Het Aarrgh! Topic 3, Aargh! Baal je ergens van? Vertel!
|
Het Aarrgh! Topic 3, Aargh! Baal je ergens van? Vertel!
|
En bij deze weer een vers 'Aarrgh' topic!
QUOTE(Pottergirl1 @ 02-05-'07 20:00:24) Zie ik eindelijk Tokio Hotel op TMF, roept m'n ma dat ik de tafel moet gaan dekken. Ik heb nog nooit een heel liedje van hun gehoord! En het lukt niet om te typen. Héél vervelend. |
Back in Business! Berichten: 6.402 Geregistreerd op: 25-05-'04 Geslacht: Zeg ik lekker niet! |
|
Een nieuwe, dan moet ik er maar eens wat in gaan zetten, anders is hij zo leeg!
Ik vind het echt súper irritant dat mijn lip is verbrand. Verbrand door de zon dus. -------------------- |
I've got the powah! Berichten: 708 Geregistreerd op: 28-06-'05 Locatie: Tussen de bloempjes Geslacht: Heks |

Daarstraks zat er een jongen op de tram die de hele tijd naar me aan het staren was.
En ik ben nog steeds supermoe en ik haal mijn slaaptekort niet in. -------------------- |
Monsterke ^-^ Berichten: 4.804 Geregistreerd op: 22-02-'04 Locatie: My Fairytale Castle Geslacht: Heks |
|
Pfff
-------------------- |
- Dream Theater & Ev :3 Berichten: 761 Geregistreerd op: 24-03-'04 Locatie: Belgenland Geslacht: Zeg ik lekker niet! |
|
Nog maar even en ik moet weer naar school!
-------------------- |
The-Chocolate-Freak Berichten: 288 Geregistreerd op: 20-06-'04 Locatie: The time of Pirates... Geslacht: Heks |
|
Niet echt een "aarrgh!" bericht, maar meer een "buuuuh!" bericht.
Er zit bij ons op de hoek van de straat een klein eendje opgesloten! Hij zit achter een soort rooster, waar je alleen van bovenaf in kunt. Daar is hij blijkbaar in gevallen/gesprongen, maar omdattie niet kan vliegen, kan hij er niet meer uit! Arg waarom houden eenden zoveel van hun kleintjes? Daarom kunnen we hem niet redden, omdat die eend ons aanvalt! -------------------- |
I've got the powah! Berichten: 708 Geregistreerd op: 28-06-'05 Locatie: Tussen de bloempjes Geslacht: Heks |
|
M'n camera flipt! Als ik heb neer wil zetten, en ik doe dat iets te hard, dan valt -ie uit, en als ik er mee schud ook. En het is ook niet zo'n goede camera, dus zijn de foto's steeds wazig, een klein beetje maar, maar wel vervelend.
|
Omnia vincit amor Berichten: 178 Geregistreerd op: 04-01-'07 Locatie: In his arms (: Geslacht: Heks |
|
Dat mensen de subtiele hint niet snappen als je niet met ze wilt praten. Je antwoord super kortaf, je vraagt zelfs niets en toch blijven ze doorlullen.
Laat ze gewoon hun mond houden!! -------------------- 'It's all about power, it's as simple as that' 'And whoever has te most power wins, is that it?' |
Psy-in-spe Berichten: 521 Geregistreerd op: 07-01-'07 Locatie: Dreumel Geslacht: Heks |
|
QUOTE(Mirrekie @ 04-05-'07 15:39:55) Niet echt een "aarrgh!" bericht, maar meer een "buuuuh!" bericht. Er zit bij ons op de hoek van de straat een klein eendje opgesloten! Hij zit achter een soort rooster, waar je alleen van bovenaf in kunt. Daar is hij blijkbaar in gevallen/gesprongen, maar omdattie niet kan vliegen, kan hij er niet meer uit! Arg waarom houden eenden zoveel van hun kleintjes? Daarom kunnen we hem niet redden, omdat die eend ons aanvalt! Maar.. dan bel je toch een dierenambulance? Edit: Ik heb zulke spierpijn in m'n benen.. en ik ben bang dat dat morgen alleen maar erger zal zijn. Ik loop er zelfs helemaal raar door -------------------- Most girls try to blend in. I prefer to make a scene. |
Synthetic.Generation Berichten: 1.290 Geregistreerd op: 30-04-'04 Locatie: Zeeland Geslacht: Heks |
|
Ik verveel me echt heel zwaar
-------------------- |
Violet Beauregarde Berichten: 1.370 Geregistreerd op: 22-02-'04 Locatie: Messenstekersgat Geslacht: Heks |
|
AAH. Ik Haat Mijn Ex
Ik vind hem nog steeds leuk en hij is ontigeluk gemeen. We zouden samen in een tentje gaan, dat hadden we afgesproken. Ik had dat ook gevraagd nadat het uit was. Hij wilde dat nog wel. Komt zijn vriend aan op msn (die gaat ook mee opvakantie) S. heeft zijn besluit terugetrokken, hij wil niet meer bij je in de tent. Dan voel je je toch zwaar gedumpt Ik snap dat hij bij zijn beste vriend in de tent wil, maar spreek dan niet met mij af! Vertel niet 3x dat je het goed vind als ik vraag of je het nog steeds wil en vertel het verdomme zelf! Zeg gwoon dat je liever bij B. in de tent gaat en dan snap ik dat. Maar niet op zo'n botte manier. Blaat, nu wil ik zwelgen in zelfmedelij om een stom iets wat eigenlijk nergens om gaat. -------------------- 'It's all about power, it's as simple as that' 'And whoever has te most power wins, is that it?' |
Psy-in-spe Berichten: 521 Geregistreerd op: 07-01-'07 Locatie: Dreumel Geslacht: Heks |
|
QUOTE(Marlou @ 04-05-'07 18:56:17) Maar.. dan bel je toch een dierenambulance? Nou ja, we hadden uiteindelijk de dierenbescherming gebeld, hier in Lisse zit zo een vogelmannetje. Heel enge vent, maar hij is gekomen en hij heeft dat rooster eraf gehaald. Meer "aarggh!" over het eendje. Hij is OPGEGETEN!!! T.T We hebben enórm veel moeite gedaan om dat beest te redden, wordt hij drie dagen later gewoon ópgegeten! Zomaar hap in de reiger! De wereld is gemeen! -------------------- |
|
QUOTE(Mirrekie @ 10-05-'07 22:03:27) Meer "aarggh!" over het eendje. Hij is OPGEGETEN!!! T.T We hebben enórm veel moeite gedaan om dat beest te redden, wordt hij drie dagen later gewoon ópgegeten! Zomaar hap in de reiger! De wereld is gemeen! Het spijt me echt heel erg, maar k vond dit best lachwekkend.... Ironie kan best grappig zijn... zo soms... Uhm mijn argh heeft te maken met dat ik zo moe ben laaste tijd, en dat ik me oud voel :-o -------------------- QUOTE(from B) You don't look chaotic at all, you look like a work in progress and that's very inspiring. |
Free-Your-Mind Berichten: 2.940 Geregistreerd op: 04-07-'04 Geslacht: Tovenaar |
|
QUOTE(Pingwing @ 10-05-'07 22:08:11) Het spijt me echt heel erg, maar k vond dit best lachwekkend.... Ironie kan best grappig zijn... zo soms... Pfff! Lach maar Jouk! Ga jij maar eens úren proberen om zo'n stom piepend eendje uit een rooster te halen terwijl de moeder van dat piepende ding je half aanvalt... Als hij er dan eindelijk uit is ben je best wel blij en dan heb je toch liever niet dat al die moeite voor niets is geweest! (Maar eigenlijk is het best lachwekkend Wáárom is het kwart over 8? >.< Waarom ben ik al anderhalf uur wakker? -------------------- |
|
@ Mir: Nah, ik heb niet uren geprobeerd, maar bij elkaar toch wel een uur als je plus dat mannetje meetelt...
Wáárom moeten we in hemelsnaam CSE's doen? O.o Kunnen we onze cijfers niet gewoon laten zoals ze nu zijn..? -------------------- x..Baby I surrender to the strawberry icecream..x |
Strawberry Icecream Berichten: 382 Geregistreerd op: 30-12-'04 Locatie: Las Vegas! ^-^ Geslacht: Heks |
|
Ik moet straks werken maar het weer is verschrikkelijk
En ik zit weer in een lokaal niks te doen omdat ik dit vak al heb afgerond.. Wat moet ik nu nog 50 min. gaan doen? o.o -------------------- Most girls try to blend in. I prefer to make a scene. |
Synthetic.Generation Berichten: 1.290 Geregistreerd op: 30-04-'04 Locatie: Zeeland Geslacht: Heks |
|
Aaaaaaaaargh! Ik haat de EBU en alle Oost-blokomroepen!
-------------------- Stephen Fry: It's in the Bible … Alan Davies: I haven't read it! Stephen Fry: You should—it's hilarious. Fabulae Mortuorum |
About as punk as Enya! Berichten: 953 Geregistreerd op: 06-08-'04 Locatie: The Tardis Geslacht: Tovenaar |
|
ach we wisten toch al langer dat het ESF 1 kut oostblokfeestje was...
-------------------- Herinner je gisteren, Droom over morgen, Maar leef vandaag. Mijn web-log |
Chickie 8-) Berichten: 2.107 Geregistreerd op: 02-08-'04 Locatie: In my own world Geslacht: Heks |
|
Ja inderdaad, leuk zo.
Ik vond het optreden van edcilia (schrijf je dat zo?) heel leuk en mooi ^^ En ze had en cool liedje. Dat is ook het enige optreden dat ik het gezien, dus ik heb geen idee of de oosblokken echt beter waren -------------------- 'It's all about power, it's as simple as that' 'And whoever has te most power wins, is that it?' |

Dit weekend komen mijn de hoofdrolspelers van mijn favoriete TV serie naar nederland, en ik wil ze echt al heel lang ontmoeten, maar door omstandigheden kan ik niet naar de beurs toe waar ze heen gaan.
(Het gaat om Dwight Schultz en Dirk Benedict van the A-team) -------------------- Faith is believing in something outside yourself, something you can't touch, like love or hope |
rasechte paardengek Berichten: 1.660 Geregistreerd op: 29-04-'05 Locatie: Poortugaal Geslacht: Heks |
|
-------------------- |
- Dream Theater & Ev :3 Berichten: 761 Geregistreerd op: 24-03-'04 Locatie: Belgenland Geslacht: Zeg ik lekker niet! |

Weet je waar ik me zó aan kan irriteren? Sta je te wachten aan het zebrapad om de straat over te steken. Stopt er eentje mooi om me over te laten. Aardig, denk je dan. Kijk ik naar de andere kant om me ervan te vergewissen dat ik dus écht niet overreden word en dat ik veilig kan oversteken, begint die idioot te toeteren omdat ik niet onmiddellijk oversteek.
Aargh! Maak ik er nou teveel van? -------------------- There are two kinds of people. Those who use computers, and those who use Macintosh. "Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point." - B. Pascal |
Oediepoëzie Berichten: 5.814 Geregistreerd op: 24-06-'04 Locatie: Rumst (België) Geslacht: Heks |
|
Wachten aan een zebrapad? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit doe, ik steek namelijk gewoon over.
|
Back in Business! Berichten: 6.402 Geregistreerd op: 25-05-'04 Geslacht: Zeg ik lekker niet! |

Ik loop meestal ook gewoon over. Tenzij ik zin heb om te wachten of tenzij het echt gaat om een heel gevaarlijk kruispunt ofzo.
Sigh mijn aarrgh. Ik word gek van mijn ouders... -------------------- |
Monsterke ^-^ Berichten: 4.804 Geregistreerd op: 22-02-'04 Locatie: My Fairytale Castle Geslacht: Heks |

Nou, in Rome was het ook gewoon oversteken en dan stoppen ze wel, maar daar is dat normaal. De voorrangsregel is "wie eerst is, heeft voorrang" dus daar moet je als toerist ook gebruik van maken of je raakt nooit aan de overkant van de straat.
Maar hier thuis wacht ik wel, want mijn leven is me toch te kostbaar en er zijn hier genoeg mensen die niet altijd stoppen. En als ze dan stoppen, toeteren ze ... pff, eventjes wachten is nou toch geen probleem? Saar, jouw gewoontes op straat ken ik al, ja. Mja, Saar, soms lijden mijn ouders ook spontaan aan dementie. De enige oplossing is ook aan dementie lijden, maar dat lijkt soms ook niet te helpen. Want dan ben je plots te vergeetachtig. -------------------- There are two kinds of people. Those who use computers, and those who use Macintosh. "Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point." - B. Pascal |
Oediepoëzie Berichten: 5.814 Geregistreerd op: 24-06-'04 Locatie: Rumst (België) Geslacht: Heks |
|
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: 09-09-'10 21:31 |