Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Nymphadora Tops

Wat verwachten jullie?

Recommended Posts

Kijken jullie uit naar de Harry Potter Marathon? Wat verwachten jullie? Weet je alles nog goed of denk je dat je verrast zal worden? Zijn er bepaalde delen waar je écht naar uitkijkt en andere die minder belangrijk voor je zijn?

Laat hier weten wat jullie van het komende jaar verwachten!

Ik heb ze eerlijk gezegd pas een half jaar geleden weer gelezen ^^;
Dus ik verwacht niet heel veel nieuwe dingen opnieuw te ontdekken :D

Wat ik wel verwacht is gewoon een gezellig gevoel dat zoveel mensen meedoen en dat er weer leuke discussies losbarsten omdat je toch anders tegen dingen aankijkt als je het einde al weet :(

En ik verwacht dat niemand nog tegen Sneep aan kan kijken zoals ze altijd gedaan hebben bij het lezen van de eerste boeken :o

Ik verwacht dat ik in feite alles nog weet, maar het wel zoveel kan loslaten dat ik weer het boek in gezogen word en zelfs Sneep weer kan haten. Dat zou ik fantastisch vinden :(

Ik ga dit keer de boeken eens helemaal in het Engels lezen, voor de allereerste keer! (Ja, ik weet het, het is een schande :().

Ik verwacht eigenlijk dat dit toch een beetje anders zal zijn dan de Nederlandse boeken. Vooral dan woordspelingen enzo die misschien duidelijker tot uiting komen.
Daarnaast kijk ik er ook gewoon weer naar uit om in de wereld van Harry Potter te duiken en alle boeken nog eens te lezen en te discussiëren met iedereen hier.

Ik denk dat ik zeker wat betreft de laatste drie boeken best nog wel veel dingen ga herontdekken of van die momenten ga hebben van "oh juist, dat gebeurde ook nog" en daar kijk ik eigenlijk best wel naar uit ^^
Ik ga ze in het Engels lezen denk ik, behalve het eerste boek want een vriendin heeft die Engelse versie geleend van me omdat ik die toch niet nodig had (zo zie je maar weer), maar misschien doe ik die wel gewoon met het luisterboek dan of zo :(

Ik denk niet dat ik zelf zo gauw iets zal ontdekken maar ik ben denk ik wel verbaast als mensen dingen ontdekken waar ik zelf nog niet aan had gedacht.

Het verhaal over het algemeen ken ik uiteraard nog wel, maar ik denk dat ik bij sommige details toch zoiets zal hebben van, oh ja! Vooral als het dingen zijn die anders zijn dan in de films. Vroeger kon ik de eerste vier boeken dromen, maar het is ondertussen best wel een tijdje geleden dat ik ze gelezen heb.

Ik denk dat ik niet erg veel verrassingen tegen zal komen, ik ken de boeken bijna uit mijn hoofd! Ik heb veel zin in deel 3, 5 en 7, dat zijn mijn favoriete delen :(

Ik begin er echt zin in te krijgen. Ik hoop trouwens dat mensen er inspiratie door krijgen voor fanfictie. :(

Ik zie er eigenlijk wel naar uit om de laatste delen te lezen. Die heb ik allemaal maar een paar keren gelezen, terwijl ik de eerste vier bijna van buiten ken. :(

Ik heb de boeken anderhalf jaar geleden ongeveer gelezen. Ik ontdekte toen wel nieuwe, kleine details en ik denk dat dat nu ook wel het geval zal zijn. Vooral omdat we nu met zijn allen lezen.

Ik vind het ook zo leuk om van die details in de eerste boeken te ontdekken die heel erg belangrijk voor het plot blijken te zijn ;) want die heb je pas door als je ze herleest

^Dat vind ik ook leuk. Ik ben trouwens nog niet begonnen, ik moet nog eerst naar de bib om daar de Engelse boeken te halen ;).