-Ingrid 554 Report post Posted July 4, 2011 Viel en een hele lading postcrossing-kaarten uit je brievenbus vanochtend? Je loonstrookje? Of misschien wel een bankafschrift? Houd ons op de hoogte van je leuke en minder leuke post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Josh 1,530 Report post Posted July 8, 2011 Ik kreeg vandaag twee kaartjes van Postcrossing: een uit Sint-Petersburg en een uit Australië. Echt een hele mooie kaart, met een enorm verhaal en een foto van haar tuin. Zo lief dat mensen er zoveel werk aan besteden. En laatst kreeg ik een brief van Carla en mijn beloning voor de deelname aan het Toverschool Toernooi. Nog bedankt en Carla: ik schrijf zo snel mogelijk terug! Quote Share this post Link to post Share on other sites
+Sly Snake Slytherin 726 Report post Posted July 8, 2011 Ik krijg eigenlijk bijna nooit post. De enige dingen die ik nog wel eens krijg zijn reclame van de NS en brieven van instanties waar ik iets bij aangevraagd heb ofzo. En soms een of ander boekje over bakkerspensioen [s]wat ik nooit lees[/s]. Eigenlijk vrijwel nooit leuke persoonlijke dingen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Charlotte 65 Report post Posted July 8, 2011 Geen dank Josh, was hij nog wel boeiend? Mijn laatste post was een pakketje van bol.com met de soundtrack CD van HP 5! Eigenlijk verwacht ik aankomende week ook nog een Wii-Game te ontvangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Charel 60 Report post Posted July 8, 2011 Voor mij was er vandaag geen post maar voor mijn ouders wel, ze kregen een kaartje met een felicitatie erop omdat ze morgen 30 jaar getrouwd zijn Quote Share this post Link to post Share on other sites
wouterruygrok 70 Report post Posted July 19, 2011 @ Charelie: Nog van harte! Ik heb zelf vandaag een heleboel reclame gehad Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Anadria 875 Report post Posted July 19, 2011 Bij mij zaten er vandaag (wel, technisch gezien is dat al gisteren ondertussen) 3 postcrossingkaartjes in de bus: 1 uit FInland, 1 uit Wit-Rusland en 1 uit de Verenigde Staten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hermeline 40 Report post Posted July 20, 2011 De Dag Allemaal (voor de Nederlanders onder ons: het meest gelezen weekblad van Vlaanderen ) was vandaag weer mee, zoals elke dinsdag dus. En er was -voor de ik-weet-niet-hoeveelste keer- een brief mee van De Post (excuseer: Bpost) waarin ik uitgenodigd wordt om een abonnement te nemen op de postzegels die het komende jaar uitkomen. Een verklaring hiervoor is dat mijn opa postzegels verzamelde en ik het dus ook wou doen en daarom geabonneerd was op de kinderversie hiervan, namelijk de strips over Stamp en Pilou met een selectie van de postzegels. Maar hoewel ik nooit reageer op die brieven, blijven ze dus volharden. We zullen zien wie het langst volhoudt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yoni 160 Report post Posted July 20, 2011 ^ Ik heb gisteren mijn ondertekend huurcontract van mijn kot ontvangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Pingwing 2,148 Report post Posted July 24, 2011 Afschrift van de Rabobank, de Donald Duck en verder niets bijzonders. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wouterruygrok 70 Report post Posted July 24, 2011 Ik heb vandaag geen post gehad maar morgen zullen er wel weer veel reclame dingen tussen zitten Quote Share this post Link to post Share on other sites
*ThaMartin 486 Report post Posted July 26, 2011 Whoei, vandaag een vakantiekaartje van Goedele gehad! Dank je wel Goedele Quote Share this post Link to post Share on other sites
+Sly Snake Slytherin 726 Report post Posted July 26, 2011 Ja ik ook! Super leuk, Oedsie! Dank je wel! Quote Share this post Link to post Share on other sites
+Chamenuva 1,099 Report post Posted July 26, 2011 Ikke ook, echt een onwijs leuk kaartje Goedele, bedankt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lauselaar 205 Report post Posted July 29, 2011 Het Harry Potter spel zat in mijn brievenbus Bedankt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Perkamentus' Volgeling 15 Report post Posted July 29, 2011 Uhm, dit is iets anders dan normaal. Ik kreeg namelijk een snoep-probeer-pakket van Look'O'Look Ik heb voor m'n verjaardag een paar weken terug een grote snoepmand gekregen, echt een perfect cadeau wat goed bij me past om het zo even te zeggen, grijns. Er zaten ook zure matten bij, en daarop zat een code waarop je zo'n proefpakket kon bestellen. Vreetzak als ik ben heb ik dat nog gedaan ook Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lauselaar 205 Report post Posted July 30, 2011 ^ je bent niet de enige, ik heb ook zo'n pakket gekregen van zure matten Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Nfiz 3,305 Report post Posted July 30, 2011 Een prachtig kaartje uit Polen! Lieve Goedele, dankjewel! Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Anadria 875 Report post Posted July 30, 2011 Ik kreeg gisteren een kaartje uit Libanon in de bus van een van m'n vrienden die daar op vakantie is geweest Quote Share this post Link to post Share on other sites
_Lily Evers_ 388 Report post Posted August 8, 2011 Een aantal verjaardagskaarten en een brief van de belasting dat ik geen zorgtoeslag terug hoef te betalen. (Leuk als je die tegelijk krijgt ja ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
*ThaMartin 486 Report post Posted August 8, 2011 De tickets voor de Disney Cruise zijn vandaag binnengekomen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Ravenklauw 97 Report post Posted August 8, 2011 Vorige maandag kwam m'n Minerva McGonagall character wand aan en vorige dinsdag m'n Marauder's Map ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lauselaar 205 Report post Posted August 10, 2011 Een kaartje van Sean! Merci Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Nfiz 3,305 Report post Posted August 15, 2011 Twee enveloppen met sieraden! Een paar oorbellen had ik zelf besteld via internet, het andere pakketje - waarin twee oorbellen en een bijpassend armband zaten - was een cadeau van m'n Braziliaan, hehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fantaloonastic 226 Report post Posted August 15, 2011 Een bestel folder van Mister Pizza voor een of andere mega pizza. Echte post hebben we al in geen eeuwen gehad, denk dat de postbode ziek is of er weer eens een zak kwijt is ofzo... Quote Share this post Link to post Share on other sites