Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Sean

Jeugdsentiment/nostalgie

Recommended Posts

On 1/15/2021 at 12:39 PM, Zeef said:

Ik wilde op het bericht van Martin reageren over de nieuwe versie IPB, maar dat mag blijkbaar niet :)

Ik ben superblij dat jullie het doorgezet hebben en wz er nog steeds is! Zoals ik eerder zei, ik mis jullie eigenlijk best wel, dus ik kom toch vaker weer even kijken.

En @Elize en Peetje, volgensmij was ik ook bij die Leiden meeting haha. Superleuk dat het zo gelopen is voor jullie.

Hey wat stom! Blijkbaar stonden de postingrechten daar uit. Ik heb dat nu veranderd, dus als het goed is, kun je daar nu ook reageren :D
Ik vind het echt leuk om weer wat nieuwe berichten te lezen. Toch een goede keuze geweest inderdaad om door te zetten! Hoe gaaf zou het zijn als we WZ toch min of meer weer wat nieuw leven in kunnen blazen? B) Ik mis het ook wel hoor!

On 1/17/2021 at 12:17 PM, Ayshia said:

Dit topic is aangemaakt 1 dag nadat ik trouwde met iemand van Wizardzone :D Ik mis het soms nog wel en ik kom op random momenten ineens mensen tegen op andere plekken die dan ook hier jarenlang hebben gezeten! Ik mis het gevoel van toen! 

Groetjes aan iedereen 
die hier nog topics leest, wat leuk om te zien dat jullie nog (weleens?) actief zijn. Misschien kom ik als ik wat meer tijd heb binnenkort wat langer kijken! 

Haha wat cool! Tamara en ik hebben onze bruiloft al een paar keer moeten verschuiven met alle corona-gedoe. We hebben hem nu op begin mei staan, maar dat wordt ook al steeds penibeler :'(

Leuk om weer wat activiteit te zien hier!! :!!: