Spring naar inhoud

Foto
- - - - -

Fantastic Beats and Where to Find them

• Log in om te reageren
11 reacties in dit topic

#1 Lonneke

Lonneke

Kabouter

• -Forum Crew
  • 4982 Posts:
  • Geslacht:Heks

Gepost 03 October 2013 - 18:01

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen gaat verwachten van deze film. Qua verhaallijn, maar ook wie de rol van Newt Scamander op zich gaat nemen (ik stem voor Tom Hiddleston) en welke dieren er allemaal in voor zullen komen.
  • 0

#2 Anadria

Anadria

Tovergrootmeester

• -Site Crew
  • 2994 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, (ver)talen, drummen, muziek, vampiers...

Gepost 03 October 2013 - 18:35

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe Rowling van dit boek een film gaat maken, want op zich is het vooral een opsomming van Fabeldieren. Ik vind het dus zeker wel een interessant gegeven dat Rowling er duidelijk ook een verhaal achter heeft zitten.

Ik vind het ook heel moeilijk om te zeggen wie ik als Newt Scamander wil zien aangezien ik me nooit echt een beeld van hem heb gevormd.

Alleszins kijk ik wel heel erg uit naar deze film en ik ben echt heel benieuwd wat het gaat worden.
  • 0
My Virtual World Tour

Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

#3 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:
  • Interesses:Lezen, dromen, geschiedenis, toffe tv-series en toffe films.

Gepost 03 October 2013 - 19:27

Ik denk dat Tom Hiddleston wel een goed idee is ja :D.

Ik vraag me eigenlijk ook af hoe ze de dieren juist gaan voorstellen. Want ja, je hebt nu eenmaal een beeld daarvan in je hoofd. Ik vraag me af in hoeverre dit beeld zal overeenkomen met hetgeen je in de film zal zien.
En daarnaast vraag ik me ook af of ook belangrijke 'Dreuzel-gebeurtenissen' van die tijd(WO1, zinken titanic, ...) gaan voorkomen (of op z'n minst vermeld worden).
  • 0
Science of Deduction.

Is your house bigger from the inside?

#4 Tim Lemmens

Tim Lemmens

Welkom!

• Members
  • 166 Posts:
  • Geslacht:Tovenaar

Gepost 03 November 2014 - 14:21

Ik hoop dat we af en toe een link hebben naar de Potter-serie, bijvoorbeeld iemand die de naam "Perkamentus" noemt, of scenes in het Ministerie van Toverkunst ofzo. Of een cameo van één of ander personage. Al hoeft dat niet heel de film zo te zijn, natuurlijk, want anders kun je evengoed een nieuwe Potter film maken.
  • 0
"Dobby has no master. Dobby is a free elf, and Dobby has come to save Harry Potter and his friends!"
This is probably Dobby's best speech ever. And it is the only speech he ever gave.

#5 Zeef

Zeef

Schaapje

• Member +
  • 3723 Posts:

Gepost 03 November 2014 - 15:27

Oh ik hoop juist dat ze dat niet gaan doen. Of in ieder geval, niet alleen maar om de fans te pleasen of zo. Ik ben bang dat het dan eigenlijk niet bij het verhaal past en eigenlijk een beetje zonde is. Maar Rowling schrijft het dus ik heb er heel veel vertrouwen in dat dat wel goed komt :P

Nou ja, ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de locatie (New York toch?) in HP-stijl, en inderdaad de tijd waarin het zich afspeelt. Ik ijk er zo naar uit. :D

Trouwens: de titel van het topic heeft een typfoutje :P fantastic beats. Klinkt ook interessant haha.
  • 0
You say love, I say killing time.

#6 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:

Gepost 03 November 2014 - 17:58

Wow, is dat nieuws dat er daar een film van komt echt al meer dan een jaar oud? De tijd gaat snel! Een link naar de Hp-serie zou ik nog wel tof vinden, maar dan moet het echt wel subtiel zijn. Maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn, omdat Rowling het script schrijft.
  • 1
Science of Deduction.

#7 Tim Lemmens

Tim Lemmens

Welkom!

• Members
  • 166 Posts:

Gepost 05 November 2014 - 06:25

Inderdaad. Zoals Anslenemans zegt, het moet subtiel zijn, anders gaan de fans op te veel dingen hopen en dat is vervelend.
  • 0
"Dobby has no master. Dobby is a free elf, and Dobby has come to save Harry Potter and his friends!"
This is probably Dobby's best speech ever. And it is the only speech he ever gave.

#8 Charlotte

Charlotte

independant woman

• Member +
  • 2422 Posts:
  • Interesses:Lezen. Films/Series.

Gepost 05 November 2014 - 19:32

Ik ben aan de ene kant heel benieuwd naar deze verfilming, maar aan de andere kant komt het bij mij een beetje over als een uitmelking van de serie. Zoals gezegd is, is het boekje een opsomming van Fabeldieren.
Een pluspunt is dat Rowling het verhaal pent, dus het is wel de persoon die het allemaal verzonnen heeft, maar ik ben benieuwd hoe zij het gaat schrijven en of dit werkelijk iets is dat ze al lang in haar hoofd heeft.
  • 0

#9 ThaMartin

ThaMartin

Geheime Projectontwikkelaar

• *Webmasters
  • 12168 Posts:
  • RPG naam:Marcus Tynian
  • Interesses:Wizardzone, reizen, boeken, pretparken, sauna, games en... gezelligheid!

Gepost 06 November 2014 - 07:36

Als het net zo goed wordt als de Hobbit-films (wat er ook 3 zijn geworden uit 1 "bij"-boekje), dan kijk ik er erg naar uit! :)
  • 0

#10 Anslenemans

Anslenemans

Blaat!

• Member +
  • 3864 Posts:

Gepost 06 November 2014 - 10:13

Ik hoop juist dat het er niet zo nep gaat uitzien als in The Hobbit :P. Daar ben ik wel wat van teleurgesteld.
  • 0
Science of Deduction.

#11 Nymphadora Tops

Nymphadora Tops

Oediepoëzie

• +Administrators
  • 11338 Posts:
  • Interesses:Lezen, schrijven, filosofie, slapen, dromen, kinderen vermaken, literatuur, vrienden, gelukkig zijn.

Gepost 06 November 2014 - 20:51

Ik vind The Hobbit nu ook niet echt een goede vergelijking. Die films zijn echt niets bij de originele drie!

Ik vind het persoonlijk ook nogal uitmelking, zeker nu het een trilogie is geworden. Ik weet eigenlijk niet goed waarom Rowling er ja tegen heeft gezegd. Misschien geeft dat nog een beetje hoop, want ik vind dat Rowling over het algemeen wel goede beslissingen maakt. Dus tja, misschien, maar ik denk niet dat ik zal staan springen om deze films te zien.
  • 0

#12 Daawn

Daawn

Tovergrootmeester

• -Forum Crew
  • 3674 Posts:

Gepost 21 November 2014 - 22:14

Ben ik dan serieus de enigste die nog maar een paar dagen weet dat deze film eraan komt? :lol:
Slechte fan ben ik zeg.

Maar ik ben ontzettend benieuwd :)
  • 1

1 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers