Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
George

Expeditie Zweinstein

Recommended Posts

Alweer? Je bent wel erg langzaam, meneer Warhoofd. :mellow:

Ik laat anderen gewoon heel beleefd voor. :P Kwestie van perspectief. :mellow:

Slecht excuus. :P Je weet dat het ook op het snelst inzenden gaat. :mellow:

Tot wanneer is de mogelijkheid om in te zenden? Dat staat er namelijk niet bij.

Ik heb alle lijsten gekregen, voor sommige was het een eitje.. Maar dat kan ik niet van iedereen zeggen!

De uitslag:
Hermeline - 6 punten
Tim Lemmens - 5 punten
Warhoofd - 5 punten
Ingrid - 4 punten
Morgana - 2 punten
Eline - 2 punten
Robin007 - 2 punten

Helaas moeten we deze keer afscheid nemen van Robin.

De volgende opdracht volgt zo snel mogelijk

O, waaw, ik had niet verwacht dat ik het zo goed gedaan had. :mellow:

Krijgen we nog het juiste lijst? Ben ik wel benieuwd naar.

Djeez, ben ik zo slecht in personen schatten. :mellow: Maarre.. er vielen er toch 2 af?

Morgana goed opgelet, maar Eline heeft geluk aangezien ik anders weer iets moest aanpassen aan de NeXT opdracht!

Ps: is hier ergens een plek waar je reclame kunt maken voor Andere sites??

[color="#800080"]Opdracht 2 - Woorden Kennis[/color]
[color="#4169E1"][i]Pffoeeh.. er zijn duizende woorden over Harry Potter en alles wat erbij hoort te vermelden. Kijk maar eens op site's met woorden lijsten of kijk eens in het Lexicon (Encyclopedie over Harry Potter). En dan krijgen jullie de opdracht om met een aantal letters een woord te maken over Harry Potter, je kan nu wel denken: "" Owh.. dat gaat wel lukken". Nou, daar heb ik dan nog iets optezeggen iedere speler krijgt 1 of 2 letters via een PB (genaamd Ex. Zweinstein - Opdr. 2) opgestuurd hij/zij moet dus de letters die hij heeft gekregen hier posten, je mag samen overleggen wat het woord is maar de gene die als laatste het goede woord heeft gepm't maken kans om het spel te verlaten! Maar er zit dit keer ook een bepaalde tijd aan vast, wie het woord voor de 23e niet heeft gestuurd gaat sowieso weg! Wanneer er een of meerdere letters niet zijn gepost, valt de gene af die ze niet gepost heeft! Alles duidelijk?[/i][/color]

[color="#2E8B57"]Regels[/color]
[color="#00FF00"]Overleggen is niet verboden, het is juist wel handig! Alleen kun je beter niet het goede antwoord posten als je hem weet... Want wie als laatst post moet het spel verlaten! Alles mag behalve foute letters geven![/color]

[color="#FF0000"][size="4"][b]SUCCES! DE LETTER GA IK NU VERSTUREN![/b][/size][/color]

Oké, dus als ik het goed begrijp hebben al onze letters tesamen 1 groot HP-woord vormen?
Nou, goed dan, dit zijn de mijne: [b]FGF[/b]

^^wat heb ik een geluk gehad!

Dat heb je zeker, jah!

Jullie mogen gaan overleggen etc.. Maar zie wel als eerste het woord op te sturen!

Bedankt eh! :P
Ja, er kan niet overlegd worden als niemand letters geeft he!
Mogen wij weten hoe lang het woord is?
Gr

Hahah, dat weet je toch als iedereen gepost heeft??
En wanneer er iemand is die het niet gepost heeft kun je altijd gokken!

En tegen die tijd geef ik vast wel een tip

Mijn gekregen letters zijn: [b]DE[/b]

Ik heb pas een paar antwoorden binnen gekregen, vrijdag worden de gene bekend gemaakt (die wel gestuurd hebben) en dan zal er iemand afvallen! Deze kies ik zelf uit doormiddel van kaartjes trekken ;P

De deadline was de 23ste. Ik vind het oneerlijk tegenover degene die wél op tijd hun antwoord hebben ingestuurd dat het nog zoveel langer duurt. Zelf lag ik vorige week met koorts op bed, maar toch heb ik wel de moeite gedaan om hier te komen en antwoord op te sturen. Het spel gaat zo veel te langzaam en vind het heel jammer dat sommige spelers zich hebben aangemeld en dan het erbij laten zitten. Daarom mag George mij ook laten afvallen, want ik stop er mee. Op deze manier is het geen leuk spel meer.

Ik vind inderdaad ook -heb ik via PB al laten weten aan George- dat het zo wat traag gaat en je natuurlijk het risico loopt dat mensen het spel vergeten of gewoon geen zin meer hebben.
Zelf controleer ik het topic meestal enkele keren per dag en ben telkens erg teleurgesteld als er geen reactie is. Maar goed, ik lig hier al enkele weken in de zetel met een been in het gips, dus ik heb weinig beters te doen. :wub: Ik snap dus wel dat anderen nog wel dingen te doen hebben. Anderzijds, als je zo'n -overigens wel leuk gevonden- spel opstart, je toch moet proberen dagelijks even te kijken en meestal toch even iets te posten. Een stand van hoeveel mensen hun antwoord al gestuurd hebben of zo, dan weet iedereen dat je er nog mee bezig bent en het motiveert ook.
Omdat ik erg benieuwd ben hoe het spel nog verder verloopt, ga ik wel nog meespelen. Maar inderdaad, als het herhaaldelijk gebeurt dat deadlines verlegd worden of dat het spel nogmaals dreigt stil te vallen, dan ga ik toch ook de zin om nog mee te doen verliezen vrees ik.

@ Morgana: ben jij bereid het een laatste kans te geven? Zou ik wel tof vinden :P

Dus George: zoals ik je ook in PB al zei, ik wil je helemaal niet aanvallen, maar ik wil je juist helpen om dit spel een succes te maken, omdat ik het tof gevonden vindt. Is het voor jou haalbaar (want ik begreep dat je erg veel schoolwerk hebt) om ongeveer om de andere dag even iets van je te laten horen?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...