Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
Ingrid

Nanowrimo

Recommended Posts

Jep, de eerste 500 woorden staan hier al op papier. Nog even doorgaan tot een uur en hopelijk een sprintje trekken tot 2000 woorden voor het geweldige gevoel dat dat oplevert als ik morgen wakker word en besef dat ik m'n nodige wordcount voor de dag al heb gehaald :D

Edit: Gelukt. Slaaptijd nu ^^

Ik heb vannacht 500 woorden geschreven, maar ik heb er echt drie uur over gedaan en het ging niet bepaald vloeiend... Blegh. :D Hopelijk gaat het beter zodra ik eenmaal een beginnetje heb!

Ik heb eigenlijk de tijd hier niet voor... Ik beloof dat ik me nu al voor ga bereiden op volgend jaar. Ik moet het gewoon eens gedaan hebben.

In ieder geval veel succes, dames!

Kijk mij eens goed bezig zijn:

[IMG]http://i1129.photobucket.com/albums/m506/Josephinesplaatjes/nanostatistieken.png[/IMG]

Maar goed, dit is mijn laatste vakantiedag en ik had me ook voorgenomen om meteen veel te schrijven. Hierna ga ik veel voor school te doen krijgen, dus ik weet niet zo goed of ik wel zo door zal blijven gaan. Ach ja, we zien wel. :D

Oeh netjes :D Ik heb vannacht een wordwar gedaan van 12 tot 1: 1702 woorden. (:
Hopelijk schrijf ik vanavond nog wat bij, maar dat durf ik niet te beloven. Ik neem iig mijn laptop mee naar het filmhuis, dan zie ik nog wel.

Ik ben op schema x] Voor het eerst geloof ik, hoewel ik pas een keer eerder heb meegedaan... x] Ik heb nu 1706 woorden, en ik ga gewoon door ook! :D Whoe, ik heb er volgens mij echt zin in ofzo...

2.549! :P En nog lang niet klaar met schrijven voor vandaag. De nanowrimosite doet wel irritant, zeg.

Ik ben geloof ik een beetje overenthousiast aan de slag gegaan vandaag. Ik heb nu 10059 woorden >.< Ik was deze middag aan het schrijven en plots zag ik al 6000 woorden op de teller staan. Ik had het zelf helemaal niet door O_o Nu rustig nog even wat wijzigingen aan m'n plot aanbrengen en dan morgen weer verderdoen :P

Edit: @Ingrid: Op de Twitter zeggen ze dat ze gewoon wat onderhoud aan het doen zijn en zo en dat de site snel weer normaal zal werken.

Ik ben pas vanaf vandaag begonnen met mijn plot uitwerken en schrijven. Heel slim, maar goed. Ik had gewoonweg geen tijd om het eerder te doen. Het word ook een echte uitdaging, want ik heb niet zoveel vrije tijd. :P Mijn plot is een beetje vaag en niet heel erg goed uitgewerkt (nog), maar ik ga gewoon beginnen, want anders ben ik aan het eind van november nog niet klaar met uitwerken, haha! Ik heb al een heel idee in mijn hoofd, dus het komt vast wel goed. Uiteindelijk kom je allemaal vage wezens tegen en weet ik veel wat allemaal. Waar die prins uiteindelijk gevonden moet worden weet ik ook nog niet. :P

[quote]Het gaat over een meisje dat net uit een psychiatrische opname komt. Ze was daar voor haar somberheid, sociale angsten en een slecht zelfbeeld. Ze was dolblij toen ze naar huis mocht. De eerste avond thuis kreeg ze een merkwaardige brief. Ze nam hem mee naar haar kamer en las hem. Er stond in dat ze hun moest helpen met het zoeken naar de prins die in een kikker veranderd was. Ze snapte niet wie ‘hun’ was en dacht gewoon dat het een flauwe grap was, of dat ze gek werd. Later kreeg ze nog meer brieven en op één avond stond er zelfs een mevrouw voor haar deur, die haar alles probeerde uit te leggen. Dit was het begin van een groot avontuur.[/quote]

PS: Mijn naam op de NaNoWriMo site is Samchibi

^Dat klinkt nice!
@Sacha, pfew, hij doet nu ook weer normaal, gelukkig.

5056 woorden en nog niet klaar met schrijven voor vandaag. Ik wil de 6666 graag halen, de goal voor overmorgen.

Wow, dat gaat goed met jullie! Was jij vorig jaar ook niet al heel snel klaar, Sacha? :D En Samantha, klinkt leuk!

Ik heb vandaag maar 842 woorden geschreven, maar daarom had ik gisteren ook wat vooruit gewerkt. Morgen heb ik geen les, dus probeer ik dat weer te doen, maar ik moet wel andere dingen doen.

Ja, vorig jaar had ik na een week 50 000 woorden, maar het heeft nog wel tot de 25e geduurd voor m'n verhaal af was. Ondertussen sta ik bijna op 16 000. Even zien waar ik vandaag geraak :D

^Gaat goed!

Yays, ik heb mijn persoonlijke goal gehaald. En ik ben mijn een grappige wordcount geëindigd! 6.678. :D (Nee, dat is eigenlijk helemaal niet grappig, maar ik denk op het moment zelfs in leestekens, dus - behalve aan mijn verhaal - komt er momenteel niet zoveel zinnigs uit mijn hoofd.)

Ik heb er nu 3975... Denk dat ik nog even 5 woorden schrijf, heb ik er 3980, vind ik wel mooie eindstand voor deze ochtend.. Kan ik vanmiddag ook weer verder x]

Ik ben sowieso pas gisteren gestart. Ik heb helaas zó weinig tijd. Maandag ben ik van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds weg, dinsdag heb ik alleen tot 3 uur 's middags de tijd, woensdag heb ik wel tijd, maar dat is mijn vrije dag, donderdag ben ik van 8 uur 's ochtends tot half 11 's avonds weg, vrijdag van half 9 's ochtends tot 2 uur 's middags en het hele weekend ben ik bij mijn vriend elke week, dus dan heb ik ook geen tijd om te schrijven.

Ik heb pas 1.637 woorden, maar het gaat me om de plezier! Ik heb het in 2009 wel gehaald, dus ik weet dat ik het kan. :D Volgend jaar heb ik hopelijk meer tijd!

Ik zit aan 5010. Volgens mij is dat niet helemaal genoeg, hoewel Nano aangeeft dat ik op 29 november klaar zou zijn als ik zo doorga. :) In ieder geval ben ik niet ontevreden, want ik heb het deze week best wel druk. Ik had vandaag een vrije dag, maar ik had wel 1001 andere dingen te doen. Nou ja, ik had verwacht dat het begin even lastig zou zijn (na dinsdag gaat het denk ik beter), dus ik ben al met al best tevreden.

^Je moet vandaag aan de 5000 zitten. Je kunt het narekenen, het klopt. (:

En ik zit aan de 10.055! :) En dat was het voor vandaag ook, ik houd het hierbij. Alleen nog even back-uppen.

De site zegt bij mij dat ik zo klaar ben op 27 November, e ndat vind ik helemaal niet erg :) Heb op dit moment 5414 woorden, wat volgens mij al meer is dan vorig jaar x]

Ik heb gisteren even hard doorgetypt, tot 4186. Ik hoop vandaag ook weer lekker verder te schrijven. Morgen komt het er niet van
Ik vind die NaNo stats echt deprimerend, trouwens! :) Dan ben je klaar voor de dag, en denk je: oh, mooi! Ik zit bij het lijntje. En dan de volgende dag zit je er alweer onder, en word je er weer aan herinnerd hoeveel je steeds bij moet blijven schrijven :P pff

Oh, en dat zinnetje erbij: At This Rate You Will Finish On December 17, 2011
Oh, ja, fijn. xD

Ik heb nu 5007 woorden, gisteren heb ik dus gehaald. Ik heb tot nu toe alles geschreven, maar ik denk dat ik toch over ga op typen. Ten eerste omdat dat natuurlijk sneller gaat en beter leesbaar is, al heb ik geen slordig handschrift. Wanneer je moe bent gaat je handschrift daar ook onder lijden. Daarnaast krijg ik kramp in mijn hand xD
In ieder geval denk ik dat ik beter kan typen en schrijven met de hand beter voor korte verhalen kan doen.

^Hoe weet je je wordcount dan? o.o of heb je het al over getypt?

Ik begin al met het opbouwen van een achterstand :yes: ik had vanavond in gepland om verder te schrijven, maar ik ga zo naar vrienden toe, in plaats daarvan. Dat word vandaag niet meer, morgen niet. En zondag weet ik nog niet of ik tijd heb. Hmm. xD

Maar het neemt niet al mijn hoop weg, gelukkig. Ik heb het verhaal wel echt in mijn hoofd zitten, en ik ben er echt mee bezig. Dus als ik weer tijd heb hoop ik ook steeds grote stukken bij te schrijven. :!!:

Oh, bij mij gaat het ook niet zo goed. Ik ben moe en verkouden en ik heb niet zo'n zin nu, en ik weet dat dit weekend druk gaat zijn. :!!: Ik heb ook bergen werk voor school liggen, maar na dinsdag gaat het hopelijk weer beter. Volgend weekend ben ik vier dagen vrij (11 november is een feestdag i.v.m. het einde van de Eerste Wereldoorlog en donderdag ben ik sowieso altijd al vrij), dus dan moet ik maar een flinke inhaalslag maken. :yes:

[quote name='Zeef' timestamp='1320432176' post='21188']^Hoe weet je je wordcount dan? o.o of heb je het al over getypt?

Ik begin al met het opbouwen van een achterstand B) ik had vanavond in gepland om verder te schrijven, maar ik ga zo naar vrienden toe, in plaats daarvan. Dat word vandaag niet meer, morgen niet. En zondag weet ik nog niet of ik tijd heb. Hmm. xD[/quote]
Als je word gebruikt - of een andere programma - kun je helemaal onderaan zien hoeveel je woorden al hebt geschreven? :lol: En hier nog een die een achterstand aan het opbouwen is :!!:. Momenteel zit ik ongeveer aan 2500 woorden. Ik heb vanavond best wel wat geschreven, maar ik heb mij vooral bezig gehouden met het uitschrijven van mijn ideeën en plots. Het voelde een chaos aan en ik kon er helemaal niet meer aan uit. Ik hoop dat ik er nu iets beter aan uit kan. Alleen .. Het plot is helemaal anders uitgedraaid dan ik dacht :yes:. Ik weet alleen niet of ik helemaal blij ben met deze wending ^^

@ Zeef: Ik heb in mijn schrift in de kantlijn geschreven hoeveel woorden ik had, zodat ik altijd aan de eis van 1667 woorden per dag kon komen. Op de PC ben ik gewoon verder gegaan en daarbij kun je heel makkelijk woorden tellen. Dus dan tel ik gewoon mijn aantal woorden op de PC en 5007 woorden in mijn schrift bij elkaar op en dat is dan mijn totaal woorden.