Reply to this topic Start new topic Start Poll 

15+ / Verdonkeremaansteeg Veranderingen, Belangrijk!

>  Post #51
> Dion postte op 08-05-'07 15:45:43
Ik heb ook nog even een vraagje. Stel, en alleen stel, dat je jonger bent dan 15, maar dan toch per ongeluk een stuk schrijft, wat niet in de gewone Klieder en Vlek mag, en je dus in de Zweinskop(?) moet posten. Hoe moet je dat dan doen? Ik weet dat dat niet snel voorkomt, maar toch zou ik dat even willen weten.
Omnia vincit amor
Group Icon

Geslacht: Heks

Quote Post
User is offlinePMMini Profile

>  Post #52
> Chamenuva postte op 08-05-'07 15:55:33
Dit is een beetje het terrein van Peetje, maar ik ga m'n best doen om je vraag zo goed als mogelijk is te beantwoorden. Als Petra (Peetje) aanvulling kan geven of moet geven dan is dit natuurlijk prima. happy.gif

Het is inderdaad zo dat je 15 moet zijn om 15+ Member te worden op Wizardzone. De enige andere mogelijkheid om voordat je 15 bent toegang te krijgen tot de Zwijnskop is door Member + te worden. Dit is natuurlijk weer lastiger, omdat daar omheen een hoop van die regeltjes en dergerlijke omheen hangen. Mocht je per toeval een verhaal hebben gepost die te hevige 15+ dingen bevat dan zal je verzocht worden deze stukjes eruit te halen of eventueel te veranderen naar stukjes die geschikt zijn voor alle leeftijden. Het is dus niet zo dat je eerder 15+ Member kunt worden omdat je een 15+ verhaal hebt geschreven. Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen uitleggen op deze manier. ^^
Back in Business!
Group Icon

Geslacht: Zeg ik lekker niet!

Quote Post

>  Post #53
> Peetje postte op 08-05-'07 16:45:36
Prima uitgelegd. smile.gif
En als kleine aanvulling wil ik dan alleen nog even melden dat je in het openbare gedeelte van K&V niet verder mag gaan dan zoenen. Verhalen die verder gaan dan dat, zul je moeten bewaren totdat je 15 bent (of tot je eventueel member+ wordt).

--------------------
user posted image
Ik knik en kijk hem na terwijl hij de trap op loopt. Ik kan het niet nalaten om mijn blik over zijn achterste te laten glijden.
Het verhaal van Remus en Tops tijdens HBP
Forum oma
Group Icon

Quote Post
User is offlinePMMini ProfileEmail Poster

>  Post #54
> Hermeline postte op 16-08-'07 20:28:03
Ik wil wel graag in De Verdonkeremaansteeg (ben inmiddels 18 min een paar dagen al maakt dat niet zoveel uit), want ik denk wel dat ik over genoeg maturiteit beschik om mee te discusiëren in wat serieuzere onderwerpen.
Moet ik dan mensen PB'en om te vragen of me willen nomineren? Eerlijk gezegd zou ik mezelf dan zielig vinden tongue.gif

--------------------
user posted image
Derdejaars
Group Icon

Quote Post

>  Post #55
> Peetje postte op 16-08-'07 21:06:03
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dat ook best zielig vinden. tongue.gif Dus ik vrees dat er dan toch niets anders opzit dan geduldig wachten tot iemand je nomineert. smile.gif En probeer actief mee te doen in andere discussies, dan heb je eerder kans dat je iemand opvalt die je vervolgens nomineert.

--------------------
user posted image
Ik knik en kijk hem na terwijl hij de trap op loopt. Ik kan het niet nalaten om mijn blik over zijn achterste te laten glijden.
Forum oma
Group Icon

Quote Post

>  Post #56
> Dion postte op 30-08-'07 19:51:35
QUOTE(Chamenuva @ 08-05-'07 15:53:33)
Dit is een beetje het terrein van Peetje, maar ik ga m'n best doen om je vraag zo goed als mogelijk is te beantwoorden. Als Petra (Peetje)  aanvulling kan geven of moet geven dan is dit natuurlijk prima. happy.gif

Het is inderdaad zo dat je 15 moet zijn om 15+ Member te worden op Wizardzone. De enige andere mogelijkheid om voordat je 15 bent toegang te krijgen tot de Zwijnskop is door Member + te worden. Dit is natuurlijk weer lastiger, omdat daar omheen een hoop van die regeltjes en dergerlijke omheen hangen. Mocht je per toeval een verhaal hebben gepost die te hevige 15+ dingen bevat dan zal je verzocht worden deze stukjes eruit te halen of eventueel te veranderen naar stukjes die geschikt zijn voor alle leeftijden. Het is dus niet zo dat je eerder 15+ Member kunt worden omdat je een 15+ verhaal hebt geschreven. Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen uitleggen op deze manier. ^^
*

Oké, dank je smile.gif
Omnia vincit amor
Group Icon

Quote Post

>  Post #57
> The Friendly Slytherin postte op 23-08-'08 10:22:25
QUOTE(Groemp @ 18-05-'05 19:15:19)
Deze regel vind ik veel beter, want als je 14 bent kun je net zo volwassen zijn als iemand van 15.
Oh ja, voor mensen die niet in de Verdonkerdemaansteeg kunnen komen (zoals ik) is de Verdonkerdemaansteeg nu wel zichtbaar, maar je mag er niet in.
*

Kijk hier ben ik het dan weer mee eens,
Ikzelf ben ook 14, Maar mensen die mij beter leren kennen schatten mij altijd ouder,
Maar leeftijd maakt inderdaad opzich helemaal niks uit, Zo ken ik iemand die 17 is die zich gedraagt als een kind van 7,
En zo ken ik ook iemand van 6 die zich als 14 gedraagt,
Zelf zou ik persoonlijk best geintereseerd zijn in de onderwerpen die worden besproken in de Zwijnskop en de Verdonkeremaansteeg,
Eventjes afwachten dan maar!

--------------------
user posted image

Ben ik weer!
De forum Koe!
Group Icon

Geslacht: Tovenaar

Quote Post

>  Post #58
> Pingwing postte op 23-08-'08 10:32:44
Mocht je niet kunnen wachten op discussies, misschien zijn dan de volgende onderdelen wat voor je:
Smekkies in alle smaken
Verlichtemaansteeg.

Hier kun je jezelf prima bewijzen of je verdonkeremaansteeg materiaal bent natuurlijk.

--------------------

QUOTE(from B)
You don't look chaotic at all, you look like a work in progress and that's very inspiring.
Free-Your-Mind
Group Icon

Quote Post

>  Post #59
> Koeks postte op 16-08-'09 19:42:26
Ik heb thuis geen scanner. Ik weet dus niet zo goed hoe ik kan aantonen dat ik ouder dan 15 ben.
Ik heb geprobeerd een foto van mijn identiteitskaart te maken, maar helaas zie je daar mijn geboortedatum niet duidelijk op.

Heeft iemand anders suggesties?
Dreuzel
Group Icon

Quote Post

>  Post #60
> Groemp postte op 16-08-'09 19:46:45
Je zou je identiteitskaart bij een vriend(in) kunnen scannen of op je school of je werk?

--------------------
Hij verwonderde zich over hoe simpel het eigenlijk was: zij was verliefd op hem en hij op haar en ze waren blij dat het zo was en niet anders. En tegelijkertijd kon hij zich nauwelijks voorstellen dat dit echt gebeurde, dat zij graag bij hem was en dat hij zich gewoonweg gelukkig en verliefd kon voelen, alsof al die dingen die eigenlijk nog maar zo kort geleden waren nooit hadden plaats gevonden. ZvdF
Josh
Group Icon

Quote Post

>  Post #61
> _Lily Evers_ postte op 16-08-'09 20:16:44
Ik heb het met de camera van mijn telefoon gedaan, werkte prima. ^^

--------------------
Klik hier om een klik geluid te maken.
Crazy, happy girl ^^
Group Icon

Quote Post

>  Post #62
> Den Benny postte op 16-08-'09 22:25:32
Misschien ook 'n middeltje om genomineerd te worden. Ga naar de meetings van de site en gedraag je. Dan ziet de crew dat je volwassen bent en nomineren ze je (misschien).

--------------------
We did it, we bashed them, wee Potter's One, And Voldy's gone mouldy, so let's have fun!
Torbalspeler
Group Icon

Quote Post
User is online!PMMini Profile

>  Post #63
> barink1993 postte op 17-08-'09 18:17:45
Hee.
Ik ben 15 jaar. Geboren in 1993.
En tuurlijk wil ik ook even kijken in de 15+ Zone.
Maar ik kan geen bewijs geven. We hebben namelijk zo'n oude pc zonder Printer of dergelijks.
Hoe moet ik het nu doen?

--------------------
Waarom volg de spinnen, waarom niet volg de Vlindertjes?
Ronald Wemel, HP 2!!!
Leerling Tovenaar
Group Icon

Quote Post

>  Post #64
> Peetje postte op 17-08-'09 18:26:45
Zoek iemand met een digitale fotocamera, telefoon of webcam werkt vaak ook goed, en maak een foto van je identiteitsbewijs. Die iemand kan dan vast ook wel zorgen dat die foto in jouw e-mail terecht komt en dan kun je hem weer doormailen. smile.gif Succes!

--------------------
user posted image
Forum oma
Group Icon

Quote Post

>  Post #65
> Groemp postte op 17-08-'09 19:52:48
QUOTE(Den Benny @ 16-08-'09 22:25:32)
Misschien ook 'n middeltje om genomineerd te worden. Ga naar de meetings van de site en gedraag je. Dan ziet de crew dat je volwassen bent en nomineren ze je (misschien).
*

Geloof me, ik ben nog nooit naar een meeting geweest, en toch ben ik al sinds 2005 member+. Gewoon actief zijn op het forum helpt al heel veel. En in het nieuwssubforum bijvoorbeeld kun je makkelijk een beetje discussiëren en zinnige posts schrijven. Dan komt er heus wel iemand op het idee je te nomineren, denk ik. wink.gif

Daarbij... Eerst werden de meeste echte discussies in de Verdonkeremaansteeg gevoerd, maar nu we de Verlichtemaansteeg e.d. kunnen 'gewone' leden dat ook veel meer. En voor het 15+ nieuws hoef je alleen maar een bewijs te sturen.

--------------------
Hij verwonderde zich over hoe simpel het eigenlijk was: zij was verliefd op hem en hij op haar en ze waren blij dat het zo was en niet anders. En tegelijkertijd kon hij zich nauwelijks voorstellen dat dit echt gebeurde, dat zij graag bij hem was en dat hij zich gewoonweg gelukkig en verliefd kon voelen, alsof al die dingen die eigenlijk nog maar zo kort geleden waren nooit hadden plaats gevonden. ZvdF
Josh
Group Icon

Quote Post

>  Post #66
> Celeste postte op 28-02-'10 22:15:52
Ilse, ik heb jou al een hele tijd geleden een mailtje gestuurd met een bewijs dat ik 15 ben maar ik ben nog steeds geen 15+ member?

--------------------
"You can only come to the morning through the shadows."

- J.R.R. Tolkien
Toekomstige Schrijfster [Hopelijk]
Group Icon

Quote Post

>  Post #67
> Minerva_Anderling postte op 28-02-'10 22:19:13
QUOTE(Celeste @ 28-02-'10 21:15:52)
Ilse, ik heb jou al een hele tijd geleden een mailtje gestuurd met een bewijs dat ik 15 ben maar ik ben nog steeds geen 15+ member?
*

Ilse is al sinds 6 oktober 2009 (volgens haar profiel) niet meer actief geweest en haar laatste bericht is gepost op 24 juli 2009. Ik denk dus dat 't daar aan ligt tongue.gif
Misschien had je beter je kopietje naar ThaMartin of Peetje kunnen sturen blushing.gif

--------------------
Hobbelpaard.
Group Icon

Quote Post

>  Post #68
> Peetje postte op 28-02-'10 22:20:17
Stuur dat mailtje maar naar mij, dan zal ik het zo snel mogelijk voor je regelen. smile.gif De kans is vrij groot dat Ilse jouw mail niet gelezen heeft.

--------------------
user posted image
Forum oma
Group Icon

Quote Post

>  Post #69
> Celeste postte op 04-03-'10 17:40:03
Okee is goed! Ik stuur hem zometeen direct.

--------------------
"You can only come to the morning through the shadows."

- J.R.R. Tolkien
Toekomstige Schrijfster [Hopelijk]
Group Icon

Quote Post

>  Post #70
> Starr postte op 27-07-'10 01:18:05
Ik was 15+ member en had dus ook toegang tot het 15+ gedeelte van de verhalen, maar toen ik net in de Zwijnskop probeerde te komen, kon ik er niet in en zou ik geen toegang hebben hiervoor? Ik was ingelogd en heb reeds al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd maar ik kan er nog steeds niet in, terwijl ik er tot over een week of 2 nog wel zonder problemen in kon. sweatingbullets.gif

--------------------
When Magic Meets Love
Dracofiction <3 Read & React!
Vierdejaars
Group Icon

Quote Post

>  Post #71
> Morgana postte op 27-07-'10 08:39:59
Komt omdat je spotlighter bent, zodra dat voorbij is, is het probleem over. =)

--------------------
The ones who love us, never really leave us and you can always find them in here <3
op de versirius toer (A) / Tubbie! =D
Group Icon

Quote Post
User is online!PMMini Profile

>  Post #72
> ThaMartin postte op 27-07-'10 09:22:12
Als het goed is, zou hij nu goed moeten staan Sita. Kun je eens kijken?

--------------------
user posted image

Driemaal in de rondte van je hop sa sa!
Lord of the Bongo's / WZ's ijsbreker / Cas, waar ben je?
Group Icon

Quote Post

>  Post #73
> Starr postte op 27-07-'10 10:48:29
Ja, ik kan er weer in. Heel erg bedankt. happy.gif

--------------------
When Magic Meets Love
Dracofiction <3 Read & React!
Vierdejaars
Group Icon

Quote Post

2 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (2 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Reply to this topic Topic Options Start new topic 

Lo-Fi Versie
De tijd is nu: 09-09-'10 21:35