![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Help Zoeken Studenten Kalender |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
| Pagina's: (7) 1 2 [3] 4 5 ... Laatste » ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Thu 24 December 2009, 21:39
|
|
So long, suckers! Groep: Schoolhoofd Berichten: 1.729 Leerling nr.: 1.188 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indifferent Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam |
Dat mag inderdaad. :'D
|
| Ariël Silvester |
Gepost op: Sat 26 December 2009, 21:37
|
|
I'm a lover. Groep: Griffoendor Zwerkbalteam Berichten: 508 Leerling nr.: 2.455 Leerling geworden op: 9 February 2009 Jouw gevoel op dit moment: cheerful Behaalde afdelingspunten: 59 |
Uhm, ik had gepost in het kerstdiner maar de computer flipte een soort van en nu staat mijn post er twee keer, zou iemand de tweede willen verwijderen?
|
| Lazarus |
Gepost op: Sat 26 December 2009, 21:38
|
|
Up my broom stick and go go GOHYEAH Groep: Leraren Berichten: 3.048 Leerling nr.: 1.223 Leerling geworden op: 26 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indescribable Behaalde afdelingspunten: +20 voor Abalebam! |
donezzzz
|
| Ariël Silvester |
Gepost op: Sat 9 January 2010, 12:59
|
|
I'm a lover. Groep: Griffoendor Zwerkbalteam Berichten: 508 Leerling nr.: 2.455 Leerling geworden op: 9 February 2009 Jouw gevoel op dit moment: cheerful Behaalde afdelingspunten: 59 |
Begint de kerstvakantie op het nieuwe board?
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sat 9 January 2010, 15:09
|
|
Opperbarbietrut & Unicorn Goddess Groep: Schoolhoofd Berichten: 3.882 Leerling nr.: 1.243 Leerling geworden op: 21 November 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 90 voor Abalebam |
Op dit moment weten we het nog niet zeker, omdat we er op dit moment nog over aan het overleggen zijn. Zo snel we eruit zijn, zullen we het aan jullie mededelen!
|
| Rosenne Buttercup |
Gepost op: Wed 13 January 2010, 21:10
|
|
I'm a child. Groep: Griffoendor Zwerkbalteam Berichten: 1.823 Leerling nr.: 2.398 Leerling geworden op: 31 January 2009 Jouw gevoel op dit moment: giggly Behaalde afdelingspunten: 28 |
Kenden ze in deze tijd het sprookje Roodkapje eigenlijk al :AA:?
En zo niet, kenden ze uberhaupt dan wel sprookjes. Ik weet nog wel dat we met 1 april iets hadden gedaan daarmee, maar ik vroeg het me af. En ik wou nog iets vragen, maar dat weet ik niet meer <_< |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Wed 13 January 2010, 21:47
|
|
Opperbarbietrut & Unicorn Goddess Groep: Schoolhoofd Berichten: 3.882 Leerling nr.: 1.243 Leerling geworden op: 21 November 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 90 voor Abalebam |
Sprookjes bestaan al eeuwenlang. De gebroeders Grimm, die de sprookjes van Roodkapje etc opschreven, hebben de sprookjes in het Duits tussen 1812 en 1822 gepubliceerd. Ze hebben ze niet zelf geschreven, maar verzameld en opgeschreven. Je kunt er dus al vanuit gaan dat die sprookjes in ieder geval in Duitsland al redelijk bekend waren.
|
| Zoyazilah May |
Gepost op: Wed 27 January 2010, 14:40
|
|
elaHwMreps eht ayoZ Groep: Ravenklauw Hoofdmonitor Berichten: 2.821 Leerling nr.: 2.553 Leerling geworden op: 26 February 2009 Jouw gevoel op dit moment: frustrated Behaalde afdelingspunten: 50 |
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit probleem hebben, maar ik vraag het toch maar: sinds ik mijn kk geschreven heb, is mijn karakter heel erg veranderd in gedrag. xD Zou ik dat mogen aanpassen, of moet ik het laten staan zoals het nu is?
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Wed 27 January 2010, 15:14
|
|
Natuurlijk mag je je karakterkaart aanpassen! Heel veel leerlingen passen de karakterkaart aan, naar mate van hoe hun karakter verandert over de jaren. Het is niet meer dan logisch dat je je karakterkaart ook mag aanpassen, want je karakterkaart is een beschrijving van hoe je karakter in elkaar zit. Hem updaten is op dat punt alleen maar handig!
|
| Zoyazilah May |
Gepost op: Wed 27 January 2010, 16:40
|
|
elaHwMreps eht ayoZ Groep: Ravenklauw Hoofdmonitor Berichten: 2.821 Leerling nr.: 2.553 Leerling geworden op: 26 February 2009 Jouw gevoel op dit moment: frustrated Behaalde afdelingspunten: 50 |
Oké, bedankt! ^^
|
| Benjamin Eldridge |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 10:44
|
|
Dreams vs Reality Groep: Derdejaars Huffelpuf Berichten: 107 Leerling nr.: 1.190 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 0 |
Wordt er nog iets gedaan met de subboardaanvragen?
|
| Elena Peeters |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 11:40
|
|
Zwadveroveraar Groep: Eerstejaars Ravenklauw Berichten: 1.627 Leerling nr.: 2.044 Leerling geworden op: 11 May 2008 Jouw gevoel op dit moment: flirty Behaalde afdelingspunten: 15 |
Mag je tijdens de kerstvakantie eigenlijk nog posten in lessen of niet? :F:
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 15:11
|
|
Als je nieuwe boards aanvraagt, dan zullen we daarover in bespreking gaan ^^
En ja, je mag in de lessen posten! |
| Taylor Brown |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 16:01
|
|
I Think He Can See Through Everything But My Heart Groep: Vierdejaars Griffoendor Berichten: 847 Leerling nr.: 2.284 Leerling geworden op: 1 January 2009 Jouw gevoel op dit moment: depressed Behaalde afdelingspunten: 14 |
Hoort dit in het tijdsinformatietopic?
In elk geval, het is altijd al bekend geweest hoe de Engelsen (en waarschijnlijk ook de Welsh) naar Zweinstein gaan, via de Zweinsteinexpres dus. Nou vroeg ik me af, aangezien Zweinstein in Schotland ligt, hoe de Schotten en de Ieren er komen. Moeten die op eigen houtje naar Londen zien te komen? Dus de Ieren helemaal met de boot en alles wanneer ze geen Brandstof e.d. hebben? En de Schotten zouden dan een belachelijke omweg moeten maken. Hoe gaat het dan? |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 16:07
|
|
Op zich maakt het niet uit waar het komt te staan hoor XD
Maar ja, de trein vertrekt vanuit Londen naar Schotland. Er is op zich geen andere manier waarop je naar Zweinstein zou kunnen gaan, aangezien het kasteel nogal afgelegen ligt. Tovenaars kunnen er sowieso wel komen, van Zweinsveld, maar voor de dreuzelkinderen is het zo goed als onmogelijk, dus gaan ze via Londen. Ook al is dat een enorme omweg. |
| Reseda Anders |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 21:54
|
|
McLovin Groep: Griffoendor Zwerkbalteam Berichten: 443 Leerling nr.: 1.823 Leerling geworden op: 20 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: relaxed Behaalde afdelingspunten: 27 |
ik vond dit terwijl ik voor mijn dagboekje van Resa een tegenstander zocht misshcien hebben jullie er iets aan.
alles over zwerkbal en de geschiedenis er van |
| Benjamin Eldridge |
Gepost op: Thu 4 February 2010, 11:47
|
|
Dreams vs Reality Groep: Derdejaars Huffelpuf Berichten: 107 Leerling nr.: 1.190 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 0 |
Is het misschien mogelijk dat leerlingen die gedurende de Kerst op Zweinstein verblijven óók naar het circus kunnen? Het is iets leuks om naar toe te gaan als leerling, want ik denk dat iedere leerling het wel 'spannend' vindt ofzo. Jammer dat het zo laat werd aangekondigd, anders had ik Benjamin naar huis laten gaan. Nu heb ik echter ook al andere topics gepland.
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Thu 4 February 2010, 15:22
|
|
Nee, helaas, alleen voor noodgevallen zullen leerlingen van Zweinstein naar Londen kunnen.
|
| Lucia Giacova |
Gepost op: Sun 7 February 2010, 18:13
|
|
I'm a goddess on my knees. Groep: Griffoendor Klassenoudste Berichten: 1.563 Leerling nr.: 1.835 Leerling geworden op: 22 October 2007 Jouw gevoel op dit moment: annoyed Behaalde afdelingspunten: 20 |
Wij, de abnormele mensen op de meet, vroegen ons af of er verschijnsel en verdwijnsel lessen komen voor de 17-jarigen? ^_^
|
| Dawn Knight |
Gepost op: Sun 7 February 2010, 18:18
|
|
Hemelsblauwe Leerlingmartelaarster Groep: Afdelingshoofd Ravenklauw Berichten: 6.868 Leerling nr.: 507 Leerling geworden op: 30 September 2005 Jouw gevoel op dit moment: busy Behaalde afdelingspunten: 40 voor Abalebam |
Die komen er <3 Na de kerst komen de lessen voor de 17-jarigen <3
|
| Elena Peeters |
Gepost op: Sun 7 February 2010, 18:45
|
|
Zwadveroveraar Groep: Eerstejaars Ravenklauw Berichten: 1.627 Leerling nr.: 2.044 Leerling geworden op: 11 May 2008 Jouw gevoel op dit moment: flirty Behaalde afdelingspunten: 15 |
Ik ben op zoek naar de code die ik nodig heb om mijn tekst doorstreept te zetten? Zoals je hem vet kan zetten en onderlijnd en cursief. Ik heb al wat rondgeneust maar zie het niet in het informatietopic of iets dergelijks staan. Help? xD
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 7 February 2010, 18:48
|
||
|
Ik zal ze hier even op een rijtje zetten:
Dit is om iets vet te drukken Dit is om iets cursief te zetten Dit is om iets te onderstrepen |
||
| Scott Evergreen |
Gepost op: Tue 9 February 2010, 21:21
|
|
I'm a saint. Groep: Afdelingshoofd Griffoendor Berichten: 3.015 Leerling nr.: 1.883 Leerling geworden op: 19 November 2007 Jouw gevoel op dit moment: bored Behaalde afdelingspunten: 70 voor Abalebam! |
Om Gian's awesome antwoord nog even aan te vullen: Als je Reageer drukt en links naar de smiley's kijkt, staat onder dat vakje eerst "Controleer bericht lengte" en vervolgens "BB Code Help". Wanneer je daarop klikt krijg je dit te zien, en hier staan alle code's die dit board begrijpt, inclusief de [s][/s] code. <3
|
| Brandin Raedwolf |
Gepost op: Wed 10 February 2010, 23:47
|
|
Yearling Unicorn Groep: Eerstejaars Zwadderich Berichten: 239 Leerling nr.: 3.333 Leerling geworden op: 7 February 2010 Jouw gevoel op dit moment: sad Behaalde afdelingspunten: -8 |
Kan mijn naam veranderd worden in Brandin Raedwolf
Gezien de plannen gewijzigd zijn en mijn mannetje iemand van laag adel word (titelloos) en neefje van Joseph. Karakterkaart is al aangepast |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Wed 10 February 2010, 23:58
|
|
Je naam wordt veranderd als je wordt gesorteerd. Je karakterkaart moet wegens de wijziging opnieuw worden goedgekeurd en dat hij van titelloze adel is, is wel prima.
|
| Brandin Raedwolf |
Gepost op: Thu 11 February 2010, 19:45
|
|
Yearling Unicorn Groep: Eerstejaars Zwadderich Berichten: 239 Leerling nr.: 3.333 Leerling geworden op: 7 February 2010 Jouw gevoel op dit moment: sad Behaalde afdelingspunten: -8 |
ik zal geduldig wachten :D :rolleyes:
|
| Hunter Silvershore |
Gepost op: Mon 15 February 2010, 00:32
|
|
Hunter-cutieboo~ <3 Groep: Leraren Berichten: 1.615 Leerling nr.: 653 Leerling geworden op: 18 November 2005 Jouw gevoel op dit moment: quixotic Behaalde afdelingspunten: 145 |
Ik vraag me af hoe het zit met leeftijden... Hoe oud ben je in welk jaar? Op zich maakte het me niet zo veel uit, maar aangezien Hunter dit jaar misschien wel volwassen wordt (of is?), lijkt het me redelijk belangrijk om te weten... (dan kan ik het ook in posts verwerken enzo)
De opties zijn volgens mij 1) Je mag pas naar Zweinstein als je 11 bent, dit wil dus zeggen dat iemand die in november verjaart (zoals Hunter bv) al 12 werd aan het begin van het 1e jaar en dat hij ondertussen al 17 -en dus volwassen- is. 2) Je gaat naar Zweinstein tijdens het jaar waarin je 11 wordt. In dat geval zou Hunter naar Zweinstein gegaan zijn toen hij 10 was, maar wel 11 geworden zijn tijdens zijn eerste jaar, en dan zou hij nu nog maar net 16 geworden zijn -en dus nog steeds minderjarig zijn. Thanx <3 |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 15 February 2010, 03:22
|
|
Je moet 11 zijn om naar Zweinstein te gaan. Zelfs al zou je op 2 september 12 worden, dan ga je pas heen als je op 1 september 11 bent. Het is dus de eerste optie <3 Hunter is nu volwassen en mag magie gebruiken buiten Zweinstein om! Woot!
|
| Rosenne Buttercup |
Gepost op: Mon 22 February 2010, 10:16
|
|
I'm a child. Groep: Griffoendor Zwerkbalteam Berichten: 1.823 Leerling nr.: 2.398 Leerling geworden op: 31 January 2009 Jouw gevoel op dit moment: giggly Behaalde afdelingspunten: 28 |
Lig het nou aan mij of is de Kamer van de Hoge Nood verdwenen?
|
| Mort Fairchild |
Gepost op: Mon 22 February 2010, 10:31
|
|
So long, suckers! Groep: Schoolhoofd Berichten: 1.729 Leerling nr.: 1.188 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indifferent Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam |
Dan is hij er wel... en dan is hij weer verdwenen. Maar volgens mij was hij al twee maanden verdwenen. XD
|
| Rosenne Buttercup |
Gepost op: Mon 22 February 2010, 11:19
|
|
Ja, ik had het al eerder gezien, maar ik dacht dat het aan mijn computer lag. Die zet namelijk wel eens vaker dingen op de verkeerde plaats, of dan zakt er iets en kan ik het maar half zien enzo. Maar goed...
|
| Lucien Parks |
Gepost op: Sun 7 March 2010, 15:45
|
|
Beginnend Tovenaar! Groep: Vierdejaars Huffelpuf Berichten: 257 Leerling nr.: 2.743 Leerling geworden op: 10 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: nervous Behaalde afdelingspunten: 25 |
Ik kan me herinneren dat er voor de Ommezwaai ooit een keuzevak was voor "Magische Maatschappijleer". Is het misschien een optie om deze weer te gaan geven op Zweinstein? Maar dan ook bijvoorbeeld voor leerlingen van Dreuzelafkomst in de eerste twee jaren ofzo, zodat ze meer 'into the society' zijn zeg maar. En dan natuurlijk daarna als keuzevak voor derdejaars en ouder (en het past in het maatschappelijk vakkenpakket). Want er is nu alleen Geschiedenis van de Toverkunst en dat gaat over het verleden. Maatschappijleer gaat meer over nu en de actualiteiten... ^^
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 7 March 2010, 16:13
|
|
Als er een leraar geïnteresseerd is om het te geven, dan zal het er ook zeker bij komen! Helaas is daar op dit moment nog geen interesse voor.
|
| Clémence de la Croix |
Gepost op: Wed 10 March 2010, 16:37
|
|
Pannenmeppende Alien Groep: Zesdejaars Ravenklauw Berichten: 762 Leerling nr.: 1.371 Leerling geworden op: 28 January 2007 Jouw gevoel op dit moment: calm Behaalde afdelingspunten: 27 |
Misschien handig om het balkje van James Wyatt aan te passen? Volgens dat ding is hij namelijk een schoolzuster, en ik vraag me af of dat nou wel klopt. :P
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Wed 10 March 2010, 17:52
|
|
Het klopt ;D
|
| Hunter Silvershore |
Gepost op: Thu 11 March 2010, 12:01
|
|
Hunter-cutieboo~ <3 Groep: Leraren Berichten: 1.615 Leerling nr.: 653 Leerling geworden op: 18 November 2005 Jouw gevoel op dit moment: quixotic Behaalde afdelingspunten: 145 |
Mrawr. Persoonlijk ben ik tegen het korte post gedoe, mgoed, als mensen daardoor actiever worden is het wel ok, I guess. Maar is het nu verboden om lange posts te maken tijdens lessen? Want ik s*ck echt in korte posts schrijven en ik schrijf gewoon ook graag wat meer :f: Zeker ook bij lessen.
|
| Patience Arduaine |
Gepost op: Thu 11 March 2010, 13:54
|
|
Queen Perv of Unicornia Groep: Personeel Berichten: 753 Leerling nr.: 2.790 Leerling geworden op: 30 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: bouncy Behaalde afdelingspunten: 105 voor Abalebam |
Je mag zo lang of kort schrijven als je zelf maar wilt. Het is niet verboden ;). Je krijgt er alleen geen punten voor.
|
| Rosenne Buttercup |
Gepost op: Thu 11 March 2010, 15:41
|
|
Van Ravenklauw zijn er topics die in de IC Leerlingenkamer stonden uit gehaald en gewoon in de Westertoren gezet. Hoezo niet bij de andere afdelingen?
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Thu 11 March 2010, 18:22
|
|
Omdat het afdelingshoofd van Ravenklauw het heeft gedaan, dat vond ze prettig. De andere AH's mogen hem verplaatsen waar ze ze naar toe willen verplaatsen, dus als je een topic hebt dat je graag wilt uitspelen, vraag het dan aan je AH <3
|
| Clémence de la Croix |
Gepost op: Fri 19 March 2010, 19:17
|
|
Pannenmeppende Alien Groep: Zesdejaars Ravenklauw Berichten: 762 Leerling nr.: 1.371 Leerling geworden op: 28 January 2007 Jouw gevoel op dit moment: calm Behaalde afdelingspunten: 27 |
Uhm... Ik vroeg het me gewoon af hé... Waarom hebben leerlingen die nog geen vakkenpakket hebben gekozen zowel Zwarte Kunst als het verweer ertegen? Ik bedoel, dat lijkt me nogal tegenstrijdig. xD
En nog een vraagje, telt een topic ook mee voor je overgang als er geen reacties op zijn? |
Pagina's: (7) 1 2 [3] 4 5 ... Laatste » |
![]() ![]() ![]() |