![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Help Zoeken Studenten Kalender |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
| Pagina's: (4) [1] 2 3 ... Laatste » ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Hywel Pendragon |
|
|
Mr Unicorn Groep: Zwadderich Zwerkbalteam Berichten: 2.576 Leerling nr.: 40 Leerling geworden op: 6 August 2005 Jouw gevoel op dit moment: silly Behaalde afdelingspunten: 73 |
Your browser does not support iframes. Howell Pendragon paste dit bericht aan op Fri 6 February 2009, 22:03 |
| Susan Delaine |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 17:59
|
|
Howl #1 Fan Groep: Nieuw Berichten: 125 Leerling nr.: 1.337 Leerling geworden op: 10 January 2007 Jouw gevoel op dit moment: crazy Behaalde afdelingspunten: 9 |
Ik hou wel van feestjes en activiteit en posten, dus mag ik meedoen?
Heb ik weer een rede om bij Howell rond te hangen xD Susan Delaine paste dit bericht aan op Thu 1 November 2007, 18:00 |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 20:11
|
||
|
Mr Unicorn Groep: Zwadderich Zwerkbalteam Berichten: 2.576 Leerling nr.: 40 Leerling geworden op: 6 August 2005 Jouw gevoel op dit moment: silly Behaalde afdelingspunten: 73 |
Iedereen houdt van feestjes! Maar kan Susan ook feestjes organiseren, veel mensen optrommelen, regelen, is ze welgemanierd en zou ze de gasten voor alles zetten? ^^ |
||
| Forge Yelsaew |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 20:15
|
|
Tweelingbroermepper Met Een Groen Tintje Groep: Nieuw Berichten: 15 Leerling nr.: 1.827 Leerling geworden op: 21 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: calm Behaalde afdelingspunten: |
You know I can..
*former-ravenpartypostingscotsman* |
| Louise Barton |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 21:00
|
|
Little Undercover Nicholas Lover Groep: Nieuw Berichten: 677 Leerling nr.: 1.249 Leerling geworden op: 19 December 2006 Jouw gevoel op dit moment: loved Behaalde afdelingspunten: 36 |
I'm in! <333
*maakt buiging* |
| Jamie Mcallistar |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 21:06
|
|
Sexy bink met een rood blosje Groep: Nieuw Berichten: 562 Leerling nr.: 917 Leerling geworden op: 4 February 2006 Jouw gevoel op dit moment: crazy Behaalde afdelingspunten: 9 |
Ik ben een regelneef! Hé dat is dit perfect! Dan hebben jullie ook meteen een grif zodat ik de grifjes kan optrommelen. En hé die sexyheid van Jamie kan toch niemand dus dan komen ze wel! Feestjes zijn altijd leuk beuren mensen op! Brengt mensen bij elkaar! En we willen natuurlijk dat iedereen vrienden heeft in verschillende afdelingen! Mij lijkt het leuk om te doen ;)
|
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Thu 1 November 2007, 22:04
|
|
Noble Unicorn Groep: Nieuw Berichten: 844 Leerling nr.: 1.819 Leerling geworden op: 20 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: naughty Behaalde afdelingspunten: 172 |
Akira wilt ook host worden zodra hij ingedeeld is *steekt hand in de lucht*
*kuch dat was totaal OoC* |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Fri 2 November 2007, 07:56
|
|
Ooaaah wat een animo! :3 Ik neig richting Jamie, omdat die van Grif is en omdat die "betere" eigenschappen voor teh job heeft dan Akira. Maar Akira heeft al een bijpassende avatar. :3333 *let niet op Lwuun*
Meehh... Okay, sorry Akira en Susan. ^^' Ik ga voor the Jamie! |
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Fri 2 November 2007, 16:14
|
|
Noble Unicorn Groep: Nieuw Berichten: 844 Leerling nr.: 1.819 Leerling geworden op: 20 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: naughty Behaalde afdelingspunten: 172 |
Aaah.... Je herkent haar? XDDDDD Das de reden eigenlijk waarom ik hem erin wou hebben... zelfde reactie etc XDD Maar goed.... Maar maar 'die ene' hostclub heeft iets van 6 members of zo :f: waarom deze niet xD
|
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Fri 2 November 2007, 17:26
|
|
Ik denk dat er later nog wel meer bijkomen, maar ik wil het liefste klein beginnen. ^-^ Want het vereist ook OOC planning en dat is met minder mensen makkelijker te doen. :3
|
| Laurentien Redrock |
Gepost op: Sat 3 November 2007, 12:20
|
|
Het Droombeeld van Griffoendor Groep: Nieuw Berichten: 183 Leerling nr.: 1.447 Leerling geworden op: 19 February 2007 Jouw gevoel op dit moment: refreshed Behaalde afdelingspunten: 2 |
Ik had een uiltje gestuurd maar volgens mij is die niet goed door gekomen...
Daar zei ik dit : Ik meld me graag aan :P maar kan zeker niet meer hè? Was namelijk als tweede toen ik dat uiltje verstuurde Laurentien Redrock paste dit bericht aan op Sat 3 November 2007, 12:23 |
| Jamie Mcallistar |
Gepost op: Sat 3 November 2007, 12:23
|
|
Sexy bink met een rood blosje Groep: Nieuw Berichten: 562 Leerling nr.: 917 Leerling geworden op: 4 February 2006 Jouw gevoel op dit moment: crazy Behaalde afdelingspunten: 9 |
(Ik ben lid dus denk dat ik wel mag reageren??)
Lieve schat het clubje zit vol^^ Howell onze grote baas begint even met een klein clubje van vier. Zoals zij/hij hier boven al zei komen er later waarschijnlijk meer mensen bij :) Jamie Mcallistar paste dit bericht aan op Sat 3 November 2007, 12:26 |
| Laurentien Redrock |
Gepost op: Sun 4 November 2007, 11:18
|
|
Het Droombeeld van Griffoendor Groep: Nieuw Berichten: 183 Leerling nr.: 1.447 Leerling geworden op: 19 February 2007 Jouw gevoel op dit moment: refreshed Behaalde afdelingspunten: 2 |
Zoals ik hierboven al zei: <_<
Ik was eigenlijk als tweede want ik had een uiltje gestuurd. Maar ik zal maar wachten tot het uitgebreid word :( Tristan: Vanwaar meteen die boze smiley? Jamie viel je niet aan hoor. |
| Alexis Hollow |
Gepost op: Sun 4 November 2007, 11:48
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Derdejaars Ravenklauw Berichten: 25 Leerling nr.: 29 Leerling geworden op: 6 August 2005 Jouw gevoel op dit moment: irritated Behaalde afdelingspunten: |
... Is het trouwens niet de bedoeling dat er alleen jongens in de Host-club komen? XD In Ouran waren het alleen jongens (Haruhi negeren XD) en in het verhaal van Lwuun staat er "gastheren".
|
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Sun 4 November 2007, 11:56
|
|
Ik zie je uil nu pas, Laurentien, sorry. ^^' Maar ik heb nu al alle mensen die ik in ieder geval nu nodig heb, dus helaas, zoals Jamie al zei.
Mja, daarover, ik zit een beetje te twijfelen. |
| Eveline Cooper |
Gepost op: Sun 4 November 2007, 13:48
|
|
Vid is my homeboy Groep: Nieuw Berichten: 184 Leerling nr.: 1.844 Leerling geworden op: 25 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: bouncy Behaalde afdelingspunten: 37 |
:'D Jullie hebben een Renge nodig! XD Een luidruchtige, uitgesproken dame die alles wilt regelen en een goed 'inzicht' heeft op de zaken (of toch denkt dat ze dat heeft) XD ... Een soort Merel Grim :'D XDD
*kuch* Ik heb wat te veel naar de anime gekeken. *fan van Renge* :') Ze is zo super met haar platform en eng lachje :'D |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Sun 4 November 2007, 16:04
|
|
Renge is eng. (IMG:http://www.wizardzone.nl/ipb/style_emoticons/default/online2long.gif) Haar kamer en dat computerspel en dat alles. O_O Maar inderdaad... XD Maar die moet er dan pas later bijkomen; als we beroemd en geliefd enzo zijn zodat zij iedereen kan ergeren. <3
|
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Wed 28 November 2007, 16:23
|
|
Nu al sexay fan van de Host Club? :'D Volg het eerste topic! En binnenkort mag zelfs het eerste feestje al verwacht worden. Nuja, feestje. Laten we er meteen eens een knaller van maken. *Pendragon blik*
|
| Wendy de Noir |
Gepost op: Thu 29 November 2007, 12:47
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Nieuw Berichten: 81 Leerling nr.: 1.859 Leerling geworden op: 3 November 2007 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: |
omg jij hebt echt te veel oran hich school host club gekeken zeker :P
maar tis wel chill ^^ mishien ook wel meedoen Wendy de Noir paste dit bericht aan op Thu 29 November 2007, 12:47 |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Tue 3 June 2008, 16:42
|
|
[PLOP]
Nu, poging 1 is geflopt. Maar ik wil het verdeurie nog een keer proberen, het liefst als een soort combinatie met Howl-denkt-dat-hij-kroonprins-van-Engeland-is. De Hostclub is een dekmantel voor zijn regering-van-Engeland-omver-werpen-plannen. Het doet wat het originele idee was, maar zal een samenkomstruimte zijn voor z'n gevolg - hier zullen ze alles horen wat met 'het verzet' (XDDD) te maken heeft... en thee drinken! :'D Nu heb ik wel drie nieuwe mensen nodig. Hun jaar maakt me niet uit, maar het allerliefste mensen van drie verschillende afdelingen (Huffel, Grif en Raaf) en evt, ook nog iemand van Zwad. Het is handig als je ook bij het 'konincklijk gevolgh' hoort, maar dat hoeft niet - misschien maakt zo'n extra dimensie het juist ook weer grappiger. Je denkt vrolijk thee te serveren in een Hostclub maar zit ondertussen in de plek waar een revolutie wordt voorbereid. x'D OWATLEUK. Dacht ik. Dus, drie mensen. Het is niet 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Ik kies gewoon, wellicht omdat ik iemand al wat beter ken of omdat ik beter met die persoon samen kan rp'en/ denk te kunnen rp'en. [/PLOP] |
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Tue 3 June 2008, 20:53
|
|
*kuchkuch* Bestaat ook nog *kuchtzichdoodwenzo-enjeej!*
In iedergeval, Akira is een beetje... veranderd in de tijd dat ik hem gespeeld en... hij is nu toch echt een player XDDDD (vind ik) En nu heeft hij de uiterlijk a la hitachiin XD En natuurlijk zou hij Howell |
| Arden Inverness |
Gepost op: Thu 26 June 2008, 20:58
|
|
Pyschopath Unicorn Groep: Zwadderich Zwerkbalteam Berichten: 1.698 Leerling nr.: 1.450 Leerling geworden op: 20 February 2007 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: 97 |
Al zijn acties met Arden dwarsliggen.. Like, Arden will kill u then :enya:
LWUUN I WANNA JOIN! >D |
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Thu 26 June 2008, 21:11
|
|
Like.... Arden=Renge?
Of die meisjes van Roberia? |
| Arden Inverness |
Gepost op: Thu 26 June 2008, 21:28
|
|
Pyschopath Unicorn Groep: Zwadderich Zwerkbalteam Berichten: 1.698 Leerling nr.: 1.450 Leerling geworden op: 20 February 2007 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: 97 |
She is like one of the guys, i guess.. Or something.. >D Hahahaha. Like, ze lijkt echt so not op Renge! Daarbij hoeft het trouwens niet op de anime te lijken - ofzeuw... Dus...
|
| Laurence Howard |
Gepost op: Thu 26 June 2008, 21:43
|
|
*eet de hele theezak op* hoezo water? Groep: Nieuw Berichten: 446 Leerling nr.: 1.919 Leerling geworden op: 11 December 2007 Jouw gevoel op dit moment: hungry Behaalde afdelingspunten: 80 |
OMG LWUUN, JE VOUDRAIS ERBIJ AUSSI :D
Weetje hoe schattig vet is? ='3 Hij kan like, de Hunny zijn. Alleen dan met minder goede spijsvertering. En niet het top-conditie gedoetje enzo. En het schattigheid kan je ook wel vergeten. Misschien een dikke Kyouya? (like, btw. Die kerel heet volgensmij in de manga Kyoya en in de anime Kyouya. Ik vind Kyouya mooier. puh) Plannen/afzetten -hoe je het ook wil noemen- kan-ie namelijk wel. Nja, je ziet maar of je wat gewicht bij je clubje wil :'D Laurence Howard paste dit bericht aan op Thu 26 June 2008, 21:44 |
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Thu 26 June 2008, 21:48
|
|
HEt is technisch gezien Kyoya met een dakje op de 'o' zodat het toch klinkt als Kyoya. Maar ik raak of topic.
STEM VOOR MIJ! EN IK BELOOF PLECHTIG ALLE MEISJES TE AMUSEREN MET MIJN GODDELIJKE KARAKTER EN/OF LICHAAM XDDDDD |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Fri 27 June 2008, 12:06
|
|
Nuu, gezien het feit dat Howell Akira momenteel niet echt uit kan staan, is de kans klein dat die bij de Host Club terecht komt. x'D Maar misschien kan daar verandering in komen, moeten we nog even zien. ^^
En daarnaast raad ik echt aan te stoppen met parallellen trekken tussen Ouran en dit. Afgezien van het feit dat ik het concept ervan gejat heb, heeft het echt zero met elkaar te maken. En Arden kan er uiteraard in En we moeten Howell en Laurence eerst even laten ontmoeten (humhumtehhorsehumhumbeginofschoolyearhumhum?). En is dat zo'n wild litteken lichaam waar Akira denkt dat meisjes op vallen? o_- |
| Laurence Howard |
Gepost op: Fri 27 June 2008, 15:25
|
|
*eet de hele theezak op* hoezo water? Groep: Nieuw Berichten: 446 Leerling nr.: 1.919 Leerling geworden op: 11 December 2007 Jouw gevoel op dit moment: hungry Behaalde afdelingspunten: 80 |
humhumnotahorseanylongerhumhumyeahsurefinehummahhummah ;)
uche jeej |
| Joseph Pendragon |
Gepost op: Sun 29 June 2008, 19:35
|
|
Shakespearean Unicorn Groep: Nieuw Berichten: 745 Leerling nr.: 1.786 Leerling geworden op: 23 September 2007 Jouw gevoel op dit moment: flirty Behaalde afdelingspunten: 6 |
Hmm,, Jaike is dan misschien een meisje.. maar.. She is like, like a boy =_='..
Ze zou dan ook niets liever doen dan zich gedragen, doen als een jongen.. Even under cover.. So? ze heeft er alles voor over.. Dus half mannelijk wezen meld zich hier aan.. |
| Arden Inverness |
Gepost op: Sun 29 June 2008, 20:10
|
|
Dit heeft niks te maken met Ouran, dus meisjes kunnen ook gewoon, lijkt mij.
Anyway, dan moet Howell Arden wel op één of andere manier dwingen, anders doet ze het niet natuurlijk :enya: |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Mon 30 June 2008, 11:32
|
|
We kunnen dat rekening topic zo uitwerken dat Arden in de Host Club gaat werken ipv de rekening betaald? (DARN! Zit er toch iets van Ouran in. x'D)
|
| Arden Inverness |
Gepost op: Mon 30 June 2008, 13:29
|
|
..... *ligt helemaal strijk* Good idea... xDDDDDDDDD
|
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Thu 24 July 2008, 09:10
|
|
OKay okay, ik zal al niks meer zeggen over Ouran
okay, nu ben ik afgekickt (A) Maar, de tweeling is nu compleet en dus gaat Howell ze leuk vinden DAT EIS IK, en nee Akira& Hikari zijn littekenloos afgezien van een Zwerkbal-incident in de buurt van hun maag maar dan aan de buitenkant (A) maar maar maar, je krijgt twee hosts voor de prijs van een, en beginnen we niet met eens chone lei? (A) Akira zal zijn best doen de meisjes te amuseren met |
| Brandon Finlay |
Gepost op: Thu 24 July 2008, 12:48
|
|
Smexay Vrouwenlokker Groep: Nieuw Berichten: 686 Leerling nr.: 1.327 Leerling geworden op: 6 January 2007 Jouw gevoel op dit moment: loved Behaalde afdelingspunten: 28 |
Ik weet niet of je nog iemand als Delilah nodig hebt? En of je überhaupt nog iemand nodig hebt? Maar míj lijkt het wel wat voor Delilah, en zélf lijkt het me ook wel leuk, eigenlijk. Maargutt, je ziet maar!
|
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Sat 26 July 2008, 20:19
|
|
Maar aangezien Howl Akira op dit moment niet bijzonder aardig vindt, moeten we er dan eerst voor zorgen dat dat wel zo is. Howl gaat niet iemand aannemen die hij niet mag.
OKAY! <3 |
| Stuart Tusspot |
Gepost op: Sat 26 July 2008, 20:24
|
|
Hoe gaat hij dat voor elkaar krijgen, zijn leven redden tijdens Fabeldieren of zo?
|
| Elizabeth Pendragon |
Gepost op: Sun 27 July 2008, 11:22
|
|
Mrs Unicorn Groep: Zwadderich Klassenoudste Berichten: 937 Leerling nr.: 1.847 Leerling geworden op: 27 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: 25 |
Een Host hoef ik niet te zijn, maar een gast lijkt me altijd wel leuk? ^_^
xD een ideale club voor meisjes als de lady Howard. |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Mon 28 July 2008, 16:10
|
|
En gast zijn zul je zeker! Van dit eerste feestje al. XD
De Rijkeluis Fuif Alleen voor genodigden! ISDATNIETLEUK?! Als jouw karakter rijk is (AKA, rijke familie, van très goede stand) en je hebt geen uitnodiging, uil dan even naar mij! <3 |
| Hywel Pendragon |
Gepost op: Wed 6 August 2008, 13:35
|
|
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/hcmededeling.gif)
KAIK! Teh eerste post is enigszins verbouwd enzo. Heb jij ook een mening over de Host Club? Dan willen we die graag horen! Jouw naam komt dan onder (of boven; alfabetische volgorde FTW) die van Arden te staan, is dat niet WAOW?! Dacht ik ook. D< Je hoeft niet bij een feestje van de Host Club te zijn (geweest), uiteraard. De mening van je char hoeft ook niet hardop werkelijk uitgesproken te zijn. Stel je voor dat Arden háár mening erover hardop zei: hoorde Howell ervan, dan zou ze meteen ontslagen zijn, HAHA! Maar goed. XD Mening mening mening? <3 |
| Arden Inverness |
Gepost op: Wed 13 August 2008, 21:52
|
|
Dudettes! >D xDD Omienhemeltje, ik ben in een rare bui. Het is de schuld van Gian! *wijst* Ze verkoopt me telkens aan Timseltje enzooo... En dat vind ik niet leuk! Maar afin, even ontopic right nooow...
Arden is so gonna be fired [/spoiler] Maar ik vind de Host Club OOC vet hawt.. Waarom past het IC niet bij Arden! Waarom heb ik haar niet zo'n stom rijkeluikindje gemaakt, dat mooie jurkjes draagt, netjes ja en nee knikt en thee drinkt! Muhahah, ik zie Arden nu al echt voor me op een Thea-party.. Met Hesse die een bad neemt in de thee en allemaal gillende meiden! "Aaaah A RAT! KILL HIM!" En dan gaan ze met bezems slaan, waar ze die dan ook vandaan mogen halen enzeuw.. En dan word Arden heel boos en gaat ze allemaal vervloe-.. You know, ik fantaseer te veel. Anyway... Lwuun.. Even to tha point. Ik vind dat Arden op één of andere manier, toch iets met de Host Club te maken moet hebben.. (A) |
Pagina's: (4) [1] 2 3 ... Laatste » |
![]() ![]() ![]() |