![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Help Zoeken Studenten Kalender |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
![]() ![]() ![]() |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Fri 16 October 2009, 22:03
|
|
So long, suckers! Groep: Schoolhoofd Berichten: 1.729 Leerling nr.: 1.188 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indifferent Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam |
Waar is dit board nou precies voor?
In de Stationshal zelf heb je allemaal spelletjes en topics over het echte leven, in de andere boards heb je vooral In Character spel en hier kun je praten over alles wat In Character is, maar dan Out Of Character! Je kan hier je eigen topic openen, of een topic samen met iemand anders, of meerdere anderen waarin je kan babbelen over alles IC. Leraren, rpg-acties, elkaars karakterkaarten, afdelingen... je snapt het waarschijnlijk wel! Waarover kan ik topics openen en wat daarna? - Als je een leuke actie of RPG hebt bedacht en mensen daarvoor zoekt. - Je zou een soort eigen topic kunnen maken met in de eerste post wat je met het topic van plan bent. Je kan wat foto's van jezelf of je karakter neerzetten, misschien een stuk dagboek van je karakter of een plaatje, gebabbel over je karakterkaart of... je verzint het maar! Zo'n topic heet doorm. - Als je een actie uit hebt gespeeld is het leuk als je misschien aan samenvatting in het topic zet. Je kan het topic dan gebruiken voor wat napraten en daarna moet je hem zelf op slot zetten. Anders krijg je geheid dat iemand een maand later "mag ik ook meedoen?" vraagt. ;p - Je kan hier ook clubs oprichten waarbij je soms zelfs je eigen icon als extra icon toe mag voegen bij je handtekening! - Vergeet niet in de ondertitel van je topic te zetten waar het topic over gaat! Club, rpg-topic, rpg-actie (=meerdere topics), ... Ik heb nog vragen, wat moet ik daarmee doen? Zulke vragen moet je plaatsen in dit vragentopic. Ze worden zo snel mogelijk beantwoord! --- Zoals jullie allemaal kunnen zien doen de playlists het niet meer. Dit komt omdat de website projectplaylist.com een vernieuwing door heeft gevoerd, waarschijnlijk door copyrightklachten. Je kan nieuwe playlists maken, met beeld, waarbij de liedjes en het beeld nu van YouTube worden gehaald. Als het goed is zal je dezelfde playlist weer in elkaar kunnen zetten. <3 |
![]() |
![]() ![]() ![]() |