Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Yoni

In welke afdeling wil jij gesorteerd worden?

140 members have voted

1. 1. Welke afdeling geniet jouw voorkeur?

• Griffoendor
      43
    • Huffelpuf
      28
    • Ravenklauw
      42
    • Zwadderich
      27

Recommended Posts

Zoals jullie waarschijnlijk wel zullen weten word je gesorteerd in een afdeling, maar kun je deze niet zelf kiezen. Maar in welke afdeling hoop jij gesorteerd te worden? En hoe denk je dat je afdeling bepaald zal worden? Ik heb al enkele ideeën gehoord dat ze het bepalen aan de hand van de username die je hebt gekozen, het beantwoorden van enkele vragen, .. En zou de Sorteerhoed ons ook een keuze geven, zoals bij Harry Potter?

Voor mij maakt het niet zoveel uit in welke afdeling ik terecht kom, maar ik heb liever toch géén Huffelpuf :P Normaal gezien kom ik altijd in Griffoendor terecht, maar ik zou ook wat graag meer te weten te komen over de andere afdeling. Dus, het liefst wil ik in Ravenklauw of Zwadderich terecht komen :P.

Het liefst Zwadderich, maar Ravenklauw vind ik ook prima. Ik ben jarenlang een Raafje geweest, maar ik kom steeds vaker tot de conclusie dat ik eigenlijk beter in Zwadderich pas.

Van de 9 tests die ik ooit gedaan heb kwam ik in 7 gevallen bij Ravenklauw, en twee keer bij Griffoendor. Dus die twee hebben wel mijn voorkeur.

Ik heb ook een voorkeur voor Ravenklauw of Griffoendor. Ik zie mezelf niet echt als een Huffelpuf- of Zwadderichpersoon, maar je weet natuurlijk nooit hoe de sorteerhoed daar over denkt :P

[b]Ravenklauw[/b] natuurlijk! ^_^
Bij iedere quiz die ik doe kom ik uit op Ravenklauw!
Wie weet...
Heb altijd al eens bij de raafjes willen horen :P

Maakt mij eigenlijk niet uit. ^_^ Op de rpg hier ben ik twee keer bij griffoendor, een keer in raaf, twee keer in huffelpuf en nu in Zwadderich

Zwadderich is niet echt mijn ding en aan Griffoendor wordt in de boeken al zoveel aandacht gegeven... Ik zou wel wat meer willen weten over Ravenklauw of Huffelpuf ^_^

Edit: Ach, laat ik dan de eerste zijn die op Huffelpuf stemt!

Edit 2: Leuke poll, maar even op de voorpagina gezet!

[i]Evil is sexy. Just saying.[/i] ^_^

*zwaait met groen/zilvere vlaggetjes*

Ik heb zo'n gevoel dat ik in Huffelpuf terecht ga komen ^_^. Zowat alle testen die ik heb gedaan, kom ik daarbij uit. Ik denk dat ik daar ook het beste bij zou passen ^^.

Huffelpuf! Ik weet zeker dat ik daar ten eerste zelf het beste in pas XD En ik vind Huffelpuf zo leuk. Het was sowieso mijn favo RPG-afdeling. Yay huffelpuf! <3 *zwaait met gele vlaggetjes*

(doet me eraan denken dat ik nog een keer een Huffelpuf sjaal wil maken ^_^ )

Huffelpuf is absoluut mijn favoriete afdeling! Over Griffoendor en Zwadderich weten we al ontzettend veel en Huffelpuf wordt altijd gezien als niet zo interessant en een afdeling waar je in komt als je nergens anders past, maar ik denk toch dat dat niet klopt. Je kunt heel dapper, sluw of slim zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je een aangenaam persoon bent. Huffelpuf heeft denk ik de beste kwaliteiten. ^_^

Huffelknuf <3 Hoewel ik vroeger een trouw raafje was, ben ik inmiddels een blije huffel.^^ Huffel rules gewoon. *Zwaait met toverstok en tovert een das in de lucht*

[quote name='Nfiz' timestamp='1312151930' post='6553']
[i]Evil is sexy. Just saying.[/i] :$

*zwaait met groen/zilvere vlaggetjes*
[/quote]

* Zwaait met dezelfde vlaggetjes *

Ik ben ook sexy! * knikt overtuigend *

Sommigen onder ons weten zich misschien mijn sleutelhanger nog te herinneren..hij is nog altijd in gebruik. Inmiddels aan mijn autosleutels ook een heuse badger! Eens een Huffle, altijd een Huffle!

Hmm, ik denk dat ik het beste in Ravenklauw of Huffelpuf zou passen. Ik ben niet bijster dapper ('Aaargh, een spin!') of sluw (wat dat betreft ben ik net Tops), dus ik ga maar voor die twee. Ik weet niet of ik slim genoeg ben voor Ravenklauw, maar ik denk dat het wel een hele fijne afdeling is.

Hmm...Griffoendor is al zoveel behandeld dat het me juist leuk lijkt om het van een totaal andere kant te bekijken, dus ik hoop eigenlijk op [b]Ravenklauw[/b]. Mooie blauwe kleur en in de boeken ook leuke personages. Ik ben benieuwd! :$

Ik vind het best wel lastig, want je krijgt van de afdeling (waar je in zit) meer info.. en ik wil overal wel meer info van!

-Grif weten we al het meeste van dus die valt af
-Huffelpuf nooit mijn afd. geweest..
- Ravenklauw lijkt me leuk
- Zwadderich lijkt me ook leuk!

Dus [b]Ravenklauw[/b] of [b]Zwadderich[/b]..!
Ik kies denk ik voor de [b]raafies[/b]... maar Zwadderich uit hun kant bekijken is ook leuk..

X peins :$

Eigenlijk vind ik alles behalve huffelpuf goed, ik vind mezelf daar gewoon niet zo bij passen. Mn voorkeur is wel griffoendor, dus daar hoop ik op, maar die anderen zijn dus ook goed

Ik denk dat [b]Huffelpuf[/b] het beste bij mij past. Ook is van deze afdeling niet zoveel bekend dus lijkt me dat een leuke afdeling.

[quote name='Dewi' timestamp='1312270426' post='6753']
Hmm, ik denk dat ik het beste in Ravenklauw of Huffelpuf zou passen. Ik ben niet bijster dapper ('Aaargh, een spin!') of sluw (wat dat betreft ben ik net Tops), dus ik ga maar voor die twee. Ik weet niet of ik slim genoeg ben voor Ravenklauw, maar ik denk dat het wel een hele fijne afdeling is.
[/quote]
Hier precies hetzelfde!

Hm.. ik zou het liefst in Griffoendor geplaatst worden. Hoewel ik niet echt lef heb, probeer ik wel altijd het onderste uit de kan te halen om bij mijn doel te komen. Van doorzettingsvermogen en enthousiasme bezit ik genoeg. En echt slim ben ik ook niet. Dus ik hoop Griffoendor.

Ravenklauw, absoluut! Zwadderich màg ook, maar zeker niet Griffoendor of Huffelpuf. Daar pas ik gewoon niet.