Spring naar inhoud

Foto

Pasen!

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
14 reacties in dit topic

#1 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 22 February 2013 - 21:37

De supermarkten liggen alweer vol met chocolade paaseitjes, dus er is geen ontsnappen meer aan. Nog ruim een maand en dan is het alweer Pasen.
Wat doen jullie dan? Met de hele familie paaseieren zoeken, uitgebreid brunchen, en speciaal paasdiner?
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#2 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Geslacht:Heks
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 22 February 2013 - 23:14

Als het kan, kom ik met Pasen naar huis. Wij vieren het toch altijd met de familie, zaterdags met m'n grootmoeder langs moeders kant en op Pasen zelf met de familie van papa's kant en ik vind het toch wel belangrijk om aan dit soort dingen te houden als ik kan, want ja... Zo vaak zit ik niet samen met m'n familie en ik weet dat mijn beide grootmoeders erg hechten aan dit soort dingen. Sowieso is het wel gezellig. Het is niet meer dan gewoon samenzitten en gezellig wat eten, maar het is altijd een leuk samen-zijn en voor de grootmoeders is het weer een dag van niet alleen zijn, dus ik hoop ook echt dat ik naar België kan komen met Pasen :erm:
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#3 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 26 February 2013 - 16:03

Paaszaterdag organiseert mn moeder dit jaar een soort koffietafel met mn familie. En zondag wil mn oma graag gourmetten.

Verder zal er minstens 1 zak choco eitjes te vinden zijn in huis (of in mn tas.. voor onderweg :) ) en dat zal het wel zijn. :)
  • 0

#4 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 09 March 2013 - 23:15

Ondertussen zijn de ticket geboekt om met Pasen naar huis te gaan, dus ik vier het gewoon zoals ieder jaar met m'n familie. Het is wel fijn dat ze hier in Groot-Brittannië op Goede Vrijdag ook vrij hebben, want nu kan ik een dag langer naar huis dan ik had verwacht ^^
  • 0
My Virtual World Tour

#5 Chamenuva

Chamenuva

Vigilante

• +Administrators
  • 11998 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar
  • Interesses:Films, series & games

Gepost 10 March 2013 - 23:13

Dit jaar ben ik vrijwel met elke feestdag de pineut op het werk, dus ook deze paasdagen mag ik gewoon aan de bak. Gelukkig zijn het niet de meest verschrikkelijke werktijden en hebben mijn ouders wat georganiseerd. Dus waarschijnlijk gaan we met de familie gourmetten. Wel gezellig dus. :)
  • 0

#6 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 11 March 2013 - 09:28

Op paasmaandag waarschijnlijk weer naar de lokale rommel-en boekenmarkt ^^. Voor de rest doen we eigenlijk nooit iets speciaals met Pasen.
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

#7 Thurifer

Thurifer

Ordelid

• Member +
  • 1382 Posts:

Gepost 11 March 2013 - 16:28

Brunchen bij oma op eerste of tweede paasdag, ligt eraan wat het beste uitkomt. Verder hebben we nooit plannen met Pasen.
  • 0
Being a pessimist is great; I’m always either right or pleasantly surprised.

#8 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 11 March 2013 - 23:42

Paaszaterdag organiseert mn moeder dit jaar een soort koffietafel met mn familie.

Okee, mn tante komt met mijn nichtjes. Mn vader heeft gegrapt dat hij paaseitjes gaat verstoppen en die twee hebben een supergoed geheugen en gaan dat dus echt wel onthouden.. Dus de eerste zak is al gekocht, en mijn vader zit al heel serieus de meest moeilijke plekken te bedenken om eitjes te verstoppen. :) Ik heb er nu stiekem toch wel zin in!
  • 0

#9 Peetje

Peetje

Forum oma & Opperste Hotemetoot!

• +Administrators
  • 12857 Posts:
  • Geslacht:Zeg ik lekker niet!

Gepost 12 March 2013 - 22:01

Wij zijn uitgenodigd voor een paaslunch bij m'n schoonzusje. Verder nog geen concrete plannen.
  • 0

Draco Dormiens Nunquam Titillandus...

Ontdek het verhaal op de nieuwe Wizardzone RPG!

#10 Linda

Linda

Tovergrootmeester

• Member +
  • 3869 Posts:

Gepost 18 March 2013 - 17:39

Ik ga werken het gehele Paasweekend en paasmaandag. Rustig de gasten een leuke Paaszondag bezorgen!
  • 0

#11 Nfiz

Nfiz

Toverdranksloerie

• -Forum Crew
  • 5806 Posts:
  • Interesses:Fanfictie, reizen, Sims 2, wetenschap, talen, musicals

Gepost 18 March 2013 - 18:19

Ik ben met Pasen net gearriveerd in Londen. Dus: koffer uitpakken, schoonmaken, boodschappen doen... Dat soort ongein. :P Niets speciaals verder, het jaarlijkse familiediner sla ik dit jaar helaas over. (Vorig jaar met Pasen heb ik Seans familie voor het eerst ontmoet, grappig om daaraan terug te denken. :angel:)
  • 0

#12 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:

Gepost 21 March 2013 - 00:28

Oh, ik heb nu al zin in Pasen. Het leuke met nu in het buitenland te zitten en naar huis te gaan voor Pasen is dat ik meer zeggenschap heb in wat we gaan eten dan normaal. Anders zit er al eens iets bij wat ik niet lust, en dat vind ik op zich niet zo erg, maar nu moet alles eerst door mij goedgekeurd worden :angel: Heerlijk is dat! :P
  • 0
My Virtual World Tour

#13 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 21 March 2013 - 00:41

Echt he! Dat is bij mij altijd als ik naar huis ga. Ik mag echt om de dag beslissen wat we gaan eten. Daar maak ik dan ook gulzig gebruik van. :angel:

Wij hebben nooit veel gedaan met Pasen. We krijgen wel Paaseieren en vooral de latere jaren was er ook wel eens een cadeautje bij, iets voor ons allemaal: Harry Potter-boek, Harry Potter-dvd, Kiekeboe-strips, ... Dit jaar komt Oma met Pasen bij ons eten, dus dat is natuurlijk speciaal!

Ik wil ook proberen om dit jaar voor het Paasontbijt broodjes te bakken op Paaszaterdag. Ik heb een website gevonden met veel informatie en recepten voor brood, dus ik ga eens goed zoeken naar lekkere witte broodjes. Dat zal lekker zijn met een zachtgekookt eitje!
  • 0

#14 Josh

Josh

Practically perfect in every way

• -Site Crew
  • 10322 Posts:
  • Interesses:Series, schrijven, muziek, geschiedenis en nog veel meer!

Gepost 21 March 2013 - 09:54

Ik heb ook niet zo veel met Pasen eigenlijk. :P Het wordt voor mij denk ik meer gewoon een zondag, maar dan een beetje extra speciaal, ofzo. Dus samen ontbijten (doen we anders nooit :angel:), paaseieren eten en 's avonds fonduen, of iets dergelijks.
  • 0

#15 Morgana

Morgana

op de versirius toer (A) / Tubbie! =D

• -Site Crew
  • 4108 Posts:
  • RPG naam:Isobel Clarkson

Gepost 21 March 2013 - 21:48

Ik heb zaterdags een verjaardag van oud-collega in Den Haag, waar ik blijf slapen. Dus ze heeft me eerste paasdag al een lekker paasontbijt beloofd. :angel: Verder gaan we met pasen altijd uitgebreid brunchen met het gezin en langs oma, maar ik denk dat dat uitgesteld wordt tot 2e paasdag omdat ik er zondags dus niet ben.
  • 0

The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3

When you have to make a hard decision: flip a coin. ~

~ Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for..

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers