Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Yoni

In welke afdeling wil jij gesorteerd worden?

140 members have voted

1. 1. Welke afdeling geniet jouw voorkeur?

• Griffoendor
      43
    • Huffelpuf
      28
    • Ravenklauw
      42
    • Zwadderich
      27

Recommended Posts

Dit gaat over het sorteren op Pottermore :fluit: Op het forum hier kan je niet gesorteerd worden, tenzij je meedoet aan de RPG. Dan maak je daar een karakterkaart aan en wordt je gesorteerd.

heykes denise,

ik had het pas ontdekt toen ik men berichtje gepost had. ik heb eigenlijk 2 accounts op Pottermore maar ik ben eigenlijk mijn eerste account gewoon vergeten. maar op men eerste account was ik dus een ravenklauwer, op mijn tweede account ben ik zelfs nog lang zover niet. heb immers nooit niet veel tijd om me in te loggen enzo, en te spelen en vooral te lezen.

maar bij deze dan ben ik een raafje!!!!!!

Lastige vragen maar ik ben uiteindelijk in Huffelpuff terecht gekomen, prima op zich was me 2e keuze na Griffoendor.

En zal men toevoegen als ik weet wie het is, zover nog maar 2.

Ik had al een klein begin gemaakt, maar t heeft even geduurd omdat ik met andere dingen bezig was.

Hufflepuff! Ik ben bij de meeste tests gesorteerd in Hufflepuff, ook op Pottermore. En ik vind het een geweldige afdeling!

De sorteerhoed van Pottermore.com heeft me in Griffoendor geplaatst. Maar ik pas ook goed in Zwadderich. Moeilijke keuze

Ha, ik ben eens uit m'n grot gekropen en heb me geregistreerd op Pottermore. Ik wist eigenlijk nooit wat het was, maar het is best leuk. Ik ben ingedeeld bij Griffoendor, wat me niks verbaasde. Ik heb een tijd gedacht dat ik een Raaf was, maar ik ben een Grif(f) in hart en nieren. 

Zijn er nog mensen die met de nieuwe versie van Pottermore ineens in een andere afdeling zitten? 

Ik was namelijk eerst een Ravenklauw, maar sinds de update (die ik persoonlijk niet zo leuk vind..), behoor ik tot Huffelpuf. Ik vind het wel een goede combinatie :D