Verwachtingen Film 7
|
Verwachtingen Film 7
|
Stukje bij beetje komen we meer te weten over de grote finale, de afsluiting van het Harry Potter tijdperk: de laatste film(s).
Zoals we al weten, wordt het laatste boek in twee delen verfilmd en dankzij redelijk wat nieuwsberichten, krijgen we meer te horen over de inhoud ervan. Wat zijn de verwachtingen? Waar kijken jullie het meeste naar uit en op welke scène kun je absoluut niet wachten om hem te zien? Vertel het hier! -------------------- QUOTE(Voldemort) Now that I've yelled at people and stomped on dead faces, its time to touch teenage boys Over Toverdrankjes en Ganzenveren: Draco is hopeloos in toverdranken en Sneep wijst hem iemand toe om te helpen: Loena Leeflang. Als dat maar goed gaat. Imperio!: Één vloek. Heel Zweinstein. Wie houdt wie onder schot? En wie voorkomt een chaos? |
Shady Admirer Berichten: 2.582 Geregistreerd op: 14-03-'04 Locatie: Oosterhout NB Geslacht: Heks |
|
Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht. Ik denk dat er een grootst eindgevecht moet komen en ook dat de toon net als in deel 7 moet zijn. De vele doden, dat moet gewoon zo gefilmd worden dat je bijna gaat huilen. Ik verwacht er leuke stukken in, maar niet zoiets als film 6, dat was te... zoetsappig af en toe. Dat moet hier echt niet gebeuren, het slot moet echt duidelijk en mooi/droevig zijn, zoals het op mij overkwam in het boek.
Ik wacht echt op de droevige scènes, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik huil niet snel bij films, maar bij dit boek begon ik ook te huilen. En waarschijnlijk flip ik hem helemaal als Molly Bellatrix vermoordt. -------------------- Life is like a novel, you're the author and every day is a new page. |
Tubbie Berichten: 1.562 Geregistreerd op: 02-04-'08 Locatie: Everywhere Geslacht: Heks |

Ik kijk eigenlijk uit naar het stuk van Sneeps jeugd. Dat moet voor mij gewoon echt goed uitgewerkt zijn. Als dat niet zo is in de film, is het toch wel een grote afknapper.
En natuurlijk moet het gevecht lekker lang en spannend zijn -------------------- Laat nooit, onder geen beding, een Virginiaanse wolfslang in de buurt van een typemachine komen! (LS) Is your house bigger from the inside? |
I want to hold your ha ha ha ha ha ha hand! Berichten: 846 Geregistreerd op: 01-05-'09 Locatie: Bij Dokter 10. Geslacht: Heks |
|
Ik heb best wel weer hoge verwachtingen van de zevende film, maar nog veel hoger dan film 8! De strijd bij Zweinstein en de dood van Sneep lijken mij vooral 2 hele mooie momenten. Daar kijk ik ook wel echt naar uit. Ook ben ik wel benieuwd hoe het laatste stuk is gedaan, aangezien de acteurs zelf hun volwassenere versie spelen.
-------------------- |
Lord of the Bongo's / WZ's ijsbreker / Cas, waar ben je? Berichten: 7.339 Geregistreerd op: 19-02-'04 Locatie: Zwolle Geslacht: Tovenaar |
|
^ Hoe kun je uitkijken naar Sneeps dood?
QUOTE(Anslenemans @ 08-03-'10 23:25:17) Ik ook! Ben heel benieuwd hoe ze die herinneringen precies verfilmen, en welke ze uitkiezen (de eerste ontmoeting tussen Severus en Lily hoop ik in elk geval te zien, net als de eerste keer dat Lily James ontmoet op de trein). Ik vond dit trouwens zojuist: ![]() Opmerkelijk, eh? Of willen ze de rating gewoon wat naar beneden halen en minder bloed vertonen? -------------------- |
♪ ♥ ♫ Berichten: 1.638 Geregistreerd op: 16-04-'08 Locatie: Verboden Afdeling met Sev Geslacht: Heks |
|
^: Dat is best bizar.
Ik kijk ook wel uit naar de film! Het zevende boek is namelijk mijn favoriet en aangezien ik al nieuwsposter was toen de opnames begonnen heb ik alles op de voet gevolgd. Ik heb niet specifiek een scène die ik graag wil zien, het is meer het geheel. Als ze het in twee delen doen kan er ook meer uit het boek verfilms worden en dat maakt het denk ik wel beter. Hoewel ze het ook wel voor het geld zullen hebben gedaan. -------------------- Hij verwonderde zich over hoe simpel het eigenlijk was: zij was verliefd op hem en hij op haar en ze waren blij dat het zo was en niet anders. En tegelijkertijd kon hij zich nauwelijks voorstellen dat dit echt gebeurde, dat zij graag bij hem was en dat hij zich gewoonweg gelukkig en verliefd kon voelen, alsof al die dingen die eigenlijk nog maar zo kort geleden waren nooit hadden plaats gevonden. ZvdF |
Josh Berichten: 4.640 Geregistreerd op: 04-06-'04 Locatie: Gausson Geslacht: Heks |
|
'Accio Brain' - Ron Weasley Berichten: 137 Geregistreerd op: 30-06-'10 Locatie: Enkhuizen Geslacht: Heks |
|
Ik vind het vooral een voordeel dat dingen nu niet afgeraffeld hoeven te worden. In het zevende boek gebeurt echt heel veel en als je daar recht aan wil doen dan moet je er ook de tijd voor nemen.
-------------------- |
Lord of the Bongo's / WZ's ijsbreker / Cas, waar ben je? Berichten: 7.339 Geregistreerd op: 19-02-'04 Locatie: Zwolle Geslacht: Tovenaar |
|
QUOTE(Martin) Ik vind het vooral een voordeel dat dingen nu niet afgeraffeld hoeven te worden. Ja, dat vooral! Ik verwacht na het zien van de trailer toch best wel veel van de film. Het is de ontknoping waar men tien jaar na toe heeft geleefd. Dan moet het zeker wel iets origineels worden. Vooral het eindgevecht, daar verwacht ik nog het allermeeste van. Hoe ze de gehele ontknoping duidelijk maken, met Snape en Voldemort etc. En dan het verdriet, hen kennende kunnen ze er iets bij maken waar mensen bij gaan huilen. -------------------- Life is like a novel, you're the author and every day is a new page. |
Tubbie Berichten: 1.562 Geregistreerd op: 02-04-'08 Locatie: Everywhere Geslacht: Heks |

Inderdaad, de trailer ziet er heel erg goed uit, dus nu verwacht ik er ook al veel van
-------------------- Laat nooit, onder geen beding, een Virginiaanse wolfslang in de buurt van een typemachine komen! (LS) Is your house bigger from the inside? |
I want to hold your ha ha ha ha ha ha hand! Berichten: 846 Geregistreerd op: 01-05-'09 Locatie: Bij Dokter 10. Geslacht: Heks |
|
Ze doen in ieder geval geen moeite om de verwachtingen laag te houden. Zowel de trailer als die nieuwe poster zien er echt gaaf uit!
-------------------- |

Ik heb zelf ook hele hoge verwachtingen voor de 7e film! Daarnet heb ik de trailer nog eens goed bekeken, en de beelden zien er echt veelbelovend uit! Waar ik het meeste naar uitkijk zijn de scène in Villa Malfidus, het eindgevecht op Zweinstein en de scène waarin Voldemort vermoord wordt, en hoe blij iedereen is als Voldemort verslagen is.!
Ik vind het overigens wel jammer dat het zo lang duurt voordat we het tweede deel van de film te zien krijgen, maar dat houdt de fans natuurlijk wel weer in spanning. Ik ben trouwens ook best benieuwd wat de minimumleeftijd van de film zal zijn, aangezien er soms best heftige beelden in voor kunnen komen... -------------------- De wonderen zijn de wereld nog niet uit! |
Still in love <3 (NW, WT en Queen forever!) Berichten: 191 Geregistreerd op: 15-04-'05 Locatie: In de wolken! Geslacht: Heks |
|
Ik heb echt een hoge verwachting van deze film! Vooral omdat ze het verhaal nu opsplitsen in twee films hoop ik dat ze eindelijk eens een boekgetrouwe film maken.
Ik zie wel erg uit naar de bruiloftscene, de ontknoping met sneep en de scene waarin Harry het zwaard van Griffoendor opduikt. Maar ik vind wel dat de trailer er al echt veelbelovend uitziet! -------------------- |
Volleerd Tovenaar Berichten: 1.720 Geregistreerd op: 23-02-'04 Geslacht: Heks |

Ik denk dat het een goede film gaat worden omdat het nu niet echt afgeraffeld gaat worden en het veel gedetailleerder kan worden gemaakt waardoor het allemaal duidelijker word. Zelf lijkt het me wel leuk om te zien hoe ze aan het begin Harry naar het nest gaan brengen nadeel daarvan is dat ik geen vallende Hedwig wil zien. Verder lijkt het me ook leuk om te zien hoe Harry de steen van Wederkeer gaat gebruiken in het boek zat ik met tranen in me ogen dus ik hoop dat die scene niet teleurstellend gaat worden en anders pak ik het boek er gewoon bij.
|
Dreuzel Berichten: 2 Geregistreerd op: 27-09-'09 Geslacht: Heks |
|
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: 09-09-'10 22:21 |