Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community

Recommended Posts

Ietwat later dan ik gepland had dit te posten, maar vandaag kunnen jullie beginnen met het lezen van [I]Harry Potter en de Steen der Wijzen[/I]!

Jullie hebben tot en met 7 april om hoofdstuk 1 tot 5 te lezen. Veel plezier!

Komt goed uit dat ik deze avond twee uur op de Eurostar zit ^^ Dan kan ik meteen beginnen lezen ;)

Ik heb al een hoofdstuk gedaan! ;)

Ah, ik was vanavond van plan om lekker in bad boek te lezen, kan ik hier dus meteen mee beginnen! :P Moet alleen in de gaten houden dat ik niet verder lees dan 5 hoofdstukken, dus zal wel 2 boeken meenemen. ;)

Ja, dat is wel belangrijk, hè! Niet teveel lezen! ;)

Ik ga -denk ik- telkens op zaterdagavond proberen te hoofdstukken te lezen zodat ze nog vers in het geheugen liggen voor de bespreking en ik niet al met de volgende hoofdstukken in m'n hoofd zit.
Dan kan ik doorheen de week andere boeken lezen ;)

[quote name='Charlotte' timestamp='1364831305' post='61272']
Ik ben al begonnen! :P Heb al meteen een aantal dingen opgemerkt die ik wil posten hier!
[/quote]

Ik ook! En ik raak echt te snel door de hoofdstukken voor deze week heen. ;)

Gewoon een ander boek lezen. ;) En vergeet niet op te schrijven als je iets volgende week wilt bespreken, zodat je het niet vergeet!

[img]http://i50.tinypic.com/4rakq0.jpg[/img]

Ik ben ook heerlijk bezig ;p

Ik ben 1 hoofdstuk per dag aan het lezen en ik heb al een aantal dingen opgeschreven die ik wel eens zou willen vermelden :sweatingbullets:.

[quote name='Celeste' timestamp='1365098916' post='61366']
[img]http://i50.tinypic.com/4rakq0.jpg[/img]

Ik ben ook heerlijk bezig ;p
[/quote]

Wat ziet jouw boek er nog netjes uit! -_- [s]De mijne ligt in drie stukken. :rolleyes: [/s]

En Goedele, ik heb er ook nog een ander boek bij, hoor! Anders zou het ook zonde zijn, hè. Als je een jaar lang alleen maar boeken kunt lezen die je eigenlijk al kent. :fluit:

Ik ben trouwens klaar met de eerste vijf hoofdstukken. Ik hoop dus dat er interessante discussies gaan komen morgen. :sweatingbullets:

Als het goed is, is nu voor iedereen het subforum voor [i]Harry Potter en de Steen der Wijzen[/i] zichtbaar! Daarin kunnen jullie een overlegtopic vinden voor de eerste vijf hoofdstukken waarin je je eerste indruk kan laten weten alsook kleine opmerkingen en vraagjes. Als er grotere vragen zijn, kan je altijd een apart topic openen in dat subforum of in De Bibliotheek.

Dat betekent natuurlijk ook dat we vandaag beginnen met het lezen van hoofdstuk 6 tot en met 9! Jullie hebben tot 14 april om dit te doen. Het leesschema van het eerste boek staat ook nog eens in het subforum.

Veel lees- en discussieplezier!

Haha [b]Josh[/b], dit exemplaar is ook nog vrij nieuw! Ik had de boeken 1 tm 4 nooit omdat ik een die-hard bibliotheekganger was, maar een paar jaar geleden heb ik ze toch maar gekocht. Uit jouw exemplaar stroomt vast wel veel liefde! (:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet heb gelezen maar alles uit mijn hoofd zo beantwoord. Heb nog niet echt leestijd gehad. :P

^ Het is snel gelezen, hoor! ;)

Van 15 tot 21 april 2013 lezen we hoofdstuk 10 tot 13 van [i]Harry Potter en de Steen der Wijzen[/i]. Veel leesplezier!

Vanaf vandaag kunnen jullie ook hoofdstuk 6 tot 9 bediscussiëren in dit subforum en het subforum voor het eerste boek!

^Dat eerste, ik ben er echt van geschrokken hoe snel je door dat aantal hoofdstukken per week doorheen bent!

Ik heb het overlegtopic van de laatste vier hoofdstukken zichtbaar gemaakt! Vandaag beginnen we met het lezen van het tweede boek, dus dat subforum heb ik ook alvast zichtbaar gemaakt voor jullie!

Voor zij die graag weer willen inspringen, we beginnen maandag met het lezen van boek 3!

Ik loop een beetje achter dus ik wil dit weekend boek 2 uitlezen ^^ Ik zit nu op de helft.

En ik kijk zo enorm uit naar boek 3! :wub: Ik ben dol op Remus en Sirius dus het is mijn favoriete boek <3

Ietwat laat, waarvoor mijn gemeende excuses, maar ik heb het subforum voor boek drie, inclusief het leesschema voor de komende zes weken en het topic voor de eerste vier hoofdstukken, zichtbaar gemaakt! Veel discussieplezier!

We beginnen nu met het lezen van hoofdstuk 5 - 7! Als je een beetje achterloopt, lees snel bij of start gewoon bij het begin van boek 3! Zeven hoofdstukken in een week is perfect haalbaar, dat is een hoofdstuk per dag!

We zijn deze week begonnen aan boek vier, hoera!

Aaaah, wat loop ik gigantisch achter! Ik ben nog steeds bezig met boek 1. :!!: