![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Help Zoeken Studenten Kalender |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:52
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Derdejaars Huffelpuf Berichten: 474 Leerling nr.: 3.491 Leerling geworden op: 2 April 2010 Jouw gevoel op dit moment: indescribable Behaalde afdelingspunten: |
Whooe, welkom in Liams dorm en zo. Ik heb eigenlijk geen zin om echt introductiestukje te schrijven, dus ik denk je dat je het hier maar mee moet doen. Lees maar gewoon het doorm, dat is veel minder saai dan de introductie.
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/aboutliamkopie.jpg) Goed. In de oude beschrijving stond nog dat Li een vriendelijk, vrolijk jongetje was, maar daar klopt niets meer van. Sinds de dood van zijn uil en later de ontdekking dat hij homo is, is Liam behoorlijk depressief. Hij verdrinkt helemaal in zelfmedelijden en mistroostige gedachten, dus het gaat zachtgezegd niet zo goed met hem. Maar goed. Er is natuurlijk nog steeds wel wat van de oude Liam over, de jongen die van dieren houdt en graag tekent is natuurlijk niet ineens verdwenen, en in sommige topics komt die oude Liam wat meer naar boven Vandaar ook de titel, want Liam is de oorzaak van zijn eigen pijn. Hij is depressief om zichzelf, omdat hij homo is, en de pijn die van buitenaf komt - de dood van zijn uil - maakt hij zelf erger door er helemaal in op te gaan en geen hulp te zoeken, maar zijn gevoelens juist op te kroppen. Dan krijg je dus zo'n neerwaartste spiraal, waar hij zichzelf nooit uit zal trekken. Liam Collins paste dit bericht aan op Thu 29 July 2010, 20:30 |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:52
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Derdejaars Huffelpuf Berichten: 474 Leerling nr.: 3.491 Leerling geworden op: 2 April 2010 Jouw gevoel op dit moment: indescribable Behaalde afdelingspunten: |
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/Aboutme.jpg)
Ik heb geen zin om hier een standaard lijstje te gebruiken, dus ga ik proberen om zomaar wat over mezelf te vertellen, als lopend verhaal. Of zoiets. Well, ik ben dus Sophie, maaktster van Liam en Victoria. Ik zit in de derde klas van het gymnasium en ik ben van plan om daarna naar de kunstacademie te gaan, welke studie precies weet ik nog niet. In ieder geval wil ik van tekenen mijn beroep maken. Want ik teken nu echt de hele dag, het betekent heel veel voor me, en het lijkt me meer dan logisch om er ook mee door te gaan. Verder houd ik natuurlijk veel van schrijven en rpg'en. Maar daar was je waarschijnlijk al achter. XD Verder speel ik hoorn. Dat doe ik nog niet zo lang, want daarvoor heb ik altijd trompet gespeeld. Maar daar was ik zupahslecht in en toen ben ik op hoorn overstapt, en dat gaat nu best goed. ='D Andere belangrijke dingen in mijn leven... ja, ik ben vegetarier. En iedereen schijnt te denken dat dat heel erg moeilijk is, maar dat is het helemaal niet! En het is gewoon heel slecht om vlees te eten, dus ik roep iedereen die dit doorm leest op om vegetarier te worden, en als ze dat al zijn, veganist. Ja, dat probeer ik nu een beetje, al wil het niet echt lukken. (Ik ben dol op melkchocolade en ik drink ook alleen maar melk XD) Qua muziek houd ik heel veel van Tokio Hotel, Vitamin en Evanescence. Ik luister eigenlijk nauwelijks andere dingen dan dat. Soms nog Muse, Justin Bieber of Pink Floyd, maar veel meer niet. XD En het kan me niets schelen dat er zoveel mensen Tokio Hotel schijnen te haten, ik luister het toch. Volgens mij ook wel juist omdat anderen het haten. Ik vind het gewoon leuk om kleren te dragen en muziek die ik zelf mooi vind, en die anderen niet aan durven te doen/te luisteren omdat ze bang zijn voor het oordeel van anderen. Liam Collins paste dit bericht aan op Mon 5 July 2010, 12:49 |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:53
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/Hogwarts.jpg)
Hier vind je de belangrijkste dingen die er met Liam gebeuren, vooral de dingen die ook gevolgen zullen hebben voor de toekomst. 13 feb: Esther, Liams uil, is vermoord door Victoria Collaris. Liam is heel erg verdrietig hierover. En hij heeft voortaan een hekel aan Victoria. 13 feb: Liam heeft de avond voor Valentijn liefdesdrank binnengekregen. Hij is verliefd geworden Matthias Sparrow. Dit houd hem heel erg bezig, want hij zou eigenlijk verliefd moeten zijn geworden op een meisje. Hij zegt tegen zichzelf dat liefdesdrank geen geslachtsvoorkeur heeft, net zoals je ook verliefd kunt worden op je ergste vijand. Eind februari: Liam begint vermoedens te krijgen dat hij verliefd is op Edward McGriffin, die zijn beste vriend is, maar hij wil het niet toegeven aan zichzelf, omdat hij homoseksualiteit zelf ook een schande vind. Ergens halverwege maart: Liam geeft eindelijk toe dat hij verliefd is op Edward. (Aan zichzelf dan, niet aan de rest van de wereld of course.) Hij begrijpt dat hij hier iets tegen moet doen, voordat het misgaat en hij "ontdekt" wordt. Daarom verbreekt hij zijn vriendschap met Edward, in de hoop dat zijn liefde minder wordt als hij Edward minder ziet. 31 maart: Liam is 14 geworden, dus ga allemaal blij rondjes dansen nu. En hij heeft voor zijn verjaardag een Augurei gekregen genaamd Ruth. Liam Collins paste dit bericht aan op Thu 29 July 2010, 20:27 |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:53
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/FriendsandEnemies.jpg)
Alles geschreven vanuit het oogpunt van Lilie, en alfabetisch gesorteerd op achternaam. Als je je karakter mist in de lijst, laat het me dan weten door hieronder te reageren. Victoria Collaris. Collaris heeft Esther vermoord. Zonder reden, gewoon omdat ze er zin in had. Ze is een misdadigster, maar ik ga haar niet straffen. Daar krijg ik Esther toch niet mee terug. Bovendien is ze de beste vriendin van Edward, en ik wil geen problemen met hem. Catherine Compton: De oudere zus van Thomas Compton. Volgens mij is ze wel wat minder erg dan haar broertje, maar het blijft zo dat ik niet blij ben met de (gelukkig weinige) lessen die ik met haar volg. Thomas Compton: Een behoorlijk vervelend ventje, maar hij heeft het wel een stuk beter voor elkaar dan ik. Hij is rijk, hij heeft vrienden, hij heeft een familie met wie hij op goede voet staat. Helaas zorgen al die redenen er niet alleen voor dat hij durft te doen wat hij wil, maar ook dat hij kan doen wat hij wil: ik ben redelijk machteloos tegenover hem. Lizzy Dupoint: Lizzy is een vrolijk en vriendelijk meisje. Ze houdt van dieren, net als ik. Jammer dat we weinig contact hebben. Roger Ellis. Deze man heeft 100% recht op een gouden medaille in de wedstrijd "'s werelds grootste zak". Hoewel mijn vader ook in de buurt komt, denk ik dat Mr Ellis hem toch met een neuslengte verschil verslaat. Echt, wat een rotzak is hij! En ik heb dan natuurlijk de pech dat hij het vak geeft wat ik leuk William Felton: Een vriend van Compton, geloof ik. Ik kan denk ik de omgang met hem maar beter vermijden. Edward McGriffin. Ja, Edward... Edward is heel aardig, echt een lieve jongen, maar ik kan niet langer met hem omgaan. Ik ben bang dat ik - ik durf het nauwelijks te zeggen - verliefd op hem ben, en ik geloof dat niet meer met hem omgaan de enige manier is om die liefde tegen te houden. Lily McRose: Een heel vrolijk meisje. Doet me een beetje aan mijn moeder denken, die is ook al zo optimistisch. Anouk Rathe: Onze hoofdmonitor. Ik ken haar niet zo heel erg goed, maar ze is denk ik wel aardig. Erg gemakkelijk in de omgang, niet zo veeleisend. Matthias Sparrow. Mijn leraar toverdranken. Ik vond hem altijd wel aardig, maar laatst ben ik onder invloed van liefdesdrank verliefd op hem geworden. Ik weet niet wat me bezielde, maar het was genant. Ik durf hem niet onder ogen te komen, al kan hij niet weten wat zich in mij heeft afgespeeld die avond. Helaas heb ik nog wel les van hem. Regina Wyatt: Een heel aardig meisje. Ze was aanwezig op de begrafenis van Esther. Ze heeft zelf een hele leuke kikker, Jules2. Liam Collins paste dit bericht aan op Sun 25 July 2010, 16:47 |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:54
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/Otherpeople.jpg)
Wat vindt jouw char van Liam? Je kunt het naar me uilen of hieronder posten, dan zet ik het hierbij. Soms kopieer ik ook wat uit andermans doorms, maar zoals je ziet is het toch nog behoorlijk leeg, dus ik vraag echt mensen om te helpen ook deze post vol te krijgen. Victoria Collaris: Ik haat Liam. Hij is gewelddadig en lomp. Hij denkt echt dat hij alles met geweld kan oplossen. Ik snap niet dat er mensen zijn die hem aardig vinden. Thomas Compton: Een arme sloeber uit mijn jaar. Hij is zwaar irritant en betweterig. Het lijkt alsof hij in elke les mij en mijn zuster dwars probeert te zitten, terwijl hij gewoon de nodige respect aan ons moet afdragen. Weet duidelijk zijn plek niet en zal nog wel merken waar zijn plek is. Edward McGriffin: Hij is... een beetje vreemd. Ik bedoel, we waren vrienden, maar toen heeft Vic per ongeluk zijn uil doodgemept en werd hij een beetje depressief. Ik heb geprobeerd hem te troosten, maar toen heeft hij gezegd dat het misschien beter was als we geen vrienden waren. En nu is hij dus geen vriend meer. Ofzo. Eigenlijk mis ik hem wel Liam Collins paste dit bericht aan op Tue 3 August 2010, 09:45 |
| Liam Collins |
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/Playlist.jpg)
Het topiclijstje dat hier stond is weg, want ik kon het toch niet up-to-date houden, dus had het geen nut. En wauw, er is iets nieuws voor in de plaats gekomen, namelijk een playlist. Ik heb hem gemaakt toen ik geen internet en dus niets te doen had, dus er staat alleen maar muziek die ik in die tijd heb geluisterd, wat eigenlijk alleen maar Evanescence is. Maar goed. Everybody’s fool - Evanescence (lyrics) Omdat het gaat over liegen over jezelf en je anders voordoen dan dat je bent. Liam liegt constant over zijn gevoelens, natuurlijk. Hij verbergt zijn verliefdheid, verbergt zijn verdriet (al gaat dat laatste nooit geweldig), dus vond ik dit wel toepasselijk. Het is natuurlijk wel zo dat dit liedje echt over liegen gaat, en bij Liam gaat het meer over dingen verzwijgen, maar goed. Like you - Evanescence (lyrics) Dit liedje beschrijft echt heel goed Liams gevoelens over de dood van Esther. Vooral de zin “And though I may have lost my way, all paths laid straight to you” is helemaal op hem van toepassing. Alles wat hij doet, hoort of ziet, doet hem aan Esther denken. En de weg kwijt is hij natuurlijk ook, door die verliefdheid van hem. Het stukje “I long to be like you // Lie cold in the ground like you” klinkt misschien wat heftig, maar goed. Op sommige momenten wil Li ook echt gewoon dood. My Immortal - Evanescence (lyrics) Er bestaan verschillende interpretaties van dit liedje, maar volgens Ben Moody (de man die het geschreven heeft) gaat My Immortal over de herinnering of geest van een gestorvene die jou in het leven heel dierbaar was, maar die jou na haar/zijn dood niet met rust laat, zodat je inmiddels gewoon wilt dat je die persoon gewoon kunt vergeten. Toen ik die uitleg las, deed het me zo aan Liam denken dat ik dit er onmiddellijk bij wilde. Taking over me - Evanescence (lyrics) Dit gaat over Edward. Hoe Liam steeds vaker aan Edward moet denken, en hoe hij zich steeds eenzamer gaat voelen als Ed niet in de buurt is. En, wat dit liedje nou zo goed passend maakt, dat wordt niet per definitie beschreven als iets goeds. Niet van "oh ik ben zo blij want jij bent geweldig en wij passen perfect bij elkaar en IK HOU VAN JE" of zo. Understanding - Evanescence (lyrics) Opzich past dit liedje eigenlijk helemaal niet zo goed bij Liam, maar hij staat er toch bij, omdat er zoveel zinnetjes inzitten die toch wel bij hem passen. Liam Collins paste dit bericht aan op Thu 29 July 2010, 20:24 |
| Liam Collins |
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/DairyandLetters.jpg)
Brieven: Liam schrijft niet veel brieven die het waard zijn om gelezen te worden. Hij stuurt iedere maand een brief naar zijn ouders. Daarin schrijft hij zijn cijfers van de laatste tijd en recente gebeurtenissen op Zweinstein. Die gebeurtenissen zijn algemeen, en hebben bijna geen betrekking op hem persoonlijk. Wat het wel waard is om te lezen, zijn de brieven die Liam aan zijn dode uil schrijft. Daarin vertelt hij openlijk over zijn gevoelens, wat hij verder tegen helemaal niemand doet. Dat is dus eigenlijk zijn "dagboek". Oh ja, voor de tweede brief: daar zit hij nogal in de knoop met zichzelf, waardoor er nogal veel is doorgestreept. Maar dingen die doorgestreept en onderstreept zijn, zijn twee keer doorgestreept. nogal verwarrend, ik weet het. Esther, Er zijn dingen die ik je wil vertellen, maar sinds jij deze wereld hebt verlaten, zal ik dat nooit kunnen. Om die reden schrijf ik ze op. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de woorden je in het hiernamaals zullen bereiken, maar dit is de enige manier. Esther, jij had nooit dood mogen gaan. Maar je bent het wel. Een meisje besloot je te vermoorden. Dus dat heeft ze gedaan, niemand heeft haar tegengehouden. Ik zou dat ik haar voor altijd zal haten, Esther, ik zou zweren dat ik je zou wreken. Maar dat kan ik niet. Het meisje is de beste vriend van Edward. Ik zou hem pijn doen als ik het meisje zou haten. Esther, ik heb niet genoeg vrienden om er een kwijt te raken. En wat is het waard? Jij bent dood, en je keert nooit meer terug, wat ik ook doe. Als ik iets zou kunnen doen om jou terug te krijgen, Esther, iets om jou terug te laten keren naar deze wereld, dan zou ik dat doen, hoe dan ook. Ik zou mijn hele leven ervoor vechten, als dat zin had. Ik zou mijn eigen leven ervoor opofferen, las dat zin had. Maar dat heeft het niet, en dat weet ik. Ik kan niets doen. Je hebt geen idee hoeveel pijn me dat doet. Ik wíl vechten, ik wil dingen opofferen, ik wil verslagen worden, maar weten dat ik tot het bittere einde voor je gevochten heb. Maar nu ik niets voor je kan doen, blijft er niets anders over dan gewoon doorgaan met mijn leven, alsof je er nooit voor me bent geweest. Het voelt vreselijk om de gewone dingen te doen, en jou daarbij te negeren. Ik voel me schuldig, heb het gevoel dat ik je negeer. Je moet een ding onthouden, Esther. Ik doe niets voor je, dat weet ik. Maar dat betekent niet dat ik niet meer om je geef nu je weg bent. Het betekent niet dat ik je niet mis. Ik heb nooit zo'n groot verdriet gevoeld als dat om jou. Ik kan je niet vragen om terug te komen, ik weet dat dat niet kan. Maar onthoud dat ik op een dag achter je aan zal gaan. Ooit zal ik je volgen en dan zie ik je weer. Esther, wacht op me. Liam. ------------------------------- Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Vaak, Soms, als ik met Edward praat, ga ik ineens zweten over mijn hele lichaam, wordt ik zenuwachtig over wat ik zeg Ik wil dichterbij hem zitten en zijn hand vastpakken. Ik begrijp niet waarom, het is toch onkerkelijk? Waarom zou ik dingen willen die ik ondertussen verafschuw? Soms wil ik namelijk nog meer, dingen die ik niet eens op durf te schrijven. Esther, geloof je in “homoseksualiteit”? Denk je dat je verliefd kunt worden op iemand van je eigen geslacht? Ik denk Ik dacht altijd dat je zo’n liefde nooit kon voelen, omdat het gewoon niet bestond. Mensen zijn niet gemaakt om hun eigen geslacht te aanbidden, daar komen toch geen kinderen uit. Ik dacht dat het alleen zo was dat sommige mensen hem uiten, maar dan meer om opstandig te doen, dan uit ware liefde. Maar ik weet het niet meer zeker, Esther. Volgens mij is de enige verklaring voor mijn bovengenoemde gevoelens, dat ik inderdaad verliefd ben op Edward. Er gebeuren dingen met me, en ik heb het zelf niet meer in de hand. Het is alsof sommige dingen van mijn hoofd een geheel eigen wil hebben gekregen. Soms kom ik ineens met veronderstellingen aanzetten die niet alleen onchristelijk zijn, maar bovendien gewoon te ongeloofwaardig voor woorden. Als ik dan weer tot bezinning kom, begrijp ik niet hoe ik dat soort dingen ooit heb kunnen denken. Er is één gedachte die mijn hoofd bijna constant binnen weet te sluipen. Waar ik bijvoorbeeld aan denk – maar het is maar een voorbeeld natuurlijk -, is dat ik “homoseksueel” zou zijn. Kun je het je voorstellen? Ik! Homoseksueel! Ik bedoel, dat is gewoon te belachelijk voor woorden. Dat is tegen de wet – en met reden, ik bedoel, het is gewoon een schande, nietwaar? – en ik begrijp niet waarom ik nou in Godsnaam op mannen zou willen vallen. Misschien ben ik gek aan het worden. Nou ja, liever gek dan onchristelijk, nietwaar? Met vriendelijke groet, Liam. Esther, Ik denk dat ik er niet meer onderuit kan: ik ben verliefd op Edward. Elke keer dat ik hem zie, wordt ik weer met dit feit geconfronteerd, maar toch heb ik het altijd weten te ontkennen. Maar... ik denk dat ik het opgeef. Als ik – objectief – kijk naar mijn gevoelens, naar mijn gedrag, dan kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat ik verliefd op mijn beste vriend ben. Ik geef het toe, volledig. Het is beter om er iets aan te doen, dan het te blijven ontkennen. Dus. De vraag is: wat nu? Ik verbreek alle vriendschappelijke banden die ik met Edward heb. Dat lijkt me het beste. Liam. Liam Collins paste dit bericht aan op Mon 5 July 2010, 12:57 |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 15:56
|
|
(IMG:http://i896.photobucket.com/albums/ac167/sofferslof/Banners/Liam/versie%202/Art.jpg)
Avatars: 1823/1824: 1 2 3 4 5 6 Sigs: 1823/1824: 1 2 3 Tekeningen door Liam: Wolf Tekeningen door mij: Aquarelpotlood, rouwend om Esther De quotes zijn van Like You, van Evanescence. Butterflie Inkt, tot aan knieën Inkt, met Mickey Zelfgetekende avatar. Iets met potlood en veel haar Ik was in een vreemde bui. Li speelt geest. Heb ik in Frankrijk gemaakt. Zonder tekenpapier D= Liam Collins paste dit bericht aan op Sat 24 July 2010, 19:11 |
| Lily McRose |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 16:03
|
|
Future Miss Lilliane Blackrose Groep: Huffelpuf Klassenoudste Berichten: 444 Leerling nr.: 2.746 Leerling geworden op: 11 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 11 |
BOEM BAM BOM.
oke right je vind me nu vast een gestoord kindD:? Oke like je doorm is nogal leeg maar er komt vast veel in=3 ENEN ik ben echt verliefd op je tekeneningen. Enen wil je toooooopppicccc. Ik heb een andere char die ook op de Wegisweg woont. Enen nouja maby kunnen we doen dat ze samen op school zaten. Want gwen zat op zoon school weetjewel een klein lokaaltje boven een boekenwinkel, met andere kinderen van de Wegisweg:3. En nouja maby zat Liam daar ook op school ofzo *puppyeyes* en dan kunnen we topic doen ofzo en dan kennen ze elkaar al=D. |
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 16:14
|
|
Jeee, ik heb reacties!
Ja, idd, dan kennen ze elkaar waarschijnlijk al. Maar Liam woont wel pas 5 jaar op de wegisweg. Waarvan 3 jaar op Zweinstein. Maar 2 jaar zijn genoeg om elkaar te leren kennen, want op de wegisweg wonen denk ik toch niet zoveel kinderen, dus al die kinderen kenden elkaar waarschijnlijk. |
| Lily McRose |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 16:17
|
|
Future Miss Lilliane Blackrose Groep: Huffelpuf Klassenoudste Berichten: 444 Leerling nr.: 2.746 Leerling geworden op: 11 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 11 |
idd=D en ik had dus zoon school bedacht:F voor leerlingen van de wegisweg die nog niet naar zweinstein gingen
|
| Liam Collins |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 16:22
|
|
ok. Welk karakter is het? Dan weet een beetje waar we over praten. XD
|
| Joshua McRose |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 16:46
|
|
Pray for mercy for all Groep: Derdejaars Ravenklauw Berichten: 401 Leerling nr.: 3.003 Leerling geworden op: 6 September 2009 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 29 |
Gwendolin Parker=D
|
| Victoria Collaris |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 17:00
|
|
Jules is mijn koning Groep: Eerstejaars Ravenklauw Berichten: 627 Leerling nr.: 3.272 Leerling geworden op: 26 January 2010 Jouw gevoel op dit moment: hungry Behaalde afdelingspunten: 13 |
Oh, maar zij is 5ejaars. Dan hebben ze dus niet bij elkaar op school gezeten, want dan was zij net naar zweinstein toen Li er ging wonen.
Maar opzich kunnen ze elkaar dan nog steeds kennen, i guess. Zoals ik al zei, zoveel kinderen wonen er niet op de wegisweg. |
| Joshua McRose |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 17:13
|
|
Pray for mercy for all Groep: Derdejaars Ravenklauw Berichten: 401 Leerling nr.: 3.003 Leerling geworden op: 6 September 2009 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 29 |
idd=DDDD
ik ben nu je doorm echt aan het volspammen ofzo. Dus even iets nuttigs ILOVE VIC MARY EN JOSH IN HET VEILINGSTOPIC=D ja kuch heel nuttig kuch |
| Edward McGriffin |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 17:57
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Eerstejaars Huffelpuf Berichten: 677 Leerling nr.: 2.708 Leerling geworden op: 24 May 2009 Jouw gevoel op dit moment: weird Behaalde afdelingspunten: |
Yay Eddie staat al bij Li's vrienden :'D Ik weet niet of Ed al een goede mening over Li heeft. Hoe dan ook, die gaat veranderen *kuch* Ik vind deze doorm echt cool
Eén opmerking: Hogwards ipv Hogwarts *verbetermodus* |
| Victoria Collaris |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 20:07
|
|
Jules is mijn koning Groep: Eerstejaars Ravenklauw Berichten: 627 Leerling nr.: 3.272 Leerling geworden op: 26 January 2010 Jouw gevoel op dit moment: hungry Behaalde afdelingspunten: 13 |
NEEEEEE! DAT MEEN JE NIET! Ik heb het fout geschreven! aaaaargh! \
sanne, jij hebt al mijn lol verpest! nu moet ik de hele banner opnieuw maken! |
| Hunter Silvershore |
Gepost op: Wed 5 May 2010, 21:26
|
|
Hunter-cutieboo~ <3 Groep: Leraren Berichten: 1.615 Leerling nr.: 653 Leerling geworden op: 18 November 2005 Jouw gevoel op dit moment: quixotic Behaalde afdelingspunten: 145 |
Hogwarts is wel met 't' hoor...
En je doorm is nog een beetje leeg, maar ziet er wel al leuk uit <3 |
| Liam Collins |
Gepost op: Tue 29 June 2010, 17:11
|
|
Yay, een update! Wauw, dat was ook wel nodig *kuch* maar goed. Alleen het topiclijstje is nog niet up-to-date, maar dat is veel werk en ik ben er slecht in, dus ik denk dat die post binnenkort een andere functie krijgt. :P
|
| Matthias Sparrow |
Gepost op: Tue 29 June 2010, 17:14
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Afdelingshoofd Abalebam Berichten: 453 Leerling nr.: 3.073 Leerling geworden op: 20 October 2009 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 134 voor Abalebam! |
De tekeningen zijn superlief. Echt goed!
En je doorm is inderdaad heel leuk. Love it.<3 |
| AnnaLynne McCord |
Gepost op: Thu 1 July 2010, 15:12
|
|
Obsessed Vampicorn Groep: Eerstejaars Zwadderich Berichten: 260 Leerling nr.: 3.306 Leerling geworden op: 4 February 2010 Jouw gevoel op dit moment: weird Behaalde afdelingspunten: -10 |
YAY ik ben je 200e bezoeker :F: En dit is meteen mijn 240e post :'DDDD
Even op orde: Ik vind de titel van je Doorm echt überkoel <33 En Hogwarts is inderdaad wél met een t (a) AnnaLynne McCord paste dit bericht aan op Thu 1 July 2010, 15:13 |
| Liam Collins |
Gepost op: Mon 5 July 2010, 13:00
|
|
Merci, merci! *groeiend ego*
Maar goed. Liam heeft een playlist! Goed van mij heee? :P |
| Roger Ellis |
Gepost op: Mon 5 July 2010, 13:33
|
|
Ken Groep: Leraren Berichten: 379 Leerling nr.: 2.752 Leerling geworden op: 15 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: dirty Behaalde afdelingspunten: 20 |
Roger moet er ook in! =D
Muahahaha. Ik zal nog even in het straftopic posten. Je doorm is tof! |
| Liam Collins |
Gepost op: Mon 5 July 2010, 14:32
|
|
Hij staat erbij! haha Liam heeft echt een hekel aan hem. Arme Roger...
|
| Jules Brice |
Gepost op: Mon 5 July 2010, 14:38
|
|
I am the God in my own history Groep: Vijfdejaars Ravenklauw Berichten: 1.888 Leerling nr.: 2.130 Leerling geworden op: 5 August 2008 Jouw gevoel op dit moment: bitchy Behaalde afdelingspunten: 90 |
WHOWHO.
Ik vind Liam zieliger, want Roger heeft powaaahz waar hij niet tegenop kan >D Oh... verkeerde account xD Nouja je weet wie ik ben. MUAHA. |
| Liam Collins |
Gepost op: Mon 12 July 2010, 10:41
|
|
Ja, dat is waar. Ik was de zupahpowaaahz even vergeten.
Maar igg, whiie, er is een nieuwe tekening. Hij is een beetje eng, omdat Liam spook aan het spelen is en dingen in Edwards oor fluisterd, maar goed:klik! Ik was in een beetje een vreemde bui toen ik hem maakte. Maar ja. Mensen die een uitleg nodig hebben waarom ik eng ben, of wat het voorstelt of zo... post maar gewoon. |
| Edward McGriffin |
Gepost op: Mon 12 July 2010, 12:57
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Eerstejaars Huffelpuf Berichten: 677 Leerling nr.: 2.708 Leerling geworden op: 24 May 2009 Jouw gevoel op dit moment: weird Behaalde afdelingspunten: |
Die laatste opmerking was niet echt nodig, Sophie. Het verpest mijn beeld van de tekening.
Ik vind Liam echt geweldig :'D He's just so adorable :wub: |
| Victoria Collaris |
Gepost op: Thu 15 July 2010, 13:00
|
|
ik vond het wel nodig hoor. ik moet toch iets hebben om jou bang te maken?
anywayz. ik ga deze post opfleuren met iets dat tenminste nog een beetje iets met dit doorm te maken heeft: kiiiijk in mijn werkboek voor engels stond een zeer interessante cartoon, die ik perfect bij liams ouders vond passen. (ik heb trouwens nog een beetje met ben gekliederd, sorry D=) klikklikklik |
| Liam Collins |
Gepost op: Sat 24 July 2010, 19:14
|
|
WHOOOEZ nieuwe tekening: klikkels!
Ik had geen fatsoenlijk tekenpapier, dus is hij in een ruitjesschrift gemaakt. En dat schrift neem ik overal mee naartoe, dus het is vreselijk gekreukeld en zo, en dat zie je wel. ik ga hem misschien nog wel uitwerken, als ik er zin in heb ^^ edit: ik haat codes. en typfouten. edit 2: Ik schop de lezers van dit doorm trouwens om te helpen om het gedeelte "other people" vol te krijgen. zeg maar iets over liam, IC of OOC, en dan maak je me heel blij en zo. Liam Collins paste dit bericht aan op Sat 24 July 2010, 19:17 |
| Thomas Compton |
Gepost op: Sat 24 July 2010, 19:53
|
|
Closet Unicorn Groep: Zwadderich Klassenoudste Berichten: 610 Leerling nr.: 2.731 Leerling geworden op: 31 May 2009 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: 28 |
tut-tut, ik moet een sophie-is-mij-vergeten-clubje opstarten :"DD
|
| Liam Collins |
Gepost op: Sat 24 July 2010, 20:53
|
|
Niet nodig, je staat erbij. Yay, nu hoef jij ook niet in een zielige-mensen-clubje, geweldig he?
Ik heb het lijstje sowieso een beetje ge-update, als ik nog iemand mis moet die het maar zeggen. |
| Nicholas Eversly |
Gepost op: Sun 25 July 2010, 00:15
|
|
Rebel Unicorn Groep: Vijfdejaars Zwadderich Berichten: 491 Leerling nr.: 2.919 Leerling geworden op: 8 August 2009 Jouw gevoel op dit moment: morose Behaalde afdelingspunten: 129 |
Ik wil erin met Catherine :} (bloeb)
they really must get to know each other better, they're a perfect match- when one of them wants to die. |
| Victoria Collaris |
Gepost op: Sun 25 July 2010, 16:23
|
|
Ja idd, we moeten eens een topic hebben of zo... Alleen weet ik niet of dat dit jaar nog gaat lukken.
Maar idd, ze passen perfect bij elkaar *kuch* edit: ze staat erbij trouwens ^^ Victoria Collaris paste dit bericht aan op Sun 25 July 2010, 16:58 |
![]() |
![]() ![]() ![]() |