Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Ingrid

Recommended Posts

Viel en een hele lading postcrossing-kaarten uit je brievenbus vanochtend? Je loonstrookje? Of misschien wel een bankafschrift? Houd ons op de hoogte van je leuke en minder leuke post.

Ik kreeg vandaag twee kaartjes van Postcrossing: een uit Sint-Petersburg en een uit Australië. Echt een hele mooie kaart, met een enorm verhaal en een foto van haar tuin. Zo lief dat mensen er zoveel werk aan besteden.:!!:

En laatst kreeg ik een brief van Carla en mijn beloning voor de deelname aan het Toverschool Toernooi. Nog bedankt en Carla: ik schrijf zo snel mogelijk terug!

Ik krijg eigenlijk bijna nooit post. De enige dingen die ik nog wel eens krijg zijn reclame van de NS en brieven van instanties waar ik iets bij aangevraagd heb ofzo. En soms een of ander boekje over bakkerspensioen [s]wat ik nooit lees[/s]. Eigenlijk vrijwel nooit leuke persoonlijke dingen :!!:

Geen dank Josh, was hij nog wel boeiend? :angel:

Mijn laatste post was een pakketje van bol.com met de soundtrack CD van HP 5! Eigenlijk verwacht ik aankomende week ook nog een Wii-Game te ontvangen.

Voor mij was er vandaag geen post maar voor mijn ouders wel, ze kregen een kaartje met een felicitatie erop omdat ze morgen 30 jaar getrouwd zijn :angel:

Bij mij zaten er vandaag (wel, technisch gezien is dat al gisteren ondertussen) 3 postcrossingkaartjes in de bus: 1 uit FInland, 1 uit Wit-Rusland en 1 uit de Verenigde Staten.

De Dag Allemaal (voor de Nederlanders onder ons: het meest gelezen weekblad van Vlaanderen :angel: ) was vandaag weer mee, zoals elke dinsdag dus.
En er was -voor de ik-weet-niet-hoeveelste keer- een brief mee van De Post (excuseer: Bpost) waarin ik uitgenodigd wordt om een abonnement te nemen op de postzegels die het komende jaar uitkomen. Een verklaring hiervoor is dat mijn opa postzegels verzamelde en ik het dus ook wou doen en daarom geabonneerd was op de kinderversie hiervan, namelijk de strips over Stamp en Pilou met een selectie van de postzegels. Maar hoewel ik nooit reageer op die brieven, blijven ze dus volharden. We zullen zien wie het langst volhoudt :rolleyes:

^ :rolleyes:

Ik heb gisteren mijn ondertekend huurcontract van mijn kot ontvangen. :angel:

Ik heb vandaag geen post gehad maar morgen zullen er wel weer veel reclame dingen tussen zitten

Whoei, vandaag een vakantiekaartje van Goedele gehad! Dank je wel Goedele :knuf:

Uhm, dit is iets anders dan normaal. :P Ik kreeg namelijk een snoep-probeer-pakket van Look'O'Look :P

Ik heb voor m'n verjaardag een paar weken terug een grote snoepmand gekregen, echt een perfect cadeau wat goed bij me past om het zo even te zeggen, grijns. Er zaten ook zure matten bij, en daarop zat een code waarop je zo'n proefpakket kon bestellen. Vreetzak als ik ben heb ik dat nog gedaan ook :o

Een prachtig kaartje uit Polen! Lieve Goedele, dankjewel! :fluit:

Ik kreeg gisteren een kaartje uit Libanon in de bus van een van m'n vrienden die daar op vakantie is geweest :fluit:

De tickets voor de Disney Cruise zijn vandaag binnengekomen! :D

Vorige maandag kwam m'n Minerva McGonagall character wand aan :D en vorige dinsdag m'n Marauder's Map :$ !

Twee enveloppen met sieraden! :P Een paar oorbellen had ik zelf besteld via internet, het andere pakketje - waarin twee oorbellen en een bijpassend armband zaten - was een cadeau van m'n Braziliaan, hehe.

Een bestel folder van Mister Pizza voor een of andere mega pizza. Echte post hebben we al in geen eeuwen gehad, denk dat de postbode ziek is of er weer eens een zak kwijt is ofzo...