Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Peetje

Fanfictie aanraders

Recommended Posts

Er is al een topic waarin je kan vertellen welke verhalen van WZ jouw favorieten zijn. Maar er is natuurlijk nog veel meer fanfictie te vinden op het internet. Wat heb jij met plezier gelezen? Wat zou jij iedereen aanraden?

Zoals jullie weten mag je behalve in je handtekening geen reclame maken voor fanfictie of sites. Deze regel vervalt hier dus, maar daarom vraag ik jullie om wel goed na te denken over wat je hier neerzet. Het is niet de bedoeling dat je tientallen linken gaat zetten. Kies gewoon de allermooiste dingen uit die je gelezen hebt. Dat ene verhaal dat je niet uit je hoofd krijgt. Het verhaal dat je hebt afgedrukt en in een kaft hebt gestoken, zodat je het nooit meer zal vergeten. Ik wil hier het beste van het beste zien, en alleen dat.

Ik denk dat het het duidelijkst is, als iedereen dit gebruikt:
[b]Titel:[/b]
[b]Auteur:[/b]
[b]Fanfic Codes:[/b]
[b]Link:[/b]
[b]Taal:[/b]
[b]Compleet?[/b]
[b]Waarom raad je dit verhaal aan?[/b]

De Fanfic Codes kan je [url="http://www.wizardzone.nl/forums/index.php?/topic/47-fanfic-codes/"]hier[/url] vinden, voor wie het niet juist meer weet. Je kan daar ook bij zetten wie de karakters/stelletjes zijn waarover het gaat. Bij het laatste kan je ook een korte beschrijving geven van of een kort stukje uit het verhaal. [b]Let op, geen links naar verhalen die op WZ in de Zwijnskop zouden thuishoren![/b]