Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
ThaMartin

Eerste dag binnen 2 uur over!

Recommended Posts

Vandaag was dus de eerste dag van de Early-bird Challenges voor Pottermore. Wat is het idee?

Een week lang zal er elke dag op de homepage van Pottermore een hint komen die je moet oplossen. Dag 1 (vandaag) sloeg op boek 1, dag 2 slaat op boek 2 enzovoorts. Heb je de hint opgelost, dan plak je het antwoord achter "quill.pottermore.com/" en vind je op die manier de magische veer, dan kun je je registeren voor de vroege toegang tot de site. In totaal krijgen een miljoen mensen deze vroege toegang aangeboden. Zelf denk ik dat dat voor de die-hard fans de eerste 2 dagen zo'n 250.000 mensen per dag zullen zijn en daarna 100.000 per dag. Vandaag was de inschrijving al binnen 2 uur weer gesloten omdat het aantal aanmeldingen bereikt was. Wees er dus snel bij!

Om het extra naar te maken, wordt niet van tevoren vermeld hoe laat de hints online komen dus we kunnen alleen maar aanraden om de pagina de hele dag door te blijven verversen zodat je er zo snel mogelijk bij bent! Dit zou dus ook middenin de nacht kunnen zijn, omdat het dan in andere delen van de wereld overdag is en men de mensen die daar wonen, ook een eerlijke kans wil geven. Ik wens iedereen al vast veel sterkte :P

Ik was vandaag te laat omdat ik door m'n wekker heen had geslapen =( Maar uiteindelijk vind ik 2 uur toch nog behoorlijk lang. Ik had verwacht dat het al veel sneller gedaan zou zijn. Ik ga vanaf nu (nou, dag 2 dus) gewoon 's nachts elk uur checken zodat ik ook nog wat kan slapen en overdag laat ik het gewoon heel de dag openstaan en dan hopen dat het lukt :P

Oh, man. Ik ben Wizardzone zo dankbaar! xD Ik was echt aan het stressen toen eindelijk die hint on-line kwam. Eerst had ik het nog niet eens door dat de hint op Pottermore.com stond (lang leve twitter xD) en toen ik eindelijk het antwoord had, wist ik gewoon niet meer wat de link was naar de website. Zo nerveus was ik :P Gelukkig was er Wz om mij te redden ^^ Ik dacht serieus dat na 5 of 10 minuten dat er genoeg mensen zich hadden geregistreerd. Maar ik denk dat het heeft geholpen dat het in Amerika 's nachts waren. Veel mensen op twitter die zeiden dat ze gingen slapen of aan het slapen waren tijdens de eerste hint xD

Maar zoals vandaag had Leaky in een mail gestuurd dat de eerste hint na 8 uur tevoorschijn zou komen. Het was wel een uur later, maar het geeft je wel toch een goed idee wanneer de hints on-line komen.

Ik heb inderdaad ook veel van die berichten gelezen van mensen die doodmoe waren en wilden gaan slapen, maar het toch niet durfden omdat ze bang waren de hint te missen... Zo grappig ^_^

Daar word ik er deze nacht dus eentje van XD Ik heb besloten om toch maar eerst gewoon proberen zo lang mogelijk op te blijven en alleen te gaan slapen als ik echt niet anders kan ^_^ Ik heb een hele lading films en een boek naast me liggen om me helpen wakker te houden XD

Zo te zien nog steeds geen tweede hint... Ben je nog steeds wakker Sacha, of begin je daar aankomende nacht pas mee?

Ik ben rond een uur of vier-half vijf toch maar gaan slapen, maar ik ben wel trouw elk uur opgestaan om te kijken ^^ Ondertussen staat er wel een tweede hint op en is het dus gelukt me te registreren. Nu nog wachten op de eerste e-mail, maar dat kon wel even duren heb ik gisteren begrepen, niet?

Edit: Of ook niet ^^ De mail is ook al binnen, dus m'n account is gevalideerd ^^ *danst in het rond*

Ah, misschien hebben ze daar wat aan verbeterd dan! Bij mij duurde het wel anderhalf uur ^_^

twee dagen van hints buiten mijn tijdzone, ik kan er toch niet echt mee lachen eigenlijk. Gisteren was om 10 uur 's morgens de boel al vol, en vandaag ben ik dus om 4 uur 's morgens gaan kijken en jawel, tis open. Dus op een 'normaal' tijdstip was registreren alweer niet mogelijk geweest. En ik was niet eens de enige DMer die om 4 uur achter de pc zat!!!

Ze hebben al aangegeven dat ze verschillende tijden gaan gebruiken, om dat nadeel een beetje op te heffen dus de komende dagen zullen er nog wel wat tussen zitten dat het voor ons midden in de nacht is denk ik.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...