Gepost 31 December 2012 - 13:20

Zo, m'n 25 uur wakker-blijven-marathon is zojuist begonnen. :D Het eerste moment dat ik waarschijnlijk weer echt een bed zie is morgenmiddag om half 3, dus ja...ik ben benieuwd hoe het gaat zijn. Natuurlijk ben ik niet zo heel erg blij met het werk morgenochtend en moet ik ook zelf rijden vanwege ziekte, maar we gaan het wel meemaken. Ik heb in ieder geval heel veel zin in vanavond.
  • 0

#19 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 31 December 2012 - 13:43

Wij gaan zo naar vrienden van ons. Dan gaan we eerst lekker uit eten en verder spelletjes doen en tv kijken enzo en dan blijven we daar slapen! :D
  • 0

#20 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 31 December 2012 - 14:53

Wij gaan eerst naar een vriendin van onze vrienden, waar we wat eten en drinken tot het 12u is. En daarna naar een kroeg/café/ietsig. :D Tot.. Eh. Weet ik niet.
En dan op de fiets terug naar huis.. Tis ongeveer een halfuur, dus dan zijn we weer nuchter als we thuis zijn :D
  • 0

#21 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 31 December 2012 - 20:48

Hier heersen de ziektekiemen, dus wij gaan vroeg naar bed. :rolleyes:
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#22 Daemonwizard

Daemonwizard

Ordelid

• 15+ Member
  • 1143 Posts:
  • Interesses:Ik ben een Filmfanaat en boekenwurm.
    Verder: Gamen, dichten, zwemmen, forums en fantasie fairs.

Gepost 01 January 2013 - 10:11

Door omstandigheden van de vorige nacht waardoor ik niet sliep, was ik gaan slapen om half 1 helaas was erg moe.
Maakte niet zoveel uit vanwege het weer.
  • 0

#23 Charel

Charel

Volleerd Tovenaar

• Member +
  • 289 Posts:

Gepost 01 January 2013 - 12:41

Ik ben om 8 uur mijn bed in gegaan omdat ik de hele nacht heb gewerkt bij het poppodium hier :rolleyes: Het verbaast me dat ik nu nog normaal op mijn benen kan staan met het slaaptekort dat ik nu heb.
  • 0
i've fallen for your eyes but they don't know me yet

#24 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 01 January 2013 - 22:06

Ik heb een heel leuk feest gehad :rolleyes: we gingen slapen om half7! Het was heel fijn en gezellig met leuke mensen.

Aangezien jullie allemaal weten wat voor een emotioneel wrak ik momenteel ben: ik heb van half12 tot half1 gehuild. Ik voelde me zo stom, haha. Ik ben echt niet op een rottige manier het nieuwe jaar in gegaan of zo, maar ik was gewoon even emotioneel, en met al die lieve gelukswensen moest ik gewoon huilen. Maar ik voelde me zo stom :D want ik had het wel leuk om 12 uur.
  • 0
You say love, I say killing time.

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers