ooc
772
1294
1068
1283

ic
592
462
-861
608

Pagina's: (4) [1] 2 3 ... Laatste » ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) Reageren op onderwerpStart nieuw onderwerpStart poll

> Hywel's Hallucin & Delirious Doorm & Mort's Morgue, doormx.04.mei~ doorm vernieuwd
Hywel Pendragon
Gepost op: Sun 11 November 2007, 16:10
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

Groep: Zwadderich Zwerkbalteam
Leerling nr.: 40
Leerling geworden op: 6 August 2005

Jouw gevoel op dit moment: silly
Behaalde afdelingspunten: 73

Hywel Pendragon paste dit bericht aan op Sun 4 July 2010, 17:30
PBEmail gebruikerGebruikerAOLMSN
Gregory Grinch
Gepost op: Sun 11 November 2007, 16:39
Citeer Bericht
Griezelige Gaylord

Group Icon

Groep: Nieuw
Leerling nr.: 1.775
Leerling geworden op: 10 September 2007

Jouw gevoel op dit moment: blah
Behaalde afdelingspunten: +25 voor Abalebam!

Ik ben benieuwd wat Howell van Greg vindt als hij hem voor het eerst ontmoet. Zou hij schrikken? Hem aanbidden?
PBGebruiker
Charlotte Lowell
Gepost op: Sun 11 November 2007, 16:53
Citeer Bericht
19-de eeuwse Goth

Group Icon

Leerling nr.: 1.813
Leerling geworden op: 20 October 2007

Jouw gevoel op dit moment: bouncy
Behaalde afdelingspunten: 0

Wie wil nou niet met mij bevriend zijn B) Maar sorry ik ben al bezet xDD Britt spaart vijanden :)
PBEmail gebruiker
Willow Bradford
Gepost op: Sun 11 November 2007, 17:04
Citeer Bericht
Knap Moederskindje Dat Knobbelhobbelt

Group Icon

Leerling nr.: 1.832
Leerling geworden op: 21 October 2007

Jouw gevoel op dit moment: busy
Behaalde afdelingspunten: 3

Let's be friends! XD
PBEmail gebruiker
Eveline Cooper
Gepost op: Sun 11 November 2007, 18:10
Citeer Bericht
Vid is my homeboy

Group Icon

Leerling nr.: 1.844
Leerling geworden op: 25 October 2007

Jouw gevoel op dit moment: bouncy
Behaalde afdelingspunten: 37

Waarom is Eve eigenlijk een alien volgens jou/Howl? XDD
PBEmail gebruiker
Rose Cullin
Gepost op: Sun 11 November 2007, 18:19
Citeer Bericht
I'm an angel underneath.

Group Icon

Groep: Griffoendor Zwerkbalteam
Leerling nr.: 73

Jouw gevoel op dit moment: good
Behaalde afdelingspunten: 3

Well, ik zoek eigenlijk nog iemand voor Lucia die haar een beetje zit te pesten, maar dan (on)bewust. Het moet een jongen zijn die zichzelf nogal geweldig vindt en die in Lucia haar jaar zit. Howell voldoet eigenlijk aan die eisen, dus wat vind je er van? ^_^

Merel Grim paste dit bericht aan op Sun 11 November 2007, 18:20
PBEmail gebruikerGebruikerIntegrity Messenger IM
Hywel Pendragon
Gepost op: Sun 11 November 2007, 18:29
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

Ik zit eraan te denken Howl een hekel te laten denken aan enkele docenten, dus misschien Grego ook, maar ik kan Grego's karakterkaart niet zien, so I dunno. Maar het lijkt me wel leuk als Howell een ontzettende hekel heeft aan Grego, aangezien hij wel móet luisteren en zeker als klassenoudste.

Dan moeten we wel even ruzie schoppen, Brittany. :'D In de Lekke Ketel? :'3

Aye! Zullen we doen dat ze elkaar bij een les ontmoeten? Welke les dan ook, maakt me niet zoveel uit. ^^

Vanwege haar bril en omdat ze van kleur wisselt. :'D

Is goed! Pesten kan hij als de beste of ehh... irritant doen, zeg maar. XD Maar misschien vat Lucia het seiruezer op?

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Sun 18 November 2007, 15:19
Reseda Anders
Gepost op: Sun 11 November 2007, 18:59
Citeer Bericht
McLovin

Group Icon

Leerling nr.: 1.823

Jouw gevoel op dit moment: relaxed
Behaalde afdelingspunten: 27

leuke keag
PBEmail gebruiker
Laurentien Redrock
Gepost op: Sun 11 November 2007, 19:02
Citeer Bericht
Het Droombeeld van Griffoendor

Group Icon

Leerling nr.: 1.447
Leerling geworden op: 19 February 2007

Jouw gevoel op dit moment: refreshed
Behaalde afdelingspunten: 2

Vrienden worden lijkt me wel leuk :D
PBEmail gebruikerGebruikerIntegrity Messenger IMAOLYahooMSN
Louise Barton
Gepost op: Sun 11 November 2007, 19:36
Citeer Bericht
Little Undercover Nicholas Lover

Group Icon

Leerling nr.: 1.249
Leerling geworden op: 19 December 2006

Jouw gevoel op dit moment: loved
Behaalde afdelingspunten: 36

Aangezien Jeremiah deel uitmaakt van Howell zijn Host Club, moeten ze elkaar wel (leren) kennen. En vermoedelijk ook wel aardig vinden, anders gaat die club zo lastig. ^^
PBEmail gebruikerMSN
Hywel Pendragon
Gepost op: Sun 11 November 2007, 20:17
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

Aye! Daar wil ik IC dan briefjes over rond gaan sturen en dan met alle hosts in één topic. <3 Dat krijgen jullie nog te horen. :3

@Reseda: Danke! :'D

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Sun 18 November 2007, 15:19
Brandon Finlay
Gepost op: Sun 11 November 2007, 20:18
Citeer Bericht
Smexay Vrouwenlokker

Group Icon

Leerling nr.: 1.327
Leerling geworden op: 6 January 2007

Jouw gevoel op dit moment: loved
Behaalde afdelingspunten: 28

Weetje, ik zoek nog iemand die Delills plaagt/pest/irriteerd/marteld.. Jij misschien?
PBEmail gebruiker
Eelinian Pano
Gepost op: Mon 12 November 2007, 17:27
Citeer Bericht
Groenig VerdwaalWonder

Group Icon

Leerling nr.: 420
Leerling geworden op: 4 September 2005

Jouw gevoel op dit moment: amused
Behaalde afdelingspunten:

Jack zoekt nog een vriend^^ En ze lijken ook wel op elkaar. Qua eigenschappen dan^^

Edit: Vergeten uit te loggen >.< Jack Massey dus, voor het geval je dat nog niet door had^^

Eelinian Pano paste dit bericht aan op Mon 12 November 2007, 17:28
PBEmail gebruikerGebruikerIntegrity Messenger IMAOLYahoo
Noa Chevalier
Gepost op: Tue 13 November 2007, 21:00
Citeer Bericht
(8) Lonely, oh so lonely (8)

Group Icon

Leerling nr.: 1.730
Leerling geworden op: 6 August 2007

Jouw gevoel op dit moment: giggly
Behaalde afdelingspunten: 6

Ik zoek nog een leuke jongensvriend ^^
Tot nu toe zijn het alleen meisjes die vriendinnetjes met mij willen worden :P
En trust me, ik heb een oudere broer, dus verstand genoeg van jongens :P *IC!!*
PBEmail gebruiker
Hywel Pendragon
Gepost op: Thu 15 November 2007, 15:10
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/howl8.gif)
September 1820 -- Dreuzelwinkeltjes. Zoals dreuzeltoneel. Ze missen iets. Maar ze brengen daarvoor ook iets in de plaats. Toneel is van betere kwaliteit als het door dreuzels is geschreven. Dreuzels hebben geen magie om hun toneel op te leuken; niet zoals tovenaars. Toch kan je weldegelijk zeggen dat er een zekere magie te vinden is op het podium. Hetzelfde geldt voor dreuzelwinkeltjes. Wat ze missen door een winkel van dreuzels te zijn, compenseren ze door wat ze er verkopen. Tovenaars hebben bezemstelen. Met bezemstelen kan je je vrij gemakkelijk verplaatsen, daarom kijken tovenaars niet vèrder. Dreuzels daarentegen, zullen nooit zo'n perfect voertuig creëren en zullen dus dóór moeten gaan met het uitvinden van... dingen. Zoals wat ik op deze dag gevonden heb. Ròlschaatsen. Het zijn schoenen met wieltjes eronder, zodat je je voort kan gewegen door schaatsbewegingen te maken. Maar je gaat uitermate vaak onderuit. Aan de andere kant is dat dan weer goed: van vallen leer je opstaan.
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/rolschaats.gif)
Van vallen en opstaan leer je. Daar ben ik het trouwens niet mee eens. Het enige wat je van vallen kan "leren" is dat het pijn doet. En dat kan je ook in een boek lezen. Aahh, maar de werkelijke ervaring kan je niet uit een boek halen. Het breken van een beel kan beschréven worden maar vóelen, erváren doe je niet wèrkelijk: daarvoor moet je een been breken. (Niet dat ik dat aanraadt. Ik kan me voorstellen dat het vrij onaangenaam is.)

"Tell me about the time you were young, mom?"
"No, you've got to... well, alright. I lived in a huge, scary house."
"With the black women!"
"No, they wear black! They're
nons!"
"And you were there because you were awful."
"
No, I was an orphan! Not awful..."

~

Wegisweg, inkopen gedaan. Wederom het verschil tussen een dreuzelwinkel en een magische winkel, hoewel het verschil soms maar klein is. Een gewadenwinkel, bijvoorbeeld. Een dreuzel zou net zo goed flauw kunnen vallen van mijn schoonheid en een kledingrek omver gooien en daarna over prinsen wauwelen.
Ook naar de Lekke Ketel geweest - het ontlopen van familie is een queeste naar rust die makkelijk te volbrengen is. Wat nieuwe mensen ontmoet - goh - en zelfs namen onthouden. Ik repeteer ze. Mensen vinden het fijn als je hun naam weet, interessant is dat. Arden Inverness (niet Iverness), zwartharig, vrouwelijk, en ze houdt van boeken. Het onthouden waard. Binnen tien minuten had ik zelfs licht in haar duistere, poëzieloze wereld geschenen. Dan had je een meisje dat spontaan aan mijn tafel ging zitten en in de rouw leek te zijn: hélemaal in zwart. Brittany Peyton. Een meisje aan de tafel naast ons, niet bijzonder welgemanierd - dat kan ook gezegd worden over Arden, overigens - mengde zich ook in het gesprek. Ashley nogwat. Ik heb geen idee meer waar het over ging. Die momenten van bezeten... inspiratie... Dan had je nog een oude man die zich met ons bemoeide... lichtelijk verwarrend, allemaal, maar goed: wat is er níet verwarrend in dit leven. Hoe moeilijk is het niet om iets begrijpelijks te maken uit het leven? Erg moeilijk.

//

Howl is niet echt een pester. ^-^ Dus behalve Lucia ga ik denk ik nu nog niet meer mensen als pestobjecten beschouwen. Misschien als de tijd vordert. :3

Wovwov! <3 *voegt Jack aan to-be-friends lijstje toe*

Howl zit in jouw topic op de Wegisweg, dus brandt los en we kunnen kijken of ze elkaar mogen? :'D

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Sun 18 November 2007, 11:24
Hywel Pendragon
Gepost op: Sun 18 November 2007, 11:52
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

September 1820 -- Stel, je zou niet zijn wie je bent. Ik zou niet Howell Pendragon - waarom heb ik geen sjieke tweede of vijfentachtigste naam? - zijn en jij zou geen notitieboek zijn. Dan zou jij dingen in mij schrijven en misschien wel hetzelfde als ik nu in jou. Wat verwarrend is.
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/bzip.gif)Stel, ik zou Roosje zijn. Ugh, ik krijg al nachtmerries bij de gedachte eraan. Iemand anders: stel, ik zou mijn vader zijn. Dan zou ik een lastige vrouw getrouwd zijn, een getalenteerde en geweldige zoon hebben en een etterig poppendochtertje. Ik zou kínderen hebben. Ik zou OUD zijn.
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/bzip.gif)Stel, ik zou een kip zijn - nee, een pauw! Een mannetjespauw met pràchtig gekleurde veren. Ik zou af en toe "kaaa" roepen en de rest van de tijd parmantig rondstappen en af en toe een damespauw verleiden tot ehh... dingen. (Roosje zou zeggen: dat doe je nu al. Afgezien van dat laatste (mag ik toch hopen) (dat wil ik ook niet weten).) (Alsof Howl dat zijn zusje zou vertellen.)
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/bzip.gif)Stel, ik zou Minister van Toverkunst zijn. (Roosje: dan zou de wereld vergaan.) Dan zou de wereld vergaan? Dat zou grappig (hoewel niet voor al die mensen die dood gaan) zijn. Ik word benoemd tot Minister en ineens *poef* is de wereld vergaan. Dat zou dan toch wel wat over mijn onbegrensde macht zeggen. Ik bedoel maar.

Stel - nou wordt het spannend hoor - dat ik nu eens een verzinsel was. Slechts een hersenspinsel. "Ik denk dus ik ben" zou dan nergens op slaan. Ik kan net zo goed bedacht zijn door iemand... De wereld zou één groot poppenhuis zijn met de naam WZRPG en wij de spelers, denkende dat we een eigen vrije wil hebben terwijl we slechts doen wat het lot wil dat we doen. Stel nou dat de woorden die ik hier met mijn goddelijke handschrift schrijf in het jaar 1820, inwerkelijkheid op een futuristische typmachien in een lelijke, blokkerige letters in een wit vakje komen te staan, geschreven door een blond meisje die niets beters te doen heeft op een zondagochtend! Dat ze op een knopje zou drukken en dat daar mijn náám zou komen te staan en wat ík nu schrijf!
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/mjauw.gif)
Het is belachelijk, ondenkbaar. Mijn fantasie sleept me soms mee, gelukkig niet te ver, niet zóver dat ik er ook nog in geloof. Want ik ben Howl Pendragon met een eigen wil en in schrijf in mijn notitieboekje achter mijn mahoniehouten bureau met de werkelijke zomerwind die door het open raam naar binnen waait en mijn gordijnen doet zwaaien zoals meisjes in mooie witte jurken. Dus niet zulke protserige jurken zoals Roosje ze altijd draagt.
Donovan Grimes
Gepost op: Sun 25 November 2007, 22:16
Citeer Bericht
Blauwe Creatieve Nichtjeshater

Group Icon

Leerling nr.: 1.824

Jouw gevoel op dit moment: cheerful
Behaalde afdelingspunten: 22

Whaa! Ik lief je notities <3 Hoe verzin je het! Vooral dat met die rolschaats is leuk, maar ook die van "Stel, ik ben...". Wacht, ze zijn dus allemaal geweldig! Alleen... Als je in september schoolinkopen gaat doen is het jaar toch al begonnen? Dat begint toch op 1 september? Of zit ik er nu gruwelijk naast? :unsure:
PBEmail gebruiker
Arden Inverness
Gepost op: Sat 1 December 2007, 23:24
Citeer Bericht
Pyschopath Unicorn

Group Icon

Leerling nr.: 1.450
Leerling geworden op: 20 February 2007

Behaalde afdelingspunten: 97

*ligt helemaal dubbel* Laat Howell maar lekker in de waan dat hij geen verzinsel is ^^ Tenslotte kun je dat zelf verzinnen xD
PBEmail gebruiker
Hywel Pendragon
Gepost op: Sun 2 December 2007, 12:19
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

x/Christian -> Ik verzin niets! Het is allemaal waar gebeurd, zo waar als ik nu in Afrika sta en pirouettes maak in een krokodillenpak! Hij heeft schoolinkopen gedaan, maar hij zegt niet wanneer, dus het kan zowel een week geleden als een dag geleden zijn geweest. ^^
x/Arden -> Shhht, niet zo hard, straks krijgt hij nog trauma's! O: En dan betaal jij de rekening van het gekkenhuis! (IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/pendragon.gif)
x/Update -> Een paar mensen hebben nu een x'je voor hun naam wat een link is naar een kinkay smiley. XD

September 1820 -- Werkelijk. Ik vraag me af hoe in in een coupé kwam met drie vrouwelijke Huffelpuffers. Nu ben ik natuurlijk een magneet voor allerhande soorten mensen, maar die dag blijkbaar vooral voor vrouwelijke Huffels. Eveline Cooper, Mary Brown en Evangeline White. Eve wordt om de haverklap rood, heeft een goede band met Mr. Jones de beer en heeft snelle humeurwisselingen. Mary Brown, daar maak ik geen woorden aan vuil. (Oh nee, ik heb er net al zeven woorden aan vuil gemaakt!) Evangeline - wat een prachtige naam - heeft het in de winter vast niet al te koud en houdt ervan om op de grond te liggen.
Daarna kwam ik ook nog eens bij deze zelfde dames in een koets terecht en heb ik hen vanalles over de prachten van Shakespeare en verder verteld. Toen ik ze verliet waren ze een stuk wijzer.

(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/bzip.gif) Luca DiPietra is mijn collega klassenoudste. Hij oogt vriendelijk, hoewel nog niet uiterst snugger. Maar dit kan aan de tijd gelegen hebben. Hij vergat die arme eerstejaars zelfs mee te nemen. Hoewel dat aan de andere kant ook wel amusant moest zijn geweest. Die arme kleine schaapjes die suffig voor zich uitkijkend alleen werden gelaten in de Grote Zaal. Brittany Peyton van de Lekke Ketel is één van die schaapjes geworden. Dat kan nog interessant worden.
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/bzip.gif) Ik heb eens nagedacht en besloten dat ik dit jaar echt ga beginnen met de Host Club. En snel ook. Tijdens het sorteren heb ik wat namen in mijn hoofd opgeslagen van leerlingen die spoedig een uil van me zullen krijgen. Ik schrijf ze nu ook maar op zodat ik ze zeker niet vergeet. Jeremiah Hamilton van Ravenklauw, Forge Yelsaew (Medusa spelde het uiteindelijk met veel moeite aangezien ze de naam niet door haar strot kreeg. Volgens mij kreeg de feeks een hartverzakking toen ze erachter kwam dat het een tweeling was.) van Zwadderich en Jamie McAllistar van Griffoendor. Geen Huffel. Nog niet. Later misschien. Elias Thatcher verklaarde tijdens het dinner dat hij graag op feestjes uitgenodigd wilde worden. Blijkbaar staat hij eenzaam aan de top nu hij schoolhoofd is. We laten even achterwege dat ook Lambrinou nu schoolhoofd is. Ik ken hem niet, nog niet, en tot die tijd is hij overdenkingen niet waard. Je zorgt er zelf voor dat je iets bent en daar heeft hij bij het dinner nog niet voor gezorgd. Maar wat niet is kan nog komen. Ik heb trouwens regenbooginkt gekocht! Het ziet er prachtig uit, hoewel niet uiterst efficiënt. Maar het zal handig worden voor de uitnodigingen die de Host Club in grote getale zal moeten gaan sturen.
Ryan Gusséy
Gepost op: Sun 2 December 2007, 22:11
Citeer Bericht
''Kijk pap, darmen.''

Group Icon

Leerling nr.: 1.756
Leerling geworden op: 28 August 2007

Jouw gevoel op dit moment: bitchy
Behaalde afdelingspunten: 4

In godsnaam Lwuun :lol: Soms durf ik echt te vergeten waarom ik jouw posts zo geweldig vind XDD Ik vind echt dat ik eens met jou moet rpg'en (in kerstvakantie dan, nu heb ik examens (donderdag begin ik eigenlijk :f:) XD)!! Ryan gaat het zo haten XD HATEN I TELL YOU XDDD Hij vindt Howell afgrijselijk XD Dat moet leuk worden XD Gaan we doen é -OH- DOEN EH -OH- *laat zich meeslepen door gevoelens van uitspattende hyperheid*
PB
Reseda Anders
Gepost op: Mon 3 December 2007, 11:27
Citeer Bericht
McLovin

Group Icon

Reseda wil best wel een slachtoffertje zijn voor Howell. Ze is best verlegen en een makkelijk slachtoffer. Ze is ook makkelijk manipuleerbaar.
PBEmail gebruiker
Luca DiPietra
Gepost op: Mon 3 December 2007, 21:29
Citeer Bericht
Engaged Unicorn

Group Icon

Groep: Zesdejaars Zwadderich
Leerling nr.: 1.837
Leerling geworden op: 22 October 2007

Jouw gevoel op dit moment: melancholy
Behaalde afdelingspunten: 44

hoezo niet al te snugger :o
XDDDDDDDDDDD
Ik kan een ding zeggen, behalve je posts is ook je doorm geniaal! <3 En als Howell minstens zo arogant is als Luca dan heeft die geen andere keus dan Howl wel aardig te vinden XD
PBEmail gebruiker
Hywel Pendragon
Gepost op: Sat 8 December 2007, 19:15
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

W0000t, ik vraag me echt af wat Howl van Ryan gaat vinden! :'D Maar volgens mij heeft die slijminval in ieder geval niet zo'n goede indruk gemaakt. "SLIJMMONSTER! ZE NEMEN DE WERELD OVER! ALIENS! AAAAAH REN! EEEWWW HET VALT ME AAN!" enzo. :'D EN JA! Dat gaan we doeoeoen! <33 Kunnen we trouwens ook met de Hersenkrakers combineren. >D

Slachtoffer voor wat precies, Reseda? :f:

Echt totally niet snugger gewoon, mijn zoon. (Sinterklaas geweest dus Lwuun rijmt nog.) En dankedankewel. *zwierige sexay buiging en bloemetjes die uit de hemel vallen en sterretjes en muziekje* Iedereen moet Howl aardig vinden. JE HEBT GEEN KEUS! MUWHAAHHA!

Met de grote hackheid zijn alle SH-accounts verwijderd, en mijn oude account Ashalind Fithiach stond enorm helaas nog in de Schoolhoofd groep en was daarom ook verwijderd. *huge drama* Als je Luna Duende maar half meetelt, is Ash mijn langste account geweest en ook mijn liefste. Dus hierbij:
(IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/inmemoriam.png)

En ik heb nog de koning der zotten gemaakt, uiteraard Howl. <3 (Je kan op dat onderstreepte stuk tekst klikken) (... ik merk het alleen maar op! D: )
Stuart Tusspot
Gepost op: Sun 9 December 2007, 10:37
Citeer Bericht
Noble Unicorn

Group Icon

Leerling nr.: 1.819

Jouw gevoel op dit moment: naughty
Behaalde afdelingspunten: 172

HOwl doet me af en toe denken aan... hoe logisch, TAMAKI SUOH!!!! MAar ja hij is dan ook gewoon brilliant XDDDDD Net als jouw posts.... Reageer je mij ook op af en toe, ik wil vrienden met jou worden. ^^
PBEmail gebruikerGebruiker
Alexis Hollow
Gepost op: Wed 12 December 2007, 22:38
Citeer Bericht
Beginnend Tovenaar!

Group Icon

Groep: Derdejaars Ravenklauw
Leerling nr.: 29

Jouw gevoel op dit moment: irritated

Waaah T_T dat ik hier nog niet gereageerd heb! Maar goed, ik sta nog niet bij jouw Aliens-lijstje! *zielig* Zet me erbij! (Met Delilah he XD) ... En ik weet nu trouwens wat Delilah van Howell gaat vinden, maar andersom? XDDDD En die tekening *verliefd*

....

*slim idee*

MUHAHA! *steelt Howell en loopt ermee weg* Yay!
PBEmail gebruikerGebruikerMSN
Tara Hirgon
Gepost op: Thu 13 December 2007, 16:31
Citeer Bericht
Beginnend Tovenaar!

Group Icon

Leerling nr.: 1.897
Leerling geworden op: 25 November 2007

Jouw gevoel op dit moment: blah
Behaalde afdelingspunten: 8

Bij de uiterst Sexay Zwadderich Afdelingstafel stond dat Tara in Howls achting steeg, dus blijkbaar kent hij haar. Maar ze staat niet bij Aliens! Je mag haar natuurlijk ook onder het kopje Ontzettend Lieve Honingtaartjes zetten :rolleyes:
Hywel Pendragon
Gepost op: Thu 13 December 2007, 21:01
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

AHJA! :'D Maar Howl is een minder hopeloze romaticus. Hij zal succesvol zijn, stralen, de wereld overnemen en een harem met vijfduizend vrouwen hebben en alle oliebronnen op de wereld bezitten en een jetski, MWUAHAAHAHA! Iep iep Howl kletst tegen je aan bij de afdelingstafel! :'D

*doodschaam* Ik moet echt beter opletten. o.o;; Mijn welgemeende spijt, dames. *Howlcharmantenarrenbuiging* Beiden bij aliens gezet! <3 (Ik was halverwege "Honingtaartjes" toen ik bedacht dat iedereen een alien is. XD)

Mjamja, dat weet ik allemaal al, Gian. *drama* (Hoe wil je dat trouwens gaan doen? Howl is immers geweldig. >D) ... ... ... HOUD DE DIEF! IEMAND IS ER MET MIJN HOWL VANDOOOORRR!

Edit: Ik had nog foto's. :'D We hebben allemaal kleine chocoladelettertjes thuis en ik kon het natuurlijk niet laten. >D Ik wilde nog meer namen doen (ik had net die van jou af, Gian. D: ) maar toen pakte mijn moeder de chocolade af omdat ze dacht dat ik het allemaal op zou eten. *drama*
Howell Pendragon (Ik had alle L'en al opgegeten.. :f: )
Howell Pendragon nr. 2 (detail)
Enya, Jiel Lwuun (van voor)
Enya, Jiel, Lwuun nr. 2 (van bovenop een stoel staan)

Weeeeh. >D

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Thu 13 December 2007, 21:11
Stuart Tusspot
Gepost op: Fri 14 December 2007, 17:32
Citeer Bericht
Noble Unicorn

Group Icon

Tamaki is niet hopeloos :o Hij heeft Haruhi aan het eind (of heb ik nu gespoilerd?) toch? In iedergeval ik blijf je dood poken tot je me aan de 'normale' vrienden lijst hebt toegevoegd. *poke**poke**poke**poke**poke**poke**poke* :evil:

*jat laptop*

Akira Sakuraï paste dit bericht aan op Fri 14 December 2007, 17:33
Reseda Anders
Gepost op: Wed 19 December 2007, 10:45
Citeer Bericht
McLovin

Group Icon

Reseda is een goed slachtoffertje voor pestkoppen Of wat dan ook..
PBEmail gebruiker
Stuart Tusspot
Gepost op: Mon 31 December 2007, 14:49
Citeer Bericht
Noble Unicorn

Group Icon

Babump!

Voor iemand die de juiste instelling voor de Host club niet heeft begint Akira behoorlijk populair te worden nog populairder dan Howell ind e echte wereld Muahahaha

trouwens hoe krijg je dat regenboog geval heel veel haakjes gebruiken of bestaat er zoiets als een code?
Mort Fairchild
Gepost op: Fri 29 February 2008, 14:28
Citeer Bericht
So long, suckers!

Group Icon

Groep: Schoolhoofd
Leerling nr.: 1.188
Leerling geworden op: 6 July 2006

Jouw gevoel op dit moment: indifferent
Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam

x/Akira -> *drama* Dat was inderdaad een spoiler. T_T Ik volgde dat erop volgde niet echt. :f: Want Howl is niet in de echte wereld enzo, enigszins. Dat regenbogige geboog heb ik heb tektek.org. (En dat zijn heel veel haakjes. XD)
x/Reseda -> Ahh... Maar Howl is niet zo'n hardnekkige pester, eerder een plager. (IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/pendragon.gif)

September 1820 -- Ik wil u hierbij een interessant ras presenteren dat zo haar voor en nadelen heeft: de vrouw. En ze heeft vooral vreemde kanten. Zo maakt ze pasteitjes van vermoorde barbier-klanten en wil ze graag een huis bij de zee
(hiervoor moet je Sweeney Todd gezien hebben. XD OMIGOODNESS AL DAT BLOED!). Daarnaast hebben sommigen van dat ras een zieke obsessie voor pluizige dagboeken en een vreemde mening wat betreft 'romantiek'. Bij deze opmerkingen wijzen alle vingers uiteraard naar Arden die zoveel leuker is als ze boos is dan als ze... niet boos is. Nu nog de beste manieren vinden om dat Boosheidsknopje om te zetten. Oh! Zij heeft dus ook een knopje, net zoals Eve, maar die is voor rood-worden. Misschien heeft iedereen wel een ander knopje en kon ik daarom mijn Roodwordenknopje niet vinden! Zal iedereen dan een knopje hebben? Watvoor knopje zou ik hebben? En nu we het toch over knopjes hebben, ik vraag me af welke vorm ik zou hebben als ik faunaat zou zijn... Niet dat ik dat wil, nee, ik ben waardig genoeg met het lichaam dat ik nu heb. Laten we dan nadenken over mijn ding dat ehh... zo'n spokerig ding dat dementors verjaagd, ik ben de naam kwijt. Volgens mij drink ik teveel (=limonade) en worden mijn hersenen aangetast! DE WERELD VERGAAT! Wie moet dan de mensheid redden van alle mensheidvernietigende dingen?! Zoals ehh.. Sealed Beasts en Iron Main Blaic (die heeft mijn pet drie keer vermoord D<) en Nassi (RIJST AAPJE)... (Hiervoor moet je AO spelen. XD)

Maar de wereld zal niet vergaan want ik stop met het drinken van limonade. Alleen nog slootwater voor mij! Het heeft ook zo'n verdachte, gelige kleur... Alsof ze de kleur uit bananen en citroenen hebben gedwongen zoals Cathair Burr uit Cuiva (lees de Crowthisle Chronicles van Cecilia Thornton! D<) in een glas en dan waterig... ARM FRUIT! En doordat ik stop met limonade zal ik fruit redden van die ondergang! Ach... wat moet de wereld zonder mij.
Mm... binnenkort (oh, morgen al?) moet ik Delilah Meadows (eerstejaars Zwadderich) (behalve als het een stiekem Raafje is dat onze leerlingenkamer infiltreert! D<) een ruimte laten zien waar ze viool kan spelen. Een viool is een bijzonder interessant instrument. Ik zal haar vragen (lees: dwingen) om wat voor me te spelen. Met mijn oogverblindende charme en prachtige wilde haar zal dat geen probleem zijn. Maar goed, waar zal ik haar heen slepen? Ergens bovenin het kasteel, daar is het rustiger. Er zullen meer zijn zoals Arden die het kattengejank vinden. Maar het moet niet te dicht bij de torens zijn... De zevende verdieping denk ik dan maar. Maar nu is het tijd voor andere dingen. Samen met Roosje zal ik de wereld bevrijden van Sealed Beast in Jade Vale! OLÉ!

WOAEDIT verkeerde account. T.T *te lui om te veranderen* Nuja, puh. :enya:
PBEmail gebruikerGebruikerIntegrity Messenger IMAOLYahooMSN
Arden Inverness
Gepost op: Fri 29 February 2008, 22:52
Citeer Bericht
Pyschopath Unicorn

Group Icon

Arden is niet leuker als ze boos is! *boos* (A)
PBEmail gebruiker
Hywel Pendragon
Gepost op: Wed 9 April 2008, 18:37
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

x/Arden -> Ja, nou. WELLES!
x/Ik moet nu eigenlijk ontzettend maatschappijleer en wiskunde leren. Maar ik heb geen zin! D<

September 1820 -- Laat je nú op de grond vallen en smeek om vergeving voor wat je me allemaal aan hebt gedaan of mogelijk aan zou hebben gedaan in een ander leven, een vorig of volgend leven, als je een ander geslacht was of als ik je in een herderinnetjes kostuum rond zou laten lopen. Want die macht heb ik. Weet je waarom? Uiteraard niet, want je hoort bij het domme volk, bij het gepeupel. Ik, Howell Pendragon, afstammeling van Uther en Arthur Pendragon ben de rechtmatige troonopvolger van de troon van Engeland. En wie er nu ook op zit: hij dient onthoofd te worden! Want mijn vader hoort erop te zitten! Tot hij oud en verschrompeld is als een appel die te lang in de zon heeft gelegen, en het mijn beurt is. En die dag zal komen, daar mag niet aan getwijfeld worden.

Als kroonprins dien ik eigenlijk nog mooiere kleding te dragen. En ik dien bediendes te hebben. En ik dien mijn klassenoudste status af te zweren, want daar heb ik geen tijd voor als kroonprins. Dan heb ik het veel te druk met staatszaken. Ik zal per direct een brief sturen naar ons nieuwe afdelingshoofd - die schijnt trouwens een zwerkballer te zijn geweest die op zijn hoofd is gevallen en daarom moest stoppen met zwerkballen. Dat zegt toch iets over het niveau van de docenten die ze hier tegenwoordig aannemen, hierbij treft Grinch uiteraard de blaam. Ahh... watvoor prachtige dingen zal ik allemaal kunnen doen als ik eenmaal koning ben! Laat ik mijn tekentalent weer eens tevoorschijn halen... (want die heb ik! Ik heb alle talenten!)
(IMG:http://img155.imageshack.us/img155/2031/howlgrinchxj6.png)
Eigenlijk heb ik nog geen baardgroei, maar dat staat zo'n koninklijk!

(IMG:http://img20.imageshack.us/img20/1630/hoofdverliesay4.png)

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Wed 9 April 2008, 19:10
Hywel Pendragon
Gepost op: Tue 3 June 2008, 20:58
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

4 juni 1821 -- Ik heb het gevoel alsof het schooljaar om is gevlógen, zoals een vogeltje dat zo snel vliegt dat je deze niet bij kan houden. Nu kan je dat sowieso niet, want jij hebt geen vleugels, en kan ik dat niet om dezelfde reden, maar het is nog steeds een prachtig en zeer belangrijk voorbeeld voor de mensheid. Eens, over tweehonderd jaar, zullen mensen dit lezen en denken: "Wat was die rechtmatige kroonprins - en later voortreffelijke koning - al wijs op jonge leeftijd! Het is maar goed dat hij het regime van de onrechtmatige koning omver heeft geworpen, anders leefden we nu nòg in het stenen tijdperk!" Já, koning Howell Pendragon zou vooruitstrevend, progressief en nationalistisch zijn. Nu heb ik geen idee wat al die woorden betekenen, maar het klinkt prachtig!

Maar voor nu: ik heb een heel jaar kunnen plannen en ben tot de conclusie gekomen dat ik, behalve een hoofd van de huishouding (Arden, dus), meer mensen nodig heb om Engeland uit de kwaadaardige macht van de nu onrechtmatig heersende tiran te krijgen. Driewerf hoera voor prins Howell; hoera x3.
Ik zal een heel gevolg nodig hebben, en dat zal ik volgend jaar verzamelen. Maar ten eerste zal ik mijn goede ex-KO vriend Luca uitnodigen, deze zomer, opdat hij ingelaten zal worden in dit geheim. Niemand anders dan hij zal ervan weten, zeker Roosje niet. Ze is een schat van een meisje maar loslippig als een dronken dwerg (zo'n lilliputter met een baard, slechte adem, rotte tanden en een grote schatkamer vol met goud). Welnu, waar had ik het over? Ach, ja, dus ik zal Luca uitnodigen en hem inwijden. En dan... já, dan zal ik eindelijk mijn Hostclub weer benutten! Ik ben zeer teleurgesteld in de eerstejaars die ik begin dit jaar uit heb gekozen, zij waren nutteloos. Zij zullen opgeofferd - en heftig ontslaan - worden voor de Goede Zaak, de Revolutie! Dan zal de Hostclub het middelpunt worden van Alles.
[insert Narnia-muziek die ik nu in mijn hoofd heb] We zullen triomferen, onder leiding van mij! Wat zal de wereld blij zijn met mij! Nuja, ze zullen nog enkele jaren moeten wachten, maar dan zal ik komen om iedereen te verlossen van deze walgelijke Tiran... Hah, ik weet zijn naam zelfs nog niet - die weigerde Arden mij te geven. Dus die zal ik nog op moeten zoeken. Ken uw vijand, zei een verstandig man - het moet wel een man geweest zijn, vrouwen zijn niet in staat tot kort samengevatte wijsheden - eens. Kennen zal ik hem!
Alexis Hollow
Gepost op: Wed 4 June 2008, 15:34
Citeer Bericht
Beginnend Tovenaar!

Group Icon

Groep: Derdejaars Ravenklauw
Leerling nr.: 29

Jouw gevoel op dit moment: irritated

Lwuun <333 Je bent geweldig XDDDD en Howl is geweldig met zijn gestoordheid ^-^ We moeten echt eens beslissen of Alice wel of niet een hekel aan hem gaat hebben...

Ze is een schat van een meisje maar loslippig als een dronken dwerg
*lag hier echt compleet strijk om* ... XDDDDDD een dronken dwerg *fluit*

Nuja, ze zullen nog enkele jaren moeten wachten, maar dan zal ik komen om iedereen te verlossen van deze walgelijke Tiran... Hah, ik weet zijn naam zelfs nog niet - die weigerde Arden mij te geven.

... Oew... Greg? *fluit*
Arden Inverness
Gepost op: Thu 26 June 2008, 20:52
Citeer Bericht
Pyschopath Unicorn

Group Icon

Hoofd van Huishouding :enya: TSSSK, yeah right, in jur dreams!

[Like, niet greg, maar de koning van engeland in 1820, alleen waren er op dat moment twee ofzeuw.. De ene heersde tot 1820, de ander begon in 1820, dus it is kinda like confussing, becouse we do not know, which one it is right now!]
PBEmail gebruiker
Hywel Pendragon
Gepost op: Fri 27 June 2008, 20:45
Citeer Bericht
Mr Unicorn

Group Icon

x/Gian -> Jij bent ook geweldig! <3333 Je t'aime! x3 En ik ben echt zooo benieuwd wat ze echt van elkaar gaan vinden!
x/Loser -> Maar nu is het like 1821, dus is Georgde IV aan de macht. En hij staat bekend and Prince Regent en dat lijkt op Regal SO HE SUCKS! D< Though Regal is pretty hawt too. <3

8 juni 1821 -- Bizarre dingen zijn de afgelopen dagen gebeurd. Momenteel schrijf ik bij het licht van mijn staf onder de dekens want anders heeft Arden door dat ik schrijf en denkt ze nog dat ik in een dagboek schrijf en moet ik dat weer eeuwen aanhoren. Ja, Arden ligt naast me in bed. In een ander bed dat naast mijn bed staat, dus. In de ziekenzaal. Om het maar samen te vatten: we kwamen elkaar tegen in de kerkers, zij vervloekt mij, ik vervloek terug, zij steekt mij in de fik, dan zichzelf, en dan... nuja, zet ik mezelf in brand. Maar zij is er veel erger aan toe, ze ziet eruit als een mummie. En ondanks Sakuraï's woorden over de schoonheid van Cleopatra's neus, ziet ook die er weinig mooi uit. Alsof ze er een zwaar boek - zoals een stamboek - op heeft gehad... Welnu, ik vraag er niet naar. Ze is niet in haar beste humeur. Gelukkig heeft mevrouw Farriwell haar goed vastgebonden. Niet dat ze überhaupt iets kan doen als mummie, maar als je kijkt naar waat dat meisje allemaal toe in staat is? Mm...

Op deze manier kan ik wel veel leren. Gelukkig mag ik over een paar dagen alweer van de ziekenzaal af, maar tot die tijd - en die tijd is bijna de tijd van de examens - zit ik hier vast. Ik mag niet eens naar de bibliotheek. Gelukkig maakt Sakuraï zich wat dat betreft nuttig.
Daarnaast heb ik uitgebreider onderzoek kunnen doen naar Uther en Arthur Pendragon en krijg ik beeergen chocokikkers waarvan ik Arden de meeste voer. Volgens mij zijn die kikkers het Lichtpuntje van haar mummiebestaan. Naast de hele dag samen met mij doorbrengen, want wie wil dat nu niet? Overigens heeft ze niet alleen mijn toverstaf gebroken maar ook Wynne vermoord... De arme rat zat in mijn zak toen ze me in de fik stak en toen ik ons beide later heldhaftig redde met een kleine vloedgolf... Maar wat goed is, is dat ik besloten heb niet weer een rat te nemen maar iets dat nog beter is: een vleermuis! Die kan ik vast dezelfde truukjes leren en die kan ook nog vliegen dus wie weet mijn post wegbrengen! Nu moet ik nog zien of deze mee mag naar Zweinstein... Al die docenten - en vooral Grinch - kunnen mij, Howell Pendragon, vast niet uitstaan omdat ík weet dat zíj allemaal de Gekkemensenziekte hebben..!

Oh. Arden begint te mompelen in haar slaap. Misschien zegt ze nog iets interessants? ... ... ... Mmn, iets over een beuker die haar niet moet stalken, en dat ze niet mee wil met Grinch en Nyx naar huis, en dat haar rat een schone maagd is, en... Pardon? Naar het huis van Grinch en Nyx? Ik vraag haar er morgen wel naar. Of ik spaar alles wat ik 's nachts van haar hoor - straks stopt ze nog met in haar slaap praten, ik hoor echt amusante dingen! - op en ik vraag haar er later naar. Zoveel opties, zo weinig tijd! Wel, ik zal proberen in slaap te komen voordat ze ook nog begint te snurken. Succes, Howell! Dank je wel, Howell.

Howell Pendragon paste dit bericht aan op Fri 27 June 2008, 20:47
Laurence Howard
Gepost op: Fri 27 June 2008, 22:38
Citeer Bericht
*eet de hele theezak op* hoezo water?

Group Icon

Leerling nr.: 1.919
Leerling geworden op: 11 December 2007

Jouw gevoel op dit moment: hungry
Behaalde afdelingspunten: 80

HOORAY SPOON! ='D
Man, u rule <33
en krijg ik beeergen chocokikkers waarvan ik Arden de meeste voer. Volgens mij zijn die kikkers het Lichtpuntje van haar mummiebestaan

omijngod, arme Arden! ö

Maar wat goed is, is dat ik besloten heb niet weer een rat te nemen maar iets dat nog beter is: een vleermuis! Die kan ik vast dezelfde truukjes leren en die kan ook nog vliegen dus wie weet mijn post wegbrengen!

Aha, blijkbaar vind hij het echt heel erg dat zijn rat dood is :P

Keep up da good work, and you might get a muffin =)
PBEmail gebruiker
Roxanna Blackspot
Gepost op: Sat 2 August 2008, 12:52
Citeer Bericht
Drunk Drama Unicorn

Group Icon

Leerling nr.: 1.299
Leerling geworden op: 31 December 2006

Jouw gevoel op dit moment: empty
Behaalde afdelingspunten: 24

Howell wil net zoals ik de wereld overnemen, en hij als 'kroonprins' kan dat beter berijken! En dat is like zo niet leuk! En euh hij praat heel erg netjes, en doet heel netjes. En dat is echt heel erg vervelend, want daar kan ik niet tegen. En hij denkt dat hij alles mag doen bij iedereen, en daar kan ik ook neit tegen. Dus Howell is eigenlijk een beetje heel erg irritant voor me! Mogen hij snel weg zijn! xD

Roxanna Blackspot paste dit bericht aan op Sat 2 August 2008, 12:58
PBEmail gebruiker
Jacqueline Blackrose
Gepost op: Sat 2 August 2008, 13:11
Citeer Bericht
Lady brain behind mischief

Group Icon

Groep: Vierdejaars Huffelpuf
Leerling nr.: 2.106
Leerling geworden op: 13 July 2008

Jouw gevoel op dit moment: cynical
Behaalde afdelingspunten: 47

COEWLEE DOORM! Maar waarom staat Jaike niet in je lijstje met mensen waar je me gerpg'ed heb? xD Okay alleen de host club maar dat maakt niets uit Tsu.

Lwuun, je bent echt geniaal xD
0 Student(en) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme leerlingen)
0 Studenten:

OnderwerpoptiesPagina's: (4) [1] 2 3 ... Laatste » Reageren op onderwerpStart nieuw onderwerpStart poll

[ Script Execution time: 0.7835 ]   [ 14 queries used ]   [ GZIP Geactiveerd ]