Spring naar inhoud

Foto
- - - - -

• Log in om te reageren
268 reacties in dit topic

#251 Pingwing

Pingwing

Places to be, fishes to see

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 04 June 2014 - 12:34

Lees je de anzichtkaarten? :D
  • 0

#252 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 04 June 2014 - 12:40

Ah, ik was met Bulgaars Meisje eens in de Oxfam winkel hier in Colchester en daar waren ook tweedehands postkaartjes. Sommige zijn niet beschreven (daarom krijg je soms van mij een postkaartje van een stad in Spanje of zo :D) maar anderen wel. Sommige daarvan zijn ook echt heel oud! Maar ze vond dat ik ze niet mocht lezen. Maar dat is leuk! :)
  • 0

#253 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 04 July 2014 - 20:06

Ik vond vanochtend een bankafschrift in de brievenbus.
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#254 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 11 July 2014 - 21:09

Bij mij zat er vandaag een brief van mijn Tsjechische pennenvriendin in de bus en ook een brief van mijn boekhouder om me eraan te herinneren dat ik mijn documenten moet binnenbrengen voor de kwartaalaangifte.
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#255 Pingwing

Pingwing

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 14 October 2014 - 20:31

Altijd leuk financiele dingen...
Ik heb van de zorgverzekering eindelijk een besluit binnen. En dat besluit houdt in dat ze geen besluit kunnen maken zonder gegevens van een andere instantie (die mij juist doorverwees naar de zorgverzekering zelf) hopelijk krijg ik hier snel domicilie dan sluit ik me gewoon aan bij een zorgkas and be done with.
  • 0

#256 Morgana

Morgana

op de versirius toer (A) / Tubbie! =D

• -Site Crew
  • 4108 Posts:
  • RPG naam:Isobel Clarkson

Gepost 17 October 2014 - 15:06

Ik kreeg post uit Den Haag. :D Vriendin van me had hele tijd geleden sleutelhanger voor me gekocht, alleen die was ze kwijtgeraakt. Nu had ze hem gevonden en besloten maar op de post te doen ipv te wachten tot we elkaar zouden zien. En daar zat ook gelijk een kaartje en foto bij van haar tweeling boys. :wub:
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

When you have to make a hard decision: flip a coin. ~

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

#257 Pingwing

Pingwing

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 16 November 2014 - 21:46

^Handig, ik vergeet altijd mensen als nog het object te geven of mijn object mee te nemen xD

Mijn laatste poststuk was een (optionele) uitnodiging voor inburgeringscursus...
  • 1

#258 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 19 November 2014 - 09:24

Mijn cursus Noors ^^ Kan ik er gaan invliegen :D
  • 0
My Virtual World Tour

#259 _Lily Evers_

_Lily Evers_

Welkom!

• Member +
  • 4956 Posts:

Gepost 20 November 2014 - 22:59

Een beterschapskaart van mijn schoonzus en dr vriend, superlief!
  • 0

Waar schaduwen vallen, schijnt ook de zon

#260 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 22 November 2014 - 19:47

Maar liefst vijf Postcrossing kaarten (uit België, Frankrijk, Taiwan, Denemarken en Rusland) en mn salarisstrook.
Toch de leukste post die je kan krijgen. Niet dan? :P
  • 0

#261 Morgana

Morgana

• -Site Crew
  • 4108 Posts:

Gepost 22 November 2014 - 20:53

^ Goed bezig! :D Zulke post is altijd leuk om te krijgen inderdaad

Ik had een postcrossingkaartje uit Hongarije. :D Ook leuk!
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

#262 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 19 December 2014 - 15:47

Ik kreeg vandaag de boeken van Darren Shan die ik overlaatst won in de bus. Altijd leuk!

• 0
My Virtual World Tour

#263 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 27 May 2015 - 21:30

Ik kreeg vandaag een kaartje van een vriendin uit België! Ze schreef dat ik 'hun leven een tikkeltje specialer maak'. Lief. :)

• 0

#264 Pingwing

Pingwing

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 04 July 2015 - 20:27

Ik kreeg gisteren een onverwacht pakketje. Ik had twee pakketjes besteld (CD uit Amerika en een Mjolnir hanger vanuit Finland) maar die kwamen al eerder - dus was verbaast. 

Wat bleek? ik moest onlangs mijn paspoort verlengen en dit moet als niet-inwonende van Nederland op een van een bepaalde lijst afhaalbalies, waaronder één op schiphol. Omdat we mijn ouders op het vliegtuig moesten zetten had ik maar gekozen om dat gelijk te doen en dan mijn paspoort per post te laten sturen. Deze had ik al een tijdje geleden ontvangen en vroeg men of ik een enquete wilde afnemen. Dat doe ik altijd graag en blijkbaar waren ze er blij mee want ik kreeg een handgeschreven kaartje met bedankje voor deelname EN twee stroopwafels :wub: lol

• 0

#265 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:

Gepost 04 July 2015 - 22:27

^ Wauw, dat is wel fijn! Ik heb nog nooit iets gekregen voor het invullen van enquêtes!

Waren er dan ook plaatsen om je paspoort te verlengen in België? Want ik neem aan dat niet iedereen in het buitenland even langs Schiphol of andere plaatsen in Nederland kan komen? En moet je dan je oud paspoort later inleveren ofzo? In België lever je meestal je oude identiteitskaart in als je een nieuwe krijgt.

Ik kreeg laatst een postkaartje uit Ljubljana, in Slovenië. Vrienden van mij zijn op reis en ik had gevraagd of ze een kaartje konden sturen (ik hang alle kaartjes die ik krijg op mijn slaapkamerdeur en vind het leuk om een goede collectie te hebben *hint hint*). Ze schreven erop dat ik het vast wel een leuke stad zou vinden want ze is heel groen en er zijn veel fietsers, vuilbakken voor recycleren, en bomen. :P

• 0

#266 Pingwing

Pingwing

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 05 July 2015 - 08:34

Ja je kan naar het consulaat in Brussel denk ik. Maar ik vind dat zo om, schiphol ligt op mijn route. Maar voor paspoorten kun je naar meer grenssteden, ik weet dat Bergen op Zoom bijvoorbeeld ook kan, wat een mooi alternatief had geweest. Voor een digi-id (elektronisch registratiesysteem van nederland) moet je per sé naar 1 van 5 balies, die echt in alle uithoeken van het land zitten en dan is schiphol qua reizen de makkelijkste omdat ik dat kan combineren met mijn route naar groningen, is maar uurtje langer reizen inclusief de afspraak zelf. Mijn paspoort moest ik inleveren bij ontvangst, door de koerier werd hij in mijn bijzijn ongeldig gemaakt en gescanned en alles. Was allemaal heel goed geregeld en officieel dus gaf mij wel een fijn gevoel. 

• 0

#267 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:

Gepost 05 July 2015 - 15:07

Ah, je moest je paspoort dan inleveren als je je nieuwe kreeg. Oké. :P Ik was een beetje in de war dat je misschien een tijd zonder paspoort zou zitten en dat kan natuurlijk niet!

Ik snap wel dat Schiphol voor jou handig was, ik vroeg me gewoon af waar andere mensen naartoe komen die misschien niet meer in Nederland komen. Ik herinner me wel dat Josephine ervoor naar Parijs moest.

Ik moest mijn identiteitskaart een tijd geleden ook vervangen. Ze ging vervallen in maart en ik maakte me er wel zorgen over, want ik moest natuurlijk mijn nieuwe kaart hebben voordat ik in de kerstvakantie weer naar Engeland kwam, want ik zou voor maart niet terugkomen naar België. (Ik woon ook officieel nog in België, dus ik heb geen opties hier in het buitenland.) Maar ik dacht dat als ik het met kerst ging regelen, dat het misschien niet op tijd in orde zou komen, gezien er zoveel feestdagen zijn en ik meestal maar een week of twee in België ben. Dus toen ben ik naar het gemeentehuis gegaan in de zomer. Uiteindelijk was mijn nieuwe kaart klaar in september, maar toen was ik al terug in Engeland. Mijn mama is de kaart toen gaan ophalen, maar ze was nog niet klaar of zo. Nu werkt een van de buren (zus van Beste Vriendin) in het gemeentehuis, dus die zei dat ze de kaart wel kon komen afgeven bij ons thuis als ze nog eens op bezoek ging bij haar ouders (dus ja, eigenlijk is ze nu geen buur meer). Dus zo is mijn identiteitskaart uiteindelijk bij mij thuis in België aangekomen. Toen ik dan weer terug was met kerst had ik dus eigenlijk twee identiteitskaarten! Ik ben toen mijn oude identiteitskaart gaan afgeven in het gemeentehuis. Ik vind het nog altijd een beetje gek dat ze ons wel vertrouwden met twee identiteitskaarten die nog geldig waren!

Afijn, dit is een beetje off-topic. (Maar is dat wel zo erg gezien hoe weinig activiteit er is op WZ tegenwoordig?)

• 0

#268 Pingwing

Pingwing

• -Forum Crew
  • 8207 Posts:

Gepost 05 July 2015 - 16:39

Ik vind offtopic gaan sowieso onzin als het een discussie betreft. Maargoed, 

Bij ons is dat echt niet toegestaan niemand anders dan de persoon mag het ophalen (zelfs al ben je gemachtigd). 

• 0

#269 Morgana

Morgana

• -Site Crew
  • 4108 Posts:

Gepost 20 July 2017 - 14:29

Ik ben lid van kaartjesclub op fb. Dus ik krijg regelmatig leuke post in de brievenbus! Zo ook vandaag weer 2. :D  en een briefje van pensioenfonds en brief van woningbouw.

• 0

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers