Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Pingwing

Welke film zag jij laatst?

Recommended Posts

Een stukje van 'The Boat that rocked', die was gisteren op tv. Ik wou die opnemen, aangezien ik tot 11 uur moest werken, bleek dat ik een verkeerde video (ja, ik werk nog met old-school video's om op te nemen ^_^) had genomen. Met als gevolg dat er een heel deel van de film niet opstaat :P. Gelukkig had ik wel nog het einde kunnen zien. Hmm, ik zal ze maar eens huren om ze helemaal fatsoenlijk te kunnen zien, want het leek me wel een coole film.

Ik heb vandaag [i]Largo Winch[/i] gezien. Leuke Frans/Engelstalige actiefilm uit 2008. Een geadopteerde zoon moet nadat zijn vader is vermoord zien te bewijzen dat hij de erfgenaam is en zodoende het bedrijf kan overnemen. Maar er zitten mensen achter hem aan die andere plannen hebben. :)

Laatste film die ik zag was [i]Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides[/i]. Ik ben hem zaterdag in de bioscoop gaan zien en hij viel beter mee dan verwacht :)

[font="Times New Roman"]De laatste film die ik gezien heb was Dragonheart. Zo'n mooie film.[/font]

@Anadria; Ik heb PotC 4 ook gezien. Ik vond hem meer bij deel 1 passen, maar hij was wel goed. Ik vond de scène met de meerminnen erg mooi in elkaar gezet en Blackbeard was echt cool!

Ik ga nu Sweeney Todd : The Demon Barber of Fleet Street kijken! :angel:

Een hele tijd terug een blu-ray van [i]Music & Lyrics[/i] uit de budgetbak van de MediaMarkt gevist en vandaag pas gekeken. Wat een slechte film, maar zo leuk :angel:

Als laatste heb ik [url="http://www.imdb.com/title/tt1465522/"][i]Tucker & Dale VS Evil[/i][/url] gezien. :kiss: Echt een onverwacht toffe film! Uiteindelijk gaat het hele verhaal nergens over, maar het is bij tijd en wijlen zo grappig aangezien het allemaal om één groot misverstand draait waardoor een groepje studenten achter twee gasten aangaat die rustig in hun vakantiehuisje verblijven. :P

Net [i]Robin Hood[/i] gekeken. Was wel een leuke film, maar ook weer niet de beste film die ik al gezien heb of zo... gewoon een leuke film om de tijd mee te verdrijven, meer niet :P

[i]Spinal Tap. [/i] Gewoon leuk met vermakelijke referenties. Geen hoogstandje maar zeker wel te waarderen.

[i]Kingdom of Heaven[/i]. Mja, ongetwijfeld geen slechte film, maar gewoon niet het soort iets dat ik leuk vind. En dan ga ik aan andere dingen denken, raak ik de draad van het verhaal kwijt en vind ik het nog oninteressanter. :o

[i]The Resident[/i]. Het gaat over een vrouw die een kamer wil huren en uiteindelijk voor een prikkie een kamer kan krijgen bij een huisbaas. Alleen heeft deze huisbaas een verborgen agenda. Best wel een spannende film eigenlijk, dus voor het thriller-genre geen tegenvaller. :)

En daarna heb ik ook nog [i]X-Men: First Class[/i] gekeken. Deze had ik natuurlijk al in de bioscoop gezien, maar dit soort films kan ik gerust nog eens kijken, maar dan nu thuis. :o

Gisteren heb ik naar [i]Bridesmaids[/i] gekeken, maar ik vond het geen bijzondere film. Ik heb iig al leukere films gezien die gaan over bruidsmeisjes xD

Gisteren Harry Potter and the Prisoner of Azkaban :o ABC family heeft weer eens een marathon.

Eternal Sunshine On The Spotless Mind.

Goed dat ik die eindelijk gezien heb xD ik vond hem heel mooi. Ik was vooral in het begin heel erg in de war, de hele film door eigenlijk, maar toen ik het begreep was dat op een positieve manier. :o

The karatekid 1,2 en 3 :lol: WWWWWWWWWWWIIIIIIIIAJAAAAAAAA :P Geweldig toch :lol:

Daarvoor was de laatste film die ik zag; new kids turbo :) Jonguh! Hoewel de humor niet echt mijn ding is vond ik de film best vermakelijk. Je raakt wel snel geindoctrineerd met hun taal, ik zeg nu steeds kut en koekwaus XD

Harry Potter 7.1
She's All That
The Covenant
Robin Hood, prince of thieves
Emma (naar het boek van Jane Austen)
Forget me not
Sunshine Cleaning
The Proposal
Runaway bride

Ik heb als laatste Harry Potter and the Deathly Hallows deel 1 gezien. Expres zo lang gewacht omdat ik niet lang wilde wachten tot ik deel 2 zag. Ik vond de film wel echt heel gaaf en boekgetrouw dus ik ben echt heel erg benieuwd naar het tweede deel nu! :P

Haha, dat zijn er eigenlijk 8, allemaal achter elkaar gekeken tijdens de Harry Potter Marathon: :P
[i][list][*]Harry Potter and the Philosopher's Stone
[*]Harry Potter and the Chamber of Secrets
[*]Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
[*]Harry Potter and the Goblet of Fire
[*]Harry Potter and the Order of the Phoenix
[*]Harry Potter and the Half-Blood Prince
[*]Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
[*]Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2[/list] [/i]

De laatste film die ik in de bios heb gezien is uiteraard Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2! :D
En net heb ik op mijn laptopje nog Raise your Voice gekeken!

En toch vind ik het typisch dat ik bij die laatste bijna constant een brok in mijn keel heb en bij HP7.2 helemaal niet? :P

Ik heb [i]Un long dimanche de fiançailles[/i] half gekeken. Ik moet zeggen dat ik 'm tot nu toe nogal vaag vind, hoor. :P Maar het idee is wel romantisch.

De laatste film die ik heb gezien was Harry Potter and the Philosopher's Stone op sbs6 :P

^; Daar heb ik voor de marathon ook een stukje van gezien! ;) Leuke ava heb je!

Ik heb dus alle Harry Potter films gezien! :wub: Leuk om ze allemaal weer eens gezien te hebben, ik ben denk ik onbewust wel wat weggedoezeld :lol: want sommige dingen kan ik me niet herinneren.
Gisteravond heb ik LOFT gezien, op zich zat het wel goed in elkaar, maar het is zo'n typische Nederlandse film :P