Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Pingwing

Welke film zag jij laatst?

Recommended Posts

Homeward Bound.

Weer zitten huilen hoor. Sowieso met films met honden erin. Er gebeurt altijd wel iets vreselijks met ze, potver!

[quote name='Groemp' timestamp='1310679881' post='3225']
Ik heb [i]Un long dimanche de fiançailles[/i] half gekeken. Ik moet zeggen dat ik 'm tot nu toe nogal vaag vind, hoor. :D Maar het idee is wel romantisch.
[/quote]

Zeker verder kijken! Het is zo'n mooie film! Het is een van mijn favoriete romantische film ^^.
De laatste film die ik heb gezien is 'Stardust', een deel ervan. Ik ben er ooit al eens aan begonnen, maar ik slaag er maar niet in om de film helemaal af te kijken. Het interesseert mij niet echt erg. Telkens ben ik gestopt bij het moment waar ze die kerel ontmoeten op die 'luchtboot'. Is het nog de moeite om verder te kijken? Anders zal ik morgen nog eens een poging doen om verder te kijken.

edit: Net naar 'Down with Love' gekeken, best een dwaze film, maar kom :lol:. Nog wel fijn om naar te kijken, ik had toch niks te doen :). En Ewan McGregor is wel altijd tof om naar te kijken (zeker met bril ^^).

[quote name='Anslenemans' timestamp='1310747721' post='3355']
[quote name='Groemp' timestamp='1310679881' post='3225']
Ik heb [i]Un long dimanche de fiançailles[/i] half gekeken. Ik moet zeggen dat ik 'm tot nu toe nogal vaag vind, hoor. <_< Maar het idee is wel romantisch.
[/quote]

Zeker verder kijken! Het is zo'n mooie film! Het is een van mijn favoriete romantische film ^^.
[/quote]

Weet ik, want ik heb 'm al eens gezien een aantal jaar geleden en ik herinner me het einde nog.:P Het zijn meer sommige scènes die me tegenstaan eigenlijk...

De laatste film die ik zag was [i]Slumdog Millionaire[/i]... Ik vond 'm mooi. En toch ook wel zielig. Aan het eind zat ik wel een beetje met een brok in mijn keel, en dat heb ik dus niet vaak bij films.

[i]Blow[/i], met Johnny Depp en Penelope Cruz. Echt een prachtige film, gaat over het leven van George Jung, één van de grootste drugssmokkelaars in de jaren '70 en '80.

Laatste film die ik heb gezien was 21, en ik vond het echt een goede film, zeker kijken als je 'm nog niet kent :angel:

[i]De l'autre côté du lit[/i]. Het gaat over een stel dat voor een jaar van leven verandert: de vrouw neemt de drukke baan over van de man en de man zorgt voor de kinderen. Naar het schijnt vinden veel mensen 'm behoorlijk slecht, maar ik niet. Er zaten echt grappige en - denk ik toch - herkenbare situaties in. :angel:

Vandaag heb ik de film Wrecked gekeken met Adrian Brody in de hoofdrol. Op zich een aardige film, er gebeurde alleen niet zo heel veel en dat is jammer. De hoofdpersoon wordt wakker in een bos, hij zit in een auto en de andere inzittenden zijn of uit de auto geslingerd of liggen in de auto, in ieder geval is hij de enige overlevende. Gaandeweg kan de hoofdpersoon zich weer bepaalde dingen herinneren en die flashbacks zijn wel interessant. Einde was ook zeer verrassend, daar hou ik dan wel weer van. Alleen jammer van de actie die nauwelijks aanwezig was. :zweet:

Ik heb gister 'Arthur' gezien en ik snap echt niet waarom hij op IMDb maar een 5.6 heeft, want ik vond 'm echt heel leuk en grappig. Het is wel echt zo'n typische Russell Brand rol, maar volgens mij zou niemand anders die rol zo kunnen spelen. Het past gewoon bij hem.

Net als 18 anderen heb ik vandaag (opnieuw) [i]Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2[/i] gekeken, ditmaal in de Antwerpse bioscoop Kinepolis. De film was net als de eerste keer enorm tof en het was ook erg gezellig met de groep! :P

Hehe, de film die ik het laatst zag, was [i]PS, I love you [/i] :P

Maar daarvoor heb ik idd Harry Potter part 2 gezien, het was super!

Bridesmaids.

En hij was goed! Ik dacht dat het zo'n standaard romantische komedie zou zijn, maar helemaal niet! Het verhaal was gewoon leuk, maar de acteerprestaties waren echt geweldig, de personages waren gewoon menselijk, niet zo extreem perfect en alles. En de hele sfeer in de film was echt heel erg goed.
Was echt blij verrast met deze film en ga 'm zeker nog een keer zien.

Gisteren opnieuw [i]Harry Potter and the deathly Hallows: part 2 [/i] in de lokale bioscoop hier :P binnenkort misschien wel atonement op dvd kijken.

Vandaag [i]Priest[/i] gekeken. Ik had vooraf niet echt meer een idee wat ik moest verwachten omdat ik verschillende meningen had gehoord van mensen. Uiteindelijk bleek het een best goede actiefilm tussen goed en kwaad, in dit geval tussen supergetrainde priesters en monsterlijke vampiers te zijn. Oké, het is niet de beste film ooit, maar absoluut niet slecht voor zijn genre. Weer een film die ik van m'n lijstje kan schrappen. :D

Ik heb gisteren op tv [i]Drag me to hell[/i] gezien. Het was een horrorfilm met, voor de verandering, een hele goede beoordeling (vier sterren). Dus die wilde ik niet missen. Het is een film met een naar ik vind zeer enge en vieze oude zigeunervrouw en een afloop die niet saai is.

Children of the Corn... echt... neeee xD No way wat slecht XD
Ik heb deel 2 er ook bij liggen, maar ik ben niet echt enthousiast om die ook nog te zien, eigenlijk :D

[quote name='Lonneke' timestamp='1311514170' post='5218']
Bridesmaids.

En hij was goed! Ik dacht dat het zo'n standaard romantische komedie zou zijn, maar helemaal niet! Het verhaal was gewoon leuk, maar de acteerprestaties waren echt geweldig, de personages waren gewoon menselijk, niet zo extreem perfect en alles. En de hele sfeer in de film was echt heel erg goed.
Was echt blij verrast met deze film en ga 'm zeker nog een keer zien.
[/quote]

Sluit ik me helemaal bij aan! Ik heb hem zojuist ook gezien en ik vond het geweldig! :D

^ Oh, die heb ik op de uni eens gezien, en heb 'm inmiddels ook op dvd aangeschaft. Het is gebaseerd op het waargebeurde Stanford-gevangenisexperiment. Vond het zelf wel een erg goede film. ;)

[quote name='Sean' timestamp='1310153482' post='1550']
Wat een slechte film, maar zo leuk :P
[/quote]

Dat! :)

[quote name='Anslenemans' timestamp='1310747721' post='3355']
Is het nog de moeite om verder te kijken? Anders zal ik morgen nog eens een poging doen om verder te kijken.[/quote]

Ik vind [i]Stardust[/i] echt hi-la-risch, maar volgens mij ben ik zowat de enige. :P Ik heb die film inmiddels minstens twintig keer gezien, en dwing ook steeds andere mensen om mee te kijken hahaah. Maar mijn broertje en zusje vonden het flauw, mijn ouders vonden het ook niet zo bijzonder, een paar vriendinnen snapten niet echt wat er nou zo leuk aan is... Maar ik ga elke keer weer stuk. De vertelwijze, de personages, bepaalde [i]oneliners[/i], de speciale effecten, de acteurs - ik kan er niet genoeg van krijgen! :lol:

Ik heb gisteravond [i]The Boy in the Striped Pyjamas[/i] gekeken. Heel mooi, maar zo triest. :( Oh, en twee weken geleden was ik in de bios naar [i]Source Code[/i] (ook alleen maar omdat Jake Gyllenhaal erin speelt, hehe). Die was beter dan verwacht - niet briljant, maar zeker interessant! En met zo'n heerlijk dubbel einde.

Zojuist m'n persoonlijke [i]Scream[/i]-marathon achter de rug. :) Kortom: Scream 1 t/m 4. Was erg vermakelijk trouwens. :P

Ik heb afgelopen Maandag The deathly Hollows part 1 op dvd gekeken. Samen met mijn ouders. Want mijn ouders, zeker mijn vader wil ook the deathly hollows part 2 zien, maar moet natuurlijk eerst part 1 gezien hebben natuurlijk.

[quote name='Denise' timestamp='1311459655' post='5131']
Hehe, de film die ik het laatst zag, was [i]PS, I love you [/i] :)
[/quote]

Die is ook zo mooi, en het einde...

Laatste film die ik zag was August Rush, die was vanavond op tv. Zeker kijken, het is een supermooie film. Freddie Highmore speelt de hoofdrol, het jongetje dat ook Charlie speelde in Charlie and the Chocolate Factory, maar hij is wat groter geworden :-) Ook Jonathan Rhys Meyers doet mee, altijd fijn om naar te kijken :P

@Hermeline: August Rush heb ik op dvd! Ik ben echt verliefd op die film!!!! :P Heb hem ooit een keer in de uitverkoop bij de mediamarkt gekocht, een keer opgezet omdat ik niks te doen had en ik was verkocht haha! :)

Ik heb als laatste Avatar gekeken met m'n ouders en zusjes, en tot mijn ontzettend grote verbazing vonden ze hem niet zo goed! o.O Volgens mij snappen ze niet wat een goede film is! :lol:

HP 7 deel 2 in de bios :P

En Rapunzel en Eclips op DVD