Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Mello

Wat is jouw favoriete pairing?

Recommended Posts

Sneep/Lilly is erg apart ja. Een zwadje met een grifje. En dan is zij ook nog dreuzeltelg. Ok, Severus Sneep is een halfbloed, wat pas sinds deel 6 bekend is geworden. Maar ik heb zelf geen favoriete pairing of zo.

[quote name='Mello' timestamp='1314099499' post='10782']
Ik ben wel benieuwd naar andere shippings buiten Harry Potter, als dat mag? :kiss:

Ik trap af, van Supernaturel:

Dean/Castiel :P of Castiel/Dean.. Het maakt mij niet uit :P

[img]http://i074.radikal.ru/1003/18/0c963db71281.gif[/img]
[/quote]

Deze, natuurlijk. :P

Buiten Harry Potter, ben ik nu ook nog fan van Ianto/Jack uit Torchwood <3

[media]http://www.youtube.com/watch?v=a1n37ht5GNA[/media]

Met Harry Potter blijf ik fan van Sirius/Remus en Sneep/Lily =)

Wat ik nu in een fanfic gelezen heb is de pairing Sneep/Loena. Ook een leuke. Die je niet vaak tegenkomt in fanficties.

[quote name='Ceridwen' timestamp='1314122107' post='10974']
Buiten Harry Potter, ben ik nu ook nog fan van Ianto/Jack uit Torchwood <3[/quote]

OMGOMGOMG! Dat filmpje! Ik heb wel gehoord van Ianto/Jack (heb er volgens mij zelfs ooit een fanfic over gelezen, zonder te weten wie de personages precies waren :P), maar [i]dit[/i]... OMG. Ik moet die serie gaan kijken! *voelt nieuwe verslaving aankomen*

Goed, buiten Harry Potter ben ik fan van Arthur/Merlin, Bradley/Colin RPS (Merlin BBC), Dean/Castiel, Sam/Dean en Jensen/Jared RPS (Supernatural), Belle/Beast (Beauty and the Beast), Clark/Lex (Smalville), Arthur/Eames (Inception), McDreamy/McSteamy :D (Grey's Anatomy), Jack/Elizabeth (Pirates of the Caribbean), Spike/Buffy, Spike/Xander, Spike/Giles, Spike/Angel, Buffy/Wesley (Buffy the Vampire Slayer), Guy/Marian, Guy/Allan (Robin Hood BBC), Kurt/Puck, Blaine/Kurt (Glee), Legolas/Aragorn (Lord of the Rings), Peter/Harry (Spider-Man)... en vast nog wel meer, maar daar kan ik nu zo snel niet op komen. Fanfictie = briljant. Punt. :)

^: Guy/Allan? Wordt daar serieus over geschreven? :P Ik vind Will en Djaq schattig in Robin Hood. :D

Oh, en ik hoop ook al de hele zomer dat er iets romantisch gaat gebeuren tussen Branson en Sybil uit Downton Abbey in seizoen 2. :)

[quote name='Josh' timestamp='1314191147' post='11145']
^: Guy/Allan? :D [/quote]

Wel tijdens seizoen twee hè, wanneer Allan ook van die mooie zwarte leren pakjes draagt ([url="http://anthropomorphic.files.wordpress.com/2008/06/evil-allan.jpg"]ze zijn zo schattig samen[/url] :)). [spoiler]En het is ook lichtelijk geïnspireerd door deze scène, zo fout:

http://www.youtube.com/watch?v=8pr6c-mP17E

:P[/spoiler]

Ik vind het trouwens ook wel leuks om fanfics van [i]North and South[/i] en [i]Pride & Prejudice[/i] te lezen, maar dan over het algemeen wel de originele koppels.

[quote name='Nfiz' timestamp='1314185819' post='11132']
[quote name='Ceridwen' timestamp='1314122107' post='10974']
Buiten Harry Potter, ben ik nu ook nog fan van Ianto/Jack uit Torchwood <3[/quote]

OMGOMGOMG! Dat filmpje! Ik heb wel gehoord van Ianto/Jack (heb er volgens mij zelfs ooit een fanfic over gelezen, zonder te weten wie de personages precies waren :D), maar [i]dit[/i]... OMG. Ik moet die serie gaan kijken! *voelt nieuwe verslaving aankomen*

[/quote]
Het is nog beter dan dat, de hele serie zit vol homo-zoenen <3 Niet alleen met Ianto (waarvan trouwens een youtube filmpje bestaat met 6 minuten aan alleen zoenscènes), maar ook genoeg andere schattige mannen <3 En het is Brits, serie van de BBC. En omg, toen ik die scène zag, zat ik zo te squelen, met mn vader naast me op de bank, onschuldig zijn krantje lezend XD Hij keek op en ik heb hem nog nooit zo snel terug in zijn krantje zien kijken toen hij het ook zag XD [s]En heb ik gezegd dat het een Britse serie is? <3[/s]

Buiten Harry Potter ben ik fan van:

Lucy/Mr.Tumnus (Narnia), Shinichi/Ran, Conan/Ran, Conan/Ayumi, Conan/Ai, Araide/Ran (Detective Conan), Mitsuki/Takuto (Full Moon wo Sagashite), Daisuke/Riku (D.N. Angel), Kippei/Kokoro (Aishiteruze Baby), Mashiro/Miho en Takagi/Kaya (Bakuman), Naoki/Kotoko (Itazura na Kiss), Kei/Mizuho (Onegai Teacher), Kyouko/Ren (Skip Beat!), Chihiro/Haku (Spirited Away).

Ik vergeet er vast een heleboel, maar goed. ^^ De meesten van jullie zullen denk ik de meeste pairings niet herkennen. :P

Edit @ Mello: Mizuki/Nakatsu! Die was ik helemaal vergeten! :o Mjah, zo zullen er nog wel meer zijn. :P

^Ik ken de helft! :P

Maar voor de rest:

Megamind/Roxanne (Megamind), Raito/L, Mello/Matt (Death Note), Castiel/Dean, Misha/Jensen RPS (Supernaturel), Shuichi/Yuki (Gravitation), Mizuki/Nakatsu (Hana-Kimi), Edward/Roy (FMA) Naruto/Sasuke, Naruto/Sai (Naruto)

En dat is t wel :P

Harry/Hermelien is toch ook wel heel erg schattig. :)

[img]http://img716.imageshack.us/img716/3425/hhrb.png[/img]

^ OMG! Yes, ik zei het gister toevallig tegen Sharon :D

Maar mijn lijstje (:!!:) is groter geworden. Voor iemand die het interesseert:

[b]Supernatural:[/b] Dean/Castiel, Dean/Misha, Dean/Jo, Sam/Gabriel, Sam/Ruby, Sam/Dean/Castiel, Lucifer/Sam, 2014!Dean/2014!Castiel, Jimmy Novak/Dean Smith, Dean Smith/Sam Wesson, Bobby/Crowley
[b]Supernatural RPS:[/b] Jensen/Misha, Misha/Sebastian, Jared/Misha, Jensen/Jared
[b]Glee:[/b] Quinn/Rachel, Blaine/Kurt, Karofsky/Kurt, Will/Emma, Santana/Brittany
[b]Harry Potter:[/b] Harry/Draco, Remus/Sirius, Sneep/Harry, Harry/Hermelien, Voldemort/Harry, Tom Riddle/Harry, Sirius/Harry, Remus/Harry, James/Sneep, Sneep/Lily
[b]Megamind:[/b] Metroman/Megamind, Megamind/Roxanne
[b]Death Note:[/b] L/Raito, Mello/Matt, Near/Mello
[b]Gravitation:[/b] Yuki/Shuichi Ryuichi/Shuichi
[b]Hana kimi:[/b] Mizuki/Nakatsu
[b]Fullmetal Alchemist:[/b] Roy/Edward
[b]Naruto:[/b] Naruto/Sasuke, Naruto/Sai, Naruto/Hinata