Spring naar inhoud

Foto

Valentijnsdag

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
35 reacties in dit topic

#26 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 07 February 2013 - 20:26

Jep, spotted bestaat voor veel plekken, zo heb je 'Spotted: UB' van de RUG. Ik vind het af en toe best vermakelijk en er schijnen ook serieus relaties uit voortgekomen te zijn. Dit heeft verder niet met Valentijnsdag te maken.

Trouwens, Jouk en ik doen sowieso niet echt aan Valentijnsdag omdat we het bestwel onzin vinden. Tenminste, ik vind het bestwel onzin, het is voornamelijk commercie. Ik kijk wel uit naar het concert dat ik 's avonds ga bezoeken met mijn former beste vriedinnetje <_<
  • 0

#27 Pingwing

Pingwing

Places to be, fishes to see

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 07 February 2013 - 21:09

Hum, heel stiekem vind ik het eigenlijk wel leuk, maar ik vind het leuk als je OF net begint (en dan bedoel ik eerste - derde date ) wat wij niet zijn... OF juist als je lang bij elkaar bent... Maar zo in onze fase, mweh, je kost me al genoeg <_<
  • 0

#28 Eliza

Eliza

Miss. Lukt

• Member +
  • 1741 Posts:
  • Interesses:ENGELS, boeken, piano, muziek, geschiedenis, cultuur, religies, UK

Gepost 07 February 2013 - 21:33

Lijkt me in de datingsfase idd erg romantisch en ach: [klef] Elke dag die wij bij elkaar zijn, is het al valentijnsdag [/klef] <_<
  • 0

#29 Sean

Sean

Haiku master! (aka Mr. Nfiz)

• Member +
  • 3178 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 08 February 2013 - 14:02

Pfff, negatievelingen, jullie! Ik vind het gewoon leuk! (En ja, dat alleen omdat ik nu een vriendin heb!) Maar dat riedeltje over de commercie ken ik nu ook wel. Geniet er gewoon lekker van.

Anyhoo... Ik kom voor Valentijnsdag helemaal naar Groningen, en dan ga ik lekker uitgebreid koken en er gewoon een hele mooie avond van maken! <_<
  • 1
"Dream on, your nipples are mine!"
-Nfiz-

#30 pinkfan

pinkfan

Volleerd Tovenaar

• 15+ Member
  • 287 Posts:
  • Interesses:Ik lees natuurlijk graag Harry Potter!
    Ik luister graag naar Pink en Adele
    Ik vind het leuk om te tekenen.

Gepost 08 February 2013 - 17:05

Ik weet eigenlijk niet of mijn vriendje aan Valentijn meedoet, maar ik durf het ook niet vragen omdat hij dan misschien zal denken dat ik dat dan van hem verwacht... Als hij natuurlijk wel met iets afkomt en ik niet dan sta ik ook wel weer voor joker, dus dan misschien toch maar vragen?
  • 0
Look inside yourself. You are more than what you have become - Mufasa

#31 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 08 February 2013 - 20:20

^: Nou, zulke dingen moeten toch wel bespreekbaar zijn in een relatie? Gewoon vragen als je er benieuwd naar bent, joh. :P Hoe wil je anders over een jaar vragen hoe hij denkt over zaken als trouwen of kinderen krijgen? Of beter... Het doet er niet alleen toe of je vriendje aan Valentijnsdag doet, want je hebt toch samen een relatie. Als jij het leuk vindt koop je toch gewoon een cadeautje voor hem. Dan kom je niet met lege handen aan als hij iets voor jou heeft en hoeft hij zich niet verplicht te voelen er iets aan te doen. Maar weet je, hij denkt vast niet zo ver. Hij zal het vast denk ik gewoon leuk vinden dat hij iets krijgt, en voor jou is het ook leuk om iets te geven, toch? <_<
  • 0

#32 Morgana

Morgana

op de versirius toer (A) / Tubbie! =D

• -Site Crew
  • 4108 Posts:
  • RPG naam:Isobel Clarkson

Gepost 09 February 2013 - 11:40

Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik heb een date donderdag! :P Met de enige echte Annetje. <_< Heb haar zo lang niet gezien, dus we gaan Utrecht onveilig maken. :P
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

When you have to make a hard decision: flip a coin. ~

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

#33 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 14 February 2013 - 11:16

Ik ga vanavond met een vriend valentijn-horrorfilms kijken. Yes. ^_^
  • 0
You say love, I say killing time.

#34 Thurifer

Thurifer

Ordelid

• Member +
  • 1382 Posts:

Gepost 14 February 2013 - 22:49

^
Haha dat had ik vanmiddag :] Horrofilms met pizza, alleen waren de films uiteindelijk minder valentijn gericht dan we hadden bedoeld.
  • 0
Being a pessimist is great; I’m always either right or pleasantly surprised.

#35 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3722 Posts:

Gepost 15 February 2013 - 12:27

Oh god, ik heb toch nog een soort valentijns-smsje gehad die ik liever niet had ^_^
Er werkte een jongen bij mij bij het filmhuis, tot vorige week. En die is helemaal weg van mij, en heeft me al heel vaak gezegd hoe mooi en leuk hij me vind, en ik krijg op momenten van die lange awkward knuffels van hem. En ik heb echt lange gesprekken met hem gehad dat ik gewoon niks van hem kan beantwoorden en zo, maar toen kreeg ik dit: (die jongen smst raar trouwens o.o)

He; ik wil je bij deze een hartelijk, warm, lief "hallo" zeggen- gezien wat voor dag het is. Wordt vervolgd btw, op een andere manier-maar no worries. Liefs,

Ik... echt, nee. Ik weet echt niet wat voor vervolg, maar nee. En ik weet ook niet hoe ik moet reageren :$
  • 0
You say love, I say killing time.

#36 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 15 February 2013 - 13:10

^: Hahahahaha. ^_^ Ja, dit klinkt ergens best een beetje... creepy. :$ Maar misschien was hij ook zenuwachtig, en komt het er daarom een beetje ongelukkig uit? Als ik jou was zou ik gewoon even zeggen (afijn, dat bedenk ik me nu... In jouw plaats zou ik het misschien ook niet weten) dat je gevleid bent, maar dat je verder geen interesse hebt. Gelukkig dat hij daar niet meer werkt en dat je hem niet meer hoeft te zien. :P
  • 0

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers