![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Help Zoeken Studenten Kalender |
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
| Pagina's: (3) [1] 2 3 ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 8 November 2009, 21:55
|
|
Opperbarbietrut & Unicorn Goddess Groep: Schoolhoofd Berichten: 3.882 Leerling nr.: 1.243 Leerling geworden op: 21 November 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 90 voor Abalebam |
Binnenkort (vanavond) zal het nieuwe schooljaar beginnen, maar omdat we nog een aantal veranderingen zullen aankondigen, beginnen we nu al met het nieuwe mededelingentopic!
De eerste mededeling die ik jullie willen doen dat het systeem van punten per post gaat veranderen. Het oude systeem was dus dat alle topics altijd punten konden krijgen en dat er punten per post kwam. Een post kon bijvoorbeeld dus geen punten waard zijn, maar ook 6 punten. Dit oude systeem verdwijnt nu en wordt vervangen door een nieuw systeem. Het Nieuwe Puntensysteem: In dit systeem blijven voor jou, als leerling, een groot aantal dingen hetzelfde. Je kunt nog steeds punten verdienen voor de posts die je maakt, voor het verzinnen van leuke topic-ideeën en alles waar je vroeger ook punten voor kreeg. Zelfs de manier waarop je je beoordeling krijgt (humor, schrijfstijl) blijft hetzelfde. Alleen de manier waarop de beoordeling geplaatst wordt, wordt veranderd. Wat we met het nieuwe systeem gaan doen, is veel meer letten op het topic en minder de verschillende posts zelf beoordelen. Het begint al met welke topics er punten worden gegeven. Alleen de topics die helemaal zijn uitgespeeld (hier later meer over) of de topics die zijn stilgevallen en waar dus niet meer in wordt gepost, krijgen punten. Deze topics moeten worden opgegeven in een topic (dat later nog gepost zal worden), voordat ze punten kunnen krijgen. Geef je je topic niet op tijd op, dan zal het topic geen punten krijgen. Wat we verder willen stimuleren is het uitschrijven van een topic. Er komt een bonus voor als een topic wordt uitgespeeld, of als iemand zich uitschrijft bij een topic. Die bonus wordt per persoon per post geteld en is 1 punt per post. Als twee mensen in een topic elk tien posts maken en het topic is uitgespeeld, dan krijgen ze alletwee tien punten erbij. Als drie mensen een topic maken, één schrijft zichzelf na 3 posts eruit, maar de anderen twee gaan door en maken elk 8 posts voordat het topic stil valt (en dus niet wordt uitgeschreven) dan krijgt alleen diegene die zichzelf er uit heeft geschreven 3 punten en de rest krijgt dus niets. De punten worden neergezet in een nieuwe post aan het einde van het topic. De leraar geeft eerst punten voor het topic(idee). Dit varieert van 0 tot 10. Daarna geeft hij de bonus voor diegenen die het topic hebben uitgespeeld of zich hebben uitgeschreven. Daarna gaat hij per leerling kijken hoeveel punten hij aan de leerling geeft. In plaats van dat hij dus bij elke post apart edit hoeveel punten je krijgt, komt het aan het einde erbij te staan, ook met hoeveel posts je hebt gemaakt. Daarna zal hij commentaar geven op je posts, bijvoorbeeld wat je eraan kunt verbeteren, hoe hij je posts vond en natuurlijk wat hij leuk aan je posts vond. Zo zal hij elke leerling die in het topic heeft gepost, bij langs gaan. Ik hoop dat we allemaal met dit systeem goed kunnen werken! |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 8 November 2009, 23:49
|
|
Opperbarbietrut & Unicorn Goddess Groep: Schoolhoofd Berichten: 3.882 Leerling nr.: 1.243 Leerling geworden op: 21 November 2006 Jouw gevoel op dit moment: blank Behaalde afdelingspunten: 90 voor Abalebam |
Zesdejaars,
Jullie Slijmbaluitslagen zijn verstuurd of onderweg! |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 9 November 2009, 00:52
|
|
De winnaar van de puntenstand is eindelijk bekend!
Op de vierde plaats met 1744 punten staat Griffoendor! Op de derde plaats met 1857 punten staat Ravenklauw! Op de tweede plaats met 2442 punten staat Huffelpuf! Op de eerste plaats met 3344 punten staat Zwadderich! Gefeliciteerd Zwadderich! En heel mooi werk voor de andere afdelingen <333 Verder ga ik nu beginnen met een grote renovatie van de masks. Dit betekent dat jullie zometeen wel het kasteel te zien krijgen, maar alle leerlingenkamers, overleggen en alle andere speciale boards die alleen voor een paar groepen te zien moeten zijn, blijven op dit moment even onzichtbaar totdat de masks weer opnieuw zijn aangemaakt. Jullie mogen alleen op het openingsfeest posten, totdat hij op de tweede pagina is belandt. De wegisweg en alle andere boards zijn nog wel zichtbaar, maar daar mogen jullie niet in posten. Have fun <3 |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Tue 10 November 2009, 19:35
|
|
So long, suckers! Groep: Schoolhoofd Berichten: 1.729 Leerling nr.: 1.188 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indifferent Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam |
![]() (IMG:http://roots2ends.co.uk/store/images/P/comb2-big.jpg) Met veel gepraat en gestem op polls is uiteindelijk gebleken dat de meeste mensen voor het tellen van zowel IC als OOC punten was en het hebben van twee huiscups. We geven hier gehoor aan door met het nieuwe schooljaar de bovenstaande zandlopers (design kan nog iets afwijken) neer te zetten. Een belangrijke toevoeging van onze kant is wel dat wíj als crew geen nadruk leggen op IC of OOC. Het idee is dat jullie allemaal individueel (of misschien als afdeling) kunnen kiezen voor de cup die het belangrijkste vindt en als je die graag wilt winnen, dat je die ander bijvoorbeeld volledig negeert. We hopen dat jullie tevreden zijn met deze oplossing en hiermee zin hebben in het nieuwe jaar! |
| Michelle Evergreen |
Gepost op: Tue 10 November 2009, 20:54
|
|
The Devil 'd Wear Prada If She Lived 200y Later Groep: Zot Berichten: 116 Leerling nr.: 2.457 Leerling geworden op: 10 February 2009 Jouw gevoel op dit moment: dirty Behaalde afdelingspunten: 15 voor Abalebam |
Ziehier mijn eerste - en daarmee ook laatste - mededeling. Spijtig genoeg volkomen legaal, it would've been so much more badass if it hadn't been. (Damn you, Lwuun and Gian.)
Laat me het vooral kort houden. Ik stop met WZ. Niet gewoon met lerares zijn, maar ik stop algemeen. Er is geen manier om rond de pot te draaien of het te verbloemen maar mijn zin in de site is nagenoeg verdwenen. Ik worstel al maanden, zo niet jaren, met de vraag of ik wel moet blijven of belangrijker, of ik het wel wil. Het antwoord is dus nu duidelijk nee. De lerarengroep is geweldig, het overleggen best wel leuk, maar ik heb er nauwelijks nog tijd voor nu ik het zo druk heb met school. Als ik dan mijn tijd neem om te ontspannen, dan vind ik die relaxatie gewoonweg hier niet meer. Vandaar dan ook mijn keuze om na meer dan 4 jaar er de brui aan te geven. Het is gewoon niet meer wat het geweest was en zoals de oude sfeer niet meer op WZ past, pas ik er ook niet meer bij. Dus geen cliché uitmaakgedoe van "Het was jij niet, maar ik" of "laten we vrienden blijven". Dit is geen "Tot ziens", geen ingelaste pauze waarna ik leerlinge word, dit is "Vaarwel". Ik maak me geen illusies dat ik werkelijk een impact had op iemand van jullie. (Better not count Gian in this or she'll torture me and then kiss the wounds better D:) Natuurlijk hoop ik wel dat jullie er aan denken bij jullie posts spellingcheck te gebruiken. And don't forget, als jullie d/t-fouten maken, dan komt Mary Sue Booh jullie opeten. In the words of my best friend who thinks I say things like this: arrividerci, au revoir, ciao, so long suckers. |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Wed 11 November 2009, 16:18
|
|
So long, suckers! Groep: Schoolhoofd Berichten: 1.729 Leerling nr.: 1.188 Leerling geworden op: 6 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indifferent Behaalde afdelingspunten: 1248 voor Abalebam |
Jaaaa ja, Lwuun klooit weer aan de skin. ;D Als troost voor jullie is er een hele nieuwe sectie op de RPG! De Zottenwereld, ter vervanging van het Zottenboard en de Volwassen wereld! Als je met je muis boven RPG zweeft in het menu, kan je op Zottenwereld klikken. "Ew, die kleurtjes". Ik weeeet het, het is verschriiiikkelijk, ik ben er nu mee bezig, niet huilen! <3
Jullie zottenboard topics worden verplaatst naar de Zottenwereld, waar je er gewoon mee verder kan spelen! De aanmeldtopics zijn in het archief gegooid. <3 |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Thu 12 November 2009, 20:42
|
|
Aan alle vrouwelijke leerlingen op Zweinstein,
Het is mij ten ore gekomen dat een aantal jongedames op Zweinstein zich al hebben verloofd met hun toekomstige echtgenoten. Daarom heb ik besloten, om als getrouwde vrouw met enige ervaring, een korte voorlichting te geven over wat het huwelijkse leven in houdt. Ik verwacht daarom alle jongedames de aankomende zondag om drie uur 's middags in de Grote Zaal, waar we onder het genot van een kopje thee met elkaar zullen bespreken wat de verwachtingen van het huwelijkse leven in houdt. Alle vrouwelijke leerlingen zijn verplicht om deze voorlichting te bezoeken, terwijl het voor alle mannelijke leerlingen (en leraren) verboden is om in of rond de Grote Zaal aanwezig te zijn. Met vriendelijke groet, Sophia Ruskin. |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sat 14 November 2009, 15:00
|
|
Het blijkt wat onduidelijk voor veel mensen waar de Zottenwereld zich precies bevindt, dus bij deze:
![]() De Zottenwereld is de vervanging van het Zottenboard en de Volwassenwereld. Je kan ook bijvoorbeeld alleen in de Zottenwereld rp'en. Als je geen tijd of geen zin hebt om aan de verplichting te zitten om, als je op Zweinstein zit, actief te blijven, kan je ook gewoon zonder die verplichting in de Zottenwereld rp'en. Maar daar wordt door docenten niets georganiseerd, dus je moet wel jezelf vermaken. (IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/d.gif) |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Tue 17 November 2009, 16:52
|
|
Blijkbaar bestaat er verwarring over wanneer het schooljaar IC is begonnen. Zoals elk jaar is dit jaar ook op 1 september begonnen. Dus niet ergens in november, dat is de ooc-datum.
|
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sun 22 November 2009, 15:42
|
|
Vanaf nu mogen de Hoofdmonitoren minstens een maand (een proefmaandje, om te zien hoe het iedereen bevalt) IC punten toekennen en aftrekken. Wees dus goed op je hoede in de buurt van het HM-badge-volk!
Als je klachten hebt over hoe een Hoofdmonitor overmatig veel punten toekent of aftrekt van één specifieke afdeling of persoon, contacteer dan het Afdelingshoofd van de afdeling van de betreffende HM. |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Wed 25 November 2009, 20:51
|
|
Wat een chaos! - Zozo, wat hebben wij hier? Oh, dolletjes! Oh nee, grapje, wat dóód en dóódeng! Halloween! Oh jee, het is weer zover. Maar wat nu? Wat is hier aan de hand? Jullie hebben er geen idee van, jullie wanen je in een soort nieuwe dimensie, maar in feite dromen jullie - jullie dromen allemaal, er is niets tegen te doen. Hoe komt dat dan? Oh, dat, nou, het Mysterieuze Figuur is weer bezig geweest, hoor. Hij sloop vannacht de keukens in en liet vanalles in het eten vallen. De Huiselfen hadden niets door, hoe komt het toch? Geen idee - dat ligt misschien aan de incompetentie van de docenten en de schouwers. Of het Mysterieuze Figuur is zo'n getallenteerde tovenaar dat hij praktisch alles voor elkaar kan krijgen. Hoe dan ook, daar hoeven jullie je lievige kopjes nu niet zorgen over te maken! Nee, jullie hebben zorgen genoeg - vooral de bovenbouw. Het zit zo: door het goedje dat in jullie eten terecht is gekomen, in jullie Halloween dinner, bevinden jullie je allemaal in een grote collectieve hallucinatie. Het plan van het Mysterieuze Figuur was dat alle leerlingen in één grote nachtmerrie terecht zouden komen - maar er is iets mis gegaan. De helft van het eten heeft niet genoeg van de duistere toverdrank van het Mysterieuze Figuur erin gekregen en veroorzaakt geen nachtmerrie hallucinatie maar meer een dromerige. En wat gans toevallig dat net de onderbouw (jaar 1, 2, 3) de dromerige hallucinatie op het bord heeft gekregen (haha) en de bovenbouw (jaar 4, 5, 6) de nachtmerrie. Maar niet helemaal. Nachtmerrie Bovenbouw Zwad & Raaf - HM's Huff & Griff Bovenbouw Huff & Grif - HM's Zwad & Raaf Droom Onderbouw Zwad & Grif - KO's Raaf & Huff Onderbouw Raaf & Huff - KO's Zwad & Griff Alsof dat nog niet genoeg is, krijgen jullie ook nog een aantal opdrachten - het welbekende kaskrakers! Een korte uitleg voor hen die dat nog nooit hebben meegemaakt: bij kaskrakers krijgen alle afdelingen een aantal zinnen (bijvoorbeeld "Ga weg, toverkol, stop je toverstok maar in andermans ogen!") die die afdelingen uit moeten "spelen", en daarnaast een aantal acties (bijvoorbeeld "ren tegen een muur"). De afdeling die als eerste al die zinnen en acties uit heeft gevoerd, zal winnen. Maar er is dit jaar een toevoeging - aangezien jullie nu niet met de hele afdeling in één topic zitten, moeten jullie ten eerste samen met de andere afdeling waarmee jullie zitten nog twee acties doen, en om te winnen moet jullie afdeling in beide topics, dus onderbouw en bovenbouw, alle zinnen en acties gedaan hebben. Elke afdeling zal 20 zinnen krijgen waarvan 5 in de nachtmerrie moeten, 5 in de droom, 10 waarvan je zelf mag kiezen in welk topic en 8 acties, dus 3 bij de nachtmerrie en 3 bij de droom - een gezamelijke (die je met de andere afdeling moet doen in het topic) en een OOC opdracht... In de topics die jullie in de leerlingenkamers vinden, moeten jullie achter de zinnen en acties de post of posts zetten waarin ze uitgevoerd worden. Als jullie alle zinnen en acties hebben gedaan, wordt jullie topic naar de lrk verplaatst en wordt het allemaal nagekeken. Veel veel veel, allemaal! Kaskrakers zal dan ook een tijdje duren - jullie hebben tot IC en OOC kerst dat op dezelfde dag is! Is dat niet léuk? Dat dachten wij toch ook. Halloween is opgezet door Scott Evergreen, Patience Arduaine en Mort Fairchild. <3 |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sun 29 November 2009, 13:40
|
|
We zien de laatste tijd steeds vaker leerlingen die geen link naar hun karakterkaart in de sig hebben staan. In de sig mag een hele hoop, maar het enige dat móet is een link naar je kk - doe die er dan ook in, want je gaat je afdelingen punten kosten. Volgende week wordt ieder die na sortering geen link naar de kk in z'n/d'r handtekening heeft, vijf punten afgetrokken. HORRORZ0RX!
|
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sun 6 December 2009, 11:20
|
|
Halloween-Kaskrakers update!
Oh, moeizaam, moeizaam! Om het wat sneller te laten gaan, mogen de Hoofdmonitoren en Klassenoudsten terugkeren naar hun eigen afdeling. Met een POEF kunnen ze verdwijnen uit het topic waar ze oorspronkelijk inzaten - maar dan moeten ze dat wel echt posten. Inclusief de 'POEF' als geluidseffect. Jullie mogen zelf kiezen of jullie terecht komen in het topic van de onderbouw of dat van de bovenbouw. En wow, jullie kunnen zelf wisselen tussen het topic van de onderbouw en de bovenbouw van je eigen afdeling, maar je kan niet één post in de onderbouw komen en dan meteen naar de bovenbouw POEFen. Bijvoorbeeld: HM van Raaf zit in Huffel&Grif kaskrakers en heeft daar nog niet gepost. Dan kan die nu daar posten dat hij daar is en dat hij denkt van 'goh, ik wil wel bij m'n eigen afdeling zijn' en POEF hij komt in bijvoorbeeld - naar eigen keuze - Raaf&Huffel onderbouw terecht. IC wil hij eigenlijk naar z'n liefje (ik zeg maar wat, hoor D8<) in de bovenbouw, máár hij mag niet meteen de eerste post die hij in dat onderbouwtopic zet "POEF" doen. Dat mag pas de tweede, of de derde, vierde &c. In het onderbouw en bovenbouw topic van je eigen afdeling mag je als KO of HM zijnde de zinnen/acties doen die bij dat topic horen. Dus. Veel plezier! |
| Patience Arduaine |
Gepost op: Tue 8 December 2009, 20:27
|
|
Queen Perv of Unicornia Groep: Personeel Berichten: 753 Leerling nr.: 2.790 Leerling geworden op: 30 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: bouncy Behaalde afdelingspunten: 105 voor Abalebam |
In verband met recente enge gebeurtenissen in de school [Spookverhaal] zijn er enkele IC regels van kracht om zo de veiligheid van leerlingen te garanderen.
1. Toveren buiten de lessen is nu toegestaan, maar alleen ter verdediging! 2. Leerlingen mogen zich alleen nog maar verplaatsen in groepen van minimaal drie leerlingen. 3. Tijdens de lessen is het verboden om het lokaal te verlaten. 4. Mocht er iets gebeuren waardoor je in gevaar bent spreek dan de spreuk Adiutes uit. De spreuk produceert het harde geluid van een misthoorn. Leraren zullen daar meteen op afkomen. 5. Leerlingen mogen niet op het geluid van een misthoorn afgaan. Alleen de klassenoudsten, hoofdmonitoren, schoolhoofden, afdelingshooden, leraren, personeelsleden en zesde- en zevendeklassers. Val je hier niet onder dan moet je bij het horen van het geluid meteen naar de leerlingenkamer gaan. 6. De avondklok word vroeger ingesteld. Vanaf zeven uur 's avonds mag niemand zich meer in de gangen bevinden. 7. Afdelingshoofden hebben hun kantoren dicht naar de leerlingenkamers verplaatst om altijd beschikbaar te zijn wanneer nodig. 8. Avondmaaltijden bevinden zich in het vervolg in de leerlingenkamers. Huiselven zullen de gerechten afleveren. Overtredingen van deze regels worden ten strengste bestraft. |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Fri 11 December 2009, 22:06
|
|
Vandaag moeten we helaas afscheid nemen van Tari Searlas die wegens tijdgebrek niet langer lerares kan zijn. Ik hoop dat we haar nog vaak zien als leerlinge en bedank haar hierbij ook voor haar tijd op Wizardzone!
|
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sun 13 December 2009, 13:13
|
||
|
Een beetje laat maar YAAAY gefeliciteerd, Emilly Jacklyn, voor het posten van het 10.000ste topic - ook nog eens haar karakterkaart, lucky bastard! :'D Deze is voor jou! <3 (IMG:http://i101.photobucket.com/albums/m48/Lwuun/topic10000.gif)
|
||
| Mort Fairchild |
Gepost op: Tue 15 December 2009, 16:54
|
|
Als je leuke echte (niet IC, haha ;'D) HP-prijzen wilt winnen, kan je meedoen aan de jaarlijke kerstquiz op WZ Main. Hierzo kan je meer informatie vinden. Voor zij die meedoen: succes! Het zijn zoveel vragen dat ik er te lui voor ben. XD
|
| Scott Evergreen |
Gepost op: Mon 21 December 2009, 23:50
|
|
I'm a saint. Groep: Afdelingshoofd Griffoendor Berichten: 3.015 Leerling nr.: 1.883 Leerling geworden op: 19 November 2007 Jouw gevoel op dit moment: bored Behaalde afdelingspunten: 70 voor Abalebam! |
~ Illegale mededeling
Kaskrakers voorlopige uitslag We hebben een winnaar van de kaskrakers! Op de eerste plek is geëindigd Griffoendor, die zich dapper een plek naar de overwinnig hebben geslagen! Het was een spannende race, want ook Ravenklauw heeft zojuist alle opdrachten tot een succesvol einde gebracht. Gefeliciteerd Griffoendor en Ravenklauw, met de eerste en tweede plaats! Jullie hebben voor het afmaken van de Kaskrakers respectievelijk 60 en 40 (OOC) punten verdient. Gefeliciteerd! Huffelpuf en Zwadderich zijn nog bezig, en zij zullen strijden voor de derde en vierde plek. De derde plek is 20 punten waard, en de laatste (vierde) plek 5 punten, dus er staat nogal wat op het spel! Doe je best en maak het af, want een onafgemaakte opdracht zal geen punten opleveren. Nog heel veel succes! Liefs, het lerarenteam. |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Tue 22 December 2009, 15:20
|
|
Het lerarenteam komt steeds vaker tegen dat leerlingen vergeten neer te zetten dat ze toestemming van godmodden hebben. Zodra je toestemming om te godmodden hebt, moet je dat ook in je post zetten. Dit kan zowel bovenaan, als onderaan, maar het moet erin staan. Als je het er niet in hebt staan, krijg je punten aftrek.
Daarbij wil ik jullie er ook aan herinneren dat de ondertitel van een topic leeg moet blijven. Hier zet de leraar zelf zijn naam in en dus ook zelf dat hij de moderator van een topic is. Dingen als "Mod:" of "Geweldige fantastische superawesome mod:" mogen er dus ook niet in staan. Ook hier kunnen punten voor worden afgetrokken! Have a good day~ |
| Patience Arduaine |
Gepost op: Fri 25 December 2009, 01:20
|
|
Queen Perv of Unicornia Groep: Personeel Berichten: 753 Leerling nr.: 2.790 Leerling geworden op: 30 June 2009 Jouw gevoel op dit moment: bouncy Behaalde afdelingspunten: 105 voor Abalebam |
[Illegale Mededeling]
Kaskrakers~ Huffelpuf is geëindigd op de derde plek! Gefeliciteerd Huffelpuf. Dat betekend 20 punten voor de gele afdeling. Zwadderich is dus vierde. Ze hebben nog de kans om de Kaskrakers af te maken en zo 5 punten te verdienen. |
| Lazarus |
Gepost op: Fri 25 December 2009, 17:17
|
|
Up my broom stick and go go GOHYEAH Groep: Leraren Berichten: 3.048 Leerling nr.: 1.223 Leerling geworden op: 26 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indescribable Behaalde afdelingspunten: +20 voor Abalebam! |
(IMG:http://i137.photobucket.com/albums/q204/merjinus/kerstmisbanner.png)
Het is kerst! Hemeltjes, wat een pret. Althans.. dat lijkt zo. IC is het kerstfeest vlak voor de kerstvakantie, zodat iedereen gezellig mee kan doen aan de kerstpret. Ook de schouwers zijn uitgenodigd, voor een extra veilige en leuke kerst! ... Of lijkt dat maar zo? Wat er allemaal gebeurt tijdens kerst kan je alvast hier lezen, waarna je ook meteen kan posten. Maar let op. Over een paar dagen word kerst onderverdeeld voor de afdelingen. Elke afdeling krijgt dan een topic toegewezen, waar ze een opdracht zullen moeten uitvoeren. We zeggen nog niet wat deze opdracht is, we laten jullie liever in nieuwsgierigheid zitten! Allesins wordt er jullie vanuit de crew een vrolijk kerstfeest toegewenst, zowel IC als OOC! Have fun! (het kerstfeest is opgezet door Damian Gray, Jasmin Kovero en Matthias Sparrow) |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Fri 25 December 2009, 20:26
|
|
Omdat we nu met kerstmis bezig zijn, vragen jullie je vast allemaal af wanneer de IC kerstvakantie nou precies begint. Omdat we voornamelijk willen dat de aandacht voorlopig eerst naar het kersttopic gaat (posten krengen!), hebben we besloten om de kerstvakantie volgende week of de week daarna te laten starten. Meer informatie daarover volgt dus <3
|
| Mort Fairchild |
Gepost op: Sat 26 December 2009, 12:30
|
|
AAAAAAAAAAAAAH! Het Schoolhoofd is een vampier! HORROR! Plots is kerst niet zo gezellig meer. :C
Ik weet het, het is moeilijk om te verdragen. Maar wees gerust, weet dat deze vampier jullie allemaal, stuk voor stuk - nyah, misschien vergeet hij één of twee, voor de leuk - gaat hypnotiseren zodat jullie wat betreft hem alleen een zwart gat in jullie geheugen zullen hebben. Anders wordt hij ontslagen en dat balen zijn. D: Hoe dan ook... bij sommige mensen zou hij het misschien ook iets te hypnotisch doen zodat ze de hele avond vergeten. Als je zin hebt om dingen te doen waar je later spijt van zou krijgen, ga dus vooral los, want je kan doen alsof je ze weer vergeten bent. HOUZZAH. :'D |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Fri 1 January 2010, 23:07
|
|
Zoals jullie in het Wzrpg Upgrade topic in ditzelfde board hebben kunnen zien, gaan we binnen aanzienlijke tijd overschakelen naar een nieuw forum. Wellicht hebben jullie opgemerkt dat we steeds meer leden van de IC Staff kwijt zijn geraakt aan... bedrijfsongelukken enzo. Vandaar dat we met de launch van het nieuwe forum weer een volledige IC staff willen hebben. We zoeken leden die de volgende posities willen bekleden:
Interesse? Uil dan even een Schoolhoofd met een idee dat je voor een karakter hebt, welke positie je (het liefste) wilt en hoeveel tijd je per week hebt. Note: als je al drie accounts hebt en je wilt dit graag (en je hebt niet net recent van account gewisseld), zal je dus één weg moeten doen. :c |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sat 2 January 2010, 18:50
|
|
Ongeveer een jaar geleden (Geloof ik? o.o) is het Zottenboard opgezet, een plek waar allerlei topics gepost mogen worden en er in alle talen geRPGed mag worden.
Om het forum voor iedereen toegankelijk te laten zijn, mogen er vanaf nu alleen topics gepost worden die helemaal in het Nederlands zijn. Dat betekent dus geen Engelse topics met Nederlandse vertalingen eronder, maar gewoon posts die over het algemeen helemaal in het Nederlands zijn. Af en toe een Engelse zin, of een woord in een ander taal mag dus wel, maar in het algemeen moeten de topics dus in het Nederlands zijn. Voor Engelse topics kun je altijd naar de Zottenwereld gaan, waar alle talen zijn toegestaan! Alle topics die op dit moment in het Engels worden gepost in de normale fora, moeten een goede, Nederlandse vertaling erbij hebben. Dit is als een compromis, zodat het topic voor anderen te volgen valt, maar hij mag wel in het Engels afgemaakt worden. Alle topics die vanaf nu worden gepost, moeten in het Nederlands zijn, behalve dus in de Zottenwereld. De regels zullen hierover zo ook worden aangepast. Nog een prettige dag iedereen <3 |
| Scott Evergreen |
Gepost op: Sun 3 January 2010, 19:21
|
|
I'm a saint. Groep: Afdelingshoofd Griffoendor Berichten: 3.015 Leerling nr.: 1.883 Leerling geworden op: 19 November 2007 Jouw gevoel op dit moment: bored Behaalde afdelingspunten: 70 voor Abalebam! |
Er is een nieuw zwerkbalsysteem! Dus jullie huiswerk voor de komende kerstvakantie is om deze goed door te nemen, zodat we op het nieuwe board vlekkeloos aan zwerkbal kunnen beginnen >O Meer informatie in het mededelingentopic van het Zwerkbalstadion :'D
[/illegale mededeling] |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 4 January 2010, 22:26
|
|
Ik ben blij om te melden dat we een nieuwe leraar hebben <3 Namelijk Mrs Abernethy, in het dagelijkse leven beter bekend voor ons als Jaike <3
Welkom terug Jaike <333 |
| Mort Fairchild |
Gepost op: Wed 6 January 2010, 19:45
|
|
Oh, dearie me, toen moest ik ineens een hele hoop voor m'n echte school doen. Lwuun - dat ben ik :'D - neemt dus een maand à anderhalve maand pauze en zal uilen dus iets van acht keer zo langzaam beantwoorden. Het is dan ook raadzaam op Sophia in plaats daarvan te uilen als je snel aandacht wilt. :3
Ik kom natuurlijk nog wel online voor supahrbelangrijke dingen (zoals Hywls bruiloft, HAHA), maar dus niet zoveel als jullie van stalk-moi gewend zijn. Cheerrrs. <3 |
| Lazarus |
Gepost op: Wed 6 January 2010, 22:35
|
|
Up my broom stick and go go GOHYEAH Groep: Leraren Berichten: 3.048 Leerling nr.: 1.223 Leerling geworden op: 26 July 2006 Jouw gevoel op dit moment: indescribable Behaalde afdelingspunten: +20 voor Abalebam! |
Het is wel degelijk de bedoeling in de kersttopics te posten! Je kan dit het beste doen door op 'reageer' te drukken, en te gaan schrijven. Er zijn vele mooie prijzen te winnen! (nee, serieus, er zijn punten etc te winnen als je afdeling als eerste kerst oplost.)
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sat 9 January 2010, 02:36
|
|
Zoals sommigen (en hopelijk de meesten) van jullie door hadden, mochten de HM's de afgelopen tijd ook Ic punten uitdelen en aftrekken. Dit was een proefperiode, die zeer goed is verlopen en daarom heeft het lerarenteam besloten om ook de KO's nu toestemming te geven om Ic punten uit te delen en af te trekken!
|
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 24 January 2010, 17:34
|
|
Hallo liefjes <3
Jullie hebben genoeg tijd gekregen om jullie antwoord te geven op de twee polls die we hebben gepost. De eerste ging erom wanneer we naar het nieuwe forum zouden overgaan en daarvan is de uitslag bekend. Met een grote meerderheid (ongeveer twee keer zoveel als de andere) is ervoor gekozen om over te gaan na de zomervakantie. De tweede poll vervalt hierbij, omdat er geen sprake is van waar we de topics uit moeten spelen. Bedankt voor jullie meningen hierover <3 Nu er is besloten om door te gaan na de zomervakantie, kunnen we ook weer verder met de rest van het jaar. Over een week (dus op maandag 1 februari) zullen we beginnen met de kerstvakantie. Er zijn echter wat veranderingen die worden doorgevoerd tijdens de kerstvakantie, wat betreft het posten van topics. Vroeger was het altijd dat tijdens de kerstvakantie je mocht opgeven waar je heen ging, of je op school bleef, of dat je naar huis ging. Als je naar huis ging, betekende dit dat je niet meer in het kasteel kon posten (en je die ook vaak niet meer kon zien). Na de kerstvakantie werden de boards weer gesloten en was er geen mogelijkheid meer om je topics af te maken. Vanaf nu is er dus een nieuwe regeling. Voor de kerstvakantie moet je nog steeds opgeven of je naar huis gaat of op Zweinstein blijft, daar komen nog topics voor in de leerlingenkamers. Als je naar huis gaat, mag je in de boards posten als wegisweg en thuishaven, maar je mag ook in de oude topics op school posten. Je mag geen nieuwe topics posten in Zweinstein die zich afspelen tijdens de kerstvakantie, omdat je nou eenmaal niet op twee plaatsen tegelijkertijd kunt zijn. (Nee, dit kan echt niet!) Omgekeerd mag je als je op Zweinstein blijft, ook geen topics posten in de wegisweg en thuishaven. Na de kerstvakantie is het weer toegestaan voor iedereen om nieuwe topics in Zweinstein te posten, maar je mag wel je oude topics in de wegisweg en thuishaven afmaken, als je daar in de kerstvakantie aanwezig was. Dit is omdat we natuurlijk de tijd willen geven om topics af te maken. Deze manier zal ook worden overgenomen naar het nieuwe board, zodat je vanaf dan je zomervakantietopics ook af kunt maken, ook al is het schooljaar weer begonnen. Tijdens het schooljaar mag je gewoon nog geen nieuwe topics openen. De kerstvakantie begint dus pas op maandag 1 februari. Het zal ook aangegeven worden in het mededelingentopic <3 De kerstviering gaat nog gewoon door, dus maak je daar geen zorgen over! Veel plezier iedereen! |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 25 January 2010, 20:20
|
|
Zoals jullie misschien hebben gezien zijn er twee nieuwe leraren bij gekomen, Olive Chamberlain en Roger Ellis! Olive kennen jullie waarschijnlijk beter onder de naam Fleur, die al eerder leraar is geweest en Roger kennen jullie onder de naam Danique, die tot zo ver hoofdmonitor van Ravenklauw was!
|
| Dawn Knight |
Gepost op: Thu 28 January 2010, 19:55
|
|
Hemelsblauwe Leerlingmartelaarster Groep: Afdelingshoofd Ravenklauw Berichten: 6.868 Leerling nr.: 507 Leerling geworden op: 30 September 2005 Jouw gevoel op dit moment: busy Behaalde afdelingspunten: 40 voor Abalebam |
Illegale mededeling! :f:
Het was ons leraren opgevallen dat er nog aardig wat leerlingen met een signature rondliepen die niet aan de regels voldeden. Omdat er al ooit is medegedeeld wat de nieuwe regels over de signature waren, hebben we bij alle oudere leden vijf punten per persoon afgetrokken. Voor alle nieuwelingen geldt dit dus niet, omdat ze er dus nog net zijn. Let erop dat we voortaan ook strenger gaan kijken of jullie je aan de regels houden <3 Als dit niet het geval is, heeft dit dus ook zeker zijn gevolgen! |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 1 February 2010, 15:02
|
|
*kuch* sorry voor de vertraging XD maar de kerstvakantie is eindelijk gestart!
Dit betekent dat je vanaf nu topics mag openen in de wegisweg en thuishaven, tenminste als je naar huis gaat voor de vakantie. Ik wil jullie allemaal ook weer even wijzen op de regeling die ik in een eerdere mededeling heb gezet: Vanaf nu is er dus een nieuwe regeling. Voor de kerstvakantie moet je nog steeds opgeven of je naar huis gaat of op Zweinstein blijft, daar komen nog topics voor in de leerlingenkamers. Als je naar huis gaat, mag je in de boards posten als wegisweg en thuishaven, maar je mag ook in de oude topics op school posten. Je mag geen nieuwe topics posten in Zweinstein die zich afspelen tijdens de kerstvakantie, omdat je nou eenmaal niet op twee plaatsen tegelijkertijd kunt zijn. (Nee, dit kan echt niet!) Omgekeerd mag je als je op Zweinstein blijft, ook geen topics posten in de wegisweg en thuishaven. Na de kerstvakantie is het weer toegestaan voor iedereen om nieuwe topics in Zweinstein te posten, maar je mag wel je oude topics in de wegisweg en thuishaven afmaken, als je daar in de kerstvakantie aanwezig was. Dit is omdat we natuurlijk de tijd willen geven om topics af te maken. Deze manier zal ook worden overgenomen naar het nieuwe board, zodat je vanaf dan je zomervakantietopics ook af kunt maken, ook al is het schooljaar weer begonnen. Tijdens het schooljaar mag je gewoon nog geen nieuwe topics openen. Veel plezier! |
| Dawn Knight |
Gepost op: Mon 1 February 2010, 19:11
|
|
Hemelsblauwe Leerlingmartelaarster Groep: Afdelingshoofd Ravenklauw Berichten: 6.868 Leerling nr.: 507 Leerling geworden op: 30 September 2005 Jouw gevoel op dit moment: busy Behaalde afdelingspunten: 40 voor Abalebam |
Jeeuh, nog een mededeling vandaag :) Legaal ook nog eens =D
Goeeed... jullie hebben gezien dat mijn naam is aangepast XD Denk ik. Zo niet, dan zien jullie het nu! Maar, juist, ik ditch Kat XD Ik blijf als leraar, maar dan wel met een nieuw personage, die gewoon alles overneemt van wat Kat deed =D Kort gezegd is Dawn ook het kleine zusje van Kat en yeeuh! Nouja XD Ik blijf in ieder geval in de topics waarin ik met Kat (kom te) zit(ten) die voor de vakantie waren, met Kat spelen en ze zal hier end aar ook nog wel even opduiken in topics in de kerstvakantie, maar verder neemt Dawn het dus over XD Wees dus niet verbaasd als je me nog met Kat ziet posten onder... dit account dus XD Dank je wel voor de aandacht en volgens mij is deze post heel chaotisch >D Sophia: Vertaling: Ineke vond haar oude karakter saai en heeft een nieuwe genomen, namelijk Dawn, die IC alle taken overneemt van Kat <3 |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Mon 1 February 2010, 21:16
|
|
*duwt Ineke aan de kant*
Weer een nieuwe mededeling <3 Op dit moment heeft Jasmin Kovero tijdelijk geen internet, dus we hebben besloten om Jaike (aka Mrs. Abernethy) tijdelijk AH van Huffelpuf te laten zijn! Dit betekent dat zij dus Huff Geef haar koekjes <3 |
| Arden Inverness |
Gepost op: Tue 2 February 2010, 00:29
|
|
Pyschopath Unicorn Groep: Zwadderich Zwerkbalteam Berichten: 1.698 Leerling nr.: 1.450 Leerling geworden op: 20 February 2007 Jouw gevoel op dit moment: amused Behaalde afdelingspunten: 97 |
Muhahahaha! Bij deze heeft de beruchte Arden Inverness ingebroken in het Mededelingentopic voor een wel hele speciale mededeling.
Wij van Zwadderich willen aan iedereen laten weten dat Ravenklauw nu onder onze controle is. Immers is Ravenklauw haar nieuwste HM niemand minder dan Zoyazilah May, de meid van Elizabeth Howard, Zwadderaar. Controle over haar. Controle over Ravenklauw - MUHAHAHAHA Sophia: 3: duuuuude, dit is zooo niet het doel van het mededelingentopic D< I'll let it go for once D< maar de volgende keer! |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Wed 3 February 2010, 20:40
|
|
Wegens een veelgestelde vraag, hier even een duidelijk, uitgebreid antwoord: "Mag er tijdens de kerstvakantie een nieuw topic worden gepost door mij in het kasteel?"
We delen de leerlingen even in twee groepen. Groep 1: Degenen die op Zweinstein blijven tijdens de kerstvakantie. Jullie mogen gewoon nieuwe topics in Zweinstein posten. Groep 2: Degenen die naar huis gaan tijdens de kerstvakantie. Jullie mogen in principe geen nieuwe topics posten. Maar: als het een topic is dat zich duidelijk voor de kerstvakantie afspeelt, dan mag je deze nog wel posten. Ik hoop dat hiermee veel vragen worden opgelost <3 |
| De Mensetende Stalmeester |
Gepost op: Wed 3 February 2010, 22:55
|
|
One day, I'll eat YOU! Groep: Vreemd Wezen Berichten: 3 Leerling nr.: 3.295 Leerling geworden op: 3 February 2010 Jouw gevoel op dit moment: giddy Behaalde afdelingspunten: |
(IMG:http://i385.photobucket.com/albums/oo291/Hiddeke/cirucs-2.jpg)
BESTE DAMES, HEREN, ONGEDIERTEACHTIGEN EN VISSOORTIGEN, Het illustere Kerstcircus "De Houten Pollepel" is met veel gekraak neergestreken in een modderpoel, even buiten Londen. Dit aristocratisch Magische circus zal echter meer bevatten dan de gebruikelijke clown! Stokzwaaiende lieveheersbeestjes, kwakende Kwistels en rubberen Boomtrullen zijn nog het minste wat wij U dit jaar kunnen bieden! Komt kijken naar het neusje van de Tonijn uit alle circussen die dit jaar de wereld hebben bevlogen om hun kunsten te tonen en waar wij onze kieskeurige collectie uit hebben kunnen maken. Kerst wordt een vanzelfsprekend heerlijke tijd met DE HOUTEN POLLEPEL! Wij zien u graag terug op de 25ste December van het jaar 1823 in ons nederig stulpje te Londen! ~ De Houten Pollepel. --------------------------------- Het topic zal zich spoedig openen in het "Evenementenboard", te vinden onder de "Magische Wereld en Besloten Plaatsen" Catagorie. <3 De Mensetende Stalmeester paste dit bericht aan op Wed 3 February 2010, 22:57 |
| Sophia Ruskin |
Gepost op: Sun 7 February 2010, 23:43
|
|
Een verzoek voor jullie allemaal om in dit topic al je dubbelaccounts te benoemen! Dus update je posts die je er in hebt gemaakt en geef ook heel duidelijk welke van die accounts je main-account is! Dit is namelijk belangrijk bij het sorteren!
En bekijk alsjeblieft ook even of je goed staat aangegeven in het register. Als er dingen niet kloppen, geef ze dan aan mij toe (via uil) zodat ik het kan aanpassen! Alvast bedankt en koekjes voor iedereen die braaf is <3 |
Pagina's: (3) [1] 2 3 |
![]() ![]() ![]() |