Reply to this topic Start new topic Start Poll 

Jongetje (4) Schiet Meisje (3) Dood

>  Post #1
> Peetje postte op 30-07-'10 19:43:27
AMSTERDAM - Een 4-jarig Amerikaans jongetje heeft donderdag een 3-jarig speelkameraadje doodgeschoten. Dat heeft de politie van Indianapolis vrijdag gezegd.

Het jochie pakte een doorgeladen pistool van de keukentafel en mikte het op het hoofd van het meisje, waarna hij de trekker overhaalde.

De kinderen waren in het huis van het meisje, Aunesti Lee Allen. De jongen was de zoon van de vriend van Aunesti's moeder.

In het huis trof de politie cocaïne en marihuana aan. De 26-jarige moeder is wegens verwaarlozing van een kind en drugsbezit ingerekend. De twee andere kinderen van de vrouw waren getuige van het drama.

Bron: nu.nl

--------------------
user posted image
Ik knik en kijk hem na terwijl hij de trap op loopt. Ik kan het niet nalaten om mijn blik over zijn achterste te laten glijden.
Het verhaal van Remus en Tops tijdens HBP
Forum oma
Group Icon

Geslacht: Zeg ik lekker niet!

Quote Post
User is offlinePMMini ProfileEmail Poster

>  Post #2
> Dion postte op 30-07-'10 19:57:27
Ohmijn, dit is echt. Afschuwelijk O.o Ben je vier jaar, heb je iemand vermoord. Hoe krijgt dat kind een pistool te pakken, waarom kon -ie erbij en was het geladen? Waarom was het niet opgeborgen? Ik bedoel, ik denk niet dat het echt de intentie was het meisje dood te schieten.
Omnia vincit amor
Group Icon

Geslacht: Heks

Quote Post
User is offlinePMMini Profile

>  Post #3
> Nfiz postte op 30-07-'10 20:44:38
Jezus, wat een drama. Hoe haal je het in je hoofd om een doorgeladen pistool op tafel te laten liggen met kinderen in de buurt? En dan al die drugs... Dat dat jongetje ook uitgerekend op haar hoofd moet mikken, en niet op een arm ofzo (dan had ze tenminste nog een kans gehad om het te overleven). Afgrijselijk, die moeder van mij mag hard gestraft worden en die kinderen zullen ook getraumatiseerd zijn, vraag me af wat voor mensen dat later worden...

--------------------
Whether or not you write well, write bravely // Vincit qui se vincit

♪ ♥ ♫
Group Icon

Quote Post

>  Post #4
> Groemp postte op 31-07-'10 09:07:44
Ik vroeg me hetzelfde af. Wie laat er uberhaupt een geladen pistool slingeren? En dan ook nog met kinderen in de buurt. Het zou wellicht kunnen komen door de drugs, maar je leest het toch vaak dat kinderen elkaar per ongeluk vermoorden op deze manier. Misschien een reden om toch een verbod te leggen op wapenbezit? sweatingbullets.gif

--------------------
Hij verwonderde zich over hoe simpel het eigenlijk was: zij was verliefd op hem en hij op haar en ze waren blij dat het zo was en niet anders. En tegelijkertijd kon hij zich nauwelijks voorstellen dat dit echt gebeurde, dat zij graag bij hem was en dat hij zich gewoonweg gelukkig en verliefd kon voelen, alsof al die dingen die eigenlijk nog maar zo kort geleden waren nooit hadden plaats gevonden. ZvdF
Josh
Group Icon

Quote Post
User is online!PMMini ProfileEmail Poster

>  Post #5
> Nymphadora Tops postte op 31-07-'10 16:28:21
QUOTE(Groemp @ 31-07-'10 09:07:44)
Misschien een reden om toch een verbod te leggen op wapenbezit? sweatingbullets.gif
*

Dat is eigenlijk nog het vreemdste, hè. Dat daar niks aan gedaan wordt.
Ik herinner me bijvoorbeeld hier in België, toen Hans van Themsche in Antwerpen een vrouw en een kind vermoordde, is de goedkeuring van de nieuwe wapenwet in een versnelling terechtgekomen. Maar in Amerika lijkt dat niet het geval te zijn, het lijkt alsof er geen aandacht aan wordt besteed. Terwijl ik inderdaad al vaker van zo'n incidenten heb gelezen.

Verder heb ik niet veel te zeggen dat wat al in de bovenstaande reacties staat.
Ik schrik ook wel van hoe er geschreven staat "... en mikte het op het hoofd van het meisje, waarna hij de trekker overhaalde." Zo doen ze het echt klinken alsof hij het gericht doet. Maar dat kan toch niet bij een 4-jarige?

--------------------
There are two kinds of people. Those who use computers, and those who use Macintosh.

"Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point." - B. Pascal

Oediepoëzie
Group Icon

Quote Post

>  Post #6
> Groemp postte op 01-08-'10 14:40:37
QUOTE(Nymphadora Tops @ 31-07-'10 16:28:21)
Zo doen ze het echt klinken alsof hij het gericht doet. Maar dat kan toch niet bij een 4-jarige?
*

Misschien dacht hij dat het geen echt pistool was of dat het niet geladen was? Want als het is om te plagen of te spelen kan ik me nog wel voorstellen dat je het gericht doet. ermm.gif

--------------------
Hij verwonderde zich over hoe simpel het eigenlijk was: zij was verliefd op hem en hij op haar en ze waren blij dat het zo was en niet anders. En tegelijkertijd kon hij zich nauwelijks voorstellen dat dit echt gebeurde, dat zij graag bij hem was en dat hij zich gewoonweg gelukkig en verliefd kon voelen, alsof al die dingen die eigenlijk nog maar zo kort geleden waren nooit hadden plaats gevonden. ZvdF
Josh
Group Icon

Quote Post

>  Post #7
> Fantaloonastic postte op 02-08-'10 03:41:20
Of nog erger: het kind deed gewoon de ouders na.

Een verbod op wapens zal er nooit komen in de VS, volgens mij kan een verbod zowieso grondwettelijk al niet, maar buiten dat zijn er veel te veel mensen die het hebben van een schiet wapen als noodzaak en als recht zien. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen als je in een gebied woont waar bijvoorbeeld bendes actief zijn en je bent zo ongeveer de enige zonder pistool... zou ik er ook een onder mijn kussen leggen.

--------------------
user posted image
Roleplay Junk
Group Icon

Quote Post

>  Post #8
> Dion postte op 02-08-'10 10:37:32
QUOTE(Groemp @ 01-08-'10 13:40:37)
Misschien dacht hij dat het geen echt pistool was of dat het niet geladen was? Want als het is om te plagen of te spelen kan ik me nog wel voorstellen dat je het gericht doet. ermm.gif
*

Dat vraag ik me af.. Ik heb als klein meisje veel met plastic pistooltjes en geweren gespeeld, of pvcbuizen als blaaspijp, en bij mij en degene met wie ik speelde was het nooit een kwestie van richten. Het was gewoon 'PAUW PAUW Ja, je bent geraakt! 30 seconden daar blijven!' En ik heb dat zeker totdat ik een jaar of tien was gedaan.

Krijgt dat kind nu een gevangenisstraf of iets als slachtofferhulp of onder toezicht voor de rest van z'n leven? Die gevangenisstraf lijkt me sterk. Als kleuter in ieder geval, maar hoe zit het als hij ouder is? O.o
Omnia vincit amor
Group Icon

Quote Post
User is offlinePMMini Profile

>  Post #9
> Daawn postte op 02-08-'10 13:11:18
Ik denk ook dat het kind dacht dat het een speelgoed dingetje was.
Daar ga ik tenminste maar vanuit. mellow.gif

Maar wat verschrikkelijk zeg, en al helemaal voor de kinderen die dat ook nog eens gezien hebben. Bovendien stond er ook een vrouw bij - waarom greep zij niet in?

--------------------
Who said Cinderella was a fairytale? Any girl can lose her shoe!

Danielle/Daawn @ Hyves.
Violet Beauregarde
Group Icon

Quote Post

1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (1 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Reply to this topic Topic Options Start new topic 

Lo-Fi Versie
De tijd is nu: 07-09-'10 11:16