Jump to content
Wizardzone - Harry Potter Community
Sign in to follow this  
George

Expeditie Zweinstein

Recommended Posts

Ik geef jullie zeker geen ongelijk, maar ik kan gewoon niet door gaan met 3 personen.

De gene die voor deze de 23e verstuurd hebben krijgen gewoon een "vrijstelling" voor de volgende opdracht, wat dat inhoud? Dat vertel ik dan!

Maar dan zouden wij, de mensen met een vrijstelling dus, de opdracht helemaal niet hoeven doen? Dus dat slaat ook weer nergens op, want dan krijg je een opdracht tussen twee personen.

Oh, never mind, die laatste zin had ik nogal verkeerd begrepen. Maar goed, dan zouden we nog steeds de volgende opdracht niet hoeven doen? En dat is dus ook saai, want dan zit je voor spek en bonen in het spel en dan schiet het voor je gevoel ook niet op.

Sowieso, als er van de mensen na de 23ste één persoon afvalt me lootjes trekken, is er toch niks aan de hand?

Ik weet natuurlijk niet wat de opdracht is, maar is er een mogelijkheid om die mensen een soort voordeel te geven?

[b]Opdracht drie kan pas uitgevoerd worden als jullie twee groepen hebben gevormd.
Daar kunnen jullie nu voor overlegen etc...

Ondertussen weet ik ook niet meer wie wel of niet meer meedoet, maar houd het eerlijk dus 3-3
en als het niet anders kan 3-4 zoiets.

Wanneer de groepen gevormd zijn start opdracht 3![/b]

[i]De volgende personen: Hermeline, Ingrid en Morgana (als Morgana nog meedoet??) krijgen zeker en zetje in de rug... vrijstelling was eigenlijk het verkeerde woord, maar ik wil nog niets kwijt over de opdracht.. dit zetje in de rug zegt nog niets over je overwinning![/i]

Even voor de duidelijkheid jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat ik minder online ben, wil je daar
asjeblieft geen gezeik van maken.. Ik heb immers ook nog een leven buiten de computer!
Ik hoop dat een paar van jullie inzien dat ik wel moeite doe voor het spel en niet alleen blijven zeuren!

De afvaller:
Warhoofd, helaas is hij getrokken en moeten we afscheid nemen!

^ja, Robin007 is de vorige keer al afgevallen.

Sorry, sorry... ik was eigenlijk aaan het leren voor mijn PW..
En daar door verkeerde uitslag gelezen.. 1000 maal sorry!

Als julie snel beginnen met de 2 groepen te maken.. kan de opdracht starten!
Je kunt ook gewoon alleen een indeling maken, zonder met andere te beslissen!

Wouter is 2 rondes geleden al afgevallen..

Concentreer u op uw spel. ><'' Ik kan niet zeggen dat het zo geweldig loopt op het moment,

Ik heb dus geen idee of Morgana nog meedoet, wat eigenlijk cruciaal is voor de vorming van de groepen.

Heb toch al gezegd dat ik niet mee doe. Met zo'n spelleider heb ik er geen zin meer in. :D

[quote name='George' timestamp='1317452535' post='16150']
Ondertussen weet ik ook niet meer wie wel of niet meer meedoet, maar houd het eerlijk dus 3-3
[/quote]
Dat zou je als spelleider toch moeten weten!

[quote name='George' timestamp='1317452535' post='16150']
De afvaller:
Warhoofd, helaas is hij getrokken en moeten we afscheid nemen!
[/quote]
Oh, dus eerst laat je iemand afvallen die al afgevallen was, dan stapt Morgana eruit en dan moet er nog iemand uit? En dat door willekeurig iemand te trekken? Ik geloof daar niks van. Je hoort iemand een goede reden mee te geven als je hem eruit knikkert.
Enig lichtpuntje is dat ik me niet meer hoef te ergeren aan het vreemde verloop van dit spel.

Euh.. ik heb iemand eruit moeten doen! En jij hebt niet aan de vorige opdracht meegedaan dus..!
Helaas zo loopt het.

OK, even op een rijtje, deze personen doen dus nog mee:

Hermeline
Tim Lemmens
Ingrid
Eline

Dus we moeten nu twee groepen van twee maken, als ik het goed heb.

Ingrid en ik werken samen.

Ja. Zal wel moeten hè, als Hermeline en ik samen werken?

Ja, dat is goed.
Dus ik werk nu samen met Tim, kunnen we dan nu beginnen met de volgende opdracht?

De opdracht

Ik heb een persoon uit HP in mijn gedachten,
de twee groepen mogen steeds vragen stellen (alleen met Ja- en Nee antwoorden)
Welke groep als eerst het goede antwoord weet is door. De andere groep word
weer uit elkaar gesplitst en het spel gaat weer veder! Zo blijft er 1 iemand over
en die valt af! Een groep mag niet maar dan 2 vragen achter elkaar posten.

Voorbeeld:
GROEP A
GROEP A
GROEP B
GROEP A

Ik probeer elke dag de antwoorden neer te zetten, en wanneer een groep vaker dan 2x achter elkaar
post. Mag de tegen groep via een PM naar mij 3 vragen stellen (deze 3 vragen overleggen ze eerst wel).

Duidelijk?? Beginnen maar!

En hoe gaan wij, als winnaars van het vorige spel, hier voordeel in krijgen?

Daar heb ik rekening meegehouden.

Wanneer jij afvalt (of althans je groep) gaan we tot de 3 punten, dan merk je echt wel wat je voordeel is!

Alles op zijn tijd, of dacht je weer een puntje te hebben om mij weer eens lekker aftekraken?
Ik heb er geen erg in, ik weet dat ik ook nog een leven buiten wizardzone heb en niet 24/7 online kan zijn.
Maar toch probeer ik zoveel mogelijk te doen. Kom ik een dagje niet online dan is het dat ik er geen aandacht aan schenk etc...! Nou ik weet van mezelf, en dat zegt al genoeg, dat ik 100% inzet voor dit spel en de hele site!

Dat moest er even uit, niet kwaad bedoeld maar iok vind het gewoon een beetje zielig worden!

Ik ga hier even via pb verder op in. (; Het spel loopt niet helemaal lekker en de sfeer binnen het topic is niet ideaal. Het liefst wil ik dat ruzie voorkomen wordt, dus ik vraag vriendelijk aan allen om hier even niet verder op in te gaan.

[quote name='George' timestamp='1317730909' post='16507']
Euh.. ik heb iemand eruit moeten doen! En jij hebt niet aan de vorige opdracht meegedaan dus..!
Helaas zo loopt het.
[/quote]
Ik vind het allang prima dat ik niet meer mee hoef te doen aan dit spel, maar je moet niet gaan liegen. Ik heb je wel degelijk een pb gestuurd met het antwoord (al was het na de deadline), dus ik heb meegedaan.

Om een mogelijke minder prettige discussie te voorkomen, zet ik hier even tijdelijk een slotje op. :P

George heeft besloten wegens tijdgebrek te stoppen met het spelleiderschap. (Graag wil ik hier verder geen commentaar op horen.) Iemand die zich aanbiedt om het over te nemen? Anders gaat het spel niet verder, vrees ik.

[quote name='Ingrid' timestamp='1318065003' post='17070']
George heeft besloten wegens tijdgebrek te stoppen met het spelleiderschap. (Graag wil ik hier verder geen commentaar op horen.) Iemand die zich aanbiedt om het over te nemen? Anders gaat het spel niet verder, vrees ik.
[/quote]
Mogen afvallers ook leiden?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...